Päivän PerSGäryt

Oletko kiireinen, etkä ehdi seuraamaan Suomi24-palstan keskusteluja niin paljon kuin haluaisit? Seuraatko mielelläni PerSGäryn kirjoituksia?

Tähän keskusteluun kootaan PerSGäryn kirjoittelusta parhaimmat palat! Joka päivä, juuri sinulle!
93810
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 93

Vanhimmat

Tänään PerSGäry nosti etusivulle vanhan keskustelunsa vuodelta 2021 Aulangon Ruusulinnan alueesta. Uutta sanottavaa PersGäryllä ei ollut, kunhan haukkui taas Raution.

Äänestä

Tänään PerSGäry haukkui vuonna 2016 aloittaneen Nummen koulun rakenneratkaisut ja ja vuonna 2021 aloittaneen Siirin asfalttiaseman sekä silloisen kaupunginjohtajan, kaupunginhallituksen puheenjohtajan ja koulutoimenjohtajan. Melkoisen aasinsillan PerSGäry onnistui rakentamaan asioiden ja ihmisten välille, mutta PerSGäryltähän tämä käy.

Äänestä

LIdlistä sai 15 vuotta sitten hyviä miesten alushousuja, vielä on jäljellä yhdet eikä uusia saa.

Äänestä
  • Naisten aluhousujasieltä saa.
    Olen siirtynyt niihin. Eksoottista.

Äänestä

Missä on PersGäryn TIEDOTE Key West, USA:sta. Kari ajaabussilla.

1Äänestä

Tänään PersGäry jankkasi Hämeen Sanomista. Yli kymmenen vuotta PersGäry on lukenut lehden pääkirjoitukset ja haukkunut toimittajat.

1Äänestä

Viikonloppuna PerSGäry purki vanhoja kaunojaan kokoomuspäättäjiä kohtaan.

Äänestä

Tänä viikonloppuna PerSGäry on taas jankuttanut vanhoja, kymmenen vuoden takaisia asioita, jotka ovat jääneet häntä vaivaamaan. Selvästikään PerSGäry ei ole kiinnostunut tai tietoinen siitä, mitä Hämeenlinnassa tapahtuu tällä hetkellä.

Äänestä
  • Tänäkin viikonloppuna KokDem-Trolliääliö on taas jankuttanut vanhoja, kymmenen vuoden takaisia asioita, jotka ovat jääneet häntä vaivaamaan.
    Selvästikään tämä traumaattinen KokDem-Ääliö ei ole kiinnostunut tai tietoinen siitä, mitä Hämeenlinnassa tapahtuu tällä hetkellä.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Tänäkin viikonloppuna KokDem-Trolliääliö on taas jankuttanut vanhoja, kymmenen vuoden takaisia asioita, jotka ovat jääneet häntä vaivaamaan.
    Selvästikään tämä traumaattinen KokDem-Ääliö ei ole kiinnostunut tai tietoinen siitä, mitä Hämeenlinnassa tapahtuu tällä hetkellä.

"mitä Hämeenlinnassa tapahtuu tällä hetkellä."

Hyvin vähän viimeiseen 1000 vuoteen.
    Jos toistamieltä, niin luetteloi :
    -
    -
    ....

1Äänestä

Tänään PerSGäry muisteli taas vanhoja, eli SCC-jupakan jälkimaininkeja kymmenen vuoden takaa. Vanhasta on vaikea päästää irti.

Äänestä

Tänään PerSGäry aloitti osaltaan perussuomalaisten eduskuntavaalikampanjan ja maalitti SDPn kansanedustajan avustajaa. Aihe löytyi yli kymmenen vuoden takaa ajalta, jolloin hän oli itse suhmuroimassa Hämeenlinnan kunnallispolitiikassa.

Äänestä
  • Tuomio tuli ja pakkomuutto ja Suopon lausunto.

Äänestä

PersKäry ei ole yksi persoona.
Samanhenkisten ihmisten ajatusten heittolaari.

Äänestä
  • Näin sen itsekin uskon olevan.
    Mikäs siinä - antaa palaa.
    Asiassa pitää pysyä, ei henkilökohtaisuuksia.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Näin sen itsekin uskon olevan.
    Mikäs siinä - antaa palaa.
    Asiassa pitää pysyä, ei henkilökohtaisuuksia.

Persut on aika huonoja tässä.

Äänestä

• Stadens största pruttar

Äänestä

Itse kaipaisin karin vaöituskirjoituksia Key West, USAssa. Pitäisikö tuosda muuten mainita Florida ? Kari kirjoitteli valituksia 16 h päivässä Key West, Floridassa!

Äänestä

Gäry ajaa Nyssellä tampreella aivoinvalidialennuslipulla !

Äänestä
  • Ei niitä aivoinvalidit saa ajaa - linja-autoja!
    Ettei vaan jo itselläsi hämärrä?

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei niitä aivoinvalidit saa ajaa - linja-autoja!
    Ettei vaan jo itselläsi hämärrä?

No ei tietenkään.
    Toki pitää olla myös ajokortti,
    sotilaspassi ja PunaisenRistin verikortti.

P.s. itsellä verikortissa 97 luovutusta,
    sitten tuli ikä vastaan. Määrä tuli isoksi,
    kun oli semmoinen veri, jota tarvittiin joillekin
    vastasyntyneille verenvaihdossa.
    Nykyään kuulema ei tarvi näille
    vastasyntyneille veriä vaihtaa,
    asia osataan hoitaa muuten.

10Äänestä

• Gäry ajeli 70-luvulla Parolassa btr-50:llä.
    Ja harjoituksessa pitkin Salpausselkää
    Lahden ja Kouvolan välillä.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

No ei tietenkään.
    Toki pitää olla myös ajokortti,
    sotilaspassi ja PunaisenRistin verikortti.

P.s. itsellä verikortissa 97 luovutusta,
    sitten tuli ikä vastaan. Määrä tuli isoksi,
    kun oli semmoinen veri, jota tarvittiin joillekin
    vastasyntyneille verenvaihdossa.
    Nykyään kuulema ei tarvi näille
    vastasyntyneille veriä vaihtaa,
    asia osataan hoitaa muuten.

"semmoinen veri, jota tarvittiin joillekin
    vastasyntyneille verenvaihdossa."

Minulla myös, 0-.
    Se oli vähän hankalaa, kun myös urheilin.
    Reenannut ja muutenkin (esim ravinto) yritin kuntoon.
    Ja taas veripalvelusta soitto.
    No, kyllä minä aina luovuttaan menin.
    Hyvä mieli palkaksi.

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

"semmoinen veri, jota tarvittiin joillekin
    vastasyntyneille verenvaihdossa."

Minulla myös, 0-.
    Se oli vähän hankalaa, kun myös urheilin.
    Reenannut ja muutenkin (esim ravinto) yritin kuntoon.
    Ja taas veripalvelusta soitto.
    No, kyllä minä aina luovuttaan menin.
    Hyvä mieli palkaksi.

Kuulostaa aivan upealta uhrautumiselta. Sinunlaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän.

Äänestä

Tämä käry on niitä harvoja linnalaisia,
jotka ovat osallistuneet miss-Suomi kisaan.

Äänestä

Я собиралась посетить Россию,
но в итоге поехала на норвежское побережье.

6Äänestä
  • Ei haittaa. Hakeudu talveksi
    kalatehtaalle hommiin. Siellä
    on meikäläisä paljon.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei haittaa. Hakeudu talveksi
    on meikäläisä paljon.

... ja palkka suunnilleen sama kuin
    terveyskeskusen lääkärillä Savossa.

Äänestä

on meikäläisä paljon.

... ja jos n. 4 kk:tta on, niin vero jää alle 20%:n.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

... ja jos n. 4 kk:tta on, niin vero jää alle 20%:n.

... ja tutustuu elämäntaiteilijoihin, jotka käyvät hakemassa n. 3kk:ssa vuoden elämiseen rahat . Lopun aikaa opiskelevat. Näin, kunnes alkaa perhe kasvaa.

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

... ja tutustuu elämäntaiteilijoihin, jotka käyvät hakemassa n. 3kk:ssa vuoden elämiseen rahat . Lopun aikaa opiskelevat. Näin, kunnes alkaa perhe kasvaa.

"Hakeudu talveksi kalatehtaalle hommiin"

Omat kokemukseni tuolta kahdelta kesältä,
    yhteensä n. 5 kk:n ajalta. Hyvällä muistelen.
    Muuten menisin nytkin,
    mutta ei tuo ole eläkelläisen paikka.
    2.5 kk:n ansioilla pärjäsi talven opiskelijana.

6Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Omat kokemukseni tuolta kahdelta kesältä,
    yhteensä n. 5 kk:n ajalta. Hyvällä muistelen.
    Muuten menisin nytkin,
    mutta ei tuo ole eläkelläisen paikka.
    2.5 kk:n ansioilla pärjäsi talven opiskelijana.

"ei tuo ole eläkelläisen paikka"

En sanoisi noin jyrkästi.
    On meitä täällä nytkin yhden käden sormilla laskettava määrä,
    vähän vaihtelee. Sen verran hommia tehdään, että elinkulut
    peittyy. Itse luen kirjoja aika lailla, ramppaan tunturien rinteillä.
    Hauskan vuoksi mennyt vanhoja matikan cl kirjoja läpi ja laskenut harjoitustehtäviä.

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

"ei tuo ole eläkelläisen paikka"

En sanoisi noin jyrkästi.
    On meitä täällä nytkin yhden käden sormilla laskettava määrä,
    vähän vaihtelee. Sen verran hommia tehdään, että elinkulut
    peittyy. Itse luen kirjoja aika lailla, ramppaan tunturien rinteillä.
    Hauskan vuoksi mennyt vanhoja matikan cl kirjoja läpi ja laskenut harjoitustehtäviä.

Aloin pakkaan tavaroita.

Äänestä

on meikäläisä paljon.

"kalatehtaalle hommiin. Siellä
    on meikäläisä paljon."

Se oli yksi nuoruuteni parhaimpia päähänpistoja.
    Tulotkin sen verran hyvät (ja verotus pieni), että
    2.5 kk:n töillä pärjäsi loput 9.5 kk:ta.

Äänestä

"Oletko kiireinen"
En. Eläkelläisen, lesken turhanpäiväistä hyörintää.
Koetan kyllä kehittää jotain puuhaa,
olen siinä onnistunutkin, mutta ei se kiireiseksi tee.

Äänestä

Pitäisi lopetella persgäryttämiset täällä Hämeenlinnassa ja Hämeenlinnan keskustelupalstalla. Oletteko lapista? Täällä ei ennen ollut tällaista, muutaman vuosikymmenen ajan on ollut outoa ja oudon näköisiä ihmisiä ja puheita. Lapistako te olette? Tämä on Sibeliuksen kotikaupunki. Opettjankoulutuslaitos joutui lähtemään täältä pois kun alkoi olla niin kovin outoa. Nyt sitä on ollut ja se saisi alkaa riittää.

Äänestä
  • "oudon näköisiä ihmisiä"

??

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

"oudon näköisiä ihmisiä"

??

"Sibeliuksen kotikaupunki" joten ei ihme,
    että suuri osa kaupungin naisista niin
    Sibeliuksen näköisiä.

Äänestä

Täällä oli 1980 ja 1990 luvuilla joskus ihan hienoakin, kävi formula-kuljettajia ja rock-tähtiä aina silloin tällöin. Nykyään on vain oudonnäköisiä ihmisiä ja outoja puheita. Mopot ovat outoja melunlähteitä. Mistä tämä johtuu?

Äänestä

Tän Sisäilmaa tv-sarjan kirjoittaja
on tainnut saada ideoita
menneistä hml:n konttorirutiineista.

Äänestä
  • Olit kyllä ihan itse syypää ilmapiireihin.

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Olit kyllä ihan itse syypää ilmapiireihin.

Tulkitsenkohan oikein,
    että oma syyllisyyden
    tunne purkautuu vielä
    aikojen päästä toisten
    syyttelynä ?

3Äänestä

Täällä oli hienoja ihmisiä - muitakin kuin vain minä - vielä ennen vuotta 2000 ja myös hienoja tapahtumia. Kesällä oli kuumaa ja kuivaa ja kaikinpuolin mukavaa. Oletteko te ihmeelliset lappalaiset jokin puolue tai jokin ammattiyhdistys? Vaikka PAM-liitto? Mikä on Perus-puolue? Minusta se on kauhea kupla. Pyrittekö te täältä jonnekin Eurooppaan tai Amerikkaan? Eivät ne ole poronhoitoalueita. Ei koko Suomi voi olla kuin lapissa, kiroillaan ja maataan. Metsästetään kaikki eläimet kuin riekot.

