Mimmosii pisteitä ihmiset saanut?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
89/100 ja ei-ensikertalainen. Saapa nähdä:D
- Anonyymi00002
Juhh, 64pts eka kertalainen eli puihin todnäk...
- Anonyymi00003
95/100, ei ensikertalainen. En oikein usko, että riittää, 10 aloituspaikkaa on aivan sairaan vähän. Pohdin, lähdenkö vielä Centriaan yrittämään valintakokeen kautta...
- Anonyymi00005
Joooh, luulen et baittaat 95pts on ihan riittävä jos tosiaan sen määrän sait niin mulla ei mahiksia sit tänä vuonna
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joooh, luulen et baittaat 95pts on ihan riittävä jos tosiaan sen määrän sait niin mulla ei mahiksia sit tänä vuonna
Viime vuonna taisi olla alin 91 ja aloituspaikkoja ei-ensikertalaisille oli enemmän niin ihan siihen perustan.
- Anonyymi00007
Itsekkin menen kokeisiin ja yritän sitä kautta Centriaan. Kokeista paremmat mahikset sisään kuin tältä valintakurssilta :D
- Anonyymi00008
97, ensikertalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69939- 55918
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21644- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246552Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44538Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162497Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491