Kuinka paljon voi vaikuttaa haulikon tarkkuuteen jos haulikkoon asentaa koikaritähtäimen?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Peuraa kytiksellä, täyteisellä, toimii. Valopiste tähtäin haulikkoon pienriistan toimii sekin. Luulen kyllä että aiot höpsötää vanhaa ukkoa, hyi sinuu. 🤭🤭🤭
- Anonyymi00002
Tähtäin ei vaikuta aseen tarkkuuteen mitenkään Tarkkus on aseen rakenteellinen ominaisuus eikä sitä tähtäimillä voi parantaa.
- Anonyymi00003
....ja kauas on pitkä matka....
- Anonyymi00004
Tähtäin auttaa osumakohdan kohdistamisessa kun se on oikein säädetty paremmin kuin piipunvartta seuraamalla. Haulikossa toki ei mitään hyötyä kiikaritähtäimestä vaikka savikiekkoja ammuttaessa, koska kiekkoa ei ehdi kiikaritähtäimellä hakea linsseihin suppean näkökentän takia. Haulikko on lähinnä tarkoitettu liikkuvan pienriistan metsästykseen lähietäisyydeltä.
- Anonyymi00005
Haulikon tehokas ampumamatkan 40-50 metriä, eli kiikaritähtäimellä ei ole mitään virkaa. Todella harvassa haulikossa on mahdollisuutta teettää kiikarijalalle edes kiinnityksiä, koska piipun pesän kestästävyys on mitoirettu siten ettei siinä ole jyrsittyjä uria. Itse piippu taas on niin ohutseinämäinen ettei siihen ainakaan voi mitään kiinnitysuria jyrsiä.
Taisi olla tämäkin aloitus provo.- Anonyymi00006
Oletko kuullut Valmet 412 Monessa pumppu ja puolarissa on kiinnitys jalan mahdollisuus+yhdistelmä aseet. 😝😝😝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651782Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16859- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92595- 45528
- 47505