Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Anonyymi-ap

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi hyvä mieli.
Saisi olla enemmän tämmöisellä iloisella asenteella olevia asiakaspalvelijoita.

26

2021

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tämmöistä enemmän tällekin palstalle. Kivaa😊

    • Anonyymi00009

      Olisikohan parempi jos ketjun aloittaja poistaisi koko tämän tarinan. Tästä voi tulla vain pahaa mieltä ja poliisi asiaksi voi mennä nuo muutamat kommentit

      • Anonyymi00011

        Kuhmossa ei siis voi edes kehua ketään tai antaa hyvää palautetta asiallisesti kenestäkään ilman draamaa, haukkumista ja nimittelyä?
        Ei kait se ketjun aloittajan syy ole että useat ihmiset alkaa mollaamaan.


      • Anonyymi00013

        Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
        Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
        Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
        Että semmonen lintukoto on Kuhmo.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
        Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
        Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
        Että semmonen lintukoto on Kuhmo.

        Onnistuit varmaan hyvin pilaamaan heidän mielensä. Poistaisit koko ketjun jos olet aloittanut


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Onnistuit varmaan hyvin pilaamaan heidän mielensä. Poistaisit koko ketjun jos olet aloittanut

        Siltä se vähän vaikuttaa. Valitettavasti eivät poista keskustelua.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kuhmossa ei siis voi edes kehua ketään tai antaa hyvää palautetta asiallisesti kenestäkään ilman draamaa, haukkumista ja nimittelyä?
        Ei kait se ketjun aloittajan syy ole että useat ihmiset alkaa mollaamaan.

        Täällä on aika monta vanhempaa miestä jotka kirjoittelee jollekin nuorelle kauniille kaupan myyjälle viestejä ja jotka todellisuudessa voivat olla rasite sille kaupan myyjälle joka tehnyt vain työtään.

        Mies on kuitenkin ihastunut sen nuoren naismyyjän ulkonäköön niin kuin tässäkin aloituksessa.

        Olen itse ollut kaupan kassajonossa jossa sellainen 50-60 v. mies räyhää nuorelle kauniille kassaneidille joka tekee vain työtään. Mies on selvästi katkera kun ei ole saanut sitä huomiota naiselta mitä on halunnut.

        Nämä miehet ovat oikeasti todella rasittavia eivätkä itse sitä tajua ettei se nuori nainen ole heistä kiinnostunu eikä tule olemaan vaikka onkin ollut ystävällinen niin kuin hänen kuuluu olla sen työnsä puolesta.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ketjun tarkoitus oli tuoda hyvää mieltä ja piristää erästä ihmistä. Koska jokainen ansaitsee arvostusta työssään.
        Vai siinäpä taas nähtiin ihmisten raadollisuus ja ennekaikkea KUHMOLAISTEN ihmisten pahuus.
        Voin vain kuvitella mitä kassaneidit joutuu päivittäin kokemaan työssään. Yhtä nättiä kassaneitiä jututin niin kertoi että on päälle meinattu jopa käydä. Puhumattakaan muusta haukkumisesta ja riehumisesta myymälässä.
        Että semmonen lintukoto on Kuhmo.

        Näihin palstoihin kommentoi myös muualta Suomesta olevat kuin vain kuhmolaiset. Ei sillä, etteikö Kuhmossakin olisi varmasti ilkeitä ihmisiä, mutta kommentit saattaa olla myös jostain aivan muualta. Nyttenkin tämä ketju näkyy tuolla Suomi24 etusivulla luetuimpien joukossa, joten varmasti houkuttelee trollaamaan.


      • Anonyymi00040

        En ole kyllä sanonut mitään täällä... ääliö


    • Anonyymi00014

      Kuhmo on ..heti aloitetaan mollaus..katsoisivat peiliin kirjoittajat. Ja myös tämän palstan ylläpitäjät. Asiattomat ja loukkaavat kommentit tulisi poistaa

      • Anonyymi00016

        Joo ei täällä kateellisten kaupungissa kannata missän tapauksessa vaan kehua ketään. Taikka saada hyvälle mielelle muita. Katkerat ihmiset loukkaantuu ja pahoittaa siitä mielensä jos joku on tykätty.
        Olen tehnyt useasta kommentista jo ilmoituksen. Ihmetellä täytyy kans miksi näitä ei poisteta? 🤔


    • Anonyymi00019

      Se voi olla syy että tämä valvoja on kirjoitusten takana. Mutta olen käsittänyt että se joka tekee tänne ketjun voi sen myös itse poistaa. Ohjeet löytyy googlaamalla

      • Anonyymi00036

        Ei pysty poistamaan ketjua, jos kirjoittaa anonyyminä, kuten aloittaja. Ainoastaan rekisteröityneet käyttäjät pystyvät poistamaan lähettämiään kommentteja. Tätä palstaa ei myöskään valvo kukaan kuhmolainen, vaan suomi24 valtakunnallinen ylläpito.


    • Anonyymi00020

      Suomi24 viesteissä pitäisi ottaa käyttöön DIPS-menetelmä😡

      • Anonyymi00021

        Nyt täytyy vanhana immeisenä kysyä mikä ihme on DIPS menetelmä?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Nyt täytyy vanhana immeisenä kysyä mikä ihme on DIPS menetelmä?

        Asiakaspalvelu terveydenhuollossa🤠


        1. Kohtaaminen ja empatia
        * Potilaslähtöisyys: Asiakasta ei kohdata pelkkänä diagnoosina, vaan yksilönä. Kuunteleminen ja huolien sisäistäminen ovat ensiarvoisen tärkeitä.
        * Kunnioitus ja turvallisuus: Ystävällinen vastaanotto ja rauhallinen ilmapiiri vähentävät potilaan kokemaa jännitystä tai pelkoa.

