Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi hyvä mieli.
Saisi olla enemmän tämmöisellä iloisella asenteella olevia asiakaspalvelijoita.
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
26
2021
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämmöistä enemmän tällekin palstalle. Kivaa😊
- Anonyymi00009
Olisikohan parempi jos ketjun aloittaja poistaisi koko tämän tarinan. Tästä voi tulla vain pahaa mieltä ja poliisi asiaksi voi mennä nuo muutamat kommentit
- Anonyymi00011
Kuhmossa ei siis voi edes kehua ketään tai antaa hyvää palautetta asiallisesti kenestäkään ilman draamaa, haukkumista ja nimittelyä?
Ei kait se ketjun aloittajan syy ole että useat ihmiset alkaa mollaamaan. - Anonyymi00013
Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
Että semmonen lintukoto on Kuhmo. - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
Että semmonen lintukoto on Kuhmo.Onnistuit varmaan hyvin pilaamaan heidän mielensä. Poistaisit koko ketjun jos olet aloittanut
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onnistuit varmaan hyvin pilaamaan heidän mielensä. Poistaisit koko ketjun jos olet aloittanut
Siltä se vähän vaikuttaa. Valitettavasti eivät poista keskustelua.
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuhmossa ei siis voi edes kehua ketään tai antaa hyvää palautetta asiallisesti kenestäkään ilman draamaa, haukkumista ja nimittelyä?
Ei kait se ketjun aloittajan syy ole että useat ihmiset alkaa mollaamaan.Täällä on aika monta vanhempaa miestä jotka kirjoittelee jollekin nuorelle kauniille kaupan myyjälle viestejä ja jotka todellisuudessa voivat olla rasite sille kaupan myyjälle joka tehnyt vain työtään.
Mies on kuitenkin ihastunut sen nuoren naismyyjän ulkonäköön niin kuin tässäkin aloituksessa.
Olen itse ollut kaupan kassajonossa jossa sellainen 50-60 v. mies räyhää nuorelle kauniille kassaneidille joka tekee vain työtään. Mies on selvästi katkera kun ei ole saanut sitä huomiota naiselta mitä on halunnut.
Nämä miehet ovat oikeasti todella rasittavia eivätkä itse sitä tajua ettei se nuori nainen ole heistä kiinnostunu eikä tule olemaan vaikka onkin ollut ystävällinen niin kuin hänen kuuluu olla sen työnsä puolesta. - Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
Että semmonen lintukoto on Kuhmo.Näihin palstoihin kommentoi myös muualta Suomesta olevat kuin vain kuhmolaiset. Ei sillä, etteikö Kuhmossakin olisi varmasti ilkeitä ihmisiä, mutta kommentit saattaa olla myös jostain aivan muualta. Nyttenkin tämä ketju näkyy tuolla Suomi24 etusivulla luetuimpien joukossa, joten varmasti houkuttelee trollaamaan.
- Anonyymi00040
En ole kyllä sanonut mitään täällä... ääliö
- Anonyymi00014
Kuhmo on ..heti aloitetaan mollaus..katsoisivat peiliin kirjoittajat. Ja myös tämän palstan ylläpitäjät. Asiattomat ja loukkaavat kommentit tulisi poistaa
- Anonyymi00016
Joo ei täällä kateellisten kaupungissa kannata missän tapauksessa vaan kehua ketään. Taikka saada hyvälle mielelle muita. Katkerat ihmiset loukkaantuu ja pahoittaa siitä mielensä jos joku on tykätty.
Olen tehnyt useasta kommentista jo ilmoituksen. Ihmetellä täytyy kans miksi näitä ei poisteta? 🤔
- Anonyymi00019
Se voi olla syy että tämä valvoja on kirjoitusten takana. Mutta olen käsittänyt että se joka tekee tänne ketjun voi sen myös itse poistaa. Ohjeet löytyy googlaamalla
- Anonyymi00036
Ei pysty poistamaan ketjua, jos kirjoittaa anonyyminä, kuten aloittaja. Ainoastaan rekisteröityneet käyttäjät pystyvät poistamaan lähettämiään kommentteja. Tätä palstaa ei myöskään valvo kukaan kuhmolainen, vaan suomi24 valtakunnallinen ylläpito.
- Anonyymi00020
Suomi24 viesteissä pitäisi ottaa käyttöön DIPS-menetelmä😡
- Anonyymi00021
Nyt täytyy vanhana immeisenä kysyä mikä ihme on DIPS menetelmä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt täytyy vanhana immeisenä kysyä mikä ihme on DIPS menetelmä?
Asiakaspalvelu terveydenhuollossa🤠
1. Kohtaaminen ja empatia
* Potilaslähtöisyys: Asiakasta ei kohdata pelkkänä diagnoosina, vaan yksilönä. Kuunteleminen ja huolien sisäistäminen ovat ensiarvoisen tärkeitä.
* Kunnioitus ja turvallisuus: Ystävällinen vastaanotto ja rauhallinen ilmapiiri vähentävät potilaan kokemaa jännitystä tai pelkoa.
2. Viestinnän selkeys
* Selkokieli: Lääketieteellinen jargoni ja vaikeat termit käännetään potilaalle ymmärrettävään muotoon.
