Minkälaisia maallikoita meillä onkaan tilapäisessä valiokunnassa. Luulisi että valiokunnan jäsenissä oleva poliisi ja juristin mies olisivat ainakin olleet perillä millainen loppulausuma kannattaa kirjoittaa. Nyt on liuska papereita joissa puhutaan ihmisten sanomisista, annetaan olettaa, mutta kirjoitetuista puheista ei käy ilmi miten ne nojaa lakiin. PJ on saanut paperista juuri sen näköisen, mitä voidaan hänen taidoillaan olettaa ja muu jäsenistö on yhtä epäpäteviä.
Olen pahoillani, mutta tämä tulee maksamaan kaupungille paljon. Toivottavasti valtuustosta löytyy osaajia jotka ymmärtävät nuijia tälläiset pilipali romaanit alas ja saaga loppuu.
Jos teette jotakin, niin tehkää se kunnolla, s******* tunarit!
Valiokunta on saanut paperia aikaiseksi
72
1239
Vastaukset 72
- Anonyymi00001
Mihin tässä on jäänyt Lonkan, Päivähongan ja Peltosen vastuu? Eihän tässä oteta kantaa muutakun Kalleen. Ei paperi ole hallinnon tarkastamista. Koko porukka pitää erottaa!
- Anonyymi00043
"Kaikki liitteet"?
... Hupsis!
- Anonyymi00002
Jestas, kun oli sulla sekava juttu! Piti ihan monta kertaa lukea eikä se silti auennut.
- Mitä tarjoittaa "nojata lakiin".
- Miksi tämä maksaisi kenellekään yhtään mitään? Ai, rahanako vain eli se että noi saa palkkaa tuosta turhan takia?
- Jos haluaa asiallista, niin sitä ei ole "nuijia" yhtään ketään eikä mitään.
- "pilipali romaanit" toivottavasti et viitta romaneihin. Ok, sä tarkoitat niitä papereita, mutta olet jotenkin omituisen vihainen niistä.
- Mikä saaga?
Ehkä olisi selkeämpää, jos laittaisit selkosanaisesti sen että mitä sä tässä haluat että tapahtuu. Mikä vika niissä papereissa nyt on. Kuka olisi saatava hirteen niiden avulla?- Anonyymi00003
Jos ei ole tietoa asiasta niin aloitus saattaa näyttää sekävalta. Minulle tuo on ihan selkeä.
- Anonyymi00004
Mitenkääs nämä Lonkan jäsenyys yrityskiinteistön hallituksessa ja hänen pitämänsä salainen infotilaisuus, josta hän heitti osan valtuutetuista pois? Miksi näistä ei ole mitään mainintaa.
- Anonyymi00005
Aloittaja on aika hukassa. Lienee joku persuparka.
Toimikunta tekee hallinnon johtamisesta raportin ja esittää sitten sen eteenpäin. Mitä asialle tapahtuu niin sen käsittelee kaupunginhallitus ja sitten kaupunginhallitus, jos se antaa aihetta.
Antakaa nyt toimikunnan rauhassa tehdä hommansa. Se ei maksa paljonkaan siihen verrattuna mitä nykyinen kaupunginjohto on jo saanut vahinkoa aikaan.- Anonyymi00006
Tarkoitat että valtuusto käsittelee asian vielä jos se antaa aihetta.
- Anonyymi00015
Eiköhä aloittaja ole toi kokkareiden uus räyhääjä
- Anonyymi00007
Kalle on vain jäävuoren huippu. Orimattila ei tule kestämään erikoistilintarkastusta.
- Anonyymi00008
Voi v.. Koko kaupunginhallitus tiesi kaupunginjohtajan valehdelleen valtuustolle jo 1.12.2025 eikä avannut sitä valtuustolle edes joulukuun valtuuston kokouksessa.
- Anonyymi00009
Asia pitää perata juurta jaksain. Silloin kun on kyse tämän tason asioista, tulisi valiokunnan työn jälki olla sellaista, että se kestää oikeudessa, muuten on turha edes tehdä mitään asian eteen. Minun silmään valiokunnan esitys on amatöörimäinen ja jättää paljon kysymyksiä auki.
En puolustele ketään, vaan totean, että jos lähtee hoitamaan asiaa ja tulee loppupäätelmään toimenpiteistä, niin asian pitää kestää oikeudessa. Tällä selonteolla oikeus ei tee mitään.
