Olen transnainen. Serkku näki eilen juhlissa ensimmäisen kerran minut niin,että minulla oli meikattu naama,mekko, korkokengät,sukkahousut ja käsilaukku,joka on samanlainen,kuin laulaja Lucy Thomasilla.
Serkku sai aivoinfarktin juhlan jälkeen. Tunnen syyllisyyttä. Epäilen,että olin osasyy siihen. Onhan se järkytys kun se ihminen jonka hän on tuntenut miehenä,onkin nainen.
Syyllisyyden tunne
5
444
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Autogynefiliaa, fetissinsä perässä juoksevia yksinkertaisia ihmisiä ja hyvin miesmäistähän tuo pohjimmiltaan on. Minäminäminä ja mun seksuaalinen perversioni, jota tuputetaan naisten tiloihin.
Ällöttävää.- Anonyymi00002
Missä kohtaa tuossa viestissä mainittiin, että hän oli nimenomaan naisten tiloissa?
- Anonyymi00003
Ei tule tukokset aivovaltimoon mistään järkytyksestä. Elintavoilla vaikutusta (tupakki, viina, korkea kolesteroli).
- Anonyymi00004
Kyllä tulee älä valehtele
- Anonyymi00005
Aloitus kuulostaa muutenkin keksityltä, ja kun vakiprovo vastaa siihen keskellä yötä muutamien minuuttien kuluttua ei tarvitse paljoa pohtia oliko aloittaja trolli vai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534