Äänestä

Ovatko nämä PersGäry-kirjoittelut jotakin noitumista? Juoko kirjoittaja kusta samalla kun kirjoittelee tänne? Mitä muuta teet samaan aikaan? Oletteko te noitia? Toistakymmentä vuotta olette täällä noituneet.

Äänestä
  • "Juoko kirjoittaja kusta"
    Harva pystyy edes kuvittelemaan moista.

Äänestä

• Anonyymi00061 kirjoitti:

"Juoko kirjoittaja kusta"
    Harva pystyy edes kuvittelemaan moista.

Ei, taitaa olla tuolla tapana litkiä vähän kusta. No venäläisethän käyttää sitä suuvetenä.

Äänestä

Oletteko te jokin puolue? Demokraattiset Lappalaiset? Mitä te teette? Mitä te teette öisin?

Äänestä

Mikä niissä mopoissa on vikana? Miksi ne vouvaavat kuin souvarit?

Äänestä

Täällä oli kodinomistajia ja pienyrittäjiä ennen vuotta 2000. Mitä olette tehneet heille?

Äänestä

Te hei korvaatte paikallisille aiheuttamanne vahingot.

Äänestä

Kuka se puolueen johtaja on? Tuokaa se tänne. Se on vastuussa, jos te olette jokin puolue. Ei pidä esiintyä päälikkönä, jos ei ole vastuuta.

Äänestä

Tämä on kaupunkilaisten keskustelupalsta. KAUPUNKILAISTEN. Ei täällä tarvitse oksennella toistakymmentä vuotta.

Äänestä

Mä haluan että täällä on hienoja ihmisiä ja hienoja asioita. Ei täällä tarvita mitään muuta.

Äänestä

Täällä on hyppyrimäki jota kukaan ei käytä. On kuulemma liian jyrkkä profiili. Te kirjottelijat ja te puolueet menette ja ryhdytte harjoittelemaan sen mäen käyttöä.

Äänestä

Oletteko te jokin poliittinen paha henki täällä? Rähjäättekö öisin? Rähjäättekö te joka yö? Täällä on muitakin. Ei tämä ole teidän kaupunki. Ette te ole tätä kaupunkia rakentaneet tai maksaneet. Ne samat kaupat ovat olleet täällä 50 vuotta. Ja olivat paljon paremmin silloin kuin nyt.

Äänestä

Me ei hei tarvita teiltä tai teidän puolueilta mitään. Täällä oli ennen paljon paremmin asiat. Te olette saaneet olla täällä melko vapaasti niin nyt täällä ei olekaan enää mukavaa.

Äänestä

Sopiiko että pitäisitte huolta omista asioistanne niin kuin muutkin? Eivät kaikki asiat ole teidän asioita. Olette aivan hullun näköisiäkin.

Äänestä

Hankkikaa jokin mukava tyyli ja tyylikkyys. Emme me ole lapissa. Miksi kaiken pitäisi aina olla kuin lapissa kun ei siellä ole mitään? Tämä on Etelä-Suomen lääni. Emme ole Rovaniemellä. Tuntuuko teistä aina siltä kuin olisitte jossain tunturissa? Ja siellä saa olla miten haluaa. Saa moottorikelkkailla ja saa juoda. Saa täälläkin olla mutta ei täällä tarvitse olla miten päin tahansa. Sekö on kaikkein tarkeintä, että saa olla miten haluaa. Miten te haluatte olla? Kukaan ei saa nähdä teitä kun te olette tuollaisia?

Äänestä

Täällä on hei ihmisiä, jotka ovat olleet täällä jo ennen hyppyrimäen rakentamista sotilaiden maailmanmestaruuskilpailua varten. Jotkut on olleet Suomen itsenäistymisestä lähtien ja tunteneet Sibeliuksen nuorena.

Teidän mielestä täällä ei nyt ole niinkun ketään tai mitään. Mutta on täällä. Kaikki eivät ole kuolleet.

Äänestä

Teidän ruskeasilmäinen hieman tavallista puheliaampi naisihanne kutsuu teitä koltiksi. Koltat sitä, koltat tätä.

