Paras lääkäri

Anonyymi-ap

Kummassa paremmat ja osaavamman lääkärit, terveyskeskuksessa vai yksityisellä?

Millaista palvelua olette saaneet terveyskeskuksessa?

22

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tätä ei kyllä kysytty mutta yksi norsunvitttunaamainen hoitaja joutaisi kyllä saada potkut. Terveyskeskuksessa työskentelee. Ei sovellu hoitoalalle.

• Anonyymi00002

Sumin lääkärit on kyllä vitsi. Kerta riitti. Käynyt yksityisellä ja homma toimii.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sumin lääkärit on kyllä vitsi. Kerta riitti. Käynyt yksityisellä ja homma toimii.

Huomattu on, että terveyskeskuksen lääkärit ei oikein jaksa olla kiinnostuneita ja tuputtaa särkylääkkeitä, ahdistuslääkkeitä ja mielenterveyspalveluita ym. soopaa kun tutkimalla olisi selvinnyt vitamiinin puutos oireiden syyksi.

Senkin sai tietoon yksityisellä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Huomattu on, että terveyskeskuksen lääkärit ei oikein jaksa olla kiinnostuneita ja tuputtaa särkylääkkeitä, ahdistuslääkkeitä ja mielenterveyspalveluita ym. soopaa kun tutkimalla olisi selvinnyt vitamiinin puutos oireiden syyksi.

Samaa mieltä

• Anonyymi00013

Ylimielinen ja töykeä potilaille, ei edes tervehdi takaisin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Totta on, heti kysellään syömiset ja nukkumiset.

• Anonyymi00004

Aikoinaan oli hyvä lääkäri jonka nimi oli lenkki La...o
      Olipa vaiva mikä tahansa oli diagnoosi, syö porkkanoita ja käy lenkillä säännöllisesti. Ei grilillä 🤠

• Anonyymi00009

Ja oikeassa oli, kun katsoo niin on 30 kg ylipainoa ja verenpainetauti ainakin!

• Anonyymi00014

Tottahan se on, että ylipaino ja huonot elämäntavat on syynä aika moneen vaivaan. Ei muuta kuin lenkille!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tottahan se on, että ylipaino ja huonot elämäntavat on syynä aika moneen vaivaan. Ei muuta kuin lenkille!

Sano Lantto

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kun juoksee joka päivä maratonin, pysyy kunnossa tai joutuu hautaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sais muutama paikallinen hoitajakin käydä salilla kun mahamakkarat röllöttää. Tuommoset vielä muka muita hoitaa terveemmäksi kun itellä varmaan 2tyypin diabetes.

• Anonyymi00005

No, kerrankin yksi nykyisistä lääkäreistä soitti. Lyhyen keskustelun jälkeen kysyi jotta "milloin pääsisit tulemaan", sanoin jotta vartin päästä voisin olla . Ja niinhän siinä sitten kävi jotta vartin päästä pötköttelin jo lääkärin tutkimussängyllä. Tapahtuu myös kiitettäviä asioita.

• Anonyymi00006

Pesiöllä hyvä henkilääkäri, kahvipaketti hintana, useimmiten apu löytyy.

• Anonyymi00007

Jos sattuu pääsemään julkiselle puolelle, hoito on yleensä perusteellisempaa ja tarkempaa.
      Yksityisellä tahtoo olla kiire ja hoito pinnallisempaa. Varmaa on lisäksi, että yksityiseltä lähtee paksu reseptinippu mukanaan pois.
      Kokemusta on kaikista, myös hammaspuolelta.

• Anonyymi00008

Onneksi minut on viety lanssilla kotoa suoraan kaksiin ja oon saanut hyvää hoitoa.

• Anonyymi00011

Minulla on hyvä puheyhteys yksityispuolen lääkäriin. En mene koskaan työterveyslääkärille vaan tälle yksityiselle, joka osaa kirjoittaa 70 euron hintaan melko pitkiäkin sairauslomia. Viikon saa pyytämättä ja neljä viikkoa saa kun puhuu mukavia pari minuuttia. Laskin, että viime vuonna tuli oltua saikulla likemmäs kolme kuukautta. Oli kyllä mukavia kaljoittelu- ts. kalareissuja pohjoiseen.

• Anonyymi00012

Luuseri!

• Anonyymi00017

Yksi selitteisesti yksityisellä parhaat lääkärit.

• Anonyymi00018

Pitääpä kirjoittaa poikkeava mielipide. Olen keski ikäinen mies oletettu henkilö ja olen saanut terv.keskuksesta hyvää hoitoa,nimenomaan oikeista vaivoista...
      Ja olen saanut myöskin lähetteen erikois sairaanhoitoon Kajaaniin jos on ollut tarvis. Että KIITOS terv.keskuksen henkilökunnalle.

• Anonyymi00020

Entiiä, lääkäritkään ei ne kaikkea todellakaan tiedä ja tutki.sitten kun niillä ei ammattitaito riitä,eikä yksinkertaisesti kiinnosta. Alkaa pompotus lääkäriltä lääkärille ja itse oot pienenä ihmisenä vähintäänkin päävikanen. Tietenkin on jossakin päin oikeita,velvollisuuden tuntuisia oikeita lääkäreitä. Ja itellä paksu rahapussi.

• Anonyymi00022

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      575
      2652
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1426
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      99
      1352
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1350
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1236
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      107
      1151
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      920
    9. 77
      892
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    Aihe