Onnea tai menestystä

Paloma.se01

yrityksellesi toivotetaan usein eri tavalla käänteisesti eri kielillä.
Suomeksi kai vain onnea tai tsemppiä, englanniksi erityisesti esiintyjille ja artisteille, katkaise koipesi ja uusin minkä juuri opin on myös kiva, italiaksi suden suuhun!
Onko suomeksi jotain vastaavaa ilmaisua?
(Huilipäivä onnistuneen risteilyn jälkeen naama loistaa vieläkin pelkkää hyvää vointia)

9

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tässäkään maassa "esiintyjille ja artisteille" toivoteta onnea ennen lavalle astumista. Se tuottaa huonoa, jos uskoo enteisiin. Siksi käytetään tuota koiven katkaisua myös Suomessa ja montaa muuta omintakeista oivallusta.

• Anonyymi00002

Turun kielel sanosis joku

koit ny otta ittes niskast kii
      pan ranttaliks, kyl sää pärjäät

Ploma on opiskellut italiaa duolingolla? Kurssi laskenut jotain 40% tänä vuonna
      Tekoälyn pelko on internetyhtiöiden kauhun alku

eli italiaksi vastataan suden suuhun toiveeseen
      crepi il lupo revi sutes

• Hyvä tietää miten siihen vastataan!
      Crepi il lupo!
      Monet näistä sanonnoista ovat ikivanhoja, kuten varmaantämäkin "suden suuhuin".
      Joo, duolingoa päivittäin 15-20 minuuttia. Pitää aivotoimintaa yllä , tuolla toisessa ketjussa minulle sanottiin että ilmeisiä muistisairauden oireita ilmenee, mutta en ole itse havainnut mitään oireita .

• Anonyymi00003

• Anonyymi00005

Oilsikohan äidilläsi ollut muistisairautta, koska kerroit hänen kertoneen,
        että osasit nelivuotiaana koko Vänrikki Stoolin ulkoa ?

Muistisairauttaan ei useinkaan itse havaitse ainakaan alkuvaiheessa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oilsikohan äidilläsi ollut muistisairautta, koska kerroit hänen kertoneen,
        että osasit nelivuotiaana koko Vänrikki Stoolin ulkoa ?

Muistisairauttaan ei useinkaan itse havaitse ainakaan alkuvaiheessa.

Esikoiseni sai 3-vuotissynttärilahjaksi sellaisen runokirjan kuin Hassu noita. Synttäripäivä on keväällä, joskus kesällä hän osasi kirjan jo ulkoa. Sivu oli aina auki oikeasta kohdasta, kirja saattoi olla kädessä väärin päin, mutta runo tuli sanalleen oikein. Mulla ei ole muistisairautta. Ainakaan vielä.

• Anonyymi00004

USAn ulkoministerillä Markku Valkeapäällä on pääsykielto Kiinaan
      mutta Trumpin mukana oli pakko päästää
      tarttis tehdä jotain

joten he muuttivat nimen toiseksi sama ääntäminen lubiao

魯比奧 ja 與

盧比奧

https://udn.com/news/story/7338/9503964

• Anonyymi00006

On sulla ongelmat?
      Kuinka se nyt sitten sanotaan, onko Sinulla Yritys, kenen pitäisi onnitella?

Vo hyvä Sylvi!

• Anonyymi00008

Aloituksessa ei puhuta liikeyrityksistä eli firmoista. Luki-luki. Mitä muuta sulta on jäänyt väliin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe