Eikö se ole tärkeintä .... ?
Ruotsi jäi 20 Euroviisuissa
12
70
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei lyötyä saa enää mennä potkimaan, muista se.
- Anonyymi00004UUSI
Kuka näitä ny vakavasti ottaa, ei ainakaan eläkeikäiset.
- Anonyymi00006UUSI
Ruotsi on eri juttu.
- Anonyymi00002UUSI
Voitto Ruotsista on ilman muuta tärkeintä.
- Anonyymi00003UUSI
Ei kukaan voi joka kerta olla voittoisa, hyvähän se on. Lisämauste äänestyksessä oli et suomalaiset ei hyväksy terrorismia Israelia kohtaan, siksi täältä eniten äänestettiin Israelia. Antisemitistit sai koulutusta ja tietoa mitä mieltä suomalaiset on, kenen puolella ollaan.
- Anonyymi00005UUSI
Tuo tilastoihme kyllä melko lailla lohduttaa. Ruotsi on aina niin varma itsestään. Tämän vuotinen viisunsa oli sitä samaa massahumppaa kuin monilla muillakin mailla, ei erottunut millään tavalla.
Ja miksi laulajan kasvot oli peitetty? Ruma suu? Muslimi? Pelkäsi hanta-virusta?- Anonyymi00009UUSI
Edellisen kerran, kun hän pyrki päästä viisuihin, niin hänellä oli ihonvärinen tiukka huppu yli pään, mistä näkyi vain silmien aukot ja vähän suun kohdalla oli reikää.
Haluaa kai olla vähän salaperäisen näköinen.
Ei minusta Ruotsin kappaleen melodia hassumpi ollut. Sellainenhan euroviisun pitäisi ollakin, että sitä pystyy hyräilemään mukana.
En vain pidä sen esiintyjän äänestä. Jotenkin lapsenomaisen pingotetun kireä. Bulgarian tytöllä oli mukava ääni, minun mielestäni siis.
- Anonyymi00007UUSI
En hoksannutkaan, tietenkin on hyvä olla vuoroin parempi kuin velikulta-Ruotsi.
- Anonyymi00011UUSI
Eivät he ole suomalaisten veljiä. Ovat ihan eri kansaa.
- Anonyymi00008UUSI
Vaikuttikohan Felician huonoon menestykseen osin sekin, että voitettuaan Ruotsin karsinnat, niin siinä voitonhuumassa meni aukomaan päätään, ettei Israelin pitäisi saada olla Euroviisuissa mukana ollenkaan.
Niistä sanoista hänet itsensä oltiin vähällä portata pois kisoista kokonaan, sillä ei esiintyjillä ole lupaa ottaa poliittista kantaa.- Anonyymi00012UUSI
Saman tekivät Linda ja Pete ja putosivat.
Rasismi ei kannata.
- Anonyymi00010UUSI
Ruotsilla oli kyllä niin paska kappale, että en ihmettele sijoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678