On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee peilistä miltä näyttää ennenku meette ihteenne esittelemään.
Miehet trikoissaan
235
3073
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moni laittaa vielä mulukun ympärille tyhjän vessapaperirullan, että erottus paremmin. Vanha Dannyn kikka.
- Anonyymi00004
Oli muuten Frederikin kikka.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli muuten Frederikin kikka.
Tom Jones ainakin käytti kyseistä konstia. Olisivatko pojat siltä oppineet?
- Anonyymi00035
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli muuten Frederikin kikka.
Oli Tapani Kansan kikka laittaa käpy lahkeeseen, kun lehtijuttua varten kuvaa otettiin. Sen kertoi aikanaan Lasse Lehtinen, joka jutun kirjoitti.
- Anonyymi00042
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli muuten Frederikin kikka.
Niinkö pieni että mahtui vessapaperirullan sisään. Kai se rulla halkaista pitää.
- Anonyymi00069
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niinkö pieni että mahtui vessapaperirullan sisään. Kai se rulla halkaista pitää.
Etkö sinä tiijä, että mitä isompi ego, sitä pienempi kalu. Niin se on Trumpillaki, epsteinvuotojen perusteella selvitetty. Epstein ja Steve Bannon oli sähköpostanneet sellasta.
- Anonyymi00125
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli muuten Frederikin kikka.
Aika pieni ollut vehje jos sisään rullaan mahtui...
- Anonyymi00126
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tom Jones ainakin käytti kyseistä konstia. Olisivatko pojat siltä oppineet?
Tais jo olla käytössä paljon aikaisemminkin.
- Anonyymi00174
Anonyymi00069 kirjoitti:
Etkö sinä tiijä, että mitä isompi ego, sitä pienempi kalu. Niin se on Trumpillaki, epsteinvuotojen perusteella selvitetty. Epstein ja Steve Bannon oli sähköpostanneet sellasta.
Nämä ei oo niitä penaalin terävämpiä kyniä .
- Anonyymi00002
Tyskä Kainuulainen neitokainen kamelivarvasnäytöllä varustettuihin leggareihin ja lyhyeen tunikaan sekä crocckseihin pukeutuneena herättää ainakin minun mahlat hyrräämään?
Mites Sinä?- Anonyymi00008
Mahlat kuivaa jo pelkästä ajatuksesta
- Anonyymi00011
💪😂
- Anonyymi00012
Leggingstytöt ja trikoopojat saatettava yhteen!
- Anonyymi00021
Paikallinen puliakka
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Leggingstytöt ja trikoopojat saatettava yhteen!
köhäkkänä keikalle ruostepallon vierelle
- Anonyymi00175
tokmannin banamahattu päässä
- Anonyymi00003
Vai sillä lailla.
- Anonyymi00005
Katse suunnattava hieman ylemmäksi ,että ei järkyty.
- Anonyymi00007
Rumassakin repussa voi olla ihan hyvät eväät
- Anonyymi00009
Paistakoon, ei minua haittaa
- Anonyymi00013
Päinvastoin tykkään. Ihan omassa puntissa alkaa pullistelemaan ja pakko päästää paineet pois kulman takana.
- Anonyymi00014
Eipä oo sitten paikallisia, vaikka olisi suolimakkarassa niin mikään ei pullota.
- Anonyymi00015
Kummassa lahkeessa muut ruukavat lepuuttaa meisseliään? Mulla on aina vasemmassa
- Anonyymi00018
Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .
Onko sulla oma tasku sille vehkeelle lahkeiden välissä vai roikkuuko kaikkien nähtävillä ulkopuolella, jos ei kerran kummassakaan lahkeessa ole?
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko sulla oma tasku sille vehkeelle lahkeiden välissä vai roikkuuko kaikkien nähtävillä ulkopuolella, jos ei kerran kummassakaan lahkeessa ole?
Pätkä puuttuu välistä, pelkkä klunssi pudonnut polviin.
- Anonyymi00047
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .
Nilkassa
- Anonyymi00048
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pätkä puuttuu välistä, pelkkä klunssi pudonnut polviin.
Eihän semmosella tee enää mitään
- Anonyymi00017
Onhan se oudon näköistä, kun aikuiset miehet juoksee sukkahousut jalassa.
- Anonyymi00027
Vielä oudomman, vai pitäisikö sanoa hirveämmän näköistä on kun väkäleukainen noidan naamainen vanha ukko laittaa avokypärän päähän ja ajaa kylää ympäri. Siitä näystä pelästyy niin naiset kuin trikoohousuiset miehetkin.
- Anonyymi00176
Luulevat olevansa näissä kurotuissa housuissa älykkäitä ja fiksuja
- Anonyymi00019
Kaupassa tuli vastaan trikoissa ja oli meisseli oikealla ja kassit vasemmalla. Sehän on vain luonnollista, mitä tuota peittelemään.
