Minä en tee lapsia tulevani puolisoni kanssa koska minä en ole terve ja enkä ole täysin normaali!!!!
En halua pilata yhtään enempää minun suvun geenejä, sillä hankin tulevani puolisoni kanssa.
Koska suurella prosenttilla se lapsi ei olisi täysin terve ja eikä täysin normaali!!
Pilaisi minun suvun mainetta lisää ja geenejä!!
Minulla ei ole oikeutta tehdä tulevan puolisoni kanssa lapsia, koska minun takia se lapsi olisi suurella prosenttilla ei terve ja ei normaali!!
Minulla ei ole oikeutta tehdä lapsia, jos tiedän, että hän ei luultavasti ole täysin terve tai täysin normaali...
Yhteiskunnan rahoja minun pitää ajatella
Miksen saa kertoa miksen tee lapsia??
2
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksei saa ajatella ettei tee loisia ??
Loinen meidän lapsestamme tulisi minun takia!!
Se olisi ei terve ja ei normaali.
Ei saisi puolisoa
Ei saisi lapsia
Ei saisi perhettä
Ei saisi arvokasta työtä
Sukulaiset eivät hyväksyisi ja olisi suvun musta lammas
Ei saisi kavereita ja ystäviä
Ei saisi samaa elämää kuin muut ihmiset
Tämän lisäksi minun sukuni häpeää minua ja olen suvun musta lammas ja enkä saa kutsua juhliin ja eivätkä he halua tuntea minua - Anonyymi00002
Montako aloitusta aiot vielä tehdä samasta ongelmastasi?
Kyllä se jo tuli selväksi, että oot katkera ja puutteessa oleva wanhapiika, joka ei miestä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691