Sopiva ammatti linuksin käyttäjille?
Tyhjien pullojen kerääminen?
31
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vedä sitä tumppuus, mokoma winkuratrolli!! Linuxistit on ihan oikeissa töissä, tai opiskelevat, tai osa on jo vanhuuseläkkeelläkin!! Ei mitään pullojen keräilyjä harrasteta toisinkuin te ikityöttömät winkurahihut!!
- Anonyymi00002
Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?
Linux ei ole surkea käyttöjärjestelmä, windows on ja ihmettelen että ihmiset maksaa roskasta!
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?
Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.
T. miksuh - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ilmainen ei ole sama kuin surkea. Linux on erittäin hyvä käyttöjärjestelmä. Kaupallisuus ja käyttöjärjestelmän kehittäjän isot tulot ei ole minkäänlainen tae siitä, että käyttöjärjestelmä olisi hyvä. Windows on tästä esimerkki. Vaikka Microsoftilla tunkee rahaa ovista ja ikkunoista Windows on ihan hirveä räpellys Linuxiin verrattuna.
T. miksuhMikä mielestäsi Windowsissa on vikana?
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ne sitten käyttää ilmaista ja surkeaa käyttöjärjestelmää?
Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei Linuks ole ilmainen vaan Microsoftin kurttaus taa GNU/Linux on vapaa:) Bill Gates muuten myi pois Microsoftin osakkeet?
Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.
Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ainoa Torvelo jonka minä tiedän olet juuri sinä itse! Ja linuks ja linkkuranimet tarkoittaa Wintoosaa, ei Linuxia!!
Onko taksi taksi vai taxi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki tietää mikä on linuks eli linkkura. Torvelon kyhäämä kurttaus.
Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itekkö Microsoftin Torvelo Bill Gates?
Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.
- Anonyymi00026
Tuo törppö on se sieniä syövä wnkurasonnan mainostaja joka on sienistä sekaisin eikä tiedä edes mikä päivä on.
Tuollaisesta typeryksestä ei kannata välittää. Eihän tuo tollo tiedä mitään mistään. - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko taksi taksi vai taxi?
Idiootti! Linux on tuotemerkki, ei mikään taxiin tai taksiin verrattava!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.
Juu tiedetään, nimittäin SINÄ olet se Torvelo!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kaikki tietää kuka on Torvelo. Turhaan liität sen Microsoftiin.
Tiedetään varmasti Bill `Torvelo` Gates kuka on!
- Anonyymi00003
Itse linuksin käyttäjänä saan extra rahaa keräämällä pulloja. Niillä rahoilla saan mukavasti kiljun raaka-aineita.
- Anonyymi00006
Älä winkurahihu viitsi tekeytyä linuxistiksi, ei mene läpi tuo trollaus!
- Anonyymi00019
Windowssistit nautii suoraan muovipullosta Sinolia:(
- Anonyymi00004
Muista maksaa verot.
Suomen lain mukaan tällaiset tulot eivät kuitenkaan jää verottajan ulottumattomiin. Pullojen ja tölkkien keräämisestä saadut tulot on ilmoitettava veroviranomaisille.
Palautuspantit luokitellaan ansiotuloksi, ja niihin sovelletaan progressiivista tuloverotusta. - Anonyymi00007
Jollain jäi taas lääkkeet ottamatta selvästi. tai karkasi suljetulta osastolta. Mitä ihmeen tekemistä pullojen keräämisellä muka on linuxin käytön kanssa? Oon käyttänyt linuxia kohta jo 28 vuotta, mutta en ole ikinä kerännyt pulloja. Omat olen palauttanut, mutta en ole pullonkeräystä tehnyt. Nostan kyllä hattua niille, jotka sitä tekee, koskaon hienoa että joku siivoaa muiden ympäriinsä viskomat pullot.
T. miksuh- Anonyymi00008
Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.
T. miksuh - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.
T. miksuhKun et tiedä paremmasta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kun et tiedä paremmasta.
Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siis nimenomaan Linuxit ON parempia!! Joten lopeta taistelusi ilmaisia softia vastaan!!
Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään kertonut ensimmäistäkään esimerkkiä paremmuudesta.
On kerrottu, sinulle vaan ei totuus kelpaa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin ja kesällä 2028 tulee siis täyteen 30 vuotta Debianin käyttöä. Erittäin tyytyväinen Linuxin käyttäjä olen siis edelleen.
T. miksuhsama täällä. Linux yrityskäytössä myös ja ollut todella kauan. Ja taas muutamissa maissa on siirrytty käyttämään Linuxia kun win kura on niin huono
- Anonyymi00010
Tämä on linux-palsta, linuks ei kuulu palstalle.
- Anonyymi00016
Totta. Minulla on jo kolme 70-vuotta vanhaa viskipulloa, joita pidän esillä, á 23 000€. Paljousalennusta ei saa vaan jokainen pullo ollut edellistä kalliimpi.
- Anonyymi00017
Ei sulla ole kuin kiljupönttojä.
- Anonyymi00022
Libre Calcilla voi pitää ilmaiseksi kirjaa keräystuloista, ja ne on helppo ilmoittaa könttäsummana verottajalle.
- Anonyymi00029
Mutta vain jos myy pullot - nyt oli kyse niiden keräilemisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094