- Anonyymi00023
Tiukoilla trikoilla vangitaan genitaalit,että juostessa eivät heilahtele vallattomasti.
- Anonyymi00028
Siihen voi toki laittaa sortsit päälle jos ei halua miehuuttansa alleviivata.
- Anonyymi00029
En laittanut kaveripyyntö
- Anonyymi00030
Joo katoin peilistä..
- Anonyymi00031
Ja vielä kauheamman näköisiä ovat pukinpartaiset pukumiehet PikkuMyy-kampauksineen!
Siinä se on vasta outo näky! Oikein oksettaa.- Anonyymi00033
Niin just, nämä puutarhatontun näköiset.
- Anonyymi00063
Miks pitää semmonen hintahtava pujoparta ees kasvattaa? Se on järkyttävän ruma varsinkin vanhoilla miehillä. Trikoot ei mua haittaa, minusta ne on aika sexyt miehillä joilla on treenatut jalat 😘
- Anonyymi00066
Ja se kangaskassi, se viimeistään laittaa munasarjat vetäytymään sisuksiin piiloon .
- Anonyymi00034
Nortille ja vanhalle viinalle haisevat, möhömaha köriläät. Vaatteita ei ole vaihdettu, haisevat kilometrin päähän. Parta ajamatta, jossa näkyy viikon ruokalista. Tukka takussa, johon ei pysty kuin sakset. On se " kaunista " katsottavaa. 🤪😝🫣
- Anonyymi00177
Siinä on völissä vielä joku muuki pukeutumis vaihtoehto. Nooh ei täälä🥶
- Anonyymi00218
Anonyymi00177 kirjoitti:
Siinä on völissä vielä joku muuki pukeutumis vaihtoehto. Nooh ei täälä🥶
Pikku munakin näyttää isolta, tiukoissa trikoissa.
- Anonyymi00036
Samaa mieltä. Ohuet sortsit sukkahousujen päälle.
Tosin yhtä hirveän näköistä naisilla.
Myös aina mietin, kun mies istuu jalat harallaan, niin missä n e? Istuvatko päällä? Eikö se ole epäterveellistä? Siittiöiden laatu?
Älkää istuko noin. Ei edes junassa tai bussissa.- Anonyymi00037
Kivekset kipeytyy jos istuu jalat yhdessä.
- Anonyymi00038
Itse juoksun harrastajana käytän mieluimmin väljiä housuja. Ei "alalaakerit" hankaa.
- Anonyymi00067
Eikö ne hölsky puolelta toiselle.
- Anonyymi00178
Naisilla kivaa kun saa pikku orkkuja kokoajan
- Anonyymi00211
Anonyymi00178 kirjoitti:
Naisilla kivaa kun saa pikku orkkuja kokoajan
Turha luulo. Oksennus pääsee. Yök 😝
- Anonyymi00039
Munahiki haisee, juustoinen esinahka. Pesevät vehkeensä peilin avulla, kun ei muuten nää ja ylety. Möhömahansa vuoksi.
- Anonyymi00040
Saippuan avulla ne pestään.
- Anonyymi00050
Anonyymi00040 kirjoitti:
Saippuan avulla ne pestään.
Peiliä apuna käyttäen, että näkee pestä vehkeensä. Siinä tarkennus.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Peiliä apuna käyttäen, että näkee pestä vehkeensä. Siinä tarkennus.
No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä? - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.
- Anonyymi00064
Anonyymi00054 kirjoitti:
No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?Etkö oikeasti katso vehjettäsi kun peset. Niin no, jos äitee on ikänsä pessyt niin eipä sitä sitten tarvi.
- Anonyymi00075
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.
Värkki jossa on hetuloita enämpi kuin sinivalaan suussa on täysin mahotonta saaha puhtaaksi ja hajuttomaksi ilman liuotinainetta ja painepesuria.
- Anonyymi00077
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.
Tarvitko peiliä kun kakkospesää peset ?
- Anonyymi00078
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.
Mahat sinä haista ketun raadolta jos ropastasi jää pesemättä kaikki paikat mihin et näe.
- Anonyymi00083
Anonyymi00075 kirjoitti:
Värkki jossa on hetuloita enämpi kuin sinivalaan suussa on täysin mahotonta saaha puhtaaksi ja hajuttomaksi ilman liuotinainetta ja painepesuria.
Puhalla muniisi.
- Anonyymi00084
Anonyymi00078 kirjoitti:
Mahat sinä haista ketun raadolta jos ropastasi jää pesemättä kaikki paikat mihin et näe.
Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00077 kirjoitti:
Tarvitko peiliä kun kakkospesää peset ?
En tarvi. Sinä ilmeisesti tarvit, kun olet noin tietävä.