Äänestä

Huomatkaa kaikki paikalliset ihmiset, täällä on erittäin hankalat tee-se-itse olosuhteet joka paikassa missä nämä koltat ja pyöröovet saavat olla. Lapista saapuu jollekulle aivan erityinen lääkäri tai muu asiantuntija. Junalla tulee Hämeenlinnaan ja on jotakin kerrankin aivan erityistä. Saa tulla Hämeenlinnaan oikein erinomaisena asiantuntijana kun on sopiva asiakas. Näille lappalaisprofessoreille ja lappalaisdiplonoomeille tämä persgäry kirjoittelija huutelee täällä. Ja on huudellut ainakin vuodesta 2013 lähtien, jos ei jo ennen sitä. Mitä hei me tehdään tälle lappalaiskuplalle?

Äänestä
  • PersGäry ansaitsee huomionsa.

Äänestä

• Anonyymi00057 kirjoitti:

PersGäry ansaitsee huomionsa.

Ei muuta kuin tuomiolle tuo turkasen turenkilainen

Äänestä

• Lappalaiskupla menee viestinnän osalta talvilevolle ja keskittyy nyt vaappujen ja perhojen värkkäämiseen lohille ja harjuksille. Taimenista ei arvaa edes puhua, niin kovilla sakoilla sen pyynti on estetty.
    Perhoissa silver ja redtag päätuotteet. Vaapuissa Kosto-vaappujen kloonit. Rapalalla ei koskiin tahdo löytyä oikein hyviä - ehkä 1, 2 joista kannattaa mallia ottaa. Myös lippokalusto pitää huoltaa, jos havakset pitää uusia, meinaan ne itse virkata - tulevat ottavampia. Meinaan tehdä niin paljon, kun vaan muilta touhuilta ehdin, ovat käyvää kauppatavaraa suvella.

1Äänestä

Täällä nyt olen, Båtsfjordissa.
Asunto (oma huone, yhteiset
keittiö- ja kylpytilat). Käytännössä
ilmaiset. Pidättävät ennen verotusta
kk-maksun, edullinen.
Juttelin muiden asukkien kanssa.
Sanoivat, arkena ruokalassa hyvä
hinta/laatu suhde.

Äänestä

Täällä pyörii edelleen varoituksista ja kielloista huolimatta "heppiterrori", jota vuosia sitten ihmeteltiin usa:ssa miksi joku oli kuin huumepäissään repinyt heppinsä irti ilman hyvää syytä.

Äänestä

Nyt erikoisherkkä drooni näkee ja kuulee tilanteen.

Äänestä

Kuvan miespuolinen henkilö on erikoisherkkä valokuvaaja ja naispuolinen henkilö on suomensukuinen lapin seita-nainen. Kuva Kameralehti 11/1985.

https://tinyurl.com/3dsjj7sx

Äänestä

Onko nainen tällä hetkellä Hämeenlinnan alueella?

Äänestä

> Onko nainen tällä hetkellä Hämeenlinnan alueella?

On esimerkiksi saattanut poistaa viestiketjusta viestin. Onko muuten hahmoja, jotka ovat olleet hissuksiin vuosien ajan tai näyttävät aina kuin aaveen nielleiltä? Hei te näytte koko ajan jossain kuvaruudulla tekemässä jotain mikä voidaan luonnehtia nyt ainakin aluksi "piiloviestinnäksi".

Äänestä

Teillä saattaa olla kätketty "petomania". Se oli näiden erikoisherkkien näkijöiden luonnehdinta asialle. Mitä te teette? Eikö teillä ole muuta tekemistä? Elämä ei maistu elämälle muuten kuin salaisena petona? Se on jokin puute tai puutos, joka saattaa olla synnynnäinen. Kaikki eivät tarvitse tuollaista, eikä tuollaista voida pitää hyväksyttävänä vaikka se vaatikin kaikkein parhaat ja moderneimmat sotateknologiat riittävää näkyvyyttä varten. Lopettakaa jokaöinen heppiterrori Hämeenlinnassa.

Äänestä

Seita on käännös sanasta Satan. Suomen ja Lapin kaikkein kauheimmat paheet ovat paljastuneet suurvallan armeijoille, jotka pitävät suomalaisia ja lappalaisia metsän petoina.

Äänestä

Hei te petohahmot näytte koko ajan jossain näytöillä. Lopettakaa se mitä teette.

Äänestä

Ei mitään tolkuttomuuksia voi jatkaa ikuisesti jos ei tarkoitus ole paljastua. Nyt te luulitte, että mitä tahansa voi jatkaa vaikka miten päin ilman pelkoa seuraamuksista. Tämä on Sibeliuksen kotikaupunki eikä heppiterrorin leirikeskus.

Äänestä

Hei nämä korpikommariseidat ja heidän rikollisensa haluavat leikata teiltä hepit irti. Tuo on teidän käsitys "puoluetoiminnasta".

Äänestä

Jos teillä on jotain "puolueita" täällä Hämeenlinnassa, niin te joudutte ottamaan heppiterroristeistanne koppia. Ovatko "apupuolueet" nimenomaan tuollaisia? Vai kaikki olette? Valitan mutta nyt on jo taivaalla teitä kovempaa kalustoa.

Äänestä

Minä en ole koskaan tavannut yhtään puoluetta ja nyt syy on selvillä - täällä ei ole puolueita mutta seitoja on varmasti niin että riittää. Ja nyt kun asia on tiedossa, niin tänne voisi varmaan perustaa myös puolueen. Ja yhdistyksen. Kaikki seitakätkeytyjät tulevat ilmi.

Äänestä

Kätkeytynyt seitakratia on paljastunut! PALJASTUNUT! Minä olen Hämeenlinnan ainoa "Sibelius-ja-minä" tyyppi. Mutta en maailman ainoa.

Äänestä

Nyt teille jo vähän heristellään siellä ja täällä - senkin seidat! Senkin heppiseidat!

Äänestä

Ei, kaikki kauniit asiat Hämeenlinnassa ovat Sibelius-ja-minä tyyppien aikaansaannoksia. Punatiilinen veturihalli, Skogsterin talon torni jne. jne. Te olette ajaneet heidät pois ihan vaan olemalla omia itsejänne - lapin seitoja. Nyt asia on paljastunut. Ja se on jonkinlainen sensaatio myös maailmanlaajuisesti (suurin before-it-is-news uutinen).

Äänestä

Jo vuonna 2018 israelilainen reportteri oli todennut, että seitaterroria selvittää vain noin kuusi tutkijaa koko maailmassa - se on niin vaikea ja silti yleinen terrorin muoto. Viisisataa vuotta on kulunut siitä kun saksalainen tutkija ja uskonoppinut oli todennut nämä samat asiat ja kirjoittanut aiheesta arkaluonteisen kirjan. Ihmiset ovat jonkinlaisia demoneja, jos eivät itse sitä ymmärrä ja vaihda asennettaan. Jos teknologia mahdollista "langattoman demonin" (wireless demon), on vaikea vaihtaa omaa asennetta ja se on lukkiutunut.

Äänestä

Missä moderoimaton seitaterrori saa vallita vapaasti, siellä ei voi valmistaa tuotteita koska materiaalit ja puolivalmisteet rikkoutuvat tai katoavat tai ovat liian kalliita tai tekijät sairastuvat tai kuolevat ennenkuin tuote on valmis. Ei voi myöskään opiskella tieteitä tai taiteita, koska seidat lukitsevat aivotoiminnan langattomilla sovelluksilla.

Teidän kannattaa vain itse alkaa muuttaa tottumuksia, asia on paljastunut ja tiedossa. Täällä on ollut lukuisia Sibelius-ja-minä tyyppejä ja tarinoita löytyy netistä (esim. F. Wett*****f). Minne he ovat joutuneet lähtemään tai kadonneet ja mikä sen on aiheuttanut - se on nyt tiedossa.

Äänestä

Olette paljastuneet vuosien kuluessa SEITAKRATIAKSI! Maailma ei hyväksy pohjoismaista seitakratiaa. Minä olen elänyt täällä mutta en kuulu seitapuolueisiinne.

Äänestä

Mitään oleellista hyötyä ei ole ollut vuosikymmenien seitakratiasta - kaikki samat tai paremmat edut olisi saanut yritys- ja yhdistystoiminnalla ja paremman ja mukavamman elintason. Joidenkin on aina päästävä mahtailemaan - olen seita. Olen johtava seita. Olen maailmanluokan seita. Seituus on asema, ymmärrätkö ASEMA YHTEISKUNNASSA. Maailma ei riitä kun on seita.