Perusteluna siihen tulee seuraavat. Iso osa henkilökuulemisia on mielipiteitä joihin ei osoiteta lainkohtaa mitä on rikottu, tai joka toimisi pontena esitetylle vakavalle rikkeelle (kuntalaki 43). Muuta hallintoa ei ole tarkasteltu, vaan esim. Lonkan ja Päivähongan osuus on suurilta osin selvittämättä. He ovat kuitenkin olleet asian keskipisteessä, Lonka alkumetreillä jopa Yrkin hallituksessa. Epäkohtia on paljon, mutta vakavaa tuottamuksellisuutta ei näy. Loppupelissä tämä esitys ei oöe muuta, kuin selonteko kuinka sekavasti asia on hoidettu Larssonin, Lonkan ja Päivähongan osalta.- Anonyymi00012
Eiköhän ne selvitykset löydy liitteistä mitkä ilmeisesti salattu.
- Anonyymi00016
Ei tuottamuksellista vaan tahallisuutta!!!
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
miksi salattu? onko raskauttavaa materiaalia muita kohtaan?
- Anonyymi00044
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nii ne liitteet. taas sulla lipsahti
- Anonyymi00010
Huomaa että aloittaja on KH jäsen (jäsenen puoliso) joka arvostelee valiokuntaa. No tottakai pitää kun itse/oma siippaa on osallisena huijauksessa.
- Anonyymi00013
Sen selvityksen olisi pitänyt tehdä ihan ulkopuolinen taho, koska nuo on kaikki itse jollakin tavalla osallisia asiassa. Kestääkö Longan teot tarkempaa tarkastelua?
Jos taas lähdetään makselemaan erotettavalle kaupunginjohtajalle erorahoja ja etsimään uutta, niin on kyllä niin turhaa rahanmenoa, kun olla voi.
Kalle on tehnyt virheitä, mutta myös saanut paljon aikaiseksi. Elävöittänyt kaupunkia ja pitänyt taloudesta hyvää huolta. Eiköhän tämä prosessi ole jo ihan riittävä rangaistus ja pitää hänet ruodussa tulevissa toimissaan?- Anonyymi00017
Kalle on saanut suhmuroinnillaan paljon vahingoa aikaan. Ei osaa hommaansa.
- Anonyymi00014
Kärryrän ja Kylmäkupin aloitus.
- Anonyymi00018
Mitä siinä liitteessä esitetään kysyn kun ei ole Piturin netti lehtee.
- Anonyymi00019
Tässä linkki https://orimattilad10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting&id=2026631
- Anonyymi00020
Ei tuosta linkistä pitkälle pääse. Se liite pitäs nähä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei tuosta linkistä pitkälle pääse. Se liite pitäs nähä.
Tekstiä painamalla aukeaa
- Anonyymi00021
Ei ne Kallee saa irti sanottua. Ville sano että kalle on maailman paras kaupunkin johtaja. Hyviä kavereita ovat nämä.
- Anonyymi00026
https://yle.fi/a/74-20226009
Riittakin on nyt mukana.- Anonyymi00027
Kyllä tuo Kalle negatiivistä julkisuutta Orimattilalle.
- Anonyymi00029
Sitä moni nyt ihmettelee ja kysyy samaa. Valheella on lyhyet jäljet.
- Anonyymi00030
Tuo valiokunnan raportti on valitettavasti kuin ote 10 vuotiaan päiväkirjasta. Vähän ammattimaisempaa ja monipuolisempaa selvitystä olisi odottanut.
- Anonyymi00031
Kyllä siitä selviää valehtelu ja asioitten salaaminen. Kalle saa potkut.
- Anonyymi00032
Kalkkikärryntyöntäjä onkin koulutukseltaan lakimies, enpä tiennyt 😂
- Anonyymi00033
Ja tarinan "sankari" on ottanut vuosilomaa 8.6. saakka. Jännä yhteensattuma.
- Anonyymi00034
Viimeksi kun alkoi kuumottamaan pukkas saikkua ja nyt vuosilomaa.
