Hersalantiellä, Rantatiellä ja Messiläntiellä ajavat. Mikä on niin vaikeaa autollanne ajossa kun täytyy ajaa molemmilla kaistoilla. Painukaa uudestaan autokouluun tai hankkikaa itsellenne kuski joka osaa pitää auton omalla kaistalla.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Sattuiko jotain?
Jos ei niin älä suotta säiky kyllä upea autoni siirtyy senverran ettei osuta- Anonyymi00002
Et varmaan osaa siirtyä omalle kaistalle ajamaan vaikka ei osuiskaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et varmaan osaa siirtyä omalle kaistalle ajamaan vaikka ei osuiskaan.
No en, halvemmat ja köyhemmät väistäköön
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en, halvemmat ja köyhemmät väistäköön
Kun et osaa ajaa omalla kaistallasi niin satuhan kohdalle niin joudut maksu mieheksi sit katotaan miten rikas muka olet kun sillä kehut
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kun et osaa ajaa omalla kaistallasi niin satuhan kohdalle niin joudut maksu mieheksi sit katotaan miten rikas muka olet kun sillä kehut
Jaa, se on sitten sillä mitattu äkkiä 😂😂😂
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa, se on sitten sillä mitattu äkkiä 😂😂😂
Tuskin rahasi riittää😂😂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskin rahasi riittää😂😂
No sen näkee sitten, sinne asti menen niinkuin tähänkin asti. Köyhemmät halvemmilla väistäköön
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No sen näkee sitten, sinne asti menen niinkuin tähänkin asti. Köyhemmät halvemmilla väistäköön
Tulee napsahtamaan kun kohdalle sattuu,silloin sun hymy hyytyy
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulee napsahtamaan kun kohdalle sattuu,silloin sun hymy hyytyy
Aha. No kerro sit että ollaan täällä juteltu niin tiedän kelle en vahingossakaan hymyile 😂😂😂
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aha. No kerro sit että ollaan täällä juteltu niin tiedän kelle en vahingossakaan hymyile 😂😂😂
Sinä reppana juttelet sitten poliisien kanssa kun joudut maksu mieheksi ja minä hymyillen😂😂
- Anonyymi00005
Kaistojen käyttäminen on sallittua ellei se ole erikseen kiellettyä.
Olet varmaan niitä jotka moottoritiellä kiilaavat eteen puskuria hipoen niin, että ohitettavan pitää jarruttaa. Sellaisesta pitäisi ottaa kortti pois lopullisesti.- Anonyymi00007
Just näin! Mutta en ole se joka nostaa nopeuttaan että eteen et tule!
Vaan tulen jos ohitan ja se on sit sen toisen ongelma jos siitä saa ahdistusta ! 😂 - Anonyymi00009
Jep! Ihan kiusallaan sen teen ja mitä huonompi keli sitä lähemmäs keulaa!
- Anonyymi00010
Autojen kohdatessa on pysyttävä omalla ajokaistalla. Ai niin mutta sehän on sulle niin vaikeaa hahmottaa missä oma kaista on jos ei tiessä ole keskiviivaa.
Sun sopii tulla yrittää ottaa korttia pois.
Satuppas ajamaan kahdella kaistalla vastaan mun kohdalla niin sata varmasti kopsahtaa ja sitten maksat😂 - Anonyymi00012
Voi kuule ei ole tarvetta kiilata kenenkään eteen ja kun mulla on 600hp konepellin alla niin motarilla sinä ja muutkin kattelette tarvittaessa vaan mun loittonevia takavaloja.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi kuule ei ole tarvetta kiilata kenenkään eteen ja kun mulla on 600hp konepellin alla niin motarilla sinä ja muutkin kattelette tarvittaessa vaan mun loittonevia takavaloja.
Nyt on jo kova! Pitää muistaa että aina tulee se nopeampi jolle sinä olet jaloissa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt on jo kova! Pitää muistaa että aina tulee se nopeampi jolle sinä olet jaloissa
Kyllä mutta sinä se et ole
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä mutta sinä se et ole
En, tuolla asenteellasi olet varmasti aina nopein
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En, tuolla asenteellasi olet varmasti aina nopein
Kuule vain tarvittaessa, muuten ajellaan rauhallisesti
- Anonyymi00006
Siis mitä? Autokouluko? Ei Hollolassa ajeta kuin traktorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1261097- 1471043
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63778PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49567- 42529
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33511- 63483
- 22437
- 13431
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7401