Miehet trikoissaan

Anonyymi-ap

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee peilistä miltä näyttää ennenku meette ihteenne esittelemään.

235

3073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Moni laittaa vielä mulukun ympärille tyhjän vessapaperirullan, että erottus paremmin. Vanha Dannyn kikka.

      • Anonyymi00004

        Oli muuten Frederikin kikka.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oli muuten Frederikin kikka.

        Tom Jones ainakin käytti kyseistä konstia. Olisivatko pojat siltä oppineet?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oli muuten Frederikin kikka.

        Oli Tapani Kansan kikka laittaa käpy lahkeeseen, kun lehtijuttua varten kuvaa otettiin. Sen kertoi aikanaan Lasse Lehtinen, joka jutun kirjoitti.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oli muuten Frederikin kikka.

        Niinkö pieni että mahtui vessapaperirullan sisään. Kai se rulla halkaista pitää.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Niinkö pieni että mahtui vessapaperirullan sisään. Kai se rulla halkaista pitää.

        Etkö sinä tiijä, että mitä isompi ego, sitä pienempi kalu. Niin se on Trumpillaki, epsteinvuotojen perusteella selvitetty. Epstein ja Steve Bannon oli sähköpostanneet sellasta.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oli muuten Frederikin kikka.

        Aika pieni ollut vehje jos sisään rullaan mahtui...


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tom Jones ainakin käytti kyseistä konstia. Olisivatko pojat siltä oppineet?

        Tais jo olla käytössä paljon aikaisemminkin.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Etkö sinä tiijä, että mitä isompi ego, sitä pienempi kalu. Niin se on Trumpillaki, epsteinvuotojen perusteella selvitetty. Epstein ja Steve Bannon oli sähköpostanneet sellasta.

        Nämä ei oo niitä penaalin terävämpiä kyniä .


    • Anonyymi00002

      Tyskä Kainuulainen neitokainen kamelivarvasnäytöllä varustettuihin leggareihin ja lyhyeen tunikaan sekä crocckseihin pukeutuneena herättää ainakin minun mahlat hyrräämään?
      Mites Sinä?

      • Anonyymi00008

        Mahlat kuivaa jo pelkästä ajatuksesta


      • Anonyymi00011

        💪😂


      • Anonyymi00012

        Leggingstytöt ja trikoopojat saatettava yhteen!


      • Anonyymi00021

        Paikallinen puliakka


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Leggingstytöt ja trikoopojat saatettava yhteen!

        köhäkkänä keikalle ruostepallon vierelle


      • Anonyymi00175

        tokmannin banamahattu päässä


    • Anonyymi00003

      Vai sillä lailla.

    • Anonyymi00005

      Katse suunnattava hieman ylemmäksi ,että ei järkyty.

    • Anonyymi00007

      Rumassakin repussa voi olla ihan hyvät eväät

    • Anonyymi00009

      Paistakoon, ei minua haittaa

      • Anonyymi00013

        Päinvastoin tykkään. Ihan omassa puntissa alkaa pullistelemaan ja pakko päästää paineet pois kulman takana.


    • Anonyymi00014

      Eipä oo sitten paikallisia, vaikka olisi suolimakkarassa niin mikään ei pullota.

    • Anonyymi00015

      Kummassa lahkeessa muut ruukavat lepuuttaa meisseliään? Mulla on aina vasemmassa

      • Anonyymi00018

        Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .

        Onko sulla oma tasku sille vehkeelle lahkeiden välissä vai roikkuuko kaikkien nähtävillä ulkopuolella, jos ei kerran kummassakaan lahkeessa ole?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko sulla oma tasku sille vehkeelle lahkeiden välissä vai roikkuuko kaikkien nähtävillä ulkopuolella, jos ei kerran kummassakaan lahkeessa ole?

        Pätkä puuttuu välistä, pelkkä klunssi pudonnut polviin.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei ole lahkeessa. Polvissa roikkuu .

        Nilkassa


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Pätkä puuttuu välistä, pelkkä klunssi pudonnut polviin.

        Eihän semmosella tee enää mitään


    • Anonyymi00017

      Onhan se oudon näköistä, kun aikuiset miehet juoksee sukkahousut jalassa.

      • Anonyymi00027

        Vielä oudomman, vai pitäisikö sanoa hirveämmän näköistä on kun väkäleukainen noidan naamainen vanha ukko laittaa avokypärän päähän ja ajaa kylää ympäri. Siitä näystä pelästyy niin naiset kuin trikoohousuiset miehetkin.


      • Anonyymi00176

        Luulevat olevansa näissä kurotuissa housuissa älykkäitä ja fiksuja


    • Anonyymi00019

      Kaupassa tuli vastaan trikoissa ja oli meisseli oikealla ja kassit vasemmalla. Sehän on vain luonnollista, mitä tuota peittelemään.

