Onko Joutsassa mitään kesätapahtumia tai mitään kulttuuritapahtumia tai mitään tai mitään?
Joutsa kesä 2026
43
1252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menkää siihen nelostien varteen notkumaan, niin näette ohi ajavia turisteja.
- Anonyymi00002
Taidat olla yhteiskunnan elätti joka vaan notkuu. Olisit nyt jättänyt vastaamatta, kun olet niin tyytymätön !
- Anonyymi00003
En minä ole tyytymätön. Meillä Luhangassa on paljon mukavia tapahtumia.
- Anonyymi00004
Kaik pittee ite järjestää ja orkanisoija.
- Anonyymi00005
Eivätkö ukrainalaisnaiset järjestä seksimarkkinoita Joutsassa?
- Anonyymi00007
Ei , odottelevat ensimmäistä eläkettään minkä Suomi maksaa .
- Anonyymi00006
Aika ala arvosta sinulta.
- Anonyymi00009
Totta se on — Suomi hyvä rahasampo . Kaikille riittää rahaa paitsi omalle kansalle. Jos olet sairas/vanha joudat kuolla pois.
Olenko katkera? En vaan realisti! - Anonyymi00010
Lihavat lihhoo ja laehat kuihtuu seuraatkaapo tilannetta!
- Anonyymi00011
Kesä on siis peruttu . Aborginaalit voivat huonosti
- Anonyymi00012
Tulis ees gettomasa käymään grillillä.
- Anonyymi00013
Kesä maratooni juostaan kylistä toiseen
- Anonyymi00014
Kun tivoli päättyy Jyväskylässä tänään, niin joutsalaiset voivat seurata sen autoletkaa, kun se ohittaa kylän nelostietä pitkin etelään.
Kannattaa ottaa selfieitä kun ne joutuvat hidastamaan siinä kohdalla. - Anonyymi00015
Siitä sitä riittää koko kesäksi juttua osuuskaupan eteisessä, kun koko tivoliletka meni niin läheltä kylää!
- Anonyymi00016
Eteisessä vetelehtii Venäjänkielinen vähemmistö eikä piittaa teitin tivoleista mitään, Syleksivät vain nurkkiin
- Anonyymi00017
Ennen vanhaan ukoilla oli sylkykupit!
- Anonyymi00018
Sellainen sivistys ei uppoaisi ukrainalaisrussoihin!
- Anonyymi00019
Käykö Joutsassa matuväriset samassa osuuskaupassa kuin valkoisetkin? Kuinka se on mahdollista?
- Anonyymi00020
ilouutinen vastaanottokeskus loppuu elokuun lopussa
- Anonyymi00027
sais loppua heti !
kaikki takaisin kotimaihinsa
- Anonyymi00021
Ei LIRDANDAA MARKOKAAN voi järjestää JAMEJAAN HUTTULASSA !!!
- Anonyymi00022
Haista pasca!
- Anonyymi00023
Mikä on kulttuuria mielestäsi ? Onko sanonta " humpuuki " lähelläkään ?
- Anonyymi00024
Jos hieman pilkotaan tuota esittämääsi sanaa, niin hum viittaa humanistiseen tieteenhaaraan ja puuki on junttijäljenne ruotsinkielen sanasta bok.
Humpuuki voidaan siis selventää humanistiseksi kirjallisuudeksi, joka on kulttuurin ydintä.
- Anonyymi00025
Jollain syvät kaunat ex -isännöitsijää kohtaan. Hengähdä tovi , se auttaa.
- Anonyymi00026
Raha "pösö" tekstistä päätellen .
- Anonyymi00028
Hihhatus leikittää loppuja maahanmuttujia , touhuja piisaa. Voi vaikka sormimaalata .
- Anonyymi00029
Nehän leikkivät perinteisesti sitä sormileikkiä jossa toinen keskisormi laitetaan suuhun ja toinen pyllynreikään. Sitten vaihdetaan sormien paikkaa. Jos ei maussa huomaa mitään eroa, on aito ukrainalainen.
- Anonyymi00030
Vaimon vaihto viikot
- Anonyymi00031
Näin rahattomana ukkona( kyllä luit oikein, Joutsassa on myös meitä tyhjätaskuja).
Pistäisin avokin kesäksi jonkun varakkaamman ruokintaan . Jos syksyllä varakas haluaisi jatkaa elatusta, minulle sopisi sekin. - Anonyymi00032
Kyllä pyllynreiän pitää olla yhtä iso ku suuaukon muuten viemäri voi tukkiintua
- Anonyymi00033
Oletko venytellyt sen takapenkki kuntoon ?
- Anonyymi00034
Onko joutsassa m-markettia? voisi tehdä kesäloman kulttuurimatkan tilastojen kärkipaikan haltialle: https://yle.fi/a/74-20230567
- Anonyymi00045UUSI
Minä kävin, kulttuuria kerrassaan.
- Anonyymi00035
Nyt olisi hyvä aika tutustua juhannus vieraiden sielunelämään marketin energia keräily pisteellä . Jätökset ovat hyvin esillä levitettynä jokaiselle hyvin näkyvään paikkaan . Tulkaa ja havainnoikaa kansakunnan henkisen tilan mittaria .
- Anonyymi00036
Eivätkö ukrainalaiset hillotolppailijat voisi pitää paikallisille taskuvarkauskoulutusta?
- Anonyymi00037
Kukapa hyvää osaamistaan kenellekään neuvoo . kalpeanaama sopii vain uhrin osaan .
- Anonyymi00038
Niin, riittää että naiset jakavat vain omaa osaamistaan.
- Anonyymi00039
Joutsalainen tyhmyys-
sarjassa ihan huipulla.- Anonyymi00040
Suotta sinä moitit Joutsalaista . Katso peiliin ja yritä kohentaa oloasi muutoin kun toisia halventamalla . Näky ei ole imarteleva edes itsellesi
- Anonyymi00041
Tunsin yhen imartelevan immen sen otsassa luki : jousasta
- Anonyymi00042
Oliko hän ainoa tuntemasi Impi Umpilampi?
- Anonyymi00044UUSI
Taisit kattoa peiliin ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517