Onko Joutsassa mitään kesätapahtumia tai mitään kulttuuritapahtumia tai mitään tai mitään?
Joutsa kesä 2026
45
1259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menkää siihen nelostien varteen notkumaan, niin näette ohi ajavia turisteja.
- Anonyymi00002
Taidat olla yhteiskunnan elätti joka vaan notkuu. Olisit nyt jättänyt vastaamatta, kun olet niin tyytymätön !
- Anonyymi00003
En minä ole tyytymätön. Meillä Luhangassa on paljon mukavia tapahtumia.
- Anonyymi00004
Kaik pittee ite järjestää ja orkanisoija.
- Anonyymi00005
Eivätkö ukrainalaisnaiset järjestä seksimarkkinoita Joutsassa?
- Anonyymi00007
Ei , odottelevat ensimmäistä eläkettään minkä Suomi maksaa .
- Anonyymi00006
Aika ala arvosta sinulta.
- Anonyymi00009
Totta se on — Suomi hyvä rahasampo . Kaikille riittää rahaa paitsi omalle kansalle. Jos olet sairas/vanha joudat kuolla pois.
Olenko katkera? En vaan realisti! - Anonyymi00010
Lihavat lihhoo ja laehat kuihtuu seuraatkaapo tilannetta!
- Anonyymi00011
Kesä on siis peruttu . Aborginaalit voivat huonosti
- Anonyymi00012
Tulis ees gettomasa käymään grillillä.
- Anonyymi00013
Kesä maratooni juostaan kylistä toiseen
- Anonyymi00014
Kun tivoli päättyy Jyväskylässä tänään, niin joutsalaiset voivat seurata sen autoletkaa, kun se ohittaa kylän nelostietä pitkin etelään.
Kannattaa ottaa selfieitä kun ne joutuvat hidastamaan siinä kohdalla. - Anonyymi00015
Siitä sitä riittää koko kesäksi juttua osuuskaupan eteisessä, kun koko tivoliletka meni niin läheltä kylää!
- Anonyymi00016
Eteisessä vetelehtii Venäjänkielinen vähemmistö eikä piittaa teitin tivoleista mitään, Syleksivät vain nurkkiin
- Anonyymi00017
Ennen vanhaan ukoilla oli sylkykupit!
- Anonyymi00018
Sellainen sivistys ei uppoaisi ukrainalaisrussoihin!
- Anonyymi00019
Käykö Joutsassa matuväriset samassa osuuskaupassa kuin valkoisetkin? Kuinka se on mahdollista?
- Anonyymi00020
ilouutinen vastaanottokeskus loppuu elokuun lopussa
- Anonyymi00027
sais loppua heti !
kaikki takaisin kotimaihinsa
- Anonyymi00021
Ei LIRDANDAA MARKOKAAN voi järjestää JAMEJAAN HUTTULASSA !!!
- Anonyymi00022
Haista pasca!
- Anonyymi00023
Mikä on kulttuuria mielestäsi ? Onko sanonta " humpuuki " lähelläkään ?
- Anonyymi00024
Jos hieman pilkotaan tuota esittämääsi sanaa, niin hum viittaa humanistiseen tieteenhaaraan ja puuki on junttijäljenne ruotsinkielen sanasta bok.
Humpuuki voidaan siis selventää humanistiseksi kirjallisuudeksi, joka on kulttuurin ydintä.
- Anonyymi00025
Jollain syvät kaunat ex -isännöitsijää kohtaan. Hengähdä tovi , se auttaa.
- Anonyymi00026
Raha "pösö" tekstistä päätellen .
- Anonyymi00028
Hihhatus leikittää loppuja maahanmuttujia , touhuja piisaa. Voi vaikka sormimaalata .
- Anonyymi00029
Nehän leikkivät perinteisesti sitä sormileikkiä jossa toinen keskisormi laitetaan suuhun ja toinen pyllynreikään. Sitten vaihdetaan sormien paikkaa. Jos ei maussa huomaa mitään eroa, on aito ukrainalainen.
- Anonyymi00030
Vaimon vaihto viikot
- Anonyymi00031
Näin rahattomana ukkona( kyllä luit oikein, Joutsassa on myös meitä tyhjätaskuja).
Pistäisin avokin kesäksi jonkun varakkaamman ruokintaan . Jos syksyllä varakas haluaisi jatkaa elatusta, minulle sopisi sekin. - Anonyymi00032
Kyllä pyllynreiän pitää olla yhtä iso ku suuaukon muuten viemäri voi tukkiintua
- Anonyymi00033
Oletko venytellyt sen takapenkki kuntoon ?
- Anonyymi00034
Onko joutsassa m-markettia? voisi tehdä kesäloman kulttuurimatkan tilastojen kärkipaikan haltialle: https://yle.fi/a/74-20230567
- Anonyymi00045UUSI
Minä kävin, kulttuuria kerrassaan.
- Anonyymi00035
Nyt olisi hyvä aika tutustua juhannus vieraiden sielunelämään marketin energia keräily pisteellä . Jätökset ovat hyvin esillä levitettynä jokaiselle hyvin näkyvään paikkaan . Tulkaa ja havainnoikaa kansakunnan henkisen tilan mittaria .
- Anonyymi00036
Eivätkö ukrainalaiset hillotolppailijat voisi pitää paikallisille taskuvarkauskoulutusta?
- Anonyymi00037
Kukapa hyvää osaamistaan kenellekään neuvoo . kalpeanaama sopii vain uhrin osaan .
- Anonyymi00038
Niin, riittää että naiset jakavat vain omaa osaamistaan.
- Anonyymi00039
Joutsalainen tyhmyys-
sarjassa ihan huipulla.- Anonyymi00040
Suotta sinä moitit Joutsalaista . Katso peiliin ja yritä kohentaa oloasi muutoin kun toisia halventamalla . Näky ei ole imarteleva edes itsellesi
- Anonyymi00041
Tunsin yhen imartelevan immen sen otsassa luki : jousasta
- Anonyymi00042
Oliko hän ainoa tuntemasi Impi Umpilampi?
- Anonyymi00044UUSI
Taisit kattoa peiliin ?
- Anonyymi00046UUSI
Ennen vanhaan miehet kumarsivat naisille, nyt vain tulee karseita pyllistyksiä tuolla raitilla. Mihin sitä silmäsä pistää?
- Anonyymi00047UUSI
Uskonto vaatii pyllistelyn , nainen ei saa pyllistellä sillä takana kyykistelevän miehen rukousnauha pettää nähdessään matamin salaisuuden , ajatukset siirtyisivät länsimaiseen irstailuun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579