    • Anonyymi00023

      Tiukoilla trikoilla vangitaan genitaalit,että juostessa eivät heilahtele vallattomasti.

    • Anonyymi00028

      Siihen voi toki laittaa sortsit päälle jos ei halua miehuuttansa alleviivata.

    • Anonyymi00029

      En laittanut kaveripyyntö

    • Anonyymi00030

      Joo katoin peilistä..

    • Anonyymi00031

      Ja vielä kauheamman näköisiä ovat pukinpartaiset pukumiehet PikkuMyy-kampauksineen!
      Siinä se on vasta outo näky! Oikein oksettaa.

      • Anonyymi00033

        Niin just, nämä puutarhatontun näköiset.


      • Anonyymi00063

        Miks pitää semmonen hintahtava pujoparta ees kasvattaa? Se on järkyttävän ruma varsinkin vanhoilla miehillä. Trikoot ei mua haittaa, minusta ne on aika sexyt miehillä joilla on treenatut jalat 😘


      • Anonyymi00066

        Ja se kangaskassi, se viimeistään laittaa munasarjat vetäytymään sisuksiin piiloon .


    • Anonyymi00034

      Nortille ja vanhalle viinalle haisevat, möhömaha köriläät. Vaatteita ei ole vaihdettu, haisevat kilometrin päähän. Parta ajamatta, jossa näkyy viikon ruokalista. Tukka takussa, johon ei pysty kuin sakset. On se " kaunista " katsottavaa. 🤪😝🫣

      • Anonyymi00177

        Siinä on völissä vielä joku muuki pukeutumis vaihtoehto. Nooh ei täälä🥶


      • Anonyymi00218
        Anonyymi00177 kirjoitti:

        Siinä on völissä vielä joku muuki pukeutumis vaihtoehto. Nooh ei täälä🥶

        Pikku munakin näyttää isolta, tiukoissa trikoissa.


    • Anonyymi00036

      Samaa mieltä. Ohuet sortsit sukkahousujen päälle.
      Tosin yhtä hirveän näköistä naisilla.
      Myös aina mietin, kun mies istuu jalat harallaan, niin missä n e? Istuvatko päällä? Eikö se ole epäterveellistä? Siittiöiden laatu?
      Älkää istuko noin. Ei edes junassa tai bussissa.

      • Anonyymi00037

        Kivekset kipeytyy jos istuu jalat yhdessä.


    • Anonyymi00038

      Itse juoksun harrastajana käytän mieluimmin väljiä housuja. Ei "alalaakerit" hankaa.

      • Anonyymi00067

        Eikö ne hölsky puolelta toiselle.


      • Anonyymi00178

        Naisilla kivaa kun saa pikku orkkuja kokoajan


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00178 kirjoitti:

        Naisilla kivaa kun saa pikku orkkuja kokoajan

        Turha luulo. Oksennus pääsee. Yök 😝


    • Anonyymi00039

      Munahiki haisee, juustoinen esinahka. Pesevät vehkeensä peilin avulla, kun ei muuten nää ja ylety. Möhömahansa vuoksi.

      • Anonyymi00040

        Saippuan avulla ne pestään.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Saippuan avulla ne pestään.

        Peiliä apuna käyttäen, että näkee pestä vehkeensä. Siinä tarkennus.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Peiliä apuna käyttäen, että näkee pestä vehkeensä. Siinä tarkennus.

        No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
        Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
        Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?

        Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
        Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?

        Etkö oikeasti katso vehjettäsi kun peset. Niin no, jos äitee on ikänsä pessyt niin eipä sitä sitten tarvi.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.

        Värkki jossa on hetuloita enämpi kuin sinivalaan suussa on täysin mahotonta saaha puhtaaksi ja hajuttomaksi ilman liuotinainetta ja painepesuria.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.

        Tarvitko peiliä kun kakkospesää peset ?


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ilmankos ne haisee. Kyllä se munan pesuun tarvii peilin. Ei edes käsi kopelolla löydy möhömahan alta. En tarvitse peiliä, pimpsani pesuun. Ei ole möhömahaa haitolla.

        Mahat sinä haista ketun raadolta jos ropastasi jää pesemättä kaikki paikat mihin et näe.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Värkki jossa on hetuloita enämpi kuin sinivalaan suussa on täysin mahotonta saaha puhtaaksi ja hajuttomaksi ilman liuotinainetta ja painepesuria.

        Puhalla muniisi.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mahat sinä haista ketun raadolta jos ropastasi jää pesemättä kaikki paikat mihin et näe.

        Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Tarvitko peiliä kun kakkospesää peset ?

        En tarvi. Sinä ilmeisesti tarvit, kun olet noin tietävä.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        En tarvi. Sinä ilmeisesti tarvit, kun olet noin tietävä.

