Hotelli varaukset ja maksut.
" Jukka, 60, menetti palkintomatkansa: ”Miten tämä on ylipäänsä mahdollista?”
Lupaukset tilin palauttamisesta eivät ole toteutuneet."
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011995066.html
Tilaatko ja maksatko Hotellivarauksesi netissä?
12
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käytän hostelleja retkeilymajoja
erotuksen käytän sijoitukseen
en osta palveluja kuin pakon edessä
vältän pakoa - Anonyymi00002
Miksi muuten postaatte tänne aivanhulluja ihmiskohtaloja
muija ei osannut pumpata eikä koskaan oppinut kuin miestään
ei pyrän kummia
ja siitä oli uutinen- Anonyymi00003
Mainos, ei ole uutinen, Polkupyärähkorjaus sivustomainos
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mainos, ei ole uutinen, Polkupyärähkorjaus sivustomainos
se oli muija kertoi että hiki tulee aina kun ei osaa pumpata eli sitä tappia
kääntää oikein
itse asiassa pakkaukset ja työvaiheet ovat älykkyystesti
pakata tavarat
jääkaappi
...
toinen näkee heti miten jokin joukko laita tms asetetaan
ja toisista kirjoitetaan lehdessä ettei osaa pumpata - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
se oli muija kertoi että hiki tulee aina kun ei osaa pumpata eli sitä tappia
kääntää oikein
itse asiassa pakkaukset ja työvaiheet ovat älykkyystesti
pakata tavarat
jääkaappi
...
toinen näkee heti miten jokin joukko laita tms asetetaan
ja toisista kirjoitetaan lehdessä ettei osaa pumpataKuinka tuo nyt liittyikään Hotellivarauksiin!´?
Petoksilla pumpataan rahaa Hottellivaraus sivuilla! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuinka tuo nyt liittyikään Hotellivarauksiin!´?
Petoksilla pumpataan rahaa Hottellivaraus sivuilla!Pysyn kotonani, enkä tarvitse hotelleja.
Jos sattuisi niin, niin aikuinen tyttäreni tilaa ja maksan hänelle. En osaa maksaa netillä, enkä uskallakaan.
Kotona on paras paikka, on siistiä eikä ole luteita.
- Anonyymi00007
Kuka tämänikäinen matkustelee alvariinsa ?
- Anonyymi00008
Olen tilannut ja maksanut netissä lentoni valitsemaamme Keski-Euroopan kohteeseen ja varannut sinne auton ja, aikataulusta riippuen, ensimmäisen yön majoituksen jonka olen maksanut luottokortin korottomalla maksuajalla.
Kiertely ennakkoon hahmotellun suunnitelman mukaan. Käyttäkää luotettavia matkanjärjestelijöitä ja maksakaa luottokortilla.
- Anonyymi00009
Puhe on Hotellivarauksista. Niihinkin maksetaan luottokortilla!
Sokeuttako vai mitä podet, kun puhut matkanjärjestäjistä??
- Anonyymi00010
En maksa hotellivarauksia netissä. Soitan kotimaiseen hotelliin ja tilaan huoneen. Maksan paikan päällä.
Ulkomaille matkaan vain seuramatkoille, niissä matkatoimisto huolehtii. - Anonyymi00012
Onneksi en osaa maksaa mitään digimaksuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508