Euroviisuihin mentiin voittamaan.
Tuli hyvä kuudes sija, monelle pettymys.
Kappale oli hyvä, voittaja-ainesta.
Lavakoreokgrafia kyllä kummastutti. Siinä meni pieleen. Tämä Lordi jo sanoi, ettei oikeinn saanut siitä koreografiasta kiinni
Olisi ollut hyvä, jos esiintyjät olisivat olleet kumpikin kokoo ajan näkyvissä. Nyt Parkkonen lauloi ristikon takaa
Kai siinä lemmentuskaa yritettiin esittää. Vaikeetahan se on, jos tunteet on yksipuolisia, ainakin Suomessa.
Ei ne muut meitä ymmärrä
9
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei haittaa vaikkei tullut ykkössijaa.
- Anonyymi00002
Osa suomalaisista olisi mennyt sekaisin. Nyt ne juo viininsä hiljakseen..
Älytön tämä systeemi, että naapurimaita tuetaan ensin, muut jämäpisteille.
- Anonyymi00003
No mutta, olihan se nyt silti parempi sioitus kun Ruotsin. ja parempi kun viime vuotinen Suomen esitys joka silloinkin piti voittaa, kuten lähes jokä kerta kun noi kisat ovat olleet. Kauhea hypetys aina ennen Euroviisuja, ja sitten itkettää😭 , kun ei taaskaan voitettu ?
Oi voi ku kauhiaa 😵💫😰 - Anonyymi00005
Hyvä noin, ettei Suomi voittanut. Pelkkää riesaa siitä olisi kertynyt.
- Anonyymi00006
Euroviisut on esimerkkimpotentin Euroopan surkeudesta
Kamalia kuin Naurismäen filmit - Anonyymi00007
Piti oikein selvittää mitä se Dara jankkaa. Lyrics:in käännös
Herää eloon
Antaudu sokaiseville valoille
Kukaan ei nuku tänä yönä
Tervetuloa mellakkaan
Olen bangarang
Tervetuloa mellakkaan
Tiedän Olen bangarang—
Olen enkeli, olen demoni, olen psykopaatti ilman syytä
Olen liikuttaja, olen kiusankappale, en seuraa, olen johtaja
Anna Minä hypetän sinua, hypetän sinua, anna minun hypettää sinua
Annan sinun koukkuuntua, jätän sinut vapisemaan - Anonyymi00008UUSI
Onneksi ei voitettu, olisi tullut turhan suuri lasku Ylelle seuraavien kisojen järkestämisestä.
- Anonyymi00009UUSI
Politikointia on Europliisuissakin.
- Anonyymi00010UUSI
Haittaako se? Eihän mekään ymmärretä muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996