Tyhjien pullojen kerääminen?

Anonyymi-ap

Sopiva ammatti linuksin käyttäjille?

31

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vedä sitä tumppuus, mokoma winkuratrolli!! Linuxistit on ihan oikeissa töissä, tai opiskelevat, tai osa on jo vanhuuseläkkeelläkin!! Ei mitään pullojen keräilyjä harrasteta toisinkuin te ikityöttömät winkurahihut!!

• Anonyymi00002

Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Linux ei ole surkea käyttöjärjestelmä, windows on ja ihmettelen että ihmiset maksaa roskasta!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.

T. miksuh

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.

T. miksuh

Mikä mielestäsi Windowsissa on vikana?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?

Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!

Onko taksi taksi vai taxi?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?

Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.

• Anonyymi00026

Tuo törppö on se sieniä syövä wnkurasonnan mainostaja joka on sienistä sekaisin eikä tiedä edes mikä päivä on.

Tuollaisesta typeryksestä ei kannata välittää. Eihän tuo tollo tiedä mitään mistään.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko taksi taksi vai taxi?

Idiootti! Linux on tuotemerkki, ei mikään taxiin tai taksiin verrattava!!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Juu tiedetään, nimittäin SINÄ olet se Torvelo!!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tiedetään varmasti Bill `Torvelo` Gates kuka on!

• Anonyymi00003

Itse linuksin käyttäjänä saan extra rahaa keräämällä pulloja. Niillä rahoilla saan mukavasti kiljun raaka-aineita.

• Anonyymi00006

Älä winkurahihu viitsi tekeytyä linuxistiksi, ei mene läpi tuo trollaus!

• Anonyymi00019

Windowssistit nautii suoraan muovipullosta Sinolia:(

• Anonyymi00004

Muista maksaa verot.

Suomen lain mukaan tällaiset tulot eivät kuitenkaan jää verottajan ulottumattomiin. Pullojen ja tölkkien keräämisestä saadut tulot on ilmoitettava veroviranomaisille.

Palautuspantit luokitellaan ansiotuloksi, ja niihin sovelletaan progressiivista tuloverotusta.

• Anonyymi00007

Jollain jäi taas lääkkeet ottamatta selvästi. tai karkasi suljetulta osastolta. Mitä ihmeen tekemistä pullojen keräämisellä muka on linuxin käytön kanssa? Oon käyttänyt linuxia kohta jo 28 vuotta, mutta en ole ikinä kerännyt pulloja. Omat olen palauttanut, mutta en ole pullonkeräystä tehnyt. Nostan kyllä hattua niille, jotka sitä tekee, koskaon hienoa että joku siivoaa muiden ympäriinsä viskomat pullot.

T. miksuh

• Anonyymi00008

Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.

T. miksuh

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.

T. miksuh

Kun et tiedä paremmasta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kun et tiedä paremmasta.

Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!

Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.

On kerrottu, sinulle vaan ei totuus kelpaa!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00008 kirjoitti:

T. miksuh

sama täällä. Linux yrityskäytössä myös ja ollut todella kauan. Ja taas muutamissa maissa on siirrytty käyttämään Linuxia kun win kura on niin huono

• Anonyymi00010

Tämä on linux-palsta, linuks ei kuulu palstalle.

• Anonyymi00016

Totta. Minulla on jo kolme 70-vuotta vanhaa viskipulloa, joita pidän esillä, á 23 000€. Paljousalennusta ei saa vaan jokainen pullo ollut edellistä kalliimpi.

• Anonyymi00017

Ei sulla ole kuin kiljupönttojä.

• Anonyymi00022

Libre Calcilla voi pitää ilmaiseksi kirjaa keräystuloista, ja ne on helppo ilmoittaa könttäsummana verottajalle.

• Anonyymi00029

Mutta vain jos myy pullot - nyt oli kyse niiden keräilemisestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      415
      2649
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      1995
    3. 158
      1541
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      62
      1460
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1396
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1241
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1032
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1024
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      902
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    Aihe