Ei ilm. kykene ottamaan vastuuta omista teoistaan. - Anonyymi00036
Etelä.Suomen Sanomat 15.5.:
Orimattilan valtuuston pj. Riitta Lonka toivoo neuvotteluita kaupunginjohtajan vapaaehtoisesta irtisanoutumisesta – "Olen ollut jopa järkyttynyt"- Anonyymi00037
No, toi järkyttyminen on Orimattilan mittakaavassa aika tajutonta! Siis... eikö Lonka ole ollenkaan nähnyt mitä täällä Orimattilassa tapahtuu, vai mikä voi olla jotain, jokka järkyttää. Motoristien tulosta oltiin muka levottomia (?), mutta sekin vähän lässähti enkä nyt ainakaan minä ymmärrä että mistä tässä pitäisi olla järkyttynyt... siis niinku Orimattilan mittakaavassa.
Mä ehkä veikkaan että käynyt ilmi että Kalle onkin noudattanut lakia! O.O Se vois olla orimattilalaisille aika pelottavaa ja jotain mitä ei olisi voinut uskoa tällä toimivasta virkamiehestä. Mä en ainakaan enää oleta että kukaan siellä noudattaisi lakia.
- Anonyymi00045
On tuossa sössinyt moni muukin. On kai luottamushenkilöilläkin joku vastuu asioiden selvittämisessä, samoin muiden virkamiesten? Jos jo oli valheeksi tiedettyä asiaa viety eteenpäin, niin ketä syytetään?
Vai onko Kalle ollut sellainen diktaattori, että kukaan ei uskalla sanoa mitään.- Anonyymi00048
Huomaa ettet ymmärrä tai tiedä asijoitten taustoja.
- Anonyymi00049
Samat ajatukset. Ei poliitikko voi paeta virkamiehen taakse jos ollut valheessa mukana. Pitäisi ymmärtää erota.
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Huomaa ettet ymmärrä tai tiedä asijoitten taustoja.
No voisitko ton vittuilun sijaan selkokielellä selittää niitä taustoja.
Vastuuta perään kaikilta osapuolilta, myös luottamushenkilöiltä.
Heidät on sinne äänestetty hoitamaan asioita, ei vain pullaa mussuttamaan kokouksissa. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
No voisitko ton vittuilun sijaan selkokielellä selittää niitä taustoja.
Vastuuta perään kaikilta osapuolilta, myös luottamushenkilöiltä.
Heidät on sinne äänestetty hoitamaan asioita, ei vain pullaa mussuttamaan kokouksissa.Kaupunginhallituksen ulostuloa odotellessa… Aikovatko erota?
- Anonyymi00050
Kiitokset täältä Kuivannolta toimikunnalle. Hyvää työtä teitte ja nyt saahan järjestys Orimattilaan. Veikko Vennamon sanoisi konnat kuriin.
- Anonyymi00051
Kallen palkkaavat myös vastuuseen! Aikamoinen sotku siivottavana epäonnistuneesta rekrystä.
- Anonyymi00052
Kiittäkää rekrystä Erolaa ja Keskivaaria. He olivat kätilöinä ja toivat Kallen Orimattilaan.
- Anonyymi00055
Tässä hyvä kuvaus miten meni niinku omasta mielestä
https://yle.fi/a/74-20226105?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp- Anonyymi00056
Erittäin hyvä kirjoitus ja analyysi tapahtuneesta ja Kallesta.
- Anonyymi00057
nyt winstone julkaisi videon alkaa puntti tutista ei ole pelleilyä enää
- Anonyymi00059
Ihan oikein. Valiokunnan lausunto mielipiteitä ja valikoituja sepustuksia. Ei kovin luotettava ja kattava. Jätetty pois luottamusmiesten osuus ja vastuu tyystin.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ihan oikein. Valiokunnan lausunto mielipiteitä ja valikoituja sepustuksia. Ei kovin luotettava ja kattava. Jätetty pois luottamusmiesten osuus ja vastuu tyystin.
Ei ole mielipiteitä vaan selostus asian kulusta!
- Anonyymi00063
Pitäiskö winstonin ottaa asioista ensin selvää ennenku tekee noita sepustuksia, mm. valiokunnan tai luottamushenkilöiden korvausvastuu... Voi hyvää päivää mitä yrityksiä pelotella.
- Anonyymi00058
Olipas hätkähdyttävää tietoa Riitasta ja muusta valiokunnasta. Riitta ihan ekaksi ulos
- Anonyymi00061
Voi Tommi parka. On niin amatöörimäinen video missä käytetty huomattavasti tekoälyä.
Perusteettomia väitöksiä ja pelottelua valtuutetuille, missä pelotellaan, että maksat jos sanot kyllä! Huomaa, että kaveri on kylmäkonekoulutettu, kun ei ole mitään tajua millainen loppulausunto pitää olla.
Tulee saamaan itse kutsun käräjille kunnianloukkauksesta!- Anonyymi00065
Mitä pelottelua. Enemmän se kuulosti skenaariolta. Virkavastuuseen kun kuuluu korvausvastuu. Lue lakia!
- Anonyymi00078
Sainpas hyvät naurut tästä videosta. Luuleeko tuo näsäviisastelija olevansa edes osittain oikeassa. Ois hyvä tarinoita 🐷 Mutta itse asiaan... Video on kummallista pelottelua, ettei olis kaveri kyseessä? Vai kaupunginhallitus eli puoliso lirissä ja spinnaa? No onneks tollaset amatöörit ei oo päättämässä meitin asioista.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Sainpas hyvät naurut tästä videosta. Luuleeko tuo näsäviisastelija olevansa edes osittain oikeassa. Ois hyvä tarinoita 🐷 Mutta itse asiaan... Video on kummallista pelottelua, ettei olis kaveri kyseessä? Vai kaupunginhallitus eli puoliso lirissä ja spinnaa? No onneks tollaset amatöörit ei oo päättämässä meitin asioista.
Kyllä ne päättäjät on amatöörejä lähes kaikki. Vai kenellä heistä on tutkinto valtio-opista ja hallinnosta? Ei taida olla suurimmalla osalla edes amista käyty ja silti joku on katsonut heidät äänestämisen arvoiseksi.
- Anonyymi00064
Heh. Mene kertomaan sama faceen omalla nimellä. Helppo täällä on huudella. Voithan odottaa kunnianloukkasta tosta sun viestistäs.
- Anonyymi00066
Aika huonosti sellaisia tulee. Taitaa olla niin että kun kiroilun kohde sen ansaitsee, niin ne pysyy aika hiljaisina :/
Voin sanoa... ettei ne sieltä tule ja kun tulee, niin päästään vihdoinkin asiat selvittämään!! KIITOS! - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Aika huonosti sellaisia tulee. Taitaa olla niin että kun kiroilun kohde sen ansaitsee, niin ne pysyy aika hiljaisina :/
Voin sanoa... ettei ne sieltä tule ja kun tulee, niin päästään vihdoinkin asiat selvittämään!! KIITOS!...Juu ja meikä taas on hyvällä tuulella, kun asiat on "selvitetty" eli yhtään mitään ei siis suostuta selvittää... ei MITÄÄN!
Tuttu kaava. Meikä saa viestin "kaupan kanssa saanut asian selvitettyä", vaikkei mitään ole edes selvitetty. Joku taas yrittää vain päästä kuin koira veräjästä ja laittaa muut maksamaan. Väittää selvitetyksi a.k.a. käskee taas olla hiljaa. Tulee niin kaikuja kun viime syksynä tuli "Hieno juttu että olet saanut hyvityksen tuotteista jo heinäkuussa. Nyt tämä asia näyttää olevan loppuun käsitelty, oletan että tähän asiaan ei palata enää?". Aika rimmaa, eikö? ;P
Ei kauppa, eri asiointipalvelu, mutta ihan samaa p*skaa. Aika multa varastetaan*, kun aiheutan haloon, niin kauppa on korvaamassa ja asiointipalvelu lopettaa vastaamasta minulle (vaikka aiemmin vastaili heti ja pyhinäkin) ja sitten kun sieltä saa jotain vastausta niin vain ilmiselvästi KÄSKETÄÄN ola hiljaa. No, kuule olepa sinä ITSE siinä hiljaa. Minä en.
Ja mitään ei todellakaan ole selvitetty. Yhäkään ei ole selvitetty sitä että KUKA varasti ne mun jauhelihat ruokalaatikostani 02.07.2025. Kauppa ne korvasi, muttei sitä selvitetty että KUKA ne varasti. - Anonyymi00070
...Mä mielestäni ihan hyvin jo ihan joka paikkaan asiani ilmaisin silloin vuonna 2022. Sekin johtui siitä kun mulle jäi mielikuva että jollekin oli vielä jäänyt väärä mielikuva. No...
Sen 20.05.2022 lähettämäni asiakaspalautteen loppu oli:
"...Tajuatteko että olen syytön? Alan uskoa että olette jo tietoinen tästä. Te vainoatte minua ja olette vain kiristäneet kierroksia. Viesti ei siis mene perille TEILLE. Jos ette nyt siis ole tässä vielä sitä tajunneet, niin minä en muutu. Minä en ole mihinkään pois menossakaan ja jatkan loputtomasti valitusten tekemistä teistä. Teillä on ehkä joukkovoimaa, mutta joudutte nyt sillä voimalla yrittää tehdä murhaa, koska minä en ole menossa minnekään. ;)""
Ja meikä on täällä yhä että ette sitte ole minua nurhanneet. Aina te silti kiukuttelette kuin pikkukakarat. *huokaisu* Miksi te vaivaudutte? Varsinkin kun mä silloin vuonna 2022 sen kyllä perinpohjaisesti selvitin ettei voi jäädä mitään väärinkäsitystä, niin siitä on tässä vaiheessa jo TOSI kauan. Ei ole mahdollista että siellä yhtään syyttömiä enää olisi missään. Itkeviä kakaroista siellä vain on.
Meikä todellakaan en edes alunperin tehnyt yhtään mitään. Koskaan ei mitään ollutkaan. Sitten te itse minut gyneraiskasitte ja varastitte mun läppärin, Vipe ja sitten kaupassa kävin vartijat mun päälle jne. Noi siis oli jo ENNEN.
Sitten mulla meni jo hermo ja mä sen vuoden 2022 selvitin asiat, niin perinpohjaisesti kuin vain mitenkään voi olla selvitettävissä. Se oli sitten siinä. Mä hokasin että te ette olleet MISSÄÄN aikomuksissa muuttaa linjaanne ja se on teidän murhe :( Teillä kun ei ole mitään mahdollisuutta minua muuttakaan.
Että te ITSE 100% simputatte minua 20 vuotta... ja kun mä alan tästä puhua, niin te aidosti luulette että mä muka vaikenisin sillä että te UHKAILETTE ja kiristätte minua... kun mä just lopetin, kun muo oli jo sen 20 vuotta tehty sitä samaa. Miten te ikinä luulitte että LISÄÄMÄLLÄ sitä simputtamista te muka saisitte minut hiljaiseksi? Ei mulla ole mitään syytä olla mistään hiljaa. Ei ole olemassa yhtään mitään.
Että meikä täti käy kaupassa. Ei koskaan MITÄÄN ongelmaa. SItten te vain sadistisesti simputatte minua vuosikymmeniä ja KUN mulla siihen sitten menee hermo, niin te luulette että simputtamalla mä... VAIKENISIN??? Mä en tule koskaan enää - huom enää - olemaan hiljaa ja te kaikki ootte h*oria just niin kauan kuin elätte. Että miettisitten itse sitä omaa käytöstä, kun SYYTÖNTÄ simputatte vuosikymmeniä ettei ala harmittaa, kun tuleekin omaan nenään. Siinä kun ei ole ENÄÄ olemassa mitään mikä sen koskaan lopettaisi.
Kyllä mä asiani selvitin silloin 2022 ihan kaikki ja loppuun asti. Asiat on todellakin siltä osin täysin loppuun asti käsitelty. Poliisillekin siellä loppuvuodesta muistaakseni ilmoitin että se mitta tuli mulla täyteen näiden idi**ttien kanssa. Mä olen jo poliisille senkin kertonut. Ei ole sieltä päin mitään kuulunut eli ei näytä heitä hetkauttavan.
Tajuatteko te? Meikä on aina kaiken kertonut poliisille, niin onhan se nyt tosi jännää, miten te siitä huolimatta täällä minuun suhtaudutte. Ja yhä mulle uhkaillaan? *huokaa* - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
...Mä mielestäni ihan hyvin jo ihan joka paikkaan asiani ilmaisin silloin vuonna 2022. Sekin johtui siitä kun mulle jäi mielikuva että jollekin oli vielä jäänyt väärä mielikuva. No...
