arvoton ihminen tuhlattiin rahaa

Anonyymi-ap

Avoin kirje kaikille!

Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole samanarvoisia tai yhtä arvokasta.

Toisten elämä on alusta asti ollut täysin turhaa ja turhaan vanhemmat ovat tuhlanneet lapseen parhaimmat elämän vuotensa.

Mitä hyötyä vanhemmille oli kasvattaa tai tuhlata rahaa minuun, josta ei ikinä tullut yhtään mitään? Olen täysin epäonnistunut koko elämässä ja olen suvun musta lammas.

En ole saanut kunnon työtä.
En ole saanut puolisoa.
En ole saanut lapsia.
En ole saanut omaa perhettä.
En edes kunnollista ja arvokasta harrastuksia?

En edes ystäviä tai kavereita ole saanut, joita edes joskus lomalla näkisi ja viikonloppuisin.

Sukulaiseni eivät kehtaa minua nähdä ja kutsua häihin ja ristiäisiin tai kun heidän lapsensa pääsevät ripille.

Töissä kyllä käyn, mutta työ on sellaista arvotonta ja enkä ole uralla päässyt eteenpäin.

Aivan turhaan vanhempani tuhlasivat oman nuoruutensa ja parhaat vuodet minuun!!!

Olisivat voineet saada paremman lapsen, jota heidän ei tarvitse hävetä kuten minua.

Olisivat tehneet abortin tai antaneet minut pois. pilaamasta perheeni ja sukuni maineen.

Mitä hyötyä minusta on ikinä heille? Tai mitä hötyä minusta ikinä edes yhteiskunnalle, kun ein ole tehnyt elämässäni mitään arvokasta.

Turhaan yhteiskunnan rahoja ja veroja minuun tuhlattiin lapsena ja nuorena!!!

Turhaan minut pidettiin lapsena hengissä ja sain usein sairaalahoitoa. Turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan resursseja tai mitään palveluita! Ikinä en voi korvata yhteiskunnalle sitä velkaa, että lapsena sain paljon sairaalahoitoa tai mitään muutakaan mitä lapsena ja nuorena sain!!!

Ihan turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan varoja!!!

Koska en ikinä ole saanut mitään aikaiseksi ja enkä tule puolisoa saamaan ja pääse avioon ja emmekä tee lapsia. Tai ikinä en tule tekemään kunnon työtä ja arvokasta työtä, jolla voin korvata kaiken sen sairaalahoidon ja avun jonka sain lapsena. Tai sen avun jonka sain nuorena.

Yhteiskunta käytti turhaan minuun rahaa, koska enemmän hyötyä olisi ollut, jos en olisi jäänyt lapsena eloon, kun tehohoitoja sain turhaan minua elvytettiin ja tehohoitoja sain tai fysioterapiaa tai puheterapiaa tai mitään muutakaan!!!

Rahan tuhlausta yhteiskunnalle ja vanhemmilleni on ollut minun elämäni!!

Se raha, jota vanhempani ja yhteiskunta on minuun käyttänyt. Olisi voitu käyttää paljon paremmin.

Kaikkia lapsia ei kannata pelastaa ja antaa tehohoitoa!!!

Joskus on parempi, ettei lapsi jää henkiin.

Koska aikuisena on täysin hyödytön ja arvoton yhteiskunnalle.

Eikä saa elämässä mitään arvokasta aikaiseksi!!

Terveisin aikuinen johon turhaan tuhlattiin rahaa

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinulla taitaa olla ongelma itsesi katsomisessa.
      Ei ihmisen kuulu katsoa itseään tai saavutuksiaan. Ihmisen tehtävä on elää, olla iloinen ja mennä voimiensa mukaan. Ei kaikki ole oppikirjan mukaan vaan kaikki jotka uskaltavat elää, elävät omaa elämäänsä. Auttavat toisia, yrittävät olla kohteliaita, rehtejä reippaita rehellisiä.
      Miten sitten elämä muotoutuu ja mihin siinä joutuu niin aika monet luettelemiisi asioihin. Siksi osaat luetella niitä koska moni niihin on joutunut. Silti ihmisillä on usein muutakin. Ei tarvitse olla jonkun kaavan ihminen.
      Lähes aina ihminen on itse itsensä este. Joten unohda itsesi tuijottaminen ja elä nyt kun elämä on. Ole rohkea ja elä se mikä on elettäväksi tarkoitettu.

• Anonyymi00002
      UUSI

Avoin kirje jatkuu osa 2 (uusinta)

Nämät yksinäisyyden vuodet olisin voinut sen sijaan olla taivaassa, jossa kaikilla on hyvä olla!!

Rinnakais todellisuudessa olen yhtä arvokas ja tärkeä ja yhteiskunnan kelpoinen kuin muut.

Siellä olen saavuttanut kaiken haaveeni ja unelmani
      Siellä minulla on mahtava oma perhe ja ihania lapsia ja todella kultainen ja rakastava puoliso ja olen päässyt avioon.
      Siellä harrastukseni on arvokas ja jonakin päivänä elättää minut osittain

Siellä teen arvokasta ja tärkeää työtä ja olen päässyt uralla eteenpäin.
      Siellä minulla on ystäviä ja kavereita, jotka välittävät ja rakastavat minua ja haluavat aina välillä arkisin ja viikonloppuna ja lomalla minut nähdä.
      Siellä en ole yksinäinen joka aina työn jälkeen on vapaalla ja lomalla vain yksin.
      Siellä sukulaiset ja perheeni ei tarvitse minua hävetö, kun olen onnistunut elämässä.
      Siellä olen yhtä arvokas ja tärkeä kuin muut.
      Siellä olen terve ja normaali aikuinen.
      Siellä olen saanut sellaisen elämän kun haluan.
      Siellä saan rakastaa ihmisiä ja itseäni.

Siis rinnakkais todellisuudessa, jossa olen täysin terve ja normaali aikuinen!!!

Miksi minun henlökohtainen mielipide poistettiin, jossa kerroin täysin omasta näkökulmasta tämän asian.. Miksi kirjoitan tänne, koska kukaan ei koskaan ajattele lapsen tunteita tai kysy lapselta, että haluaako saada kaikkea hoitoa mitä lapsena saa, jotta jää henkiin. Kukaan ei tajua, että puolikuollut lapsesta ei välttämättä ikinä tule täysin terve ja normaali lapsi.

Hoidosta toiseen vanhemmat vie. Fysioterapiaa ja puheterapia ja kaikenlaisia apua saa, mutta ikinä ei lapselta tai nuorelta kysytä, että jaksaako enää kaikenlaista kuntoutusta ja jaksaako samalla kehittää ihmissuhde taitoja ja sosiaalisia puolia itsessään, kun koko lapsuus ja nuoruus on ollut pelkkää
      kuntoutusta !

Ja eikä ole lapsena ja nuorena ollut enää voimaa ja energiaa kehittää ihmissuhde taitoja ja sosiaalisia taitoja, kun kuntoutusta toiseen on joutunut käymään.. Sairaala jaksoja on lapsena enemmän kuin omassa kotona vanhempien kanssa ollut.

Jokaisella kerralla, kun on on ollut sairaalajakso on joutunut käymään ja opiskelemaan saiaalakoulussa ja eikä siellä opi samoja asioita kuin normaalisti koulusta. Ja jää jälkeen oman koulun luokkakaverista opiskelussa ja eikä tietenkään voi saada kunnon kavereita ja ystäviä kun on välillä sairaalakoulussa!!

Sairaalakoulussa vaihtuu luokkakaverit usein ja eikä heistä ehdi saamaan kavereita ja ystäviä!

Aikuisena tuntee, että lapsuus ja nuoruus on varastettu!!

Eikä saanut olla vain lapsi.
      Eikä saanut olla vain nuori
      Jota omat vanhemmat olisivat hyväksyneet omana itsenään!

Terveisin aikuinen johon turhaan tuhlattiin rahaa

• Anonyymi00003
      UUSI

Aloita oma elämäsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe