Joutsa kesä 2026

Anonyymi-ap

Onko Joutsassa mitään kesätapahtumia tai mitään kulttuuritapahtumia tai mitään tai mitään?

43

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Menkää siihen nelostien varteen notkumaan, niin näette ohi ajavia turisteja.

    • Anonyymi00002

      Taidat olla yhteiskunnan elätti joka vaan notkuu. Olisit nyt jättänyt vastaamatta, kun olet niin tyytymätön !

    • Anonyymi00003

      En minä ole tyytymätön. Meillä Luhangassa on paljon mukavia tapahtumia.

    • Anonyymi00004

      Kaik pittee ite järjestää ja orkanisoija.

    • Anonyymi00005

      Eivätkö ukrainalaisnaiset järjestä seksimarkkinoita Joutsassa?

      • Anonyymi00007

        Ei , odottelevat ensimmäistä eläkettään minkä Suomi maksaa .


    • Anonyymi00006

      Aika ala arvosta sinulta.

    • Anonyymi00009

      Totta se on — Suomi hyvä rahasampo . Kaikille riittää rahaa paitsi omalle kansalle. Jos olet sairas/vanha joudat kuolla pois.
      Olenko katkera? En vaan realisti!

    • Anonyymi00010

      Lihavat lihhoo ja laehat kuihtuu seuraatkaapo tilannetta!

    • Anonyymi00011

      Kesä on siis peruttu . Aborginaalit voivat huonosti

    • Anonyymi00012

      Tulis ees gettomasa käymään grillillä.

    • Anonyymi00013

      Kesä maratooni juostaan kylistä toiseen

    • Anonyymi00014

      Kun tivoli päättyy Jyväskylässä tänään, niin joutsalaiset voivat seurata sen autoletkaa, kun se ohittaa kylän nelostietä pitkin etelään.
      Kannattaa ottaa selfieitä kun ne joutuvat hidastamaan siinä kohdalla.

    • Anonyymi00015

      Siitä sitä riittää koko kesäksi juttua osuuskaupan eteisessä, kun koko tivoliletka meni niin läheltä kylää!

    • Anonyymi00016

      Eteisessä vetelehtii Venäjänkielinen vähemmistö eikä piittaa teitin tivoleista mitään, Syleksivät vain nurkkiin

    • Anonyymi00017

      Ennen vanhaan ukoilla oli sylkykupit!

      • Anonyymi00018

        Sellainen sivistys ei uppoaisi ukrainalaisrussoihin!


    • Anonyymi00019

      Käykö Joutsassa matuväriset samassa osuuskaupassa kuin valkoisetkin? Kuinka se on mahdollista?

    • Anonyymi00020

      ilouutinen vastaanottokeskus loppuu elokuun lopussa

      • Anonyymi00027

        sais loppua heti !
        kaikki takaisin kotimaihinsa


    • Anonyymi00021

      Ei LIRDANDAA MARKOKAAN voi järjestää JAMEJAAN HUTTULASSA !!!

      • Anonyymi00022

        Haista pasca!


    • Anonyymi00023

      Mikä on kulttuuria mielestäsi ? Onko sanonta " humpuuki " lähelläkään ?

      • Anonyymi00024

        Jos hieman pilkotaan tuota esittämääsi sanaa, niin hum viittaa humanistiseen tieteenhaaraan ja puuki on junttijäljenne ruotsinkielen sanasta bok.
        Humpuuki voidaan siis selventää humanistiseksi kirjallisuudeksi, joka on kulttuurin ydintä.


    • Anonyymi00025

      Jollain syvät kaunat ex -isännöitsijää kohtaan. Hengähdä tovi , se auttaa.

      • Anonyymi00026

        Raha "pösö" tekstistä päätellen .


    • Anonyymi00028

      Hihhatus leikittää loppuja maahanmuttujia , touhuja piisaa. Voi vaikka sormimaalata .

    • Anonyymi00029

      Nehän leikkivät perinteisesti sitä sormileikkiä jossa toinen keskisormi laitetaan suuhun ja toinen pyllynreikään. Sitten vaihdetaan sormien paikkaa. Jos ei maussa huomaa mitään eroa, on aito ukrainalainen.

    • Anonyymi00030

      Vaimon vaihto viikot

    • Anonyymi00031

      Näin rahattomana ukkona( kyllä luit oikein, Joutsassa on myös meitä tyhjätaskuja).
      Pistäisin avokin kesäksi jonkun varakkaamman ruokintaan . Jos syksyllä varakas haluaisi jatkaa elatusta, minulle sopisi sekin.

    • Anonyymi00032

      Kyllä pyllynreiän pitää olla yhtä iso ku suuaukon muuten viemäri voi tukkiintua

      • Anonyymi00033

        Oletko venytellyt sen takapenkki kuntoon ?


    • Anonyymi00034

      Onko joutsassa m-markettia? voisi tehdä kesäloman kulttuurimatkan tilastojen kärkipaikan haltialle: https://yle.fi/a/74-20230567

      • Anonyymi00045
        UUSI

        Minä kävin, kulttuuria kerrassaan.


    • Anonyymi00035

      Nyt olisi hyvä aika tutustua juhannus vieraiden sielunelämään marketin energia keräily pisteellä . Jätökset ovat hyvin esillä levitettynä jokaiselle hyvin näkyvään paikkaan . Tulkaa ja havainnoikaa kansakunnan henkisen tilan mittaria .

    • Anonyymi00036

      Eivätkö ukrainalaiset hillotolppailijat voisi pitää paikallisille taskuvarkauskoulutusta?

      • Anonyymi00037

        Kukapa hyvää osaamistaan kenellekään neuvoo . kalpeanaama sopii vain uhrin osaan .


    • Anonyymi00038

      Niin, riittää että naiset jakavat vain omaa osaamistaan.

    • Anonyymi00039

      Joutsalainen tyhmyys-
      sarjassa ihan huipulla.

      • Anonyymi00040

        Suotta sinä moitit Joutsalaista . Katso peiliin ja yritä kohentaa oloasi muutoin kun toisia halventamalla . Näky ei ole imarteleva edes itsellesi


    • Anonyymi00041

      Tunsin yhen imartelevan immen sen otsassa luki : jousasta

      • Anonyymi00042

        Oliko hän ainoa tuntemasi Impi Umpilampi?


      • Anonyymi00044
        UUSI

        Taisit kattoa peiliin ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe