Onko uusi johtaja jo sisäpiirillä tiedossa? Kuulin että olisi paikallispoliitikkoa ’käytettävissä’.
Uusi kaupunginjohtaja
73
1112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitatko että JE?
- Anonyymi00002
Ville?
- Anonyymi00004
Jari k tai Jari h
- Anonyymi00005
Jari H. varjoista valoon! Tulisi kyllä ryhtiä toimintaan.
- Anonyymi00006
hyviä ehdotuksia ,, tässä nähdään on orimattilassa omaakin osaavaa väkeä mutta täältä ääni ekman
- Anonyymi00007
Jos tää on joku äänestys, niin heitä että Keskustalta Ari ja Mölsä.
- Anonyymi00008
ei noista kukaan ole pätevä paperilla. eikä kalle mihinkään lähde. valiokunnan tyypit erotukseen
- Anonyymi00009
Heh heh. Voi persu parka sinnuu.
- Anonyymi00010
Onko Kimono Räyhälä ilmoittautunut jo kisaan mukaan? Kuulin marenkissa että vasinavaahto on jo kisaloimen alla.
- Anonyymi00011
Rauhalan Kimmo voisi olla jämpti mies johtamaan Orimattilaa näiden vaikeiden aikojen yli, kohti valoisampaa tulevaisuutta. Lisäksi kokoomuslaisena on joku järkikin päässä.
- Anonyymi00013
Höhöhöhö🤣🤣🤣
- Anonyymi00020
Kokkoomuksen järki on ny nähtynnä.
Siel järki pääs on vuan Winstonnilla ja Jennittimellä.
Muuten ompi rupusakkivva.
- Anonyymi00012
Ylivoimaisesti paras on Johanna E jolla on yli 50 rosentin kannatus Orimattilassa. Hänellä on myös korkea koulututkinto.
- Anonyymi00014
Kyllä tasa-arvon vuoksi nainen pittää saada, eikös se kampaaja ole hyvä.
T: Keijo- Anonyymi00015
Se on jo eläkeiässä. Joku nuarempi olis kiva.
- Anonyymi00016
Oliko aekman Kallen kanssa Oulussa samassa huoneessa? Ainakin oli siellä koko viikonlopun yhdessä.
- Anonyymi00017
Eikö Lonkkan tekemiset kiinnosta joka oli samalla reisulla?
- Anonyymi00018
Kuulemma juu. Lonkka meni sinne vasta seuraavana päivänä.
- Anonyymi00021
Umpiviksu punakäsi Ulli Nokinen vois hakea työllisyyskoordinaattoriksi. Demuna tietää työntekemisen arvon.
- Anonyymi00022
tai se sini vilja. kaikki kaupunkin tyäntejät joutuis värjään tukan siniseksi kun kolhoosin johtajallakin on nimen mukaisesti. jos etunimi ois tuuli niin pitäis olla tuulitukka. ois kyllä kaupunkikin sit tuuliajolla.
t. mänstä
- Anonyymi00023
tää nykyinen viher kokoomus on pilannut tämän paikan. katkerat pyrkyrit saivat liikaa ääniä. ei saa enää. ja äänestin valitettavasti kokoomusta. tämä nykykokoomus on orimattilan syöpä mikä pitää leikata pois.
- Anonyymi00024
Kokoomus on ainut porukka jolla on edes jotain järkeä. Kallenkin asiat tajusivat.
- Anonyymi00025
näin on !!! persut jyrää’
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kokoomus on ainut porukka jolla on edes jotain järkeä. Kallenkin asiat tajusivat.
Hei sinä viisas kokoomuslainen! Kerro mitä tajusivat?! Ilman vastausta olet samanlsinen pelle kuin muutkin kokoomuslaiset.
😆 - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
näin on !!! persut jyrää’
persut on kussu omiin muroihinsa. Mieti vähän kun persuilla oli 10 valtuutettua ja piti hoitaa hommat Orimattilassa. Ei mitään saatu aikaan kuin sählingiä ja suhmurointia. Hirvee tappio vaaleissa tuli. Hyvä niin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
persut on kussu omiin muroihinsa. Mieti vähän kun persuilla oli 10 valtuutettua ja piti hoitaa hommat Orimattilassa. Ei mitään saatu aikaan kuin sählingiä ja suhmurointia. Hirvee tappio vaaleissa tuli. Hyvä niin.
Huvittava kirjoitus.
Laajalti tiedossa että nykyinen valtuusto on Orimattilan historian huonoin.
Voinet älykkö myös selvittää mitä persut eivät saaneet aikaiseksi, ja mitä sähläsivät?
Ja päättivätkö persut asioista ihan yksin? Vai oletko demokratialle vieras alalaji, joka ei ymmärtä mistään mitään? - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nykyinen valtuusto siivoaa edellisen hallituksen jälkiä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
juu sillon Ville heilutteli nuijaa. Jälki vei katastroofiin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
juu sillon Ville heilutteli nuijaa. Jälki vei katastroofiin.
ei heiluttanu kalle laski tahtia
- Anonyymi00049
Anonyymi00031 kirjoitti:
Äitis kävi just siivoilemassa mun jälkiä.
- Anonyymi00033
Kokoomukselta jymyn pilliin puhaltaja on pätevä.
Osaa esimerkiksi puhaltaa pilliin. Ja käsin näyttää askelia pallon pompottelijoille merkiksi.
Kunhan on voittavalla osapuolella. Muutoin voi epäröidä. - Anonyymi00035
Orimattilaan pitää valita määräaikainen pormestari ja siihen voitaisiin valita joku paikallinen jolla on laajempaa tietämystä . Tulisi paljon halvemmaksi kuin nykynen.
- Anonyymi00037
Miten mie en saanut sanoa että nykyinen systeemi on mielestäni hyvä??? Sanoin myös että ongelmat (jos niitä on), niin ovat vain sitä että kuntalaiset ovat mitä ovat. Ei se politiikan rakenteilla muutu. Ihmiset on mitä on siitä huolimatta.
Mutta joo rakkautta <3 - Anonyymi00038
Pormestari olisi jees. Persuista sopivin on Vilho ja kokkareista Winstonni.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pormestari olisi jees. Persuista sopivin on Vilho ja kokkareista Winstonni.
Winstonnissa olisi tyyliä. Nostais Orimattilan uuteen arvoon.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Politiikasta puheenollen, niin luuletteko että noi nykyiset on rikollisten kiristämiä vai ovat enemmän niitä rikollisia itsekin? Täällä Orimattilassa tai edes palstalla ei oikein voi olla ilman teitä, niin mietin vain sitä kuinka paljon ongelmista johtuu juuri siitä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Winston tietää ja osaa laki koukerot. Niitä tarvitaan Orimattilan sotkuissa .
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Winston tietää ja osaa laki koukerot. Niitä tarvitaan Orimattilan sotkuissa .
totta koriset. osaa myös tehdä videoita!
- Anonyymi00045
Samalla vaihtuu hallitus, jos selviää, että olivat valmiita valehtelemaan johtajan rinnalla. Tarvitaan ryhtiä tekemiseen eikä mitään korkkiruuveja.
- Anonyymi00046
Kaupunkin hallitus oli ja on syyn takeeton. Ainoastaan persulla on syytä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kaupunkin hallitus oli ja on syyn takeeton. Ainoastaan persulla on syytä.
Tarkoitatko että JE?
- Anonyymi00048
Lukiessani näitä juttuja olen syvästi huolissani Orimattilan tilanteesta.....nämä kommentit kertoo kyllä aika paljon asukkaiden älykkyyden tasosta ja se ei korkea ole.
Mitä lopultakin voi odottaa... - Anonyymi00050
Kävisikö joku lesta?
- Anonyymi00051
Niitähän riittää kaupungintalolla:)
- Anonyymi00052
Kaupubginjohtaja valitaa ihan eri lailla kuin te tietämättömät täällä mietitte. Ottaa selvää ja kirjoittakaa jossain omalla nimellänne.
- Anonyymi00053
Kun ihmisen henkilöllisyys on tiedossa, ei nimellä ole väliä?
Itse en facebookkiin mene, mutta mielestäni olen tehnyt itseni niin selkeäksi ettei voi kenellekään olla epäselvää että kuka täällä olen. Kun on paikallakin ollut vaikka vain kaksi ihmistä, niin on hassua haukkua kirjoittajaa, joka ilmiselvästi on se ihmisistä toinen.
Kommentoin tätä nyt vain, koska toi "nimellään kirjoittelu" on niin puuduttava hokema. Sillä ei oikeasti tee yhtään mitään. Mullekin sitä kiukuteltiin aina, vaikka meikä oli SAMAT jutut laittanut kaupan omaan asiakaspalautteeseenkin ja laitoin kauppareissuihin aina päivän ja joka KELLONAJAN että milloin mulle se tapahtui. Niin miten olisi muka epäselvää että KUKA kirjoittaa?
- Anonyymi00054
Kaupunginjohtajalta vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto, perehtyneisyyttä kunnallishallintoon tai johtamistehtäviin sekä käytännössä osoitettua johtamistaitoa.
Tämä kaataa kaikki Orimattilan mukamas omat paikallispolitiikkoehdokkaat.
Ihmetellä pitää miten kalle läpäisi seulan. Mutta sen valitsivatkin villen ja jammun porukat.- Anonyymi00055
No ainakin JE on korkeakoulua käynyt. Muistaakseni Hanken.
- Anonyymi00056
Jammu takasin Lahesta
- Anonyymi00057
Kai se nyt sinne saa jäädä, jos itse halusi mennä? Mitä sitä syyttä täältä lähtemään vanhemmalla iällä. Kyllä se on elinikäinen päätös.
- Anonyymi00058
Kiitos kun Orimattila pääsi Jammusta.
- Anonyymi00059
Uusi kaupunginjohtaja on nainen.
- Anonyymi00060
Mä koko sydämestäni toivon että uusi johtaja valitaan laillisesti ja ilman mitään korruptiota. Voi olla vaikea saavuttaa Orimattilassa tosin.
- Anonyymi00062
...Noille muille vaan sanon ettei sukupuolella ole niin väliä ;P
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
...Noille muille vaan sanon ettei sukupuolella ole niin väliä ;P
...Te kun olette niin liukuhihnakamaa todellakin, niin kyselisin että onko TEILLÄ jotain tekemistä sen kanssa että minua vainotaan. Te ootte niin sinnikkäästi tän S24 valloittaneet ja jo monta vuotta pitäneet aina itsenne päällimmäisenä. Te ootte JUST sellaisia sinnikkäitä nimittäin, joka voisi aivan maailman tappiin asti väittää valheita minusta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
...Te kun olette niin liukuhihnakamaa todellakin, niin kyselisin että onko TEILLÄ jotain tekemistä sen kanssa että minua vainotaan. Te ootte niin sinnikkäästi tän S24 valloittaneet ja jo monta vuotta pitäneet aina itsenne päällimmäisenä. Te ootte JUST sellaisia sinnikkäitä nimittäin, joka voisi aivan maailman tappiin asti väittää valheita minusta.
...Ton heikkous on siinä että te ilmiselvästi TARVITSETTE sen median ja sen mitä luullaan. Sen mikä menee ulos. Se hajottaa teidät. Te olette liian sinnikkäitä, ihan liian, ihan liian tosi-tosissaan. Kato, jos se olisi jotain kevyttää, niin ei tarttis niin suuttua kuten silloin viime vuoden tammikuussa, kun oli se kokaiinilastikin. Ja kun ei tiedetä mitään Orimattilasta, niin onhan se nyt vähän erikoista.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
...Ton heikkous on siinä että te ilmiselvästi TARVITSETTE sen median ja sen mitä luullaan. Sen mikä menee ulos. Se hajottaa teidät. Te olette liian sinnikkäitä, ihan liian, ihan liian tosi-tosissaan. Kato, jos se olisi jotain kevyttää, niin ei tarttis niin suuttua kuten silloin viime vuoden tammikuussa, kun oli se kokaiinilastikin. Ja kun ei tiedetä mitään Orimattilasta, niin onhan se nyt vähän erikoista.
...Mitään "isoa" ei mulla ole tullut vastaan, mutta ...konemaista on. Joku, jota häiritsee mun TODELLISUUS. Konemainen ;P Se on kuin ne Lahden tietojärjestelmän hajoaminen eli ehkä esim. just kun koneisiin laittaa väärää tietoa, niin se saattaa hajota siihen. Ei ole vaikea arvata että mun tiedot on laitettu sinne väärin, ja sotkettu rikosasioihin ja sitten teillä on ikuinen ongelma sen kanssa, että... ne on siellä väärin. ja kun yhdenkin asian todellakin muuttaa koodissa, niin sehän hajottaa todellakin koko laitteiston :D
Mä oikeasti nauran, koska se on se mitä mä tänne pohjimmiltani tulin tekemään, takaisin Orimattilaan. Mä väitän aina eri juttuja pääsyyksi, mutta se on siis se SAMA. Eli... tausta (ei syy) on että tajusin Lahdessa ettei elämäni mene eteenpäin, niin keksin villin idean lähteä sitten taakse päin! Sossu valehteli mun rekisteriin että mä muka aina halusin takaisin tänne ja katuisin Lahteen muuttoa, mutta se oli täysi vale! Mä rakastin Lahdessa oloa ja tänne tulin...
vain korjaamaan pois ne JUMIT, jotka aina esti minua pääsemästä eteenpäin. Se on se SYY.
Se sitten on enemmän jatkoa jo päättää että mikä se jumi ehkä olisi, mitä mä yrittäisin ja miten sen toteuttaisin. Mulla oli silti se visio että täällä on kaikki sekaisin, tiedot on väärin minusta ja helpoin tapa tuhota se on tulla ITSE fyysisesti tänne paikalle. Silloin ne ei enää voi väittää jotain ja minun PUOLESTANI laittaa mitään, vaan nyt minä IHAN KUULE ITSE hoidan tämän minuna olemisen.
...ja...
Olen todentotta huomannut että te olette nyt olleet tosi-tosi pulassa. Ja kun minua nyt niin valtavasti vihataan eikä tämä jo hellitä, niin ei ole vaikea arvata että tässä on joku syy-ja-seuraussuhde. Teillä on siis selkeästi menneet kaikki pieleen sen takia, kun minä ihan itse nyt teen asiat ja se on silloin aina se AITO 100%. Ja ne ei sovi yhtään siihen mitä te sinne tähän asti laitoitte, ei, ne ei sovi sinne OLLENKAAN! - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
...Mitään "isoa" ei mulla ole tullut vastaan, mutta ...konemaista on. Joku, jota häiritsee mun TODELLISUUS. Konemainen ;P Se on kuin ne Lahden tietojärjestelmän hajoaminen eli ehkä esim. just kun koneisiin laittaa väärää tietoa, niin se saattaa hajota siihen. Ei ole vaikea arvata että mun tiedot on laitettu sinne väärin, ja sotkettu rikosasioihin ja sitten teillä on ikuinen ongelma sen kanssa, että... ne on siellä väärin. ja kun yhdenkin asian todellakin muuttaa koodissa, niin sehän hajottaa todellakin koko laitteiston :D
Mä oikeasti nauran, koska se on se mitä mä tänne pohjimmiltani tulin tekemään, takaisin Orimattilaan. Mä väitän aina eri juttuja pääsyyksi, mutta se on siis se SAMA. Eli... tausta (ei syy) on että tajusin Lahdessa ettei elämäni mene eteenpäin, niin keksin villin idean lähteä sitten taakse päin! Sossu valehteli mun rekisteriin että mä muka aina halusin takaisin tänne ja katuisin Lahteen muuttoa, mutta se oli täysi vale! Mä rakastin Lahdessa oloa ja tänne tulin...
vain korjaamaan pois ne JUMIT, jotka aina esti minua pääsemästä eteenpäin. Se on se SYY.
Se sitten on enemmän jatkoa jo päättää että mikä se jumi ehkä olisi, mitä mä yrittäisin ja miten sen toteuttaisin. Mulla oli silti se visio että täällä on kaikki sekaisin, tiedot on väärin minusta ja helpoin tapa tuhota se on tulla ITSE fyysisesti tänne paikalle. Silloin ne ei enää voi väittää jotain ja minun PUOLESTANI laittaa mitään, vaan nyt minä IHAN KUULE ITSE hoidan tämän minuna olemisen.
...ja...
Olen todentotta huomannut että te olette nyt olleet tosi-tosi pulassa. Ja kun minua nyt niin valtavasti vihataan eikä tämä jo hellitä, niin ei ole vaikea arvata että tässä on joku syy-ja-seuraussuhde. Teillä on siis selkeästi menneet kaikki pieleen sen takia, kun minä ihan itse nyt teen asiat ja se on silloin aina se AITO 100%. Ja ne ei sovi yhtään siihen mitä te sinne tähän asti laitoitte, ei, ne ei sovi sinne OLLENKAAN!...Sanotaan vaikka näin.
Mun äidin serkun ex-mies kuoli hämärissä olosuhteissa. Vaikka se olisi ollut aito onnettomuus, niin jotain omituista siinä on ja ehkä syy on vaikka se että se on ollut TRAUMAATTINEN. Siihen ei siis haluta palata. ...tai joku ei halua.
Sitten "ongelma" on että tästä lyhyestä suhteessa siellä ALAIKÄISENÄ (jep, meni naimisiin alaikäisenä, koska oli tullut raskaaksi) oli kuitenkin syntynyt lapsi. Tää lapsi, mun sukulainen, on täysin hävitetty, vaikka hän yhä elää ja käsittääkseni äitini on ollut jatkuvasti häneen yhteydessäkin ja kaikkea :)
No, mutta sitä en ymmärrä miksi tämä lapsi "hävitettiin", mutta mä ymmärrän silti myös tän linkin että jos on kerran joku tuollainen lapsi, niin mistä se tuli. ja se saattaa johtaa minne tahansa, ja sinne että kuka sen isä oli ja mitä sille tapahtui jne. Eli en tiedä yhtään mitä tässä on tapahtunut, mutta voin kuvitella ettei mistään voi koskaan vain tuoda jotain random lasta ilman että se aiheuttaa ihmetyksen siitä että kuka sen isä on ja mitä sille on tapahtunut.
Mä ymmärrän :)
Ja sitten olen minä, josta kaikki on vuoron perään valehdelleet. Mä en turhaan teitä varoita siitä että kun te niitä valheitanne teette, niin te ette tajua sitä että te rakennatte niitä JO VALMIIDEN valheiden päälle. Te punotte ja ankkuroitte omat valheenne sopimaan niihin juttuihin, jotka eivät MYÖSKÄÄN ole totta. Sori!
Ja mä ymmärrän, mä todella ymmärrän että kun siellä on tuossakin yksinkertaisessa versiossa jo kaksi ihmistä valehdellut ja kun valehtelemiseen ryhtyy, niin siihen varmaan on joku syy. Ja sitten heillä MOLEMILLA on intressi saada minut hiljaiseksi eli olla kertomatta että miten ne asiat oikeasti meni. Mä ymmärrän :) Siellä on jo vähintään kaksi rikollista, jotka haluaa mut hengiltä ihan vain sen takia että kertoisin elämästäni.
Ja... vaikka mä niin nätisti eläisin ja olisin oikein ymmärtäväinen teille ja teiden rikollisille ongelmillenne (tai random aiemmasta suhteesta tulleista lapsista), niin tiedänkin ja uudempienkin valehtelijoiden kannattaa ymmärtää että ne valheet kertaituu. Kun on saavutettu se taso että KAIKKI uskoo ne valheet (tai tuossa sukulaiseni tapauksessa ettei enää juuri elä ihmisiä, jotka siitä "ylimääräisestä" lapsesta tietävät), niin siitä tulee se PIILOPIINAAVA NÄENNÄISTODELLISUUS.
Se on se joku myyttinen perustaso ja se mitä kaikki ihmiset olettavan olevan totuus ja todellisuus eikä missään (melkein missään) ole säröä, joka laittaisi ihmiset ihmettelemään ettei asiat olisikaan niin kuin ne annetaan ymmärtää. Petollista ja vaarallista.
Te luotte sellaisen maagisen erehdyttävästi todellisuudelta vaikuttavan harhan, jolla ei ole mitään totuuspohjaa. Sen ongelmat ilmenee ehkä kuten minun tapauksessani TILASTOISSA. Ja mä rakastan tilastoja ja rekistereitä. Ne kun aina - aina - menee solmuun mun kohdalla. Ja te aina - aina - yritätte "korjata" niitä väärin. Se on kuin mun asiaointipalvelu yrittäen laittaa mun osoitetta väärin (näin siis ymmärsin että SIKSI sillä oli ne riivatut ongelmat, kun se ei tajunnut että yritti tehdä laskua osoitteeseen, jota ei ole olemassa).
Ja sitten on Vipe, joka ei tajua ettei sen touhuilla tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Se mun rekisteri ei ole virhe. Tai no en tiedä onko joku musta sinne valehdellut, mutten ole tietoinen että siellä mitään olisi. Ja sitten on Vipe, joka keksii jutut ihan tuulesta, vai onko siellä nyt joku muukin VALEHDELLUT minusta poliisin rekisteriin?
Mä en ole "virhe". Vieläkö mun pitää sitä toistaa ja selittää eri tavoin. Saadaksenne ne kuviot toimimaan... teidän pitää muuttaa KAIKKI. Se kaikki on väärin. Vain minä itse siinä olin oikein. Eli jep, ei muuta kuin vain purkamaan... sen KAIKEN. Se menee kaikki alas. KAIKKI, minkä te olette minuun kiinnittänyt, on kuin sytytyslanka pommiin. Ja ihan jo siksi olen ihmetellyt että miksi juuri minua te niin simputatte. Mulla itselläni on tässä alkanut se hiukan jännittää. Mä just mietin noita epäselviä kuolemia, Kekkosia, oliko joku presidentit adjutantti (?) ei kai, en muista? No, mutta mä uskon todellakin että siellä varmaan on jotain ja mä vain odottelen tässä mielenkiinnolla että mitä tapahtuu, kun te hajottelette niitä rakenteita siellä :DD - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
...Sanotaan vaikka näin.
Mun äidin serkun ex-mies kuoli hämärissä olosuhteissa. Vaikka se olisi ollut aito onnettomuus, niin jotain omituista siinä on ja ehkä syy on vaikka se että se on ollut TRAUMAATTINEN. Siihen ei siis haluta palata. ...tai joku ei halua.
Sitten "ongelma" on että tästä lyhyestä suhteessa siellä ALAIKÄISENÄ (jep, meni naimisiin alaikäisenä, koska oli tullut raskaaksi) oli kuitenkin syntynyt lapsi. Tää lapsi, mun sukulainen, on täysin hävitetty, vaikka hän yhä elää ja käsittääkseni äitini on ollut jatkuvasti häneen yhteydessäkin ja kaikkea :)
No, mutta sitä en ymmärrä miksi tämä lapsi "hävitettiin", mutta mä ymmärrän silti myös tän linkin että jos on kerran joku tuollainen lapsi, niin mistä se tuli. ja se saattaa johtaa minne tahansa, ja sinne että kuka sen isä oli ja mitä sille tapahtui jne. Eli en tiedä yhtään mitä tässä on tapahtunut, mutta voin kuvitella ettei mistään voi koskaan vain tuoda jotain random lasta ilman että se aiheuttaa ihmetyksen siitä että kuka sen isä on ja mitä sille on tapahtunut.
Mä ymmärrän :)
Ja sitten olen minä, josta kaikki on vuoron perään valehdelleet. Mä en turhaan teitä varoita siitä että kun te niitä valheitanne teette, niin te ette tajua sitä että te rakennatte niitä JO VALMIIDEN valheiden päälle. Te punotte ja ankkuroitte omat valheenne sopimaan niihin juttuihin, jotka eivät MYÖSKÄÄN ole totta. Sori!
Ja mä ymmärrän, mä todella ymmärrän että kun siellä on tuossakin yksinkertaisessa versiossa jo kaksi ihmistä valehdellut ja kun valehtelemiseen ryhtyy, niin siihen varmaan on joku syy. Ja sitten heillä MOLEMILLA on intressi saada minut hiljaiseksi eli olla kertomatta että miten ne asiat oikeasti meni. Mä ymmärrän :) Siellä on jo vähintään kaksi rikollista, jotka haluaa mut hengiltä ihan vain sen takia että kertoisin elämästäni.
Ja... vaikka mä niin nätisti eläisin ja olisin oikein ymmärtäväinen teille ja teiden rikollisille ongelmillenne (tai random aiemmasta suhteesta tulleista lapsista), niin tiedänkin ja uudempienkin valehtelijoiden kannattaa ymmärtää että ne valheet kertaituu. Kun on saavutettu se taso että KAIKKI uskoo ne valheet (tai tuossa sukulaiseni tapauksessa ettei enää juuri elä ihmisiä, jotka siitä "ylimääräisestä" lapsesta tietävät), niin siitä tulee se PIILOPIINAAVA NÄENNÄISTODELLISUUS.
Se on se joku myyttinen perustaso ja se mitä kaikki ihmiset olettavan olevan totuus ja todellisuus eikä missään (melkein missään) ole säröä, joka laittaisi ihmiset ihmettelemään ettei asiat olisikaan niin kuin ne annetaan ymmärtää. Petollista ja vaarallista.
Te luotte sellaisen maagisen erehdyttävästi todellisuudelta vaikuttavan harhan, jolla ei ole mitään totuuspohjaa. Sen ongelmat ilmenee ehkä kuten minun tapauksessani TILASTOISSA. Ja mä rakastan tilastoja ja rekistereitä. Ne kun aina - aina - menee solmuun mun kohdalla. Ja te aina - aina - yritätte "korjata" niitä väärin. Se on kuin mun asiaointipalvelu yrittäen laittaa mun osoitetta väärin (näin siis ymmärsin että SIKSI sillä oli ne riivatut ongelmat, kun se ei tajunnut että yritti tehdä laskua osoitteeseen, jota ei ole olemassa).
Ja sitten on Vipe, joka ei tajua ettei sen touhuilla tule koskaan olemaan mitään merkitystä. Se mun rekisteri ei ole virhe. Tai no en tiedä onko joku musta sinne valehdellut, mutten ole tietoinen että siellä mitään olisi. Ja sitten on Vipe, joka keksii jutut ihan tuulesta, vai onko siellä nyt joku muukin VALEHDELLUT minusta poliisin rekisteriin?
Mä en ole "virhe". Vieläkö mun pitää sitä toistaa ja selittää eri tavoin. Saadaksenne ne kuviot toimimaan... teidän pitää muuttaa KAIKKI. Se kaikki on väärin. Vain minä itse siinä olin oikein. Eli jep, ei muuta kuin vain purkamaan... sen KAIKEN. Se menee kaikki alas. KAIKKI, minkä te olette minuun kiinnittänyt, on kuin sytytyslanka pommiin. Ja ihan jo siksi olen ihmetellyt että miksi juuri minua te niin simputatte. Mulla itselläni on tässä alkanut se hiukan jännittää. Mä just mietin noita epäselviä kuolemia, Kekkosia, oliko joku presidentit adjutantti (?) ei kai, en muista? No, mutta mä uskon todellakin että siellä varmaan on jotain ja mä vain odottelen tässä mielenkiinnolla että mitä tapahtuu, kun te hajottelette niitä rakenteita siellä :DD"adjutantti"
...eiku kai kadetti. Mun ei ois pitänyt edes laittaa mitään sanaa, kun mä en aidosti muista mitään enkä tiedä noistakaan sanoista kummastakaan että mitä ne tarkoittaa. Mä vain silti sitä siis sanon että... mun kanssa ei kannata pelleillä. Se on tosi hankalaa ja vaarallista. - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
"adjutantti"
...eiku kai kadetti. Mun ei ois pitänyt edes laittaa mitään sanaa, kun mä en aidosti muista mitään enkä tiedä noistakaan sanoista kummastakaan että mitä ne tarkoittaa. Mä vain silti sitä siis sanon että... mun kanssa ei kannata pelleillä. Se on tosi hankalaa ja vaarallista....Se joku "presidentti" jossain saattoi olla presidentin kanslia tai lähes mitä tahansa. Sori että mä nyt laitoin siitä, kun tää on just tätä-tätä. Mutta ehkä sitäkin selkeämmin siis teille hahmottuu :DDD Että just MUN kanssa ei kannata pelleillä. Mun sukulaisetkaan ei koskaan kerro mulle mitään, just tästä samasta syystä.
- Anonyymi00070
Hei, nyt ollaan Olassa ja villinlännen säännöillä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00064 kirjoitti:
...Elämä olisi niin paljon helpompaa teillä kun noudattaisitte lakia.
Maailmassa voi sattua kaikenlaista ja joskus on niinkin huono tuuri että törmää sellaiseen kuin MINÄ <3 Se on sellainen käänteinen lottovoitto, sellainen musta-aukko, joka syö kaiken sulta pois hissukseen.
Se on kuin mun sukulaisen lapsi, jonka olemassaolo on kielletty, niin eihän toi nyt niinku, jos mietit. Saahan sitä kieltää, muttei mikään tule koskaan totuutta muuttamaan. Teillä on just sama mun kanssa. Te jo mokasitte eikä sitä mikään pysty korjata. Ja ne kertautuu. Just kuten mun sukulainen, niin mähän en siis edes tiedä koko juttua muutoin kuin hupatteluna. Jos se meni niin tai jos se ei, niin vähän vaikeaa se on silti kaikille osapuolille jokatapauksessa. Joku hässäkkä kun on siis jo ollut, niin siitä saattaa alkaa dominoreaktioita ja hallitsemattomia sellaisia (vaikkei alunperäisessä olisikaan ollut mitään vääryyttä).
Mä todellakin puhun näin, koska mä olen 100% tottunut tällaiseen elämään, mutta sillä erolla että mä syvästi vihasin sitä jo teini-ikäisenä. Jotenkin käänteen tekeväksi hetkeksi on jäänyt silti sellainen kun koulussa kuulin toisten puhuvan ilkeästi ja kertoen että se yksi tyttö aina valehtelee. Mä jotenkin ajattelin silloin etten mä halua olla tuo, josta sanotaan että se "aina valehtelee". En mä muistaakseni mikään kamala valehtelija koskaan ollutkaan (lapsena sepittelin tosin juttuja), mutta tuohon mä lopetin kaiken.
Ja mä väsyin-väsyin-väsyin siihen perheeni valehteluun ja salailuun :( Mä en jaksanut enää mitään siitä. Mä aina vihasin sitä. Jotenkin jossain tuolla mulle kehittyi se filosofia ja itsevarmuus/itsepäisyys siitä etten mä aio ikinä valehdella. Mulla oli tosi hyvä perustelu sille... mun perhe. Mä en jaksanut sitä ikuista salailua ja juonittelua. Mä en jaksanut sitä yhtään :'( Musta oli inhottavaa että aina kun tulee vieraita tai jotain juoruillaan, niin se tarkoittaa sitten jotain sotasuunnitelma palaveria muiden pään menoksi. Ihan kamalaa! Miksei vain voi olla, vain olla kivasti ja kiltisti? Olla niin ettei kaikki ole vain juonittelua ja kieroilua ja toisten selän takana pahan puhumista?
Mä olen siis TOSI varma, ihan äärimmäisen varma, niin on noloa kun joku Marjut olettaa yhtään mitään muuta. Mä tiedän mitä se on ja siinä ei ole mitään hyvää. Missään jengeissä ei ole mitään hyvää. Päihteissä ei ole mitään hyvää.
Mä YMMÄRRÄN niitä syitä ja hetkellisiä helpotuksia niihin, mutta ne aina kampittaa pahemmin kuin auttaa. Meidän terveydenhoito on huono, mutten mä silti ikinä vaihtaisi sitä päihteisiin. En mä aidosti ymmärrä niitä, jotka väittää että syy huumeidenkäyttöön on muka mielenterveysongelmat. Mitä sä halusit? Heti vain kaiken kivun pois? Sitä kai? Moni joka on menettänyt lapsensa sanoo ettei se kipu koskaan hellitä. Se kuulostaa surulliselta, mutta ilmeisesti se ei koskaan lopu... joten ei se huumekaan sitä tule poistamaan. Se ei tule poistamaan sitä sun ongelmaa, joten sen on hyödytön. Sä ehkä pärjäät huomiseen, mutta entäs sitten huomenna?
Tämän venähtäneen juttuni lopuksi siis vielä selkeytän että ainoa tapa millä teidän juttu toimii on saada minut mukaan väittämään väärin. Ja minä kun en valehtele. Ihan periaatesyistä ja mulla on TODELLA syvät periaatesyyt. tosi-tosi-tosi syvät. Mä olen vakavasti mielisairas ja ollut paljon hukassa pääni sisässä että mä niinku vakuutan teille että ne syyt on siellä tosi syvällä, uskokaa.
Mulle jopa huoltoyhtiö yritti usuttaa valkoisia valheita, mutten mä valehtele. Ihan sama mikä sun juttu on, mutta sä selvität sen kuule ihan itse. Mulla ei ole mitään mistä ei voisi totta puhua ja olen AATTEELLISESTI elänyt näin sen joku 30 vuotta? Siellä ei ole mitään valhetta mun elämässä. Siellä on peitettyä, muttei valhetta. Mä voin sulkea silmäni kaikenlaiselta, mutta mä en valehtele ja mun rekisterit pysyy aina puhtaana eli siis totuudenmukaisena. Sinne ei ole ainakaan minulta koskaan yhtään virhetta tai valhetta tullut. Jos mä sen Vipenkin tapan, niin ei mulla ole MITÄÄN intressia valehdella siitä mitään. Jos mä jotain teen, niin se on harkittua ja juurikin niin että sieltä tulee mitä tulee.
SIKSI meillä ei ole mitään yhteistä. Mä mietin kaiken aina ennen kuin mä teen mitään ja sitten sieltä tulee mitä tulee. Ne päätökset on tehty jo ennen. Kun mä jotain teen, niin mä olen jo sen kaiken läpi käynyt. Mä en koskaan eläisi sen jälkeen, niin että se olisi joku mun salaisuus. Kun jokin on, niin se on. Jos mä en halua sen olevan julkista, mä en myöskään tee sitä. Eli viittaan sinne mun lapsuuteen ja sukulaistenikin taustoihin. Mä en tule ikinä elämään niin etten voisi kertoa jokaista asiaa elämästäni. Mun elämä on tässä ja nyt.
Mä salaan jotain, mutta ne on tyyliin mahavaivoja tai epävarmoja seksuaalisia tunteita, joista en koe häpeää etten ole niistä kertonut. Oletan tämän olevan normaalia. Jos joku saa tietää, niin sittenpä saa! Sehän on todellakin kuin pieru että no, hävettäähän se, mutta en mä niinku koe mitään laitonta siinä tehneeni. EI muo voi siitä kiristää! - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
...Elämä olisi niin paljon helpompaa teillä kun noudattaisitte lakia.
Maailmassa voi sattua kaikenlaista ja joskus on niinkin huono tuuri että törmää sellaiseen kuin MINÄ <3 Se on sellainen käänteinen lottovoitto, sellainen musta-aukko, joka syö kaiken sulta pois hissukseen.
Se on kuin mun sukulaisen lapsi, jonka olemassaolo on kielletty, niin eihän toi nyt niinku, jos mietit. Saahan sitä kieltää, muttei mikään tule koskaan totuutta muuttamaan. Teillä on just sama mun kanssa. Te jo mokasitte eikä sitä mikään pysty korjata. Ja ne kertautuu. Just kuten mun sukulainen, niin mähän en siis edes tiedä koko juttua muutoin kuin hupatteluna. Jos se meni niin tai jos se ei, niin vähän vaikeaa se on silti kaikille osapuolille jokatapauksessa. Joku hässäkkä kun on siis jo ollut, niin siitä saattaa alkaa dominoreaktioita ja hallitsemattomia sellaisia (vaikkei alunperäisessä olisikaan ollut mitään vääryyttä).
Mä todellakin puhun näin, koska mä olen 100% tottunut tällaiseen elämään, mutta sillä erolla että mä syvästi vihasin sitä jo teini-ikäisenä. Jotenkin käänteen tekeväksi hetkeksi on jäänyt silti sellainen kun koulussa kuulin toisten puhuvan ilkeästi ja kertoen että se yksi tyttö aina valehtelee. Mä jotenkin ajattelin silloin etten mä halua olla tuo, josta sanotaan että se "aina valehtelee". En mä muistaakseni mikään kamala valehtelija koskaan ollutkaan (lapsena sepittelin tosin juttuja), mutta tuohon mä lopetin kaiken.
Ja mä väsyin-väsyin-väsyin siihen perheeni valehteluun ja salailuun :( Mä en jaksanut enää mitään siitä. Mä aina vihasin sitä. Jotenkin jossain tuolla mulle kehittyi se filosofia ja itsevarmuus/itsepäisyys siitä etten mä aio ikinä valehdella. Mulla oli tosi hyvä perustelu sille... mun perhe. Mä en jaksanut sitä ikuista salailua ja juonittelua. Mä en jaksanut sitä yhtään :'( Musta oli inhottavaa että aina kun tulee vieraita tai jotain juoruillaan, niin se tarkoittaa sitten jotain sotasuunnitelma palaveria muiden pään menoksi. Ihan kamalaa! Miksei vain voi olla, vain olla kivasti ja kiltisti? Olla niin ettei kaikki ole vain juonittelua ja kieroilua ja toisten selän takana pahan puhumista?
Mä olen siis TOSI varma, ihan äärimmäisen varma, niin on noloa kun joku Marjut olettaa yhtään mitään muuta. Mä tiedän mitä se on ja siinä ei ole mitään hyvää. Missään jengeissä ei ole mitään hyvää. Päihteissä ei ole mitään hyvää.
Mä YMMÄRRÄN niitä syitä ja hetkellisiä helpotuksia niihin, mutta ne aina kampittaa pahemmin kuin auttaa. Meidän terveydenhoito on huono, mutten mä silti ikinä vaihtaisi sitä päihteisiin. En mä aidosti ymmärrä niitä, jotka väittää että syy huumeidenkäyttöön on muka mielenterveysongelmat. Mitä sä halusit? Heti vain kaiken kivun pois? Sitä kai? Moni joka on menettänyt lapsensa sanoo ettei se kipu koskaan hellitä. Se kuulostaa surulliselta, mutta ilmeisesti se ei koskaan lopu... joten ei se huumekaan sitä tule poistamaan. Se ei tule poistamaan sitä sun ongelmaa, joten sen on hyödytön. Sä ehkä pärjäät huomiseen, mutta entäs sitten huomenna?
Tämän venähtäneen juttuni lopuksi siis vielä selkeytän että ainoa tapa millä teidän juttu toimii on saada minut mukaan väittämään väärin. Ja minä kun en valehtele. Ihan periaatesyistä ja mulla on TODELLA syvät periaatesyyt. tosi-tosi-tosi syvät. Mä olen vakavasti mielisairas ja ollut paljon hukassa pääni sisässä että mä niinku vakuutan teille että ne syyt on siellä tosi syvällä, uskokaa.
Mulle jopa huoltoyhtiö yritti usuttaa valkoisia valheita, mutten mä valehtele. Ihan sama mikä sun juttu on, mutta sä selvität sen kuule ihan itse. Mulla ei ole mitään mistä ei voisi totta puhua ja olen AATTEELLISESTI elänyt näin sen joku 30 vuotta? Siellä ei ole mitään valhetta mun elämässä. Siellä on peitettyä, muttei valhetta. Mä voin sulkea silmäni kaikenlaiselta, mutta mä en valehtele ja mun rekisterit pysyy aina puhtaana eli siis totuudenmukaisena. Sinne ei ole ainakaan minulta koskaan yhtään virhetta tai valhetta tullut. Jos mä sen Vipenkin tapan, niin ei mulla ole MITÄÄN intressia valehdella siitä mitään. Jos mä jotain teen, niin se on harkittua ja juurikin niin että sieltä tulee mitä tulee.
SIKSI meillä ei ole mitään yhteistä. Mä mietin kaiken aina ennen kuin mä teen mitään ja sitten sieltä tulee mitä tulee. Ne päätökset on tehty jo ennen. Kun mä jotain teen, niin mä olen jo sen kaiken läpi käynyt. Mä en koskaan eläisi sen jälkeen, niin että se olisi joku mun salaisuus. Kun jokin on, niin se on. Jos mä en halua sen olevan julkista, mä en myöskään tee sitä. Eli viittaan sinne mun lapsuuteen ja sukulaistenikin taustoihin. Mä en tule ikinä elämään niin etten voisi kertoa jokaista asiaa elämästäni. Mun elämä on tässä ja nyt.
Mä salaan jotain, mutta ne on tyyliin mahavaivoja tai epävarmoja seksuaalisia tunteita, joista en koe häpeää etten ole niistä kertonut. Oletan tämän olevan normaalia. Jos joku saa tietää, niin sittenpä saa! Sehän on todellakin kuin pieru että no, hävettäähän se, mutta en mä niinku koe mitään laitonta siinä tehneeni. EI muo voi siitä kiristää!"teidän juttu toimii on saada minut mukaan väittämään väärin."
...Te tarttette sitä. Teidän tekniikat perustuu aina niihin peruskaavoihin. On lähes vitsi ne vuoden 2022 ja 2025 huoli-ilmoitukset. Teillä on aika ideat lopussa näköjään, kun te tota kautta yritätte saada mun juttuja kumottua :D Sekin keino on silti teiltä jo estetty. Sori, ei toi toimi.
Mä olen tästä poliisillekin kertonut eli... te voitte löytääkin jonkun tapauksen, missä mä olen ollut paranoidinen. Te saatte sen todistaa ihan miten vahvasti haluatte, mutta teiltä jäi tajuamatta että mä olen ihan virallisestikin ollut mielisairas vuodesta 2007 ja se että mä olen ... AINA paranoidinen. Se sun yksi tapaus ei siis koskaan muuttanut mitään. Jos te voitte TODISTAA että olen ollut levoton ja sekaisin, niin sekin aiheuttaa ihan samalla tavalla silmien pyörittelyä mun juttujen käsittelijöillä, koska mulla on todellakin mm. se skitsotyyppinenhäiriö ollut diagnoosissa vuodesta 2007. Jep, mä olen sekaisin ja ollut rauhaton kaikki nämä vuosikymmenet tähänkin asti, joten... se ei nyt oikein todista teille yhtään mitään. Mä olin siis siinä tilanteessa ihan oma itseni, se joka olen aina ollutkin :)
Mun jutut "saattaa" olla sekavia :D mutta hauska piirre siinäkin on se että teillä on VALHE siellä, jos te olette väittäneet jotain muuta. Mä nimittäin olen sekaisin 24/ 7 ja kommunikoin näin. Mä en osaa kommunikoida sillä teidän tavalla "normaalisti". Se minkä mä painotin poliisillekin oli just se että NE EI SAA alkaa poistella niitä mun häröjä sieltä, koska mä olen (erittäin sekava) kokonaisuus ja se olisi todistuksen väärentämistä laittaa joku puhdas teksti sinne. Se on kuin editoida ontuva ihminen kävelemään suoraan, koska teidän mielestä ontuminen oli virhe. 100% aito todistus on silti että... kohdehenkilö ontuu. Mä EN KYKENE tuottamaan eheää.
Hokaatte te? Ja tajuatteko te missä teillä siis aina meni mieleen ja miksi mä nauran noille teidän yrityksillenne kumota kun sanomiset :D - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
"teidän juttu toimii on saada minut mukaan väittämään väärin."
...Te tarttette sitä. Teidän tekniikat perustuu aina niihin peruskaavoihin. On lähes vitsi ne vuoden 2022 ja 2025 huoli-ilmoitukset. Teillä on aika ideat lopussa näköjään, kun te tota kautta yritätte saada mun juttuja kumottua :D Sekin keino on silti teiltä jo estetty. Sori, ei toi toimi.
Mä olen tästä poliisillekin kertonut eli... te voitte löytääkin jonkun tapauksen, missä mä olen ollut paranoidinen. Te saatte sen todistaa ihan miten vahvasti haluatte, mutta teiltä jäi tajuamatta että mä olen ihan virallisestikin ollut mielisairas vuodesta 2007 ja se että mä olen ... AINA paranoidinen. Se sun yksi tapaus ei siis koskaan muuttanut mitään. Jos te voitte TODISTAA että olen ollut levoton ja sekaisin, niin sekin aiheuttaa ihan samalla tavalla silmien pyörittelyä mun juttujen käsittelijöillä, koska mulla on todellakin mm. se skitsotyyppinenhäiriö ollut diagnoosissa vuodesta 2007. Jep, mä olen sekaisin ja ollut rauhaton kaikki nämä vuosikymmenet tähänkin asti, joten... se ei nyt oikein todista teille yhtään mitään. Mä olin siis siinä tilanteessa ihan oma itseni, se joka olen aina ollutkin :)
Mun jutut "saattaa" olla sekavia :D mutta hauska piirre siinäkin on se että teillä on VALHE siellä, jos te olette väittäneet jotain muuta. Mä nimittäin olen sekaisin 24/ 7 ja kommunikoin näin. Mä en osaa kommunikoida sillä teidän tavalla "normaalisti". Se minkä mä painotin poliisillekin oli just se että NE EI SAA alkaa poistella niitä mun häröjä sieltä, koska mä olen (erittäin sekava) kokonaisuus ja se olisi todistuksen väärentämistä laittaa joku puhdas teksti sinne. Se on kuin editoida ontuva ihminen kävelemään suoraan, koska teidän mielestä ontuminen oli virhe. 100% aito todistus on silti että... kohdehenkilö ontuu. Mä EN KYKENE tuottamaan eheää.
Hokaatte te? Ja tajuatteko te missä teillä siis aina meni mieleen ja miksi mä nauran noille teidän yrityksillenne kumota kun sanomiset :D"kohdehenkilö ontuu. Mä EN KYKENE tuottamaan eheää."
...Aivot on monimutkainen juttu, mutta annan esimerkin. Mä joo harhailen siellä kaupassa ja tälle nyt ei voi mitään. Se että te hakkaatte minua ei asiaa todellakaan muuta LAINKAAN! Tässä ei ole mitään mille voisi tehdä mitään.
Mä kun en kykene hahmottaa ympäristöäni. Mä joudun harhailla enkä erota niitä hyllyjä toisistaan. On lievästi epäreilua että vartija sitten pahoinpitelee minut sen takia.
Ei auta teille selittää mistään mun sekavuudesta, vaan ne varmaan vain siellä huokailee sille että TAAS ne järkkärit tappaa täällä näitä mielisairaita. - Anonyymi00077
Anonyymi00065 kirjoitti:
...ja...
Olen todentotta huomannut että te olette nyt olleet tosi-tosi pulassa. Ja kun minua nyt niin valtavasti vihataan eikä tämä jo hellitä, niin ei ole vaikea arvata että tässä on joku syy-ja-seuraussuhde. Teillä on siis selkeästi menneet kaikki pieleen