https://www.salkunrakentaja.fi/2026/05/kamuxin-alamaki-jatkuu/
Ruotsi ja Saksa edelleen tappiolla
Konsernin sisällä tilanne jakautuu jyrkästi. Suomen liiketoiminta tekee tulosta, mutta Ruotsi ja Saksa eivät.
Kotimaan segmentti ylsi 3,2 miljoonan euron oikaistuun liikevoittoon. Ruotsin tappio oli 1,3 miljoonaa euroa ja Saksan 0,9 miljoonaa euroa. Saksassa tappio moninkertaistui edellisvuoden 0,1 miljoonan euron miinuksesta.
Suomen liikevaihto kuihtui 16,1 prosenttia 148 miljoonaan euroon, vaikka käytettyjen autojen markkina kotimaassa kasvoi hieman. Yhtiö myi Suomessa 10 271 autoa, mikä oli 9,3 prosenttia vähemmän kuin vuosi sitten.
Kamuxin alamäki jatkuu
Anonyymi-ap
8
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
444 enkelit ei tykkää huijaamisesta----
eikö niin leppsaatiolaiset - Anonyymi00002
ddd
- Anonyymi00003
Ilmeisesti pääomistajalle alamäki sopii, kun ei ala korjaaviin toimenpiteisiin ja vähän äkkiä.
- Anonyymi00004
Miksei jutuissa kerrota sitä, että tulevaisuudessa autokaupat eivät saa lisäbisnestä jostain "plussapalveluistaan", kun autoliikkeille tulee vastuu korjata käytettyjen autojen viat omasta pussistaan?
- Anonyymi00005
sss
- Anonyymi00006
myivät rikkinäisiä autoja ja laskuttivat voitot varaosista silti?
- Anonyymi00007
rikkinäisten autojen myyminen oli kivaa?
- Anonyymi00008
KKV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477