SDP:n Malm: EK:n linjaus työntekijöiden palkatta jättämisestä drooniuhan aikana on kohtuuton
Ny pittää suova palkkaa ilman työntekoa
17
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maksetaanhan lumien sulamisen tarkkailustakin...
- Anonyymi00009
Missä?Kuka maksaa?
- Anonyymi00011
juup,
ja hömppäheinän kasvun tarkkailusta,
tuvan akkunasta,
antakkee rahhoooo......
- Anonyymi00003
Pittäähän siitä Suomen tuunarin palkkaa suova ko Ukrainassa droonit lentelöö...
- Anonyymi00012
pitteehä peräkammarin nettosaaja pummin palakkoo suaha,
vaik'ei mittee tiekkää...
- Anonyymi00004
Yli 200 erilaista tukea ja uusia mourutaan.
- Anonyymi00006
Osa ihmisistä jäi kotiin töistä dronehälytyksen takia. Ihan en ymmärrä, että miksi. Ehkä tuo oli hyvä tekosyy vapaapäivään.
Cititörsä on aina cititörsä.- Anonyymi00007
Nooh, etpä ymmärrä paljon muustakaan joten anna olla.
- Anonyymi00010
Eli "normaali" etätyöpäivä
- Anonyymi00008
Onpa hölmöjä. Ihan kuin Suomi olisi sodassa.....
- Anonyymi00013
Eikös sen mukaan pidä mennä mitä työehtosopimuksessa poissaoloista sanotaan?
- Anonyymi00014
Kyllä droonin tarkkailustakkii jotai pittää suaha.
- Anonyymi00016
Koko Suomi tarkkailee droneja.
- Anonyymi00017
Noista droonihälytyksistä ei saa edes huonoa huumoria. Eivät ne kenenkään menemisiä rajoita. Ne ovat lähinnä noloja ja niillä on pelkkä viihdearvo.
- Anonyymi00018
Cititörsille avautui mahdollisuus olla menemättä töihin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Cititörsille avautui mahdollisuus olla menemättä töihin.
No sullahan se on jokapäiväistä. Uuninpankolla on kiva seurata tukieurojen virtaa tilille
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sullahan se on jokapäiväistä. Uuninpankolla on kiva seurata tukieurojen virtaa tilille
Nyt olet erehtynyt rankasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466