Lienee Kainuun suurin rakennustyömaa. Sen verran pitkään ja monen miehen voimilla on kyseistä esiintymislavaa rakennettu.
Kajaanin kauppatorin esiintymislava
8
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se huoltorakennus vai mikä lie, on kyllä ruma. Eipä juuri kontista eroa, ois voinu arkkitehti samaan rahaan tehdä silimänmyötäsemmän.
- Anonyymi00002
Joka tapauksessa se tullaan spreijaamaan. Huppupäät näky jo kattelevan.
- Anonyymi00008UUSI
Jep, ja miksi hitossa se on keskellä toria?
- Anonyymi00003
kajaani tuo turhake kaupunki..Täysiä paska päitä täynnä yhtä tyynni sekä pedareita ja muita hyyiöitä suosiva kaupunni
- Anonyymi00004
Sanoi äitis kun sun isääs etsi.
- Anonyymi00005
joo on siinä kaksi oikein tyylikästä "rakennelmaa" onneksi on nuo kahvilateltat...muistuttavat rakennuksia.
- Anonyymi00006
Kyllä se huoltorakennus silmää hivelee. Tulee mieleen Pallashotelli, jonka saksalaiset mennessään räjäyttivät. Muistaakseni se uroteko oli jopa vuonna 2012 Suomen Arkkitehtiliiton eli SAFAn palkintoehdokkaiden joukossa.
Em laupeudentyö/ maisemateko tapahtui 26.10.1944 ja kyllä ainakin itse osallistun innokkaasti keräykseen jossa mahdollisesti muistetaan saksalaista perinnekiltaa joka tämän hyvän mennessään ehti tekemään. - Anonyymi00007
Laatat täynnä reikiä merkattu tussilla mitkä menee vaihtoon .paska laatua ne laatat kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698