Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan!
Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen deittipalvelun.
Heh heh , nämä onnettomat haluavat valtion auttavan heitä elämänkumppanin löytämisessä. Kun ilman tukea ei pysty eikä kykene...
Varsinainen aivopieru!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/55a8e6af-442c-4432-b229-d7acc5c52764
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
18
873
Vastaukset
- Anonyymi00001
No, seuraava hallitus toteutttaa tämän juoksujalkaa kipinkapin. Ainut vaan, että heteroilla ei ole asiaa sinne.
- Anonyymi00002UUSI
No sehän kyllä sopisi pankkopojille :-)
- Anonyymi00003UUSI
Keskustanuorethan on jotain 55sia
- Anonyymi00004UUSI
Ei omena kauaksi puusta putoa...
Vain sukupolvia tuilla eläneet tyypit voivat keksiä noin älyttömän idean.- Anonyymi00006UUSI
Mitenkäs alkoritmit käsittelis sun tapausta? Priimaa nuorta Isäntä- ainesta kotovävyksi olisitko?
- Anonyymi00017UUSI
Eihän tuossa ole muuta älytöntä kuin tämä kaltaistesi suora vastustus. Kepunuoret ei ole hakemassa tukea itselleen, vaan apua ja tukea syntyvyyden nostamiseen koko maassa., Medialukutaito kunniaan ja pois kierot lasit silmiltä!
- Anonyymi00005UUSI
Ei niinku muita sovelluksia edes ole?.....
- Anonyymi00015UUSI
Tässä kaivataan maksutonta palvelua, joka ei tuputtaisi mainoksia ja tukkisi såhköpostia lopuksi ikää. Eli siis keskittymistä itse asiaan. Ja ihan kaikelle kansalle, kyllä niitä ilman puolisoa olevia on kaupungissakin.
- Anonyymi00008UUSI
Aloittaja himoitsee maalaispoikaa?
- Anonyymi00009UUSI
Taas palstan HLBTQ- viljelijät innostuivat
- Anonyymi00010UUSI
Himoitsetko maalaispoikaa?
- Anonyymi00011UUSI
Voi voi ressukoita, eivät pysty hankkimaan edes puolisoa ilman yhteiskunnan tukea.
- Anonyymi00012UUSI
Nyt on kysymys sinusta. Fantrasioitko maalaispojista?
- Anonyymi00013UUSI
Enää ei tyydytä sukulais- ja navettailoitteluihin, vaan vaaditaan veronmaksajia apuun
- Anonyymi00014UUSI
Sulla on kova elämä.
- Anonyymi00016UUSI
Kaikelle kansalle avoin, mutta turvallinen, ilmainen, ei mainostuloilla rahoitettu deittipalvelu. Miten se olisi Sinulta pois? Vai harmittaako, että on jo puoliso, niin et voisi osallistua? Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...?
- Anonyymi00018UUSI
Kaskun ei haluta valtiosta käteenvetopalvelua.
Niin s-tanan laiskoja ollaa, että itse ei jaksaisi edes tumputtaa.- Anonyymi00019UUSI
Hanki itsellesi elämä. Raota vähän Helsinginyksiön verhoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883