Joko loppui lavan taru uusilla omistajilla kun ei tämän kesän tansseista tietoakaan ?
Hangan lava
22
508
Vastaukset
- Anonyymi00002
Poltettu maan tasalle.
- Anonyymi00003
VR:n kuormalavoja on muutama tontilla.
- Anonyymi00004
Ei taida lava avautua tänä kesänä.
- Anonyymi00006
Kiinni on ja pysyy. Paljon epäselvyyksiä. Kaisa ja Timo kuulemma eronneet ja Kaisa myy nyt kiireellä Hankasalmelta pientä pirttiään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiinni on ja pysyy. Paljon epäselvyyksiä. Kaisa ja Timo kuulemma eronneet ja Kaisa myy nyt kiireellä Hankasalmelta pientä pirttiään.
Johan ne eros viime keväänä kun terassi oli tehty.
- Anonyymi00005
Kuulin että omistaja olisi löytänyt marokkolaisen miehen viime talvena Las Palmasista. Ensiksi oli ollut joku kalastaja Pietarsaaresta (suomalainen) sitten seuraavaksi kainalossa kikkaratukkainen marokkolainen joka ei puhu sanaakaan edes englantia!
- Anonyymi00007
Ei taida avautua ei.
Osoite hanganlava.fi siirretty Brittiläiselle yritykselle jolla ilmeisesti jotain epäselvyyksiä maahantuontiasioiden ympärillä. Ei kai Hankasalmella alettu tekemään mitään asiatonta? - Anonyymi00008
Onko Timolla ja Lava-Kaisalla vielä tuo Nurmen lava Lempäälässä?
Siellä ihan parhaat tanssit ja viehättävä pariskunta tuo Timo ja Kaisa.- Anonyymi00011
Julia Pohjala omistaa Nurmen lavan....... Tanssilavan toiminnasta, kahviotoiminnasta ja tanssien järjestämisestä on vastannut vuodesta 1999 lähtien paikallinen hyväntekeväisyysjärjestö Lions Club Lempäälä ry.
- Anonyymi00012
Näyttää jo siltä
että nyt on aika
LAITTAA LAVA MYYNTIIN .
❤️
Upea lava joka ei saa jäädä rapistumaan.
Hangan lavalla on tunnelmaa 💏 - Anonyymi00013
Että semmoiset yrittäjät sitten rupeaa hommiin.
- Anonyymi00014
Ihan persaukiset 😬
Mutta pääsevät Hangasalmelaiset humpalle 🫡 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan persaukiset 😬
Mutta pääsevät Hangasalmelaiset humpalle 🫡Aikamoisia otsikoita on ollut lehdissä.
- Anonyymi00015
Ei mahda pyöriä kun hetken.
- Anonyymi00017
Kovin pitkää tulevaisuutta ei voi povata.Syviksessä on kunnon tanssit Kaisan vetämänä.
- Anonyymi00018
Toivottavasti yksi ihminen ei pyöritä näiden muutaman nuoren asioita ihan kuralle.
- Anonyymi00024UUSI
Kuralle menee mutta jos ei kerkiäisi sataan tonniin asti mennä kärsimys🤔 Lisäksi varsinainen yrittä vastuussa, ettei tule käräjiltä tuomioita veron kierrosta jne.
- Anonyymi00019
Varmasti tulee aluksi olemaan haasteellista kohottaa mainetta.
- Anonyymi00020
Usein selviää sillä että antaa takaa tai ottaa poskeen!
- Anonyymi00021
Näkyy vetävän puoleensa kaikenlaisia tekijöitä ja sakkia.
- Anonyymi00022UUSI
Liekö siellä on jo pulla uunissa vähän näytti siltä.
- Anonyymi00023UUSI
Ei perhana Timosta isähahmo🤔?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565