"...Tajuatteko että olen syytön? Alan uskoa että olette jo tietoinen tästä. Te vainoatte minua ja olette vain kiristäneet kierroksia. Viesti ei siis mene perille TEILLE. Jos ette nyt siis ole tässä vielä sitä tajunneet, niin minä en muutu. Minä en ole mihinkään pois menossakaan ja jatkan loputtomasti valitusten tekemistä teistä. Teillä on ehkä joukkovoimaa, mutta joudutte nyt sillä voimalla yrittää tehdä murhaa, koska minä en ole menossa minnekään. ;)""
Ja meikä on täällä yhä että ette sitte ole minua nurhanneet. Aina te silti kiukuttelette kuin pikkukakarat. *huokaisu* Miksi te vaivaudutte? Varsinkin kun mä silloin vuonna 2022 sen kyllä perinpohjaisesti selvitin ettei voi jäädä mitään väärinkäsitystä, niin siitä on tässä vaiheessa jo TOSI kauan. Ei ole mahdollista että siellä yhtään syyttömiä enää olisi missään. Itkeviä kakaroista siellä vain on.
Meikä todellakaan en edes alunperin tehnyt yhtään mitään. Koskaan ei mitään ollutkaan. Sitten te itse minut gyneraiskasitte ja varastitte mun läppärin, Vipe ja sitten kaupassa kävin vartijat mun päälle jne. Noi siis oli jo ENNEN.
Sitten mulla meni jo hermo ja mä sen vuoden 2022 selvitin asiat, niin perinpohjaisesti kuin vain mitenkään voi olla selvitettävissä. Se oli sitten siinä. Mä hokasin että te ette olleet MISSÄÄN aikomuksissa muuttaa linjaanne ja se on teidän murhe :( Teillä kun ei ole mitään mahdollisuutta minua muuttakaan.
Että te ITSE 100% simputatte minua 20 vuotta... ja kun mä alan tästä puhua, niin te aidosti luulette että mä muka vaikenisin sillä että te UHKAILETTE ja kiristätte minua... kun mä just lopetin, kun muo oli jo sen 20 vuotta tehty sitä samaa. Miten te ikinä luulitte että LISÄÄMÄLLÄ sitä simputtamista te muka saisitte minut hiljaiseksi? Ei mulla ole mitään syytä olla mistään hiljaa. Ei ole olemassa yhtään mitään.
Että meikä täti käy kaupassa. Ei koskaan MITÄÄN ongelmaa. SItten te vain sadistisesti simputatte minua vuosikymmeniä ja KUN mulla siihen sitten menee hermo, niin te luulette että simputtamalla mä... VAIKENISIN??? Mä en tule koskaan enää - huom enää - olemaan hiljaa ja te kaikki ootte h*oria just niin kauan kuin elätte. Että miettisitten itse sitä omaa käytöstä, kun SYYTÖNTÄ simputatte vuosikymmeniä ettei ala harmittaa, kun tuleekin omaan nenään. Siinä kun ei ole ENÄÄ olemassa mitään mikä sen koskaan lopettaisi.
Kyllä mä asiani selvitin silloin 2022 ihan kaikki ja loppuun asti. Asiat on todellakin siltä osin täysin loppuun asti käsitelty. Poliisillekin siellä loppuvuodesta muistaakseni ilmoitin että se mitta tuli mulla täyteen näiden idi**ttien kanssa. Mä olen jo poliisille senkin kertonut. Ei ole sieltä päin mitään kuulunut eli ei näytä heitä hetkauttavan.
Tajuatteko te? Meikä on aina kaiken kertonut poliisille, niin onhan se nyt tosi jännää, miten te siitä huolimatta täällä minuun suhtaudutte. Ja yhä mulle uhkaillaan? *huokaa*...Ja Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen eiku Larsson on muuten mun mielestä yhä ainoa järkevän kuuloinen olento tuolla. Ihan jeesustelua, kun koko joukko on rikollisia, niin yhtä sitten syytetään.
Ja miten se Larsson just olisi muka joku pahuus, kun ei sitä täällä edes ollut, kun nämä asiat oli jo ihan päin h*lvettiä? Miten se voisi olla syyllinen asioihin, jotka on tapahtuneet ja olleet jo vuosia ENNEN kuin se edes tuli tänne? Teillä on jotenkin lyhyt toi muisti. - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tajuatteko te? Meikä on aina kaiken kertonut poliisille, niin onhan se nyt tosi jännää, miten te siitä huolimatta täällä minuun suhtaudutte. Ja yhä mulle uhkaillaan? *huokaa*...Teidän h*m ei ollut vielä silloin edes valittuna. Wikistä: "Orimattilan kaupunginvaltuusto valitsi Larssonin kaupunginjohtajaksi 23 äänellä toukokuussa 2022."
Vipe? - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
...Teidän h*m ei ollut vielä silloin edes valittuna. Wikistä: "Orimattilan kaupunginvaltuusto valitsi Larssonin kaupunginjohtajaksi 23 äänellä toukokuussa 2022."
Vipe?...Ei näytä perspäristejät olevan Kehräämön kingejä eli oli pro tai ei, niin ei Larsson niitä tänne tuonut. Vai jossain maakuopassako ne tuolla on? Ehkä jossain on joku luolasto. Tuskin silti Prisman ja Kehräämön välillä... enkä nyt tarkoita sitä Palojokea siinä välissä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
...Ei näytä perspäristejät olevan Kehräämön kingejä eli oli pro tai ei, niin ei Larsson niitä tänne tuonut. Vai jossain maakuopassako ne tuolla on? Ehkä jossain on joku luolasto. Tuskin silti Prisman ja Kehräämön välillä... enkä nyt tarkoita sitä Palojokea siinä välissä.
...Mä jatkaisin vieläkin kirjoittelua, mutta se alkaa mennä jo sinne liian teoreettiselle linjalle. On helpompi pysyä aiheissa, jotka on ihan tässä lähellä. Niistä kuitenkin tietää sen että onko tossa vieressä joku linna vai ei. Luulis ruumiidenkin haisevan?
Sitten kun puhuu kaukausemmista asioista, niin aina asiat on vain teoria tasolla. Ja sitten kun mulla visiot tulee aina vähän hämärissä olosuhteissa ja unieni inspiroimana, niin niihen jää sellainen yliluonnollinen fiilis eli siis potaskaa, en usko yliluonnolliseen.
No, mutta mulla oli painajainen sen jälkeen, kun luin uutisista Jussi Halla-ahon kirjan kirjoittajasta. Siitä voi jokainen olla omaa mieltä, jos yhtään siis sitä aihetta tietää. Meikä silti todellakin mietti asiaa ja sain sitten painajaisia. Tää oli elokuussa ja aikalailla samoihin aikoihin, vähän ennen olin kuunnellut sen podcasting Aarniosta-Vilhusesta-ja-muista. Siellä Vilhunen just änkyttää omituisesti siitä että Aarnio oli "VALITTU" ja tää oli muka jotenkin tosi raskauttavaa. En ymmärtänyt koko sen pointtia, mutta Vilhuska oli sitä mieltä että kaikki Aarnion aiheuttamat tuomiot muka pitäisi purkaa ja pistää syytteeseen ne ihmiset, joka on hänet "VALINNUT". Tosi erikoinen näkemys ja tosi outo painotus sanalla "valittu". No, se uutinen Halla-ahosta silti kirvoitti mulle painajaisia ja jotenkin toi sana "valittu" on sitten alkanut kummitella mun mielessä. Se mun oma muuttoni tänne talvella 2016, kun ei ihan mennyt kuten olisi olettanut, vaan minut oli ilmiselvästi... valittu. - Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
...Mä jatkaisin vieläkin kirjoittelua, mutta se alkaa mennä jo sinne liian teoreettiselle linjalle. On helpompi pysyä aiheissa, jotka on ihan tässä lähellä. Niistä kuitenkin tietää sen että onko tossa vieressä joku linna vai ei. Luulis ruumiidenkin haisevan?
Sitten kun puhuu kaukausemmista asioista, niin aina asiat on vain teoria tasolla. Ja sitten kun mulla visiot tulee aina vähän hämärissä olosuhteissa ja unieni inspiroimana, niin niihen jää sellainen yliluonnollinen fiilis eli siis potaskaa, en usko yliluonnolliseen.
