Olen kehitämässä taikampoua jossa käytetään tulta.
Ihmisen kehon lämpötila kun on 37° niin poltaako tuli jos tulen lämpötila on myös 37°,?
Mikä aine palaisi tuolla läpötilalla?
Taikatempu
10
130
Vastaukset
- Anonyymi00001
Esitit hyvin visaisen ongelman. Tuo vaatii kyllä hieman laajemman tutkimisen. Jos et pahastu, niin palaan asiaan 19.9.2026.
- Anonyymi00002
Tuohon mennessä olen jo taikuuden huipulla ja valloittanut Amerikan ja Euroopan ja ehkä olen tuolloin jo Japanin kiertueella
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuohon mennessä olen jo taikuuden huipulla ja valloittanut Amerikan ja Euroopan ja ehkä olen tuolloin jo Japanin kiertueella
No jos kuitenkin pysyt tällä maapallolla, uskon että saan sinuun yhteyden jotakin kautta. Voimme yhtyä vaikkapa aeromentaalisesti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No jos kuitenkin pysyt tällä maapallolla, uskon että saan sinuun yhteyden jotakin kautta. Voimme yhtyä vaikkapa aeromentaalisesti.
Minä jos yhdyn niin se tapahtuu tummelin avulla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä jos yhdyn niin se tapahtuu tummelin avulla.
Hölömölä höh
- Anonyymi00007
Minulla on taikatumppu ja kun sen laitan oikeaan käteeni, niin ei mene monta minuuttia, kun se on täynnä lapsiani.
- Anonyymi00009
Thaimaassa on esityksiä joissa naiset laittavat kynttilän vakoonsa ja sammuttavat jollain tekniikalla liekin alapäällään.
- Anonyymi00010
Kynttilä lämmittää varmasti enemmän,kuin Suomipapan gulli jota joutuvat täällä lutkuttamaan elätyksen toivossa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kynttilä lämmittää varmasti enemmän,kuin Suomipapan gulli jota joutuvat täällä lutkuttamaan elätyksen toivossa.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00013
Kateellinen käsityöläinen, hihihi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392729- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41837
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 129814