Tilaatko ja maksatko Hotellivarauksesi netissä?

Anonyymi-ap

12

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Käytän hostelleja retkeilymajoja

      erotuksen käytän sijoitukseen

      en osta palveluja kuin pakon edessä
      vältän pakoa

    • Anonyymi00002

      Miksi muuten postaatte tänne aivanhulluja ihmiskohtaloja
      muija ei osannut pumpata eikä koskaan oppinut kuin miestään
      ei pyrän kummia

      ja siitä oli uutinen

      • Anonyymi00003

        Mainos, ei ole uutinen, Polkupyärähkorjaus sivustomainos


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mainos, ei ole uutinen, Polkupyärähkorjaus sivustomainos

        se oli muija kertoi että hiki tulee aina kun ei osaa pumpata eli sitä tappia
        kääntää oikein

        itse asiassa pakkaukset ja työvaiheet ovat älykkyystesti
        pakata tavarat
        jääkaappi
        ...

        toinen näkee heti miten jokin joukko laita tms asetetaan
        ja toisista kirjoitetaan lehdessä ettei osaa pumpata


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        se oli muija kertoi että hiki tulee aina kun ei osaa pumpata eli sitä tappia
        kääntää oikein

        itse asiassa pakkaukset ja työvaiheet ovat älykkyystesti
        pakata tavarat
        jääkaappi
        ...

        toinen näkee heti miten jokin joukko laita tms asetetaan
        ja toisista kirjoitetaan lehdessä ettei osaa pumpata

        Kuinka tuo nyt liittyikään Hotellivarauksiin!´?

        Petoksilla pumpataan rahaa Hottellivaraus sivuilla!


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kuinka tuo nyt liittyikään Hotellivarauksiin!´?

        Petoksilla pumpataan rahaa Hottellivaraus sivuilla!

        Pysyn kotonani, enkä tarvitse hotelleja.
        Jos sattuisi niin, niin aikuinen tyttäreni tilaa ja maksan hänelle. En osaa maksaa netillä, enkä uskallakaan.

        Kotona on paras paikka, on siistiä eikä ole luteita.


    • Anonyymi00007

      Kuka tämänikäinen matkustelee alvariinsa ?

    • Anonyymi00008

      Olen tilannut ja maksanut netissä lentoni valitsemaamme Keski-Euroopan kohteeseen ja varannut sinne auton ja, aikataulusta riippuen, ensimmäisen yön majoituksen jonka olen maksanut luottokortin korottomalla maksuajalla.
      Kiertely ennakkoon hahmotellun suunnitelman mukaan.

    • Käyttäkää luotettavia matkanjärjestelijöitä ja maksakaa luottokortilla.

      • Anonyymi00009

        Puhe on Hotellivarauksista. Niihinkin maksetaan luottokortilla!

        Sokeuttako vai mitä podet, kun puhut matkanjärjestäjistä??


    • Anonyymi00010

      En maksa hotellivarauksia netissä. Soitan kotimaiseen hotelliin ja tilaan huoneen. Maksan paikan päällä.
      Ulkomaille matkaan vain seuramatkoille, niissä matkatoimisto huolehtii.

    • Anonyymi00012

      Onneksi en osaa maksaa mitään digimaksuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe