Tyhjien pullojen kerääminen?

Anonyymi-ap

Sopiva ammatti linuksin käyttäjille?

31

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vedä sitä tumppuus, mokoma winkuratrolli!! Linuxistit on ihan oikeissa töissä, tai opiskelevat, tai osa on jo vanhuuseläkkeelläkin!! Ei mitään pullojen keräilyjä harrasteta toisinkuin te ikityöttömät winkurahihut!!

      • Anonyymi00002

        Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?

        Linux ei ole surkea käyttöjärjestelmä, windows on ja ihmettelen että ihmiset maksaa roskasta!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?

        Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.

        T. miksuh


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.

        T. miksuh

        Mikä mielestäsi Windowsissa on vikana?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?

        Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?

        Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.

        Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!

        Onko taksi taksi vai taxi?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.

        Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?

        Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.


      • Anonyymi00026

        Tuo törppö on se sieniä syövä wnkurasonnan mainostaja joka on sienistä sekaisin eikä tiedä edes mikä päivä on.

        Tuollaisesta typeryksestä ei kannata välittää. Eihän tuo tollo tiedä mitään mistään.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Onko taksi taksi vai taxi?

        Idiootti! Linux on tuotemerkki, ei mikään taxiin tai taksiin verrattava!!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.

        Juu tiedetään, nimittäin SINÄ olet se Torvelo!!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.

        Tiedetään varmasti Bill `Torvelo` Gates kuka on!


    • Anonyymi00003

      Itse linuksin käyttäjänä saan extra rahaa keräämällä pulloja. Niillä rahoilla saan mukavasti kiljun raaka-aineita.

      • Anonyymi00006

        Älä winkurahihu viitsi tekeytyä linuxistiksi, ei mene läpi tuo trollaus!


      • Anonyymi00019

        Windowssistit nautii suoraan muovipullosta Sinolia:(


    • Anonyymi00004

      Muista maksaa verot.

      Suomen lain mukaan tällaiset tulot eivät kuitenkaan jää verottajan ulottumattomiin. Pullojen ja tölkkien keräämisestä saadut tulot on ilmoitettava veroviranomaisille.

      Palautuspantit luokitellaan ansiotuloksi, ja niihin sovelletaan progressiivista tuloverotusta.

    • Anonyymi00007

      Jollain jäi taas lääkkeet ottamatta selvästi. tai karkasi suljetulta osastolta. Mitä ihmeen tekemistä pullojen keräämisellä muka on linuxin käytön kanssa? Oon käyttänyt linuxia kohta jo 28 vuotta, mutta en ole ikinä kerännyt pulloja. Omat olen palauttanut, mutta en ole pullonkeräystä tehnyt. Nostan kyllä hattua niille, jotka sitä tekee, koskaon hienoa että joku siivoaa muiden ympäriinsä viskomat pullot.

      T. miksuh

      • Anonyymi00008

        Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.

        T. miksuh


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.

        T. miksuh

        Kun et tiedä paremmasta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kun et tiedä paremmasta.

        Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!

        Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.

        On kerrottu, sinulle vaan ei totuus kelpaa!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.

        T. miksuh

        sama täällä. Linux yrityskäytössä myös ja ollut todella kauan. Ja taas muutamissa maissa on siirrytty käyttämään Linuxia kun win kura on niin huono


    • Anonyymi00010

      Tämä on linux-palsta, linuks ei kuulu palstalle.

    • Anonyymi00016

      Totta. Minulla on jo kolme 70-vuotta vanhaa viskipulloa, joita pidän esillä, á 23 000€. Paljousalennusta ei saa vaan jokainen pullo ollut edellistä kalliimpi.

      • Anonyymi00017

        Ei sulla ole kuin kiljupönttojä.


    • Anonyymi00022

      Libre Calcilla voi pitää ilmaiseksi kirjaa keräystuloista, ja ne on helppo ilmoittaa könttäsummana verottajalle.

      • Anonyymi00029

        Mutta vain jos myy pullot - nyt oli kyse niiden keräilemisestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      70
      3543
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      141
      2418
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2309
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe