Jämsällä riittää rahaa maan/kiinteistöjen ostoon viimeaikoina.
-ok talo välikatu (purettu)
-ok talo säterintie (purettu)
-könkkölän rauniot (purettu)
-kalmoniemi
kaupungintaloa puretaan.
Muutama vuosi sitten seppolankoulu ja kirjaston purku.
Purkukustannuksia on tullut ja tulee lisää. Vielä kun alamme siivoamaan entisen kaipolan tehtaan aluetta.
Onko näille tarkoitus joskus rakentaa uutta vai käykö niinkuin myllymäen I , ja II teollisuustonteille?
maakauppoja
5
266
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ja jämpsän porttikin kohta maan tasalla missä nämä nillittäjät sitten puree munkkia
- Anonyymi00005
Korjaus, piti olla, missä nämä nillittäjät sitten HOKEE munkkia! Eikö niin
- Anonyymi00002
Hyvä että huonokuntoiset rakennukset puretaan, niistä ei ole kenellekään hyötyä, päinvastoin.
Jämsänkoskellakin on useita esim. kenraalintien päässä K-market viljan nurkilla, ainakin pari sekä muuallakin.
Hyvä että se mörskä kenraalintien kulmassa saatiin purettua, ilmeisesti ollut ennen kauppana ja joskus muistan siinä ollut joku kirppis tms. Vielä kun siistisivät sen alueen lopullisesti. - Anonyymi00003
Bar Tona rakennuksineen, öljylämmityksellä.
Jos siinä yläkerrassa joku asuu varmaan hänelle joku asunto löytyy muualta.- Anonyymi00004
Jännää kääkk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566