- Anonyymi00089
Anonyymi00085 kirjoitti:
En tarvi. Sinä ilmeisesti tarvit, kun olet noin tietävä.
Miten niin tietävä ? Jos tietäsin niin en kyselisi, ihmettelen vaan sitä että mielestäsi maha haittaa vehkeiden pesua niin että peiliä suosittelet mutta sinulta käy perseen pesu ilman peiliä, mahat olla notkea kun saat pään perseeseen.
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.
Tuskin näet, mutu tuntumalla peset ja haisuli oot.
- Anonyymi00091
Anonyymi00084 kirjoitti:
Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.
Hyvä että sinulla on omasta takaa juustoa, yök!
- Anonyymi00093
Anonyymi00083 kirjoitti:
Puhalla muniisi.
Vaikene valkosipuli silli. 🫢🐟🐟🐟
- Anonyymi00098
Anonyymi00083 kirjoitti:
Puhalla muniisi.
Vihellä v.ttuusi !
- Anonyymi00100
Anonyymi00089 kirjoitti:
Miten niin tietävä ? Jos tietäsin niin en kyselisi, ihmettelen vaan sitä että mielestäsi maha haittaa vehkeiden pesua niin että peiliä suosittelet mutta sinulta käy perseen pesu ilman peiliä, mahat olla notkea kun saat pään perseeseen.
Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.
- Anonyymi00101
Anonyymi00090 kirjoitti:
Tuskin näet, mutu tuntumalla peset ja haisuli oot.
Syöhän sitä juustoa. Jota löytyy omasta takaa. Ja edestä.
- Anonyymi00102
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hyvä että sinulla on omasta takaa juustoa, yök!
Lukuvammainen. Tarkoitin, että sinulla on.
- Anonyymi00103
Anonyymi00093 kirjoitti:
Vaikene valkosipuli silli. 🫢🐟🐟🐟
Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚
- Anonyymi00104
Anonyymi00098 kirjoitti:
Vihellä v.ttuusi !
Ei kun puhalla muniisi. Tappi sellaiseen.
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ei kun puhalla muniisi. Tappi sellaiseen.
Tappihan se muna yleensä on jos ei ole käynyt leikkauksessa ja reiän halunnut.
- Anonyymi00109
Anonyymi00103 kirjoitti:
Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚
Vaikene sillitynnyri ! 🐳🐳🐳
- Anonyymi00110
Anonyymi00102 kirjoitti:
Lukuvammainen. Tarkoitin, että sinulla on.
No mikset sitten kirjoita kuten ajattelet senkin ajatusvammainen. 🦃🦃🦃
- Anonyymi00111
Anonyymi00100 kirjoitti:
Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.
🤣🤣🤣 Miten pallin päällä seisominen parantaa ulottovuutta vehkeen pesussa ?
- Anonyymi00112
Anonyymi00100 kirjoitti:
Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.
Taitää olla sulla rönttönen tulehtunut kun noin äreilet, no eipä oo ihme koska et näe ilman peiliä hetulapöheikköä hinkatessasi tuleeko puhdasta vai ei.
- Anonyymi00113
Anonyymi00103 kirjoitti:
Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚
Taidat tykätä siitä. 😘
- Anonyymi00116
Anonyymi00100 kirjoitti:
Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.
No jo on sitten sulla hyvä suihku jos siinä peilikin, Temustako tilasit ?
- Anonyymi00117
Anonyymi00103 kirjoitti:
Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚
Kova oot munia haukkumaan, onko oma majavasi näyttelytasoa ?
- Anonyymi00120
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kova oot munia haukkumaan, onko oma majavasi näyttelytasoa ?
Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.
- Anonyymi00128
Anonyymi00120 kirjoitti:
Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.
Et vastannut kysymykseen onko majavasi näyttelytasoa .
- Anonyymi00131
Anonyymi00120 kirjoitti:
Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.
Mistä sait aivovamman .
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Mistä sait aivovamman .
Oo jo vammanen hiljaa.
- Anonyymi00138
Anonyymi00132 kirjoitti:
Oo jo vammanen hiljaa.
Hah hah, mee taas kirjastoon jos rauhaa kaipaat.
- Anonyymi00140
Anonyymi00138 kirjoitti:
Hah hah, mee taas kirjastoon jos rauhaa kaipaat.
Sinähän siellä päivät pitkät istut ja kirjoittelet tälle palstalle. On sinut nähty. Koko kylä puhuu, mikä tyhjän toimittaja olet. Akkasi ei anna kotona olla koneella. Niin pitää kirjastossa kirjoitella paskaa.
- Anonyymi00141
Anonyymi00128 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen onko majavasi näyttelytasoa .
Ole tappimuna hiljaa. Ja käytä sitä peniksen kehittäjää. Ja puhu sitten vasta. Kun on tuottanut tulosta.