* Jatko-ohjeet: Potilaan on tiedettävä tarkasti, mitä tapahtuu seuraavaksi (esim. reseptit, jatkotutkimukset tai kotihoito-ohjeet)
3. Digitaalinen asiakaspalvelu (E-asiointi)
* Monikanavaisuus: Asiakaspalvelua tarjotaan puhelimen lisäksi yhä enemmän Chat-palveluina sekä digitaalisissa asiointikanavissa.
* Itsepalvelu: Suomessa potilas voi seurata omia tietojaan, uusia reseptejä ja tarkistaa tutkimustuloksia OmaKannan kautta.
4. Lainsäädäntö, tietosuoja ja potilasturvallisuus
* Vaitiolovelvollisuus: Kaikki asiakaskohtaamiset ja potilastiedot ovat tiukasti salassapidettäviä. Tietoja saavat käsitellä vain hoitoon osallistuvat henkilöt.
* Tunnistaminen: Asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan aina huolellisesti joko paikan päällä tai vahvalla sähköisellä tunnistautumisella väärinkäsitysten välttämiseksi. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Asiakaspalvelu terveydenhuollossa🤠
1. Kohtaaminen ja empatia
* Potilaslähtöisyys: Asiakasta ei kohdata pelkkänä diagnoosina, vaan yksilönä. Kuunteleminen ja huolien sisäistäminen ovat ensiarvoisen tärkeitä.
* Kunnioitus ja turvallisuus: Ystävällinen vastaanotto ja rauhallinen ilmapiiri vähentävät potilaan kokemaa jännitystä tai pelkoa.
2. Viestinnän selkeys
* Selkokieli: Lääketieteellinen jargoni ja vaikeat termit käännetään potilaalle ymmärrettävään muotoon.
* Jatko-ohjeet: Potilaan on tiedettävä tarkasti, mitä tapahtuu seuraavaksi (esim. reseptit, jatkotutkimukset tai kotihoito-ohjeet)
3. Digitaalinen asiakaspalvelu (E-asiointi)
* Monikanavaisuus: Asiakaspalvelua tarjotaan puhelimen lisäksi yhä enemmän Chat-palveluina sekä digitaalisissa asiointikanavissa.
* Itsepalvelu: Suomessa potilas voi seurata omia tietojaan, uusia reseptejä ja tarkistaa tutkimustuloksia OmaKannan kautta.
4. Lainsäädäntö, tietosuoja ja potilasturvallisuus
* Vaitiolovelvollisuus: Kaikki asiakaskohtaamiset ja potilastiedot ovat tiukasti salassapidettäviä. Tietoja saavat käsitellä vain hoitoon osallistuvat henkilöt.
* Tunnistaminen: Asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan aina huolellisesti joko paikan päällä tai vahvalla sähköisellä tunnistautumisella väärinkäsitysten välttämiseksi.Ja mistäköhän tuonkin pointin otit. Aika kaukaa haettu. Nyt myytiin kukkia …
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja mistäköhän tuonkin pointin otit. Aika kaukaa haettu. Nyt myytiin kukkia …
Älä valita!! 90-luvulla riitti että heität sivistyssanan väliin ja kaikki luuli viisaaksi. Olin hallitustyön kurssilla ja siellä vedettiin DIPS-mallilla..
Syvällistä ymmärrystä aiheeseen😂 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Älä valita!! 90-luvulla riitti että heität sivistyssanan väliin ja kaikki luuli viisaaksi. Olin hallitustyön kurssilla ja siellä vedettiin DIPS-mallilla..
Syvällistä ymmärrystä aiheeseen😂No sinä heitit sivistyssanan väliin, edelleen myydään kukkia torilla. Syvällistä ymmärrystä sullekin.
- Anonyymi00027
Aika typerää laittaa viesti tänne...ei näitä kukaan täysjärkinen lue! Käy kiittämässä henkilökohtaisesti....
- Anonyymi00042
No siinä tapauksessa et ole itsekään täysjärkinen kun täällä roikut 😂😂😂
- Anonyymi00031
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi00032
Elähän huoli, Satatuhatta uutta työpaikkaa ja euron pensaa
- Anonyymi00034
Ulkonäkö on aina hyvä jättää kommentoimatta. Vaikka sen tarkoittaisikin kehuksi, niin ulkonäön kommentointia pidetään nykypäivänä asiattomana ja myös positiivisessa mielessä heitetty kommentti ulkonäöstä voi olla häirintää. Kehua ja kiittää voi ihan siitä hyvästä asiakaspalvelusta. Ja ohje koskee ihan kaikkia sukupuolia. Vaikka iäkkäämmät miehet näitä "kehuja" eniten harrastaa, niin olenpa kuullut joskus iäkkäämpien naistenkin häirinneen nuoria mies-asiakaspalvelijoita, eli yhtä lailla väärin on sekin.
- Anonyymi00038
Kaunis? Olen nähnyt torilla lähinnä nuorehkon mies myyjään, mitä kukkia olette tuoksutelleet jos mies näyttäytyy naiselta? Yleensä komiaa pukkaa kun lahkeellinen on?
- Anonyymi00041
Voi voi
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194969Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä613989Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723564Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi1032885On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622708Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982644Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472433Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl622110