No, mutta mulla oli painajainen sen jälkeen, kun luin uutisista Jussi Halla-ahon kirjan kirjoittajasta. Siitä voi jokainen olla omaa mieltä, jos yhtään siis sitä aihetta tietää. Meikä silti todellakin mietti asiaa ja sain sitten painajaisia. Tää oli elokuussa ja aikalailla samoihin aikoihin, vähän ennen olin kuunnellut sen podcasting Aarniosta-Vilhusesta-ja-muista. Siellä Vilhunen just änkyttää omituisesti siitä että Aarnio oli "VALITTU" ja tää oli muka jotenkin tosi raskauttavaa. En ymmärtänyt koko sen pointtia, mutta Vilhuska oli sitä mieltä että kaikki Aarnion aiheuttamat tuomiot muka pitäisi purkaa ja pistää syytteeseen ne ihmiset, joka on hänet "VALINNUT". Tosi erikoinen näkemys ja tosi outo painotus sanalla "valittu". No, se uutinen Halla-ahosta silti kirvoitti mulle painajaisia ja jotenkin toi sana "valittu" on sitten alkanut kummitella mun mielessä. Se mun oma muuttoni tänne talvella 2016, kun ei ihan mennyt kuten olisi olettanut, vaan minut oli ilmiselvästi... valittu...."Se mun oma muuttoni tänne talvella 2016, kun ei ihan mennyt kuten olisi olettanut, vaan minut oli ilmiselvästi... valittu."
Aijuu ja kun saattaa olla uusia seuraajia, niin muutin siis Orimattilan Vuokrataloille ja se koko muutto (no itseasiassa kaikki muutot) meni ihan päin h*lvettiä ja ne ilmiselvästi rikkoi lakia joka paikassa. Luulivat vissiin jotain?
Mä vain kun just TÄSSÄ Larsson draamassa on nyt kyse kaupasta niiden ilmiselvien rikollisten kanssa Vuokrataloilla, niin mä vähän epäilen että ne tässä on niin puhtaita pulmusia kuin antavat ymmärtää. Pah! Ihan paatuneita rikollisia ne on ja siellä on yhä viime vuosinakin mulla ollut ongelmia heidän kanssaan ja juurikin siinä keväällä 2022 ihan piti KKV:lle ja poliiseihin olla yhteydessä heidän takiaa saadakseni asiat selvitettyä. Eikä ne siis siihen ongelmat loppuneet, mutta keventyi :)
Ihan läpim*tiä rikollisia ne siellä on eli noloa, kun ne tässä leikkii nyt jotain uhria. - Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
...Ja Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen eiku Larsson on muuten mun mielestä yhä ainoa järkevän kuuloinen olento tuolla. Ihan jeesustelua, kun koko joukko on rikollisia, niin yhtä sitten syytetään.
Ja miten se Larsson just olisi muka joku pahuus, kun ei sitä täällä edes ollut, kun nämä asiat oli jo ihan päin h*lvettiä? Miten se voisi olla syyllinen asioihin, jotka on tapahtuneet ja olleet jo vuosia ENNEN kuin se edes tuli tänne? Teillä on jotenkin lyhyt toi muisti.Myöhäistä ulista. Ottais vaan kamat kantoon vapaaehtoisesti ja HallintoHeluna myös . Orimattila kiittää ja kuittaa.
- Anonyymi00068
Kaupunginjohtajan sekoilut terveyskeskuksen kaupassa ratkaisee Orimattilan kaupunginvaltuusto. Korkein päättävä elin Orimattilassa.
On yhdentekevää mitä muut pölisevät.- Anonyymi00075
No, mutta kun nää pällit on niin vietävissä ja kiristettävissä, niin kyllä sillä näyttää HEILLE olevan väliä että mitä joku muka-kovis heille supattelee.
- Anonyymi00080
Huomaa että Häkkyrän video on MIELIPIDE, kun ei sisällä mitään faktaa tai oleellista. Tilapäinen valiokunta teki selvityksen ja loppuraportin. Ei tää nyt mikään rikosturkintaole, missä kuulustella ihmisiä vaan selvitys miten asiat on mennyt!
- Anonyymi00083
Se on selvitys miten HEIDÄN MIELESTÄÄN JA MUISTAAKSEEN asiat meni. Ei välttämättä absoluuttinen totuus. Ja mitä on jätetty pois tai selvittämättä, mm. valtuutettujen osuus?
Melko kevein mielin myydään omaisuuttakin pois. Miten se yksityinen saa homman kannattavaksi mutta ei kaupunki? Mm. Salusjärven myynti pilkkahintaan oli suorastaan rikollista.
- Anonyymi00084
Vihreetkö täällä valheita levittelee
- Anonyymi00085
Onko loikannu vihreisiin?
- Anonyymi00086
Hyvä kun saahaan Orimattila taas oikeille raiteille. Valitkaa nyt nainen kaupunginjohtajaksi.
- Anonyymi00087
Upeeta kun kokoomus ottaa nyt lusikan kauniiseen käteen ja se onnistuu kun Jammu muutti Lahteen.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491