https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/eduskunnasta-elaman-merkitysta-maaseudusta
Loikkariukko kertoo nähneensä huoltoaseman tuulikaapissa miehen jolla on edessä pitkä vapaa. No maksumuurin takaa ei kiinnostakaan tarina enempää mutta aivan varmasti vajaan vuoden päästä loikkariukolla on myös vapaata kokonaan, se on samalla tavalla käytävä keräämässä kimpsut ja kampsut veronmaksajien maksamasta Arkadianmäen työhuoneesta pois ja alettava keksimään uusia hommia.
Loikkariukon kolumni
7
208
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Me äänestää pätkäytetään nyt Pekkaa kun se sentään tuli järkiinsä ja jätti Kepulipuolueen.
- Anonyymi00002
Emme äänestä loikkaripekkaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Emme äänestä loikkaripekkaa.
Eikä myöskään kepulimikkoa. Äänet menee Tuomakselle.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä myöskään kepulimikkoa. Äänet menee Tuomakselle.
Eikä varsinkaan kepulituomakselle joka oli jo edellisessä hallituksessa näivettämässä Suomea ja Kainuuta vihervasemmistotyttöjen apupoikana.
- Anonyymi00004
Polvinen oli persuissa omiesa joukossa Kainuussa. Keskustassa on sen verran sivistyneempää äänestäjäkuntaa, että jää Polvisen ura kansanedustajana tähän kauteen. Kannattaa muistaa, että ilman puolueensa antamaa sanktiota Polvinen olisi jatkanut persuissa. Loikka kepuun oli käytännössä pakkoliikku, koska mieli teki yrittää vielä jatkoa eduskunnassa.
- Anonyymi00005
Perussuomalaisten Jennaa tai Pekkaa äänestetään ja paljon. Ei ikikuuna päivänä enää kepuleita, Mikkoja ja Kettusia. Eikä demaria.
PerusÄSSÄ 🥰- Anonyymi00007
Niinkö vähälahjaisia ovat persut nykyään ettei Kainuusta löydy ehdokasta? Ei ihne, että piirikin lakkautettiin.
Toista se oli ennen. Kainuun etujen puolustaminen oli ykkösasia.
T.Pentti K.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552