- Anonyymi00150
Anonyymi00116 kirjoitti:
No jo on sitten sulla hyvä suihku jos siinä peilikin, Temustako tilasit ?
Sinä homo tilasit.
- Anonyymi00163
Samoin haisee tissihiki! Yök!
Onneksi on talkkia.
Ärsyttää tuo mainos tv:ssä. Hajusteiilako ne hajut peitetään ???? - Anonyymi00169
Anonyymi00150 kirjoitti:
Sinä homo tilasit.
Saitko kultaisensuihkun?
- Anonyymi00171
Anonyymi00140 kirjoitti:
Sinähän siellä päivät pitkät istut ja kirjoittelet tälle palstalle. On sinut nähty. Koko kylä puhuu, mikä tyhjän toimittaja olet. Akkasi ei anna kotona olla koneella. Niin pitää kirjastossa kirjoitella paskaa.
Hei tyhjäntoimittaja, tyhjäntoimittaja on yhdyssana, jos et minua usko niin kysy vaikka poikaystävältäsi.
- Anonyymi00179
Anonyymi00054 kirjoitti:
No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?Ei ne niitä persvakoja pese hajuhan sen kertoo kun ohi kävelevät.
Aatelkaa
ihana persvako hajuste🙄 - Anonyymi00290
Anonyymi00084 kirjoitti:
Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.
Mistä on sillin haju tuttu?
- Anonyymi00041
Mikä onkaan komeampi näky kuin persejalkainen, mutta lyhytselkäinen Dimex-veikko, jolla häräntappoase on lyhyt, mutta ohut
- Anonyymi00043
Saatiinpa miesten juoksutrikoista messevä keskustelu.Monille tekisi hyvää juoksu,vaikka ilman tiukkoja housuja.
- Anonyymi00045
Persupökilöt tykkää.
- Anonyymi00046
Olen aivan homona katsellut trikoopoikia.
- Anonyymi00049
Minä taas varuspoikia kasarmilla pesutiloissa.
T. Univormuhomo.
- Anonyymi00053
Onneksi tuli kesä, niin tarkenee Virkiän verkkaritakissa ja minihameessa. Viileämpänä päivänä laitan lisäksi sukkikset, mutta karvaiset jalat näyttää niissä kieltämättä hassuilta. Ehkä alan sheivaamaan ne? 🤔
- Anonyymi00099
Pistä sen hameen kaveriksi vielä ohuet ja valkoiset polvisukat joissa on oikein kireä reuna!
- Anonyymi00057
Onhan täällä isolla kirkolla miehillä jo hameitakin ja toogia, ketä jaksaa kiinnostaa?
- Anonyymi00058
Ei ole pakko katsoa, jos muiden mulukut haittaa. Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin tykkää. Se, että on juoksulenkillä urheiluvaatteissa, ei ole "itsensä esittelyä."
- Anonyymi00071
Näin se on. Aloittaja voisi käväistä ulkomailla vaikka Reberbahnilla. Tai jollain isommalla rautatieasemalla Saksassa. Siellä on monenlaista housunkäyttäjää, jos lie myös hameenpitäjää - miehistäkin. On homoja, lesboja, transuja js kaikkea siltä väliltä ja myyvät itseään.
- Anonyymi00088
Anonyymi00071 kirjoitti:
Näin se on. Aloittaja voisi käväistä ulkomailla vaikka Reberbahnilla. Tai jollain isommalla rautatieasemalla Saksassa. Siellä on monenlaista housunkäyttäjää, jos lie myös hameenpitäjää - miehistäkin. On homoja, lesboja, transuja js kaikkea siltä väliltä ja myyvät itseään.
Mitä sitä sinne matkustaa, kaikkia noita otuksia löytyy täältäkin.
- Anonyymi00059
Ihan yhtä kamalaa on katsoa leggingsejä pulskien naisoletettujen päällä.
- Anonyymi00062
Ei ole pakko katsoa, jos muiden kehon muodot haittaa. Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin tykkää.
- Anonyymi00060
Paappa tuli illalla kotia,
kotia tuli, paappa tuli.
Löip mulukulla pöythän. - Anonyymi00061
Mikäs siinä mulkussa vaateiden alla ärsyttää. Jokaisella miehellä sellainen kuitenkin löytyy. Vai onko oma pikku pili niin pieni ettei tiukatkaan trikoot tuo sitä esiin?
- Anonyymi00068
Ennen oli lyhyet urhielusortsit tyyliin Lasse Viren mistä saattoi vehje vilahtaa sopivasta kulmasta.
- Anonyymi00070
No, eikös tuon logiikan mukaan myös naisten pitäisi saada tissit litteiksi? Vedetäänkö jesarilla muutama kierros rinnan ympärille??