        Miten niin tietävä ? Jos tietäsin niin en kyselisi, ihmettelen vaan sitä että mielestäsi maha haittaa vehkeiden pesua niin että peiliä suosittelet mutta sinulta käy perseen pesu ilman peiliä, mahat olla notkea kun saat pään perseeseen.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.

        Tuskin näet, mutu tuntumalla peset ja haisuli oot.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.

        Hyvä että sinulla on omasta takaa juustoa, yök!


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Puhalla muniisi.

        Vaikene valkosipuli silli. 🫢🐟🐟🐟


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Puhalla muniisi.

        Vihellä v.ttuusi !


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Miten niin tietävä ? Jos tietäsin niin en kyselisi, ihmettelen vaan sitä että mielestäsi maha haittaa vehkeiden pesua niin että peiliä suosittelet mutta sinulta käy perseen pesu ilman peiliä, mahat olla notkea kun saat pään perseeseen.

        Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tuskin näet, mutu tuntumalla peset ja haisuli oot.

        Syöhän sitä juustoa. Jota löytyy omasta takaa. Ja edestä.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Hyvä että sinulla on omasta takaa juustoa, yök!

        Lukuvammainen. Tarkoitin, että sinulla on.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Vaikene valkosipuli silli. 🫢🐟🐟🐟

        Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Vihellä v.ttuusi !

        Ei kun puhalla muniisi. Tappi sellaiseen.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Ei kun puhalla muniisi. Tappi sellaiseen.

        Tappihan se muna yleensä on jos ei ole käynyt leikkauksessa ja reiän halunnut.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚

        Vaikene sillitynnyri ! 🐳🐳🐳


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Lukuvammainen. Tarkoitin, että sinulla on.

        No mikset sitten kirjoita kuten ajattelet senkin ajatusvammainen. 🦃🦃🦃


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.

        🤣🤣🤣 Miten pallin päällä seisominen parantaa ulottovuutta vehkeen pesussa ?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.

        Taitää olla sulla rönttönen tulehtunut kun noin äreilet, no eipä oo ihme koska et näe ilman peiliä hetulapöheikköä hinkatessasi tuleeko puhdasta vai ei.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚

        Taidat tykätä siitä. 😘


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Siinä notkeutta tarvi kun on hyvä suihku. Sinulla ei vissiin ole. Taidat seistä pallin päällä että yletyt pesemään tappimunasi.

        No jo on sitten sulla hyvä suihku jos siinä peilikin, Temustako tilasit ?


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Puhalla juuston 🧀katkuiseen tappimunaasi 🥚

        Kova oot munia haukkumaan, onko oma majavasi näyttelytasoa ?


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Kova oot munia haukkumaan, onko oma majavasi näyttelytasoa ?

        Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.

        Et vastannut kysymykseen onko majavasi näyttelytasoa .


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Minun puolesta saat täällä naisia haukkua, ikinä kun et ole edes kärkeä päässyt kastelemaan naisen ihanaan, lämpimään reikään. En jaksa tuollaisen aivovammaisen kanssa kinata, joka istuu päivät pitkät kirjaston koneella kirjoittamassa, milloin mistäkin asiasta, kun ei ole muuta elämää.

        Mistä sait aivovamman .


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Mistä sait aivovamman .

        Oo jo vammanen hiljaa.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Oo jo vammanen hiljaa.

        Hah hah, mee taas kirjastoon jos rauhaa kaipaat.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Hah hah, mee taas kirjastoon jos rauhaa kaipaat.

        Sinähän siellä päivät pitkät istut ja kirjoittelet tälle palstalle. On sinut nähty. Koko kylä puhuu, mikä tyhjän toimittaja olet. Akkasi ei anna kotona olla koneella. Niin pitää kirjastossa kirjoitella paskaa.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen onko majavasi näyttelytasoa .

        Ole tappimuna hiljaa. Ja käytä sitä peniksen kehittäjää. Ja puhu sitten vasta. Kun on tuottanut tulosta.


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        No jo on sitten sulla hyvä suihku jos siinä peilikin, Temustako tilasit ?

        Sinä homo tilasit.


      • Anonyymi00163

        Samoin haisee tissihiki! Yök!
        Onneksi on talkkia.
        Ärsyttää tuo mainos tv:ssä. Hajusteiilako ne hajut peitetään ????


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Sinä homo tilasit.

        Saitko kultaisensuihkun?


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Sinähän siellä päivät pitkät istut ja kirjoittelet tälle palstalle. On sinut nähty. Koko kylä puhuu, mikä tyhjän toimittaja olet. Akkasi ei anna kotona olla koneella. Niin pitää kirjastossa kirjoitella paskaa.

        Hei tyhjäntoimittaja, tyhjäntoimittaja on yhdyssana, jos et minua usko niin kysy vaikka poikaystävältäsi.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        No ei kait niitä vehkeitä tarvitse nähdä kun peseytyy?
        Tarvitsetko ronttosesi pesuun peiliä?

        Ei ne niitä persvakoja pese hajuhan sen kertoo kun ohi kävelevät.
        Aatelkaa
        ihana persvako hajuste🙄


      • Anonyymi00290
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Näen, eikä jää pesemättä mikään. Toisin kuin sinulla. Sinä haiset rotan raadolle. Juustoa esinahkasi täynnä. Ei tarvi kaupasta ostaa, kun on omasta takaa.

        Mistä on sillin haju tuttu?


    • Anonyymi00041

      Mikä onkaan komeampi näky kuin persejalkainen, mutta lyhytselkäinen Dimex-veikko, jolla häräntappoase on lyhyt, mutta ohut

    • Anonyymi00043

      Saatiinpa miesten juoksutrikoista messevä keskustelu.Monille tekisi hyvää juoksu,vaikka ilman tiukkoja housuja.

    • Anonyymi00045

      Persupökilöt tykkää.

    • Anonyymi00046

      Olen aivan homona katsellut trikoopoikia.

      • Anonyymi00049

        Minä taas varuspoikia kasarmilla pesutiloissa.
        T. Univormuhomo.


    • Anonyymi00053

      Onneksi tuli kesä, niin tarkenee Virkiän verkkaritakissa ja minihameessa. Viileämpänä päivänä laitan lisäksi sukkikset, mutta karvaiset jalat näyttää niissä kieltämättä hassuilta. Ehkä alan sheivaamaan ne? 🤔

      • Anonyymi00099

        Pistä sen hameen kaveriksi vielä ohuet ja valkoiset polvisukat joissa on oikein kireä reuna!


    • Anonyymi00057

      Onhan täällä isolla kirkolla miehillä jo hameitakin ja toogia, ketä jaksaa kiinnostaa?

    • Anonyymi00058

      Ei ole pakko katsoa, jos muiden mulukut haittaa. Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin tykkää. Se, että on juoksulenkillä urheiluvaatteissa, ei ole "itsensä esittelyä."

      • Anonyymi00071

        Näin se on. Aloittaja voisi käväistä ulkomailla vaikka Reberbahnilla. Tai jollain isommalla rautatieasemalla Saksassa. Siellä on monenlaista housunkäyttäjää, jos lie myös hameenpitäjää - miehistäkin. On homoja, lesboja, transuja js kaikkea siltä väliltä ja myyvät itseään.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Näin se on. Aloittaja voisi käväistä ulkomailla vaikka Reberbahnilla. Tai jollain isommalla rautatieasemalla Saksassa. Siellä on monenlaista housunkäyttäjää, jos lie myös hameenpitäjää - miehistäkin. On homoja, lesboja, transuja js kaikkea siltä väliltä ja myyvät itseään.

        Mitä sitä sinne matkustaa, kaikkia noita otuksia löytyy täältäkin.


    • Anonyymi00059

      Ihan yhtä kamalaa on katsoa leggingsejä pulskien naisoletettujen päällä.

      • Anonyymi00062

        Ei ole pakko katsoa, jos muiden kehon muodot haittaa. Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin tykkää.


    • Anonyymi00060

      Paappa tuli illalla kotia,
      kotia tuli, paappa tuli.
      Löip mulukulla pöythän.

    • Anonyymi00061

      Mikäs siinä mulkussa vaateiden alla ärsyttää. Jokaisella miehellä sellainen kuitenkin löytyy. Vai onko oma pikku pili niin pieni ettei tiukatkaan trikoot tuo sitä esiin?

    • Anonyymi00068

      Ennen oli lyhyet urhielusortsit tyyliin Lasse Viren mistä saattoi vehje vilahtaa sopivasta kulmasta.

    • Anonyymi00070

      No, eikös tuon logiikan mukaan myös naisten pitäisi saada tissit litteiksi? Vedetäänkö jesarilla muutama kierros rinnan ympärille??

      • Anonyymi00072

        Niinkö teet.


    • Anonyymi00073

      Nante tuli tohkeissaan kotiin ja tenhotti eukolleen:
      -Minäpä se voitin mulukunmittauskilipailun tuolla teboilin baarissa
      Akka tivahti:
      -Menit siis näyttämään mulukkusi kaikelle kansalle
      -Enhän minä sitä kokonaan näyttännä, sen verran vaan, että votin, puolistautui Nante

      • Anonyymi00156

        Homo voitti.


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Homo voitti.

        Onneksi olkoon, mitä sait palkinnoksi ?


    • Anonyymi00074

      Juoksijat kuivettuvat,joten teippaus tarpeeton.

    • Anonyymi00080

      Kyllä nainen trikoissa on kaunis näky, traanit keinuvat somasti puolelta toiselle.

    • Anonyymi00081

      Kelit kun lämpeni niin jo het paikalla alako sillin löyhkä leijailla kylällä, abba jee !

      • Anonyymi00082

        Ja minä onneton syytin hajusta naapurin kompostia.


      • Anonyymi00096

        Mikä keli?


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Mikä keli?

        Rinkeli.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Mikä keli?

        Kikkeli.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Mikä keli?

        Enkeli


    • Anonyymi00094

      Mulla seisoo kuIIi koko ajan kun luen tätä ketjua 🫷👀

      • Anonyymi00105

        Monen sinisen tabletin jälkeen seisoo.


    • Anonyymi00114

      Nate valitti lääkärilleen, että vaimon kanssa touhutessa tahtoo temmi olla vähän alamaissa.
      Lääkäri kirjoitti Natelle Viagra-reseptin.
      Ammulla Nanten vaimo oli töihin lähdössä, kun sovittiin, että illalla, töiden jälkeen aloitetaan petihommat.
      Vähän ennen vaimon vuoron päättymistä nante otti tabletin. Kohta soitti viamo ja ilmoitti, että joutuukin tekemään toisen työvuoron heti perään.
      Nante oli ihmeissään; Temmi jo tanassa ja vaimo pitkään töissä. Lopulta hän keksi soittaa lääkärilleen ja kysyä neuvoa;
      -No eikö sinulla ole ketään, jonka kanssa voisit hoitaa tuon ongelman pois, kyseli lekuri
      -Onhan se tuo naapurin reiska, mutta sen kanssa en tarvihe pillerie, vastasi Nante

      • Anonyymi00144

        Missä kohti piti nauraa. Et ole vitsikäs, vaikka niin varmaan kuvittelet.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Missä kohti piti nauraa. Et ole vitsikäs, vaikka niin varmaan kuvittelet.

        Muiltako kyselet pitikö nauraa vai ei. 🤠


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00167 kirjoitti:

        Muiltako kyselet pitikö nauraa vai ei. 🤠

        Tämä Mensaukko. Ja sen jälkeenjäänet pennut A ja J?
        Täyspölhiä. Äitee rintava ja juhlat riittää


    • Anonyymi00115

      Joskus erehtynnä lipasemaan huonosti pestyä penkkihilleriä ja voi poijjaat jotta maistu niin pahalle että siihen loppu se lemmenleikki.

      • Anonyymi00142

        Voi raukkaa. Et ole naista nähny kun vaate kuvastossa.


      • Anonyymi00164

        Penkkihilleri😁😆😃
        Olipa taas uusi ilmaus ja hyvä.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00142 kirjoitti:

        Voi raukkaa. Et ole naista nähny kun vaate kuvastossa.

        Vaatekuvasto on yhdyssana.


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Vaatekuvasto on yhdyssana.

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕


      • Anonyymi00209
        Anonyymi00200 kirjoitti:

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

        Hyh hyh, eikö ollut vessapaperi, jätä muutama kalja ostamatta niin on varaa paperiin.


      • Anonyymi00248
        Anonyymi00209 kirjoitti:

        Hyh hyh, eikö ollut vessapaperi, jätä muutama kalja ostamatta niin on varaa paperiin.

        t. Lumperi


    • Anonyymi00118

      Mikä lie syynä ettei Luoja oikein onnistunut kun naisen värkkiä hunttaili, tavarasta ei tullut ihan käypästä koska akkain pittää käyttää jos jonkilaista housunsuojaa jottei falskaaminen paljastu. Oiskohan jo silloin ollut tekoäly jota Luoja kiireen takia käytti apunaan.

      • Anonyymi00194

        Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00194 kirjoitti:

        Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot

        No voi hellanlestas.


      • Anonyymi00249

        Lumperi esittää kaikki tietävää, kaukaa viisasta. Välillä jopa kaikki valtiasta.


      • Anonyymi00250
        Anonyymi00194 kirjoitti:

        Sitäpä se sinäki vain nait vai kolomen r:n äijäkö oot

        Lumperi.


    • Anonyymi00119

      Gynegologit tekevät sivutöinään kompostin tarkastuksia.