Äänestä

Aina aikaisemmin on ollut niin, että vain yksi ihminen kerrallaan oppii seitaterrorin juonenkäänteitä (elokuvan sininen tai punainen pilleri). Mutta nyt tilanne on muuttunut ja kaikki saavat käsityksen vallitsevista realiteeteista. Ne ovat todella ikäviä. Naiset paljastuvat unissakävelijöiksi ja pieniheppiset miehet ovat normaaliheppisiä, joita heppiseidat vainoavat langattomilla sovelluksilla vuorokauden jokaisena hetkenä. Ihmiskunta ei voi jatkaa enää näin. Te voitte itse alkaa muuttamaan lukkiutuneita asenteita ja hankkia jotakin järkevää tekemistä - sitä ei kukaan enää koskaan järjestä teille.

Äänestä

Seidat ja heppiseidat hei - kaikki eivät olleet täällä tuollaisia 1980-luvulla vaan osalla ihmisistä oli terveet käsitykset ja sen vuoksi kaikki kukoistivat. Maailma ei ole salajuoni vaan on totta.

Äänestä

Voiko minun Windows toimia? Siinä ei ole mitään vikaa ja osaan käyttää sitä. Se on jotenkin saarrettuna, eikä siksi toimi normaalisti. Mikä on vaihtoehto? Joko kiinalaiset tai israelilaiset ovat esitelleet vaihtoehdon Windowsille? Mites lappalaiset? Mikä on lapin miesten ja naisten suositus korvaamaan Windows ammattikäytössä?

Äänestä

Mitään erityistä tutkimusta ei ole tarvittu vaan ainoastaan yrittää elää ja työskennellä täällä normaalisti, eikä teidän ole tarvinnut mitenkään "paljastua" vaan olla vain sellaisia kuin olette. Niin asiat ovat selvinneet kuin itsestään. Te olette YK:n vastainen melko suurilukuinen populaatio, osa ehkä ymmärtää ja osa ymmärtää mutta ei välitä. Osa ei ymmärrä eikä välitä.

Äänestä

Te saatatte joutua korvaamaan luvattoman seita-kulttuurin aiheuttamat vahingot paikallisille toimijoille. Ainakin paikallinen PS-puolue on jo vuonna 2013 saanut tiedon, että tässä keskustelupalstassa on jotakin vikaa ja tarvittaisiin uusi. Onko joku muu saanut sinä aikana tietoa virheellisestä kulttuurista taikka toimintatavoista?

Äänestä

Tässä kuvassa tein haun sanoilla työleiri+kutistettupää ja sain hakemani tiedon, jossa neukkujen myymät kutistetut päät ovat todennäköisesti leirin asukkaiden käsityön tuloksia: https://tinyurl.com/5arm94rp

Vain reilu puolituntia myöhemmin Windows ilmoittaa koneeseen tunkeutuneesta madosta: https://tinyurl.com/zt4bu2yb

Ja koko ikävä seitakuvio ja pakkomielle pään kutistamisesta esitetään vuonna 1979 Tampereella painetussa sarjakuvakirjassa: https://tinyurl.com/4h6mzsh6

Hei kaikki paikalliset seidat ja muut puolueseidat, erikoisherkkä drooni on taivaalla ja näkee teidät pakkomielteisinä seitoina ilman merkittävää elämän sisältöä. Etteköhän alkaisi lopettelemaan hämäräpuuhianne, se on ohi nyt. Olitte liian erikoisen näköisiä ja tapaisia.

Äänestä

Ultraääneen ei saa puhua paskaa. Se saattaa kuulua ympäri maailmaa ja houkuttelee tänne huonoa ainesta. Tämä on Sibeliuksen kotikaupunki ja täällä on ollut hienoja ihmisiä.

Äänestä

Voiko akut jättää ultra-rauhaan? Te pystytte säätelemään sieltä metsien kätköistä käsin ja näin mutta ne ovat akkuja ja kaikki niitä tarvitsevat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oletko kiireinen, etkä ehdi seuraamaan Suomi24-palstan keskusteluja niin paljon kuin haluaisit? Seuraatko mielelläni PerSGäryn kirjoituksia?

Tähän keskusteluun kootaan PerSGäryn kirjoittelusta parhaimmat palat! Joka päivä, juuri sinulle!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu