Keskiviikkona isänmaalliset lupasivat tehdä Koivuhaan kevätmarkkinoilla - musta tuntuu tarkoitus-
Pyrimme laskemaan kaikki sinne tulevat astetta tummemmat tyypit.
Ja kuvaamme myös sen white niga kimeerin jos se sinne tulee.
Koivuhaan kevätmarkkinat
12
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitamme TARKISTUS emme TARKOITUS.
Katsos kun apukoulussa ei oikein kirjoitus sujunut.
Harri. - Anonyymi00002
Kuulostaa ihan katkeran syrjäytyneen toiminnalta.
- Anonyymi00003
Kaikenlaista hullua taas tähänkin päivään
- Anonyymi00004UUSI
Onko ne siellä ”punaisella torilla”?
- Anonyymi00005UUSI
Koulun pihalla kuten joka vuosi. Useana vuonna paikalla ovat olleet ambulanssi ja paloauto sekä poni jolla lapset saavat ratsastaa.
- Anonyymi00006UUSI
Menkääpä markkinoille, ihimisten ilimoile vähä tuulettuun hyvää se tekee.
- Anonyymi00007UUSI
onko unohdettu white trash ?
- Anonyymi00008UUSI
Varmasti siellä on porukkaa myös Kokkolan poliisit ovat paikalla upeine autoineen;) varmasti myös heidän ihana salskea johtajansa on paikalla heh.Kyllä varmasti on myös ruokaa ja juomaa on maku maullansa hehhehh ;) Kokkolan SDP ja vihreät jakavat namuja ja nakkikeittoa kuumaa nälkäisille ja propaganda lehtisiä polku helvettiin on kivetty hyvin tarkoituksiin.
- Anonyymi00009UUSI
Hyvä Tosirealisti.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hyvä Tosirealisti.
En ole tosirealisti, mutta jos hinnasta sovitaan voin esittää sinulle tosirealistia se ei kovinkaan vaikeaa ole
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole tosirealisti, mutta jos hinnasta sovitaan voin esittää sinulle tosirealistia se ei kovinkaan vaikeaa ole
Entäs miten sujuu sinulta esittää kimeeriä täällä?
Ihan vain huvin vuoksi kysyn?
- Anonyymi00012UUSI
Ei kuule yhtään naurata!!😠
Meidän kolme melkein neljä kissaa kuoli.
Tuo mies-oletettu pyydysti ne minkinloukulla.
Ei olla toivuttu, eikä ikinä toivuta.
Ja jokainen päivä saa kaiken palaamaan mieleen.
Naureskele vaan,mut mieti vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181