- Anonyymi00072
Niinkö teet.
- Anonyymi00073
Nante tuli tohkeissaan kotiin ja tenhotti eukolleen:
-Minäpä se voitin mulukunmittauskilipailun tuolla teboilin baarissa
Akka tivahti:
-Menit siis näyttämään mulukkusi kaikelle kansalle
-Enhän minä sitä kokonaan näyttännä, sen verran vaan, että votin, puolistautui Nante- Anonyymi00156
Homo voitti.
- Anonyymi00168
Anonyymi00156 kirjoitti:
Homo voitti.
Onneksi olkoon, mitä sait palkinnoksi ?
- Anonyymi00074
Juoksijat kuivettuvat,joten teippaus tarpeeton.
- Anonyymi00080
Kyllä nainen trikoissa on kaunis näky, traanit keinuvat somasti puolelta toiselle.
- Anonyymi00081
Kelit kun lämpeni niin jo het paikalla alako sillin löyhkä leijailla kylällä, abba jee !
- Anonyymi00082
Ja minä onneton syytin hajusta naapurin kompostia.
- Anonyymi00096
Mikä keli?
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Mikä keli?
Rinkeli.
- Anonyymi00121
Anonyymi00096 kirjoitti:
Mikä keli?
Kikkeli.
- Anonyymi00162
Anonyymi00096 kirjoitti:
Mikä keli?
Enkeli
- Anonyymi00094
Mulla seisoo kuIIi koko ajan kun luen tätä ketjua 🫷👀
- Anonyymi00105
Monen sinisen tabletin jälkeen seisoo.
- Anonyymi00114
Nate valitti lääkärilleen, että vaimon kanssa touhutessa tahtoo temmi olla vähän alamaissa.
Lääkäri kirjoitti Natelle Viagra-reseptin.
Ammulla Nanten vaimo oli töihin lähdössä, kun sovittiin, että illalla, töiden jälkeen aloitetaan petihommat.
Vähän ennen vaimon vuoron päättymistä nante otti tabletin. Kohta soitti viamo ja ilmoitti, että joutuukin tekemään toisen työvuoron heti perään.
Nante oli ihmeissään; Temmi jo tanassa ja vaimo pitkään töissä. Lopulta hän keksi soittaa lääkärilleen ja kysyä neuvoa;
-No eikö sinulla ole ketään, jonka kanssa voisit hoitaa tuon ongelman pois, kyseli lekuri
-Onhan se tuo naapurin reiska, mutta sen kanssa en tarvihe pillerie, vastasi Nante- Anonyymi00144
Missä kohti piti nauraa. Et ole vitsikäs, vaikka niin varmaan kuvittelet.
- Anonyymi00167
Anonyymi00144 kirjoitti:
Missä kohti piti nauraa. Et ole vitsikäs, vaikka niin varmaan kuvittelet.
Muiltako kyselet pitikö nauraa vai ei. 🤠
- Anonyymi00222
Anonyymi00167 kirjoitti:
Muiltako kyselet pitikö nauraa vai ei. 🤠
Tämä Mensaukko. Ja sen jälkeenjäänet pennut A ja J?
Täyspölhiä. Äitee rintava ja juhlat riittää
- Anonyymi00115
Joskus erehtynnä lipasemaan huonosti pestyä penkkihilleriä ja voi poijjaat jotta maistu niin pahalle että siihen loppu se lemmenleikki.
- Anonyymi00142
Voi raukkaa. Et ole naista nähny kun vaate kuvastossa.
- Anonyymi00164
Penkkihilleri😁😆😃
Olipa taas uusi ilmaus ja hyvä. - Anonyymi00166
Anonyymi00142 kirjoitti:
Voi raukkaa. Et ole naista nähny kun vaate kuvastossa.
Vaatekuvasto on yhdyssana.
- Anonyymi00200
Anonyymi00166 kirjoitti:
Vaatekuvasto on yhdyssana.
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00209
Anonyymi00200 kirjoitti:
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Hyh hyh, eikö ollut vessapaperi, jätä muutama kalja ostamatta niin on varaa paperiin.
- Anonyymi00248
Anonyymi00209 kirjoitti:
Hyh hyh, eikö ollut vessapaperi, jätä muutama kalja ostamatta niin on varaa paperiin.
t. Lumperi
- Anonyymi00118
Mikä lie syynä ettei Luoja oikein onnistunut kun naisen värkkiä hunttaili, tavarasta ei tullut ihan käypästä koska akkain pittää käyttää jos jonkilaista housunsuojaa jottei falskaaminen paljastu. Oiskohan jo silloin ollut tekoäly jota Luoja kiireen takia käytti apunaan.
- Anonyymi00194
Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot
- Anonyymi00208
Anonyymi00194 kirjoitti:
Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot
No voi hellanlestas.
- Anonyymi00249
Lumperi esittää kaikki tietävää, kaukaa viisasta. Välillä jopa kaikki valtiasta.
- Anonyymi00250
Anonyymi00194 kirjoitti:
Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot
Lumperi.
- Anonyymi00119
Gynegologit tekevät sivutöinään kompostin tarkastuksia.
- Anonyymi00251
Lumperi
- Anonyymi00124
Pienen kylän nuori neito tuli itkien papin luo. Pappi kyseli että mikä
hätänä
-Kunnanjohtaja... se teki pahaa.. sopersi tyttö
-Mitä se teki? Kysyi pappi mutta tyttö ei saanut itkultaan sanottua.
-Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi kädet tytön harteille. Tyttö
nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
-Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi kädet tytön rinnoille. Tyttö
nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
-Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi käden tytön haaroihin. Tyttö
nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
Pappi heitti housut pois ja puski tytön päälle ja alkoi naida ja kysyi
-Tekikö se näin? Tyttö nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa!
Pappi jo hermostui, että mitä vielä pahempaa se oli voinut tehdä.
-Tartutti sellaisen kupan että ei millään parane!!! Parkaisi tyttö.- Anonyymi00161
Homo kupan.
- Anonyymi00180
Anonyymi00161 kirjoitti:
Homo kupan.
Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.
- Anonyymi00188
Anonyymi00180 kirjoitti:
Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.
Homo olet vaikka voissa paistaa.
- Anonyymi00190
Anonyymi00188 kirjoitti:
Homo olet vaikka voissa paistaa.
Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.
- Anonyymi00203
Anonyymi00190 kirjoitti:
Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00219
Anonyymi00190 kirjoitti:
Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.
Homolla ei tunnu missään. 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00224
Anonyymi00219 kirjoitti:
Homolla ei tunnu missään. 😂😂😂😂😂😂😂
Kivat sulle.
- Anonyymi00252
Anonyymi00180 kirjoitti:
Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.
Lumperi
- Anonyymi00253
Anonyymi00188 kirjoitti:
Homo olet vaikka voissa paistaa.
Lumperi
- Anonyymi00254
Anonyymi00190 kirjoitti:
Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.
t. Lumperi
- Anonyymi00255
Anonyymi00203 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
- Anonyymi00136
Ylläpitäjä julkaisee herjaavia keskusteluja. Tai sitten itse kirjoittaa näitä. Tai Lumperi kirjoittaa anona. Koska ei ole muutoin puuttunut näihin, omalla nimellään. Ja Lumperinkin keskustelut yleensä pysyy täällä.
- Anonyymi00137
Lumperi !
- Anonyymi00172
Anonyymi00137 kirjoitti:
Lumperi !
L.U.M.P.E.R.I
R.A.I.P.E.N.
T.A.K.A.T.U.U.P.P.A.R.I.
N.A.K.K.I.
K.O.U.R.AS.S.A
R.E.R.P.U.T.T.A.V.AT.!!!!!
- Anonyymi00157
Eräsmies kuin Spandexpulu
- Anonyymi00165
Korjaan, erämies.
- Anonyymi00173
Eikö se ole sama kun laittaa sen mulukun roikkuun housujen ulkopuolelle?
Nämä naiset leggingeissään eikun pillun kohalle reikä niin varmasti ne kamelinvarpaat näkyy. ..
Nuissa kamppeissa kulkevathan haluaaki esitellä sukupuolielimiään näillä tiukoilla persvakoa myöten menevillä housuilla.
Kuntosali on otollinen paikka esitellä näitä alapää vehkeitä. Saa piereskellä ja haista tosi pahalle.
Hormooneilla kasvatetut lihakset sopii tekoripsi potos kööriin hyvin- Anonyymi00189
Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi00191
Anonyymi00189 kirjoitti:
Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.
Älä vaivu siitä synkkyyteen, pyydä vaikka isäkokelaita opettamaan sulle oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi00192
Anonyymi00189 kirjoitti:
Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.
Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰
- Anonyymi00193
Anonyymi00189 kirjoitti:
Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.
Turha sinun nyt on sitä ihmetellä, olisiko kannattanut käydä koulussa, no olisi tietenkin mutta eihän se sinulle käynyt, mielummin haistelit bensaa mopon tankeista kun muut oppilaat ahkeroivat. Terveisin ex opettajasi.
- Anonyymi00196
Anonyymi00192 kirjoitti:
Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰
Tapa itsesi homo.
- Anonyymi00201
Anonyymi00196 kirjoitti:
Tapa itsesi homo.
Alahan käyttäytyä tai tulen ja revin pridelipun mopostasi ja tungen lipun varren tiedät kyllä minne.
- Anonyymi00202
Anonyymi00196 kirjoitti:
Tapa itsesi homo.
Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.
- Anonyymi00216
Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n
- Anonyymi00223
Anonyymi00216 kirjoitti:
Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n
Eli tapitat, eipä tuo mikään uutinen, niinhän gayt tekevät.
- Anonyymi00228
Anonyymi00216 kirjoitti:
Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n
Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.
- Anonyymi00239
Anonyymi00202 kirjoitti:
Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.
Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.
- Anonyymi00244
Anonyymi00223 kirjoitti:
Eli tapitat, eipä tuo mikään uutinen, niinhän gayt tekevät.
Homot tap.t..n.
- Anonyymi00256
Anonyymi00189 kirjoitti:
Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.
Eli Lumperille
- Anonyymi00257
Anonyymi00191 kirjoitti:
Älä vaivu siitä synkkyyteen, pyydä vaikka isäkokelaita opettamaan sulle oikeinkirjoitusta.
t. Lumperi
- Anonyymi00258
Anonyymi00192 kirjoitti:
Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰
t. Lumperi
- Anonyymi00259
Anonyymi00193 kirjoitti:
Turha sinun nyt on sitä ihmetellä, olisiko kannattanut käydä koulussa, no olisi tietenkin mutta eihän se sinulle käynyt, mielummin haistelit bensaa mopon tankeista kun muut oppilaat ahkeroivat. Terveisin ex opettajasi.
Lumperi
- Anonyymi00260
Anonyymi00196 kirjoitti:
Tapa itsesi homo.
Eli Lumperi
- Anonyymi00261
Anonyymi00202 kirjoitti:
Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.
Lumperi
- Anonyymi00262
Anonyymi00201 kirjoitti:
Alahan käyttäytyä tai tulen ja revin pridelipun mopostasi ja tungen lipun varren tiedät kyllä minne.
Lumperi tulee ja tappaa, kukaan ei enää kuuntele Abbaa.
- Anonyymi00263
Anonyymi00228 kirjoitti:
Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.
Lumperia
- Anonyymi00264
Anonyymi00239 kirjoitti:
Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.
Eli Lumperi
- Anonyymi00271
Anonyymi00244 kirjoitti:
Homot tap.t..n.
Voi sinua pikku neitiä
- Anonyymi00272
Anonyymi00239 kirjoitti:
Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.
Lauseen jako taas ihan pielessä.
- Anonyymi00273
Anonyymi00244 kirjoitti:
Homot tap.t..n.
Vai ihan taputat heille, hmmmm.
- Anonyymi00274
Anonyymi00262 kirjoitti:
Lumperi tulee ja tappaa, kukaan ei enää kuuntele Abbaa.
Mine sitä ouen rauhoo rakkastavva miees em tapa iees karpaasta
- Anonyymi00278
Anonyymi00274 kirjoitti:
Mine sitä ouen rauhoo rakkastavva miees em tapa iees karpaasta
Lumperin homo.
- Anonyymi00279
Anonyymi00273 kirjoitti:
Vai ihan taputat heille, hmmmm.
Vaiti Lumperi
- Anonyymi00281
Anonyymi00271 kirjoitti:
Voi sinua pikku neitiä
Neiti, Lumperi.
- Anonyymi00303
Anonyymi00228 kirjoitti:
Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.
Vaiti homo.
- Anonyymi00206
Minä olen laittanut menoiltoina housuuni elävän matikan. Noin 500- 700 grammaisen. Sen kanssa kun työntyy soittoravintolaan on vienti varmaa. Joku ehti jo kapakassakin kerran ihmettelemään, että juomuhattu ihan valmiiksi ja jo kotona laitettu? Yli kiloista matikkaa ei ole edes Danny käyttänyt pikkutyttöjahdeissaan. Olen huomannut saman, että hankalaksi menee ison kanssa. Nuoria poikia kehoittaisin aloittamaan noin 100 gr matikalla. Helmikuun huitteilla oma ongelma sekin, että maiti/ mäti voi valua lahkeesta ihan väärällä hetkellä.
- Anonyymi00210
Pellenpoikanen älysi häipyä. 😜
- Anonyymi00220
Ai se homo.
- Anonyymi00225
Anonyymi00220 kirjoitti:
Ai se homo.
Kimppakaverisi joo.
- Anonyymi00227
Oletko sinä Riitan poika ?
- Anonyymi00265
Anonyymi00220 kirjoitti:
Ai se homo.
Eli Lumperi
- Anonyymi00267
Anonyymi00227 kirjoitti:
Oletko sinä Riitan poika ?
Ei kun Lumperin.
- Anonyymi00270
Anonyymi00267 kirjoitti:
Ei kun Lumperin.
Äitikö ?
- Anonyymi00282
Anonyymi00270 kirjoitti:
Äitikö ?
Lumperin homo.