      • Anonyymi00251

        Lumperi


    • Anonyymi00124

      Pienen kylän nuori neito tuli itkien papin luo. Pappi kyseli että mikä
      hätänä
      -Kunnanjohtaja... se teki pahaa.. sopersi tyttö
      -Mitä se teki? Kysyi pappi mutta tyttö ei saanut itkultaan sanottua.
      -Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi kädet tytön harteille. Tyttö
      nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
      -Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi kädet tytön rinnoille. Tyttö
      nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
      -Tekikö se näin? kysyi pappi ja laittoi käden tytön haaroihin. Tyttö
      nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa.
      Pappi heitti housut pois ja puski tytön päälle ja alkoi naida ja kysyi
      -Tekikö se näin? Tyttö nyökkäsi ja sanoi: Vielä pahempaa!
      Pappi jo hermostui, että mitä vielä pahempaa se oli voinut tehdä.
      -Tartutti sellaisen kupan että ei millään parane!!! Parkaisi tyttö.

      • Anonyymi00161

        Homo kupan.


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Homo kupan.

        Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00180 kirjoitti:

        Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.

        Homo olet vaikka voissa paistaa.


      • Anonyymi00190
        Anonyymi00188 kirjoitti:

        Homo olet vaikka voissa paistaa.

        Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.

        Homolla ei tunnu missään. 😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00219 kirjoitti:

        Homolla ei tunnu missään. 😂😂😂😂😂😂😂

        Kivat sulle.


      • Anonyymi00252
        Anonyymi00180 kirjoitti:

        Älä murehdi, eiköhän siihen joku lääke oo olemassa, ole tulevaisuudessa huolellisempi seksikumppanien suhteen.

        Lumperi


      • Anonyymi00253
        Anonyymi00188 kirjoitti:

        Homo olet vaikka voissa paistaa.

        Lumperi


      • Anonyymi00254
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        Oho, vai että voita käytät liukasteena, toivottavasti on vähäsuolaista ettei kaverisi takapuoli kirvele.

        t. Lumperi


      • Anonyymi00255
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪


    • Anonyymi00136

      Ylläpitäjä julkaisee herjaavia keskusteluja. Tai sitten itse kirjoittaa näitä. Tai Lumperi kirjoittaa anona. Koska ei ole muutoin puuttunut näihin, omalla nimellään. Ja Lumperinkin keskustelut yleensä pysyy täällä.

      • Anonyymi00137

        Lumperi !


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Lumperi !

        L.U.M.P.E.R.I
        R.A.I.P.E.N.
        T.A.K.A.T.U.U.P.P.A.R.I.
        N.A.K.K.I.
        K.O.U.R.AS.S.A
        R.E.R.P.U.T.T.A.V.AT.!!!!!


    • Anonyymi00157

      Eräsmies kuin Spandexpulu

      • Anonyymi00165

        Korjaan, erämies.


    • Anonyymi00173

      Eikö se ole sama kun laittaa sen mulukun roikkuun housujen ulkopuolelle?
      Nämä naiset leggingeissään eikun pillun kohalle reikä niin varmasti ne kamelinvarpaat näkyy. ..
      Nuissa kamppeissa kulkevathan haluaaki esitellä sukupuolielimiään näillä tiukoilla persvakoa myöten menevillä housuilla.
      Kuntosali on otollinen paikka esitellä näitä alapää vehkeitä. Saa piereskellä ja haista tosi pahalle.
      Hormooneilla kasvatetut lihakset sopii tekoripsi potos kööriin hyvin

      • Anonyymi00189

        Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.


      • Anonyymi00191
        Anonyymi00189 kirjoitti:

        Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.

        Älä vaivu siitä synkkyyteen, pyydä vaikka isäkokelaita opettamaan sulle oikeinkirjoitusta.


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00189 kirjoitti:

        Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.

        Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00189 kirjoitti:

        Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.

        Turha sinun nyt on sitä ihmetellä, olisiko kannattanut käydä koulussa, no olisi tietenkin mutta eihän se sinulle käynyt, mielummin haistelit bensaa mopon tankeista kun muut oppilaat ahkeroivat. Terveisin ex opettajasi.


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00192 kirjoitti:

        Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰

        Tapa itsesi homo.


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Tapa itsesi homo.

        Alahan käyttäytyä tai tulen ja revin pridelipun mopostasi ja tungen lipun varren tiedät kyllä minne.


      • Anonyymi00202
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Tapa itsesi homo.

        Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.


      • Anonyymi00216

        Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n


      • Anonyymi00223
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n

        Eli tapitat, eipä tuo mikään uutinen, niinhän gayt tekevät.


      • Anonyymi00228
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        Ai et tiiä. No sepä ylläpitäjä poistaa tän viestin kuitenkin. No sanonpa kuitenkin. Mitä tehdään homoille. Tap.....n

        Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.


      • Anonyymi00239
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.

        Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.


      • Anonyymi00244
        Anonyymi00223 kirjoitti:

        Eli tapitat, eipä tuo mikään uutinen, niinhän gayt tekevät.

        Homot tap.t..n.


      • Anonyymi00256
        Anonyymi00189 kirjoitti:

        Homolle tullut paljon kirjoitusvirheitä.

        Eli Lumperille


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00191 kirjoitti:

        Älä vaivu siitä synkkyyteen, pyydä vaikka isäkokelaita opettamaan sulle oikeinkirjoitusta.

        t. Lumperi


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00192 kirjoitti:

        Sattuuhan sitä, kysäseppä jos kirjaston täti opettaisi sinua. 🥰

        t. Lumperi


      • Anonyymi00259
        Anonyymi00193 kirjoitti:

        Turha sinun nyt on sitä ihmetellä, olisiko kannattanut käydä koulussa, no olisi tietenkin mutta eihän se sinulle käynyt, mielummin haistelit bensaa mopon tankeista kun muut oppilaat ahkeroivat. Terveisin ex opettajasi.

        Lumperi


      • Anonyymi00260
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Tapa itsesi homo.

        Eli Lumperi


      • Anonyymi00261
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Ennen kuin tapat itsesi niin muista opetella kirjoittamaan.

        Lumperi


      • Anonyymi00262
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        Alahan käyttäytyä tai tulen ja revin pridelipun mopostasi ja tungen lipun varren tiedät kyllä minne.

        Lumperi tulee ja tappaa, kukaan ei enää kuuntele Abbaa.


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00228 kirjoitti:

        Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.

        Lumperia


      • Anonyymi00264
        Anonyymi00239 kirjoitti:

        Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.

        Eli Lumperi


      • Anonyymi00271
        Anonyymi00244 kirjoitti:

        Homot tap.t..n.

        Voi sinua pikku neitiä


      • Anonyymi00272
        Anonyymi00239 kirjoitti:

        Kuole homo. Niin maailma on parempi paikka.

        Lauseen jako taas ihan pielessä.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00244 kirjoitti:

        Homot tap.t..n.

        Vai ihan taputat heille, hmmmm.


      • Anonyymi00274
        Anonyymi00262 kirjoitti:

        Lumperi tulee ja tappaa, kukaan ei enää kuuntele Abbaa.

        Mine sitä ouen rauhoo rakkastavva miees em tapa iees karpaasta


      • Anonyymi00278
        Anonyymi00274 kirjoitti:

        Mine sitä ouen rauhoo rakkastavva miees em tapa iees karpaasta

        Lumperin homo.


      • Anonyymi00279
        Anonyymi00273 kirjoitti:

        Vai ihan taputat heille, hmmmm.

        Vaiti Lumperi


      • Anonyymi00281
        Anonyymi00271 kirjoitti:

        Voi sinua pikku neitiä

        Neiti, Lumperi.


      • Anonyymi00303
        Anonyymi00228 kirjoitti:

        Sinua on tainna joku porata ylikoon vehkeellä hanuriin kun tuota yhtä ja samaa sanaa jankkaat.

        Vaiti homo.


    • Anonyymi00206

      Minä olen laittanut menoiltoina housuuni elävän matikan. Noin 500- 700 grammaisen. Sen kanssa kun työntyy soittoravintolaan on vienti varmaa. Joku ehti jo kapakassakin kerran ihmettelemään, että juomuhattu ihan valmiiksi ja jo kotona laitettu? Yli kiloista matikkaa ei ole edes Danny käyttänyt pikkutyttöjahdeissaan. Olen huomannut saman, että hankalaksi menee ison kanssa. Nuoria poikia kehoittaisin aloittamaan noin 100 gr matikalla. Helmikuun huitteilla oma ongelma sekin, että maiti/ mäti voi valua lahkeesta ihan väärällä hetkellä.

    • Anonyymi00210

      Pellenpoikanen älysi häipyä. 😜

      • Anonyymi00220

        Ai se homo.


      • Anonyymi00225
        Anonyymi00220 kirjoitti:

        Ai se homo.

        Kimppakaverisi joo.


      • Anonyymi00227

        Oletko sinä Riitan poika ?


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00220 kirjoitti:

        Ai se homo.

        Eli Lumperi


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00227 kirjoitti:

        Oletko sinä Riitan poika ?

        Ei kun Lumperin.


      • Anonyymi00270
        Anonyymi00267 kirjoitti:

        Ei kun Lumperin.

        Äitikö ?


      • Anonyymi00282
        Anonyymi00270 kirjoitti:

        Äitikö ?

        Lumperin homo.


    • Anonyymi00229

      Pitäisikö meidän homopoikien kokoontua siihen kosken niskan laituripaikalle tänä illtana. Jotta erottaisiin muista niin voikukka hepin päähän ja jatkeeksi, että osaa naiset laiturilta pois pysytellä. Sovitaanko 23? Minulla pitää kirmaista naapurin kautta. Sillä kasvaa kaikki rikkaruhot ja minun puolella huonompaa.

      • Anonyymi00230

        Petrikö se ?


      • Anonyymi00231

        Koskenniska on yhdyssana. 😇


      • Anonyymi00232

        Illtana !!!!!!


      • Anonyymi00268

        t. Lumperi


      • Anonyymi00269
        Anonyymi00231 kirjoitti:

        Koskenniska on yhdyssana. 😇

        L.U.M.P.E.R.I.


    • Anonyymi00233

      Ihme kielipuoli yrittää treffejä sopia.

      • Anonyymi00240

        Tottakai se sopii treffit, homo kun on.


      • Anonyymi00275
        Anonyymi00240 kirjoitti:

        Tottakai se sopii treffit, homo kun on.

        Ole vaan


      • Anonyymi00276
        Anonyymi00275 kirjoitti:

        Ole vaan

        L U.M.P.E.R.I.!!


      • Anonyymi00277
        Anonyymi00276 kirjoitti:

        L U.M.P.E.R.I.!!

        Otappa Petri pienet päiväunoset.


      • Anonyymi00284
        Anonyymi00277 kirjoitti:

        Otappa Petri pienet päiväunoset.

        Sano Lumperille.


      • Anonyymi00289
        Anonyymi00284 kirjoitti:

        Sano Lumperille.

        Sano


      • Anonyymi00292
        Anonyymi00289 kirjoitti:

        Sano

        S.A.N.O.
        L.U.M.P.E.R.I.L.L.E
        E.L.Ä.
        H.O.M.O.S.T.E.L.E.!!!


      • Anonyymi00293
        Anonyymi00292 kirjoitti:

        S.A.N.O.
        L.U.M.P.E.R.I.L.L.E
        E.L.Ä.
        H.O.M.O.S.T.E.L.E.!!!

        Voe sinnuu Petri, taasko se peä reistouvvaa.


      • Anonyymi00295
        Anonyymi00293 kirjoitti:

        Voe sinnuu Petri, taasko se peä reistouvvaa.

        Lumperin pää reistaa.


      • Anonyymi00297
        Anonyymi00295 kirjoitti:

        Lumperin pää reistaa.

        Elä Petri kehtoo.


      • Anonyymi00301
        Anonyymi00297 kirjoitti:

        Elä Petri kehtoo.

        Elä ite Lumperin homo.


    • Anonyymi00287

      Koiria ja eläimiä nuo miehet ovat

      T: Seksikäs nainen

      • Anonyymi00288

        Kpira ei oo ellein


      • Anonyymi00298

        Sekö tuo gayboy onkin nyt nainen. 🥱


      • Anonyymi00299

        Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.


      • Anonyymi00300
        Anonyymi00298 kirjoitti:

        Sekö tuo gayboy onkin nyt nainen. 🥱

        Ai Lumperiko.


      • Anonyymi00302
        Anonyymi00299 kirjoitti:

        Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.

        🤪😝🤪😝


      • Anonyymi00305
        Anonyymi00300 kirjoitti:

        Ai Lumperiko.

        Ai tai vai sai kai hai dadai pie nai rai haba haba tsuh tsuh hyyeba hyyeba nam nam


      • Anonyymi00309
        Anonyymi00305 kirjoitti:

        Ai tai vai sai kai hai dadai pie nai rai haba haba tsuh tsuh hyyeba hyyeba nam nam

        Homo parempaa keksinyt.


      • Anonyymi00315
        Anonyymi00309 kirjoitti:

        Homo parempaa keksinyt.

        Yritä uudestaan.


    • Anonyymi00294

      Naiset tykkää.

    • Anonyymi00296

      😂😂😂

    • Anonyymi00306

      Tottahan toki älyköt ja tervehenkiset yksilöt löytävät toisensa tälläisten viestiketjujen kautta!
      Sisältö houkuttelee kuin hunaja karhuja ruokintapaikalle 🤠

      • Anonyymi00310

        Niin näkyy tekevän, sinuakin.


      • Anonyymi00314

        Ei karhujen ruokintapaikoilla hunajaa käytetä tollo.


    • Anonyymi00307

      Trikoo keskustelu lähti "laukalle"

      • Anonyymi00308

        Ähäkutti.


    • Anonyymi00311

      Rikoo on riskillä ruma

    • Anonyymi00312

      Oletta jumalauta sairasta porukkaa!
      Eipä ole lisättävää. Pitäis viranomaisten selvittää nämä sairaat kirjoittelijat ja viedä pakkohoitoon ennen kuin on myöhäistä.

      • Anonyymi00313

        Jaksuhaleja sulle rakas ystävä.


      • Anonyymi00316

        Näkyy tuo sinuakin kiinnostavan kun luet näitä. Näillä palstoilla ei ole pakko olla, jos ei keksikkään viimeistä sanaa. Että siitä menee herne nenuun.


    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe