Nimittäin hylkäyksissä katsastustilastoissa 3 vuotiaina hylkyyn 60 %, 6 vuotiaana 50 %.
Tesla on johtava merkki
31
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teslat kuitenkin liikkuu, toisin kuin Lahden kaupungin hommaama sähköbussi joka huilaa tyhjänpanttina koska voima ei riitä nousemaan ylämäkiä, hinta780 000€.😩
- Anonyymi00002
Tuohan on vihreiden märkäuni, ajoneuvo jolla ei voi ajaa.
- Anonyymi00003
MAGA !
- Anonyymi00004
Taksissa on 800t. ajettuja Tesloja alkuperäisellä akulla. Alkupään Tesloissa oli alimitoitettuja niveliä, jotka ei kestäneet hirveitä tehoja. Kun huolto-ohjelmaa ei ole, niin katsastuksessa sitten tulee hylkyjä.
Tesla on kuitenkin hyvä pikkuruokainen sähköauto.- Anonyymi00005
Tuskin 2022 valmistetut Teslat ovat alkupään autoja.
- Anonyymi00006
Ota velka osta Telsa
Telsa loppuu ennemmin kuin velka 🤠 - Anonyymi00007
Bemareita palaa kuin juhannuskokkoja.
- Anonyymi00008
Kun sähköauto oli hakusessa niin missään nimessä siinä ei saanut lukea Tesla.
Kun katsotte nettiauton myyntitilastosta Teslan hintoja, niin moni vaihtaja / myyjä
on pettynyt hintaan katkerasti.
Ko auton hinnanpudotus on hirmuinen.
Jo ensi katsastuksessa hylätään yli puolet niistä, kun esim. saksalaisista sähköautoista vastaava on 0-2 %.- Anonyymi00013
Niitä korjataankn korjaamolla 30tkm välein.
- Anonyymi00009
Itse olen hankkimassa uusimman Mercedes-Benz GLC:n täyssähkömallin.
Uskon, että tulen olemaan tyytyväinen hankintaani.- Anonyymi00010
Tottakai. Mersuu pitää olla niin on hyvä kulissi naapureille.
- Anonyymi00011
Minulla on tuo 2025 malli, pääosin olen ollut kohtuu tyytyväinen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla on tuo 2025 malli, pääosin olen ollut kohtuu tyytyväinen.
Älä hätäile, ehdit vielä maksaa kalliisti korjauksista...
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Älä hätäile, ehdit vielä maksaa kalliisti korjauksista...
Tuskin, kaksi vuotta max, sitten vaihto uuteen.
- Anonyymi00012
Aika moni muu merkki hajoaa sitten ihan oikeasti ja kalliisti. Teslassa muutama pusla tai tukivarsi, kustannukset satasia.
- Anonyymi00014
Maalipinnan laatu sysisurkea ja sitä ei korjata satasilla.
- Anonyymi00015
Jos on vain satasia niin Tesla kuskit ovat sitten tavallista tyhmempiä kun eivät tätä jo vuosia tiedossa ollutta nivelvikaa korjauta ennen katsastusta vaan maksavat tieten tahtoan uusintakatsastuksen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Maalipinnan laatu sysisurkea ja sitä ei korjata satasilla.
Maali kuin maali, en ole kuullut kenenkään maalauttaneen uusiksi. Auto se vain on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Maali kuin maali, en ole kuullut kenenkään maalauttaneen uusiksi. Auto se vain on.
Maali kuin maali! 🤣 Eiköhän sen tehtävä ole myös suojata osia, eihän niitä juurikaan ole maalattu uudestaan koska se maksaa 3000-4000€, valmistaja ei tietenkään ole myöntänyt maalivikoja.
- Anonyymi00016
tesla on tätä nykyä sellainen kansanauto, kuten lada ja volkkari aikoinaan. Kaksi viimeksi mainuttua sentään toimivat koko lailla hyvin ensimmäiseen verrattuna. Ja niillä pystyi/ uskalsi ajaa kuoppaisillakin teillä.
Jos pitäisi luetella autot, joita en edes ilmatteeksi ottaisi niin:
- usalaiset
- ranskalaiset
- bmw
- mercedes
- kiinalaiset- Anonyymi00017
Osuit naulan kantaan.
- Anonyymi00018
Oletko ajanut koko elämäsi Toyotalla?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko ajanut koko elämäsi Toyotalla?
Kukaan ei ole koskaan ajanut millään merkillä koko elämäänsä koska kortin saa vasta poikkeusluvallakin 17 vuotiaana.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan ajanut millään merkillä koko elämäänsä koska kortin saa vasta poikkeusluvallakin 17 vuotiaana.
Mokomakin saivartelija. Sanotaan nyt sitten vaikka siitä asti kun olet ensimmäisen autosi saanut irti? Keksi siitäkin jotakin "hauskaa"...
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mokomakin saivartelija. Sanotaan nyt sitten vaikka siitä asti kun olet ensimmäisen autosi saanut irti? Keksi siitäkin jotakin "hauskaa"...
😇 Minulla ei ole koskaan auto jäänyt jumiin eli ei ole pitänyt myöskään irroittaa mistään.
- Anonyymi00021
Minkälainen ihminen ostaa teslan,onko ees täyspäinene?
- Anonyymi00027
On niillä pää täynnä sitä ihteään.
- Anonyymi00028
Tämäkin viestiketju on koonnut Suomussalmen älyköt yhteen, sekä todistaen myös heidän korkeinta tasoa edustavaa henkistä kehitystään. Eipä ihme että muut kunnast ovat kateellisia Suomussalmelle! On se vaan niin uskomaton kykykunta 🤠
- Anonyymi00029
Taidat olla Teslan omistaja ! 🤣🤣🤣
- Anonyymi00030
Bemari palojen syy on selvinnyt ilmoitti Trafi, koska vilkkua ei käytetä niin sähköä kerääntyy niin paljon että tulipalo on väistämätön.
- Anonyymi00031
Voehan Elon Musk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141044Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.96960Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79932Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141719- 81690
- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48661Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651