        2. Viestinnän selkeys
        * Selkokieli: Lääketieteellinen jargoni ja vaikeat termit käännetään potilaalle ymmärrettävään muotoon.
        * Jatko-ohjeet: Potilaan on tiedettävä tarkasti, mitä tapahtuu seuraavaksi (esim. reseptit, jatkotutkimukset tai kotihoito-ohjeet)

        3. Digitaalinen asiakaspalvelu (E-asiointi)
        * Monikanavaisuus: Asiakaspalvelua tarjotaan puhelimen lisäksi yhä enemmän Chat-palveluina sekä digitaalisissa asiointikanavissa.
        * Itsepalvelu: Suomessa potilas voi seurata omia tietojaan, uusia reseptejä ja tarkistaa tutkimustuloksia OmaKannan kautta.

        4. Lainsäädäntö, tietosuoja ja potilasturvallisuus
        * Vaitiolovelvollisuus: Kaikki asiakaskohtaamiset ja potilastiedot ovat tiukasti salassapidettäviä. Tietoja saavat käsitellä vain hoitoon osallistuvat henkilöt.
        * Tunnistaminen: Asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan aina huolellisesti joko paikan päällä tai vahvalla sähköisellä tunnistautumisella väärinkäsitysten välttämiseksi.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Asiakaspalvelu terveydenhuollossa🤠


        1. Kohtaaminen ja empatia
        * Potilaslähtöisyys: Asiakasta ei kohdata pelkkänä diagnoosina, vaan yksilönä. Kuunteleminen ja huolien sisäistäminen ovat ensiarvoisen tärkeitä.
        * Kunnioitus ja turvallisuus: Ystävällinen vastaanotto ja rauhallinen ilmapiiri vähentävät potilaan kokemaa jännitystä tai pelkoa.

        2. Viestinnän selkeys
        * Selkokieli: Lääketieteellinen jargoni ja vaikeat termit käännetään potilaalle ymmärrettävään muotoon.
        * Jatko-ohjeet: Potilaan on tiedettävä tarkasti, mitä tapahtuu seuraavaksi (esim. reseptit, jatkotutkimukset tai kotihoito-ohjeet)

        3. Digitaalinen asiakaspalvelu (E-asiointi)
        * Monikanavaisuus: Asiakaspalvelua tarjotaan puhelimen lisäksi yhä enemmän Chat-palveluina sekä digitaalisissa asiointikanavissa.
        * Itsepalvelu: Suomessa potilas voi seurata omia tietojaan, uusia reseptejä ja tarkistaa tutkimustuloksia OmaKannan kautta.

        4. Lainsäädäntö, tietosuoja ja potilasturvallisuus
        * Vaitiolovelvollisuus: Kaikki asiakaskohtaamiset ja potilastiedot ovat tiukasti salassapidettäviä. Tietoja saavat käsitellä vain hoitoon osallistuvat henkilöt.
        * Tunnistaminen: Asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan aina huolellisesti joko paikan päällä tai vahvalla sähköisellä tunnistautumisella väärinkäsitysten välttämiseksi.

        Ja mistäköhän tuonkin pointin otit. Aika kaukaa haettu. Nyt myytiin kukkia …


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ja mistäköhän tuonkin pointin otit. Aika kaukaa haettu. Nyt myytiin kukkia …

        Älä valita!! 90-luvulla riitti että heität sivistyssanan väliin ja kaikki luuli viisaaksi. Olin hallitustyön kurssilla ja siellä vedettiin DIPS-mallilla..

        Syvällistä ymmärrystä aiheeseen😂


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Älä valita!! 90-luvulla riitti että heität sivistyssanan väliin ja kaikki luuli viisaaksi. Olin hallitustyön kurssilla ja siellä vedettiin DIPS-mallilla..

        Syvällistä ymmärrystä aiheeseen😂

        No sinä heitit sivistyssanan väliin, edelleen myydään kukkia torilla. Syvällistä ymmärrystä sullekin.


    • Anonyymi00027

      Aika typerää laittaa viesti tänne...ei näitä kukaan täysjärkinen lue! Käy kiittämässä henkilökohtaisesti....

      • Anonyymi00042

        No siinä tapauksessa et ole itsekään täysjärkinen kun täällä roikut 😂😂😂


    • Anonyymi00031

      Eiköhän tässä pärjäillä!!

    • Anonyymi00032

      Elähän huoli, Satatuhatta uutta työpaikkaa ja euron pensaa

    • Anonyymi00034

      Ulkonäkö on aina hyvä jättää kommentoimatta. Vaikka sen tarkoittaisikin kehuksi, niin ulkonäön kommentointia pidetään nykypäivänä asiattomana ja myös positiivisessa mielessä heitetty kommentti ulkonäöstä voi olla häirintää. Kehua ja kiittää voi ihan siitä hyvästä asiakaspalvelusta. Ja ohje koskee ihan kaikkia sukupuolia. Vaikka iäkkäämmät miehet näitä "kehuja" eniten harrastaa, niin olenpa kuullut joskus iäkkäämpien naistenkin häirinneen nuoria mies-asiakaspalvelijoita, eli yhtä lailla väärin on sekin.

    • Anonyymi00038

      Kaunis? Olen nähnyt torilla lähinnä nuorehkon mies myyjään, mitä kukkia olette tuoksutelleet jos mies näyttäytyy naiselta? Yleensä komiaa pukkaa kun lahkeellinen on?

    • Anonyymi00041

      Voi voi

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4969
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      61
      3989
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3564
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      103
      2885
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2644
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      62
      2110
    Aihe