Vakava raideonnettomuus Bangkokissa

Anonyymi-ap

Juna törmäsi bussiin Bangkokin keskustassa, bussi lensi autojen ja mopojen päälle ja syttyi tuleen. Vähintään kahdeksan menehtynyttä. Rauha heidän sieluilleen.
https://www.youtube.com/shorts/-wh9jln50fo

Valitettavasti tähtireportterimme on paraikaa Vantaan Pähkinärinteessä odottelemassa avustavaa onnettomuustutkijaa, eikä pääse juuri nyt raportoimaan paikanpäälle tunnelmia eikä ottamaan yhteiskuvia viranomaisten kanssa.

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sellaista se on Thaimaassa, ihmisellä ei ole mitään arvoa.

      • Anonyymi00003

        Miten tuo onnettomuus liittyy ihmisen arvoon? Ei se tahallinen ollut vaan ilmeisimmin bussikuskin virhearvio siitä että liikenne edessä stoppasi yllättäen tasopristeyksessä ja ei päässyt etenemään.


    • Anonyymi00002

      Olikohan Pimpshorny etsimässä maastossa kadonneita ruumiita?

      • Anonyymi00004

        Tytöt on bongailemassa vähän skrodempia kundeja jotka taustalla urheilee. Husbandeilla oli ikäraja beachille. https://ibb.co/NdmnNY9z


      • Usean ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus on vitsin aihe? Aika mautonta jopa tällä palstalla.


      • Anonyymi00005
        santtu_1975X kirjoitti:

        Usean ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus on vitsin aihe? Aika mautonta jopa tällä palstalla.

        Ei ole vitsin aihe muutoin kuin se että yksi palstalainen katsoo asiakseen mennä häiriköimään pelastustöitä ja ottamaan kimppaselfieitä virkavallan kanssa tuoreelle onnettomuuspaikalle.


      • Anonyymi00006
        santtu_1975X kirjoitti:

        Usean ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus on vitsin aihe? Aika mautonta jopa tällä palstalla.

        Thaimaa on yksi maailman vaarallisimpia maita tieliikenteen suhteen, asiaan on syytä suhtautua hyvin vakavasti varsinkin mopoilevan turistin, henki on hyvin höllässä, varsinkin jos on alkoa pohjalla.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Thaimaa on yksi maailman vaarallisimpia maita tieliikenteen suhteen, asiaan on syytä suhtautua hyvin vakavasti varsinkin mopoilevan turistin, henki on hyvin höllässä, varsinkin jos on alkoa pohjalla.

        Siksi ei pidä mennä onnettomuuspaikalle hortoilemaan, häiritsemään pelastustöitä ja kuvailemaan itseään. Se on erittäin epäkunnioittavaa myös vainajia kohtaan tehdä onnettomuudesta omaa sosiaalipornoaan.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Siksi ei pidä mennä onnettomuuspaikalle hortoilemaan, häiritsemään pelastustöitä ja kuvailemaan itseään. Se on erittäin epäkunnioittavaa myös vainajia kohtaan tehdä onnettomuudesta omaa sosiaalipornoaan.

        en mennyt jortoilemaan yhtään mihinkään poliisi on tuttu vuosien takaa, tuli itse kertomaan mitä tapahtui, älä reppana moralisoi yhtään, huahinissä poliisi ajaa kolariauton keskelle kaupunkia, ja laittavat kyltin, sinä voit olla seuraava, useasti kuvia on myös uhreista, siinä reppana sinulle sosiaalipornoa ihan omiin tarpeisiin, eikä hua hin ole ainoa paikka missä toimitaan niin asuin kolme kuukautta saraburissa, siellä oli sama homma, ja kuvat tosi kovia.


      • Anonyymi00009
        santtu_1975X kirjoitti:

        Usean ihmisen kuolemaan johtanut onnettomuus on vitsin aihe? Aika mautonta jopa tällä palstalla.

        Possofanttihan on vain vahingoniloinen että jollain muullakin menee huonosti eikä vaan hänellä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Thaimaa on yksi maailman vaarallisimpia maita tieliikenteen suhteen, asiaan on syytä suhtautua hyvin vakavasti varsinkin mopoilevan turistin, henki on hyvin höllässä, varsinkin jos on alkoa pohjalla.

        Thaimaan liikenteessä pärjää mainiosti normaalilla järjenkäytöllä ja ennakoinnilla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Thaimaan liikenteessä pärjää mainiosti normaalilla järjenkäytöllä ja ennakoinnilla.

        Siellä kuolee vuodessa 20.000 ihmistä liikenteessä ja liki miljoona vammautuu, joten riski on melkoinen varsinkin henkilölle joka ei osaa vääränkätistä liikennettä ja on alkoholia alla... näin 10 vuoden aikana monta kymmentä kuolemaan johtanuttta kolaria, osa hyvin ikäviä, viranomaisillakin on vainajan kunnioitus hyvin kaukana, joskus tuntui että koiralla on enemmän arvoa kuin ihmisellä.


      • Anonyymi00013

        Niin onko ne 20.000 kuollutta tai miljoona vammautunutta varustettu heikolla järjellä vai oletko sinä.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        en mennyt jortoilemaan yhtään mihinkään poliisi on tuttu vuosien takaa, tuli itse kertomaan mitä tapahtui, älä reppana moralisoi yhtään, huahinissä poliisi ajaa kolariauton keskelle kaupunkia, ja laittavat kyltin, sinä voit olla seuraava, useasti kuvia on myös uhreista, siinä reppana sinulle sosiaalipornoa ihan omiin tarpeisiin, eikä hua hin ole ainoa paikka missä toimitaan niin asuin kolme kuukautta saraburissa, siellä oli sama homma, ja kuvat tosi kovia.

        Tuli kertomaan minne? Kotiisi?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Siellä kuolee vuodessa 20.000 ihmistä liikenteessä ja liki miljoona vammautuu, joten riski on melkoinen varsinkin henkilölle joka ei osaa vääränkätistä liikennettä ja on alkoholia alla... näin 10 vuoden aikana monta kymmentä kuolemaan johtanuttta kolaria, osa hyvin ikäviä, viranomaisillakin on vainajan kunnioitus hyvin kaukana, joskus tuntui että koiralla on enemmän arvoa kuin ihmisellä.

        Olet oikeassa. Kunnioitus on todella kaukana kun menee hortoilemaan onnettomuuspaikalle häiritsemään pelastustöitä, tukkimaan tietä ja aiheuttamaan lisää onnettomuusriskejä. Kaikkein epäkunnioittavinta on onnettomuuspaikan kuvaaminen ja narsistista kuvata siellä itseään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe