Olisiko kellään muistoja Motorolan ikivanhoista malleista. Kyse on tiiliskiven jälkeisistä malleista. Sellainen läppämalli, jossa oli uutena ominaisuutena tekstiviestin lähettämisen mahdollisuus. (tai sitten edellinen malli). Siinä puhelimessa on ainutlaatuinen ominaisuus: soittaessa jatkuvasti varattuun numeroon, puhelin yrittää koko ajan soittaa siihen ja sitten ilmoittaa kovalla äänellä, että nyt yhdistyi.
Onkohan Motorolissa yhä tätä ominaisuutta? Itse käytän Nokialaista.
Kiitän etukäteen vastauksista tähän viestiin!
Vanha malli
Tanja
2
337
Vastaukset
- ___
http://images.google.fi/images?q=motorola 5200&ie=ISO-8859-1&hl=fi
Jokunen kappale noita mulla on. Tuohon kun lyö tehoakun, niin se on vähintään yhtä paksu, kuin leveä ja painaa varmaan puoli kiloa...- Tanja
Moi!
Näyttää tutulta. Luulin että se olisi 7150 tai 7500. Mutta jos sulla on toimiva jokunen malli, jossa on kuvailemani ominaisuus, niin tehdään kaupat. Siihen laturi ja toimiva akku, niin sovitaan hinnasta.
T: Tanja
Tampere.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236