- Anonyymi00229
Pitäisikö meidän homopoikien kokoontua siihen kosken niskan laituripaikalle tänä illtana. Jotta erottaisiin muista niin voikukka hepin päähän ja jatkeeksi, että osaa naiset laiturilta pois pysytellä. Sovitaanko 23? Minulla pitää kirmaista naapurin kautta. Sillä kasvaa kaikki rikkaruhot ja minun puolella huonompaa.
- Anonyymi00230
Petrikö se ?
- Anonyymi00231
Koskenniska on yhdyssana. 😇
- Anonyymi00232
Illtana !!!!!!
- Anonyymi00268
t. Lumperi
- Anonyymi00269
Anonyymi00231 kirjoitti:
Koskenniska on yhdyssana. 😇
L.U.M.P.E.R.I.
- Anonyymi00233
Ihme kielipuoli yrittää treffejä sopia.
- Anonyymi00240
Tottakai se sopii treffit, homo kun on.
- Anonyymi00275
Anonyymi00240 kirjoitti:
Tottakai se sopii treffit, homo kun on.
Ole vaan
- Anonyymi00276
Anonyymi00275 kirjoitti:
Ole vaan
L U.M.P.E.R.I.!!
- Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
L U.M.P.E.R.I.!!
Otappa Petri pienet päiväunoset.
- Anonyymi00284
Anonyymi00277 kirjoitti:
Otappa Petri pienet päiväunoset.
Sano Lumperille.
- Anonyymi00289
Anonyymi00284 kirjoitti:
Sano Lumperille.
Sano
- Anonyymi00292
Anonyymi00289 kirjoitti:
Sano
S.A.N.O.
L.U.M.P.E.R.I.L.L.E
E.L.Ä.
H.O.M.O.S.T.E.L.E.!!! - Anonyymi00293
Anonyymi00292 kirjoitti:
S.A.N.O.
L.U.M.P.E.R.I.L.L.E
E.L.Ä.
H.O.M.O.S.T.E.L.E.!!!Voe sinnuu Petri, taasko se peä reistouvvaa.
- Anonyymi00295
Anonyymi00293 kirjoitti:
Voe sinnuu Petri, taasko se peä reistouvvaa.
Lumperin pää reistaa.
- Anonyymi00297
Anonyymi00295 kirjoitti:
Lumperin pää reistaa.
Elä Petri kehtoo.
- Anonyymi00301
Anonyymi00297 kirjoitti:
Elä Petri kehtoo.
Elä ite Lumperin homo.
- Anonyymi00287
Koiria ja eläimiä nuo miehet ovat
T: Seksikäs nainen- Anonyymi00288
Kpira ei oo ellein
- Anonyymi00298
Sekö tuo gayboy onkin nyt nainen. 🥱
- Anonyymi00299
Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.
- Anonyymi00300
Anonyymi00298 kirjoitti:
Sekö tuo gayboy onkin nyt nainen. 🥱
Ai Lumperiko.
- Anonyymi00302
Anonyymi00299 kirjoitti:
Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.
🤪😝🤪😝
- Anonyymi00305
Anonyymi00300 kirjoitti:
Ai Lumperiko.
Ai tai vai sai kai hai dadai pie nai rai haba haba tsuh tsuh hyyeba hyyeba nam nam
- Anonyymi00309
Anonyymi00305 kirjoitti:
Ai tai vai sai kai hai dadai pie nai rai haba haba tsuh tsuh hyyeba hyyeba nam nam
Homo parempaa keksinyt.
- Anonyymi00315
Anonyymi00309 kirjoitti:
Homo parempaa keksinyt.
Yritä uudestaan.
- Anonyymi00294
Naiset tykkää.
- Anonyymi00296
😂😂😂
- Anonyymi00306
Tottahan toki älyköt ja tervehenkiset yksilöt löytävät toisensa tälläisten viestiketjujen kautta!
Sisältö houkuttelee kuin hunaja karhuja ruokintapaikalle 🤠- Anonyymi00310
Niin näkyy tekevän, sinuakin.
- Anonyymi00314
Ei karhujen ruokintapaikoilla hunajaa käytetä tollo.
- Anonyymi00307
Trikoo keskustelu lähti "laukalle"
- Anonyymi00308
Ähäkutti.
- Anonyymi00311
Rikoo on riskillä ruma
- Anonyymi00312
Oletta jumalauta sairasta porukkaa!
Eipä ole lisättävää. Pitäis viranomaisten selvittää nämä sairaat kirjoittelijat ja viedä pakkohoitoon ennen kuin on myöhäistä.- Anonyymi00313
Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.
- Anonyymi00316
Näkyy tuo sinuakin kiinnostavan kun luet näitä. Näillä palstoilla ei ole pakko olla, jos ei keksikkään viimeistä sanaa. Että siitä menee herne nenuun.
Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498