Miten Pihtipudas aikoo muistaa kasvattiaan Euroviisu-keikasta?

Anonyymi-ap

Kova suoritus olla tuolla, sen voinen sanoa. Hienoa, että saadaan meidän rakas persläpi edes hetkeksi maailman kartalle. Nelostiekin menee sujuvasti kylän ohi ja täällä kerran poikennut ei takuulla tule takaisin.

17

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä Pihtiputaalla olisi paljon potentiaalia mm. luontomatkailussa, ellei metsiä täytetä tuulivoimaloilla.

• Anonyymi00015

Kohuohjaaja Jörn Donner ilmaisi asiansa kerra Jörkan vetelästi vääntäen : Maalima kasvaa älyttömästi kaislikkoa tyhmää houkutella maailmalta turisteja sitä tänne katsomaan . .. aika osuvasti todettu . . niin ja Kummelissa oli hupanen sketsi . Toimittaja haastatteli pakkasessa Strutsifarmaria : näähän on Savanni lintuja Afrikasta ootko sä tyhmä ?

• Anonyymi00002

Uusia veronmaksajia Linda ja Pete.

• Anonyymi00003

virkolaiset juhlii ilosjoen myllyjen aukiolla

• Anonyymi00004

Tontti petelle ja lindalle . Tuulikoneetki humputtas sitten

• Anonyymi00007

Ainaskin sielä on hyvä lounas asema Chell - simpukka todella maittavaa ruokaa ei koskaan petä.

• Anonyymi00009

Herkutteluravintola Takkatuvassa pitää vierailla kun joskus liikun siellä päin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Herkutteluravintola Takkatuvassa pitää vierailla kun joskus liikun siellä päin.

Kerta riitti ja en jatka enempää mutta käykää ihmeessä niin yllätytte.

• Anonyymi00008

Ilmainen parturi..

• Anonyymi00012

Eihän tällaista nytten voi palkita, kuudetta sijaa. Jos sijoitus olisi ollut kolman parhaan joukossa, niin jotain pientä muistamista olisi voinut ajatella, mutta ei mielestäni tässä tapauksessa. Itse kukin juhlikoot omillaan. "Taivaan kastehan se kaikki kukat kastelee." Onhan meillä näitä raviohjastajia ym, jotka ovat tehneet pihtipudasta tunnetuksi maailmalla, eikä niitä ole palkittu muualla kuin itse kilpailussa palkinnoilla ja ihan hyvä näin.

• Anonyymi00013

Joo , totta puhelet . Joku rajahan kaikessa pittää olla , eihän se kunta oo mikkään sosiaalitoimisto eikä jokkaisen onnenonkijan palakihtija .

Politiikkaa eikä muitakaa asiota ei piä sotkeä näihi juttuihi mitenkää .

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo , totta puhelet . Joku rajahan kaikessa pittää olla , eihän se kunta oo mikkään sosiaalitoimisto eikä jokkaisen onnenonkijan palakihtija .

Politiikkaa eikä muitakaa asiota ei piä sotkeä näihi juttuihi mitenkää .

Minä heitän mielipiteeni täältä Pohjois - Pohjanmaalta Rantsilasta , , , huvittaa totta tosijan . tuomonen hehkutus liika on liikaa ennen hoohetkeä , ois ollut mukava kuula Peten äidin kehuja pojastaan mutta mene ja tiedä heidän perheasijoistaan avatkaa tietoa Putaalaiset mutta älkää pahemin herjatko. Lähden tästä kohta saunomaan . Heissan !

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä heitän mielipiteeni täältä Pohjois - Pohjanmaalta Rantsilasta , , , huvittaa totta tosijan . tuomonen hehkutus liika on liikaa ennen hoohetkeä , ois ollut mukava kuula Peten äidin kehuja pojastaan mutta mene ja tiedä heidän perheasijoistaan avatkaa tietoa Putaalaiset mutta älkää pahemin herjatko. Lähden tästä kohta saunomaan . Heissan !

Totta puhelet. Puttaalaiset pilasivat itse koko euroviisut tuommosella kauhealla vouhotuksella ennen varsinaista euroviisujen hoohetkeä!

Kannattaa ottaa opiksi vastaisuudessa!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Totta puhelet. Puttaalaiset pilasivat itse koko euroviisut tuommosella kauhealla vouhotuksella ennen varsinaista euroviisujen hoohetkeä!

Kannattaa ottaa opiksi vastaisuudessa!

Kumminkin vain 3 sääntöjen vastaista viestiä poistettu Putaalaiset eivät omaa pesää likaa , , nostan hattua Putaalaisille.

• Anonyymi00018

Tahko Pihkalan patsaaseen vaihdetaan Peten pää, se on siinä!

• Anonyymi00019
        UUSI

Just just , , , nyt reaaliajassa ei mikään ole pyhää.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Just just , , , nyt reaaliajassa ei mikään ole pyhää.

Pihkalan patsaassa nyt ei oo mitään pyhää. Räjäyttää pitäis tuo muistomerkki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3307
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2681
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      208
      2212
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1698
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1509
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1461
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1201
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe