Kova suoritus olla tuolla, sen voinen sanoa. Hienoa, että saadaan meidän rakas persläpi edes hetkeksi maailman kartalle. Nelostiekin menee sujuvasti kylän ohi ja täällä kerran poikennut ei takuulla tule takaisin.
Miten Pihtipudas aikoo muistaa kasvattiaan Euroviisu-keikasta?
17
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä Pihtiputaalla olisi paljon potentiaalia mm. luontomatkailussa, ellei metsiä täytetä tuulivoimaloilla.
- Anonyymi00015
Kohuohjaaja Jörn Donner ilmaisi asiansa kerra Jörkan vetelästi vääntäen : Maalima kasvaa älyttömästi kaislikkoa tyhmää houkutella maailmalta turisteja sitä tänne katsomaan . .. aika osuvasti todettu . . niin ja Kummelissa oli hupanen sketsi . Toimittaja haastatteli pakkasessa Strutsifarmaria : näähän on Savanni lintuja Afrikasta ootko sä tyhmä ?
- Anonyymi00002
Uusia veronmaksajia Linda ja Pete.
- Anonyymi00003
virkolaiset juhlii ilosjoen myllyjen aukiolla
- Anonyymi00004
Tontti petelle ja lindalle . Tuulikoneetki humputtas sitten
- Anonyymi00007
Ainaskin sielä on hyvä lounas asema Chell - simpukka todella maittavaa ruokaa ei koskaan petä.
- Anonyymi00009
Herkutteluravintola Takkatuvassa pitää vierailla kun joskus liikun siellä päin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Herkutteluravintola Takkatuvassa pitää vierailla kun joskus liikun siellä päin.
Kerta riitti ja en jatka enempää mutta käykää ihmeessä niin yllätytte.
- Anonyymi00008
Ilmainen parturi..
- Anonyymi00012
Eihän tällaista nytten voi palkita, kuudetta sijaa. Jos sijoitus olisi ollut kolman parhaan joukossa, niin jotain pientä muistamista olisi voinut ajatella, mutta ei mielestäni tässä tapauksessa. Itse kukin juhlikoot omillaan. "Taivaan kastehan se kaikki kukat kastelee." Onhan meillä näitä raviohjastajia ym, jotka ovat tehneet pihtipudasta tunnetuksi maailmalla, eikä niitä ole palkittu muualla kuin itse kilpailussa palkinnoilla ja ihan hyvä näin.
- Anonyymi00013
Joo , totta puhelet . Joku rajahan kaikessa pittää olla , eihän se kunta oo mikkään sosiaalitoimisto eikä jokkaisen onnenonkijan palakihtija .
Politiikkaa eikä muitakaa asiota ei piä sotkeä näihi juttuihi mitenkää . - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo , totta puhelet . Joku rajahan kaikessa pittää olla , eihän se kunta oo mikkään sosiaalitoimisto eikä jokkaisen onnenonkijan palakihtija .
Politiikkaa eikä muitakaa asiota ei piä sotkeä näihi juttuihi mitenkää .Minä heitän mielipiteeni täältä Pohjois - Pohjanmaalta Rantsilasta , , , huvittaa totta tosijan . tuomonen hehkutus liika on liikaa ennen hoohetkeä , ois ollut mukava kuula Peten äidin kehuja pojastaan mutta mene ja tiedä heidän perheasijoistaan avatkaa tietoa Putaalaiset mutta älkää pahemin herjatko. Lähden tästä kohta saunomaan . Heissan !
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä heitän mielipiteeni täältä Pohjois - Pohjanmaalta Rantsilasta , , , huvittaa totta tosijan . tuomonen hehkutus liika on liikaa ennen hoohetkeä , ois ollut mukava kuula Peten äidin kehuja pojastaan mutta mene ja tiedä heidän perheasijoistaan avatkaa tietoa Putaalaiset mutta älkää pahemin herjatko. Lähden tästä kohta saunomaan . Heissan !
Totta puhelet. Puttaalaiset pilasivat itse koko euroviisut tuommosella kauhealla vouhotuksella ennen varsinaista euroviisujen hoohetkeä!
Kannattaa ottaa opiksi vastaisuudessa! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Totta puhelet. Puttaalaiset pilasivat itse koko euroviisut tuommosella kauhealla vouhotuksella ennen varsinaista euroviisujen hoohetkeä!
Kannattaa ottaa opiksi vastaisuudessa!Kumminkin vain 3 sääntöjen vastaista viestiä poistettu Putaalaiset eivät omaa pesää likaa , , nostan hattua Putaalaisille.
- Anonyymi00018
Tahko Pihkalan patsaaseen vaihdetaan Peten pää, se on siinä!
- Anonyymi00019UUSI
Just just , , , nyt reaaliajassa ei mikään ole pyhää.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Just just , , , nyt reaaliajassa ei mikään ole pyhää.
Pihkalan patsaassa nyt ei oo mitään pyhää. Räjäyttää pitäis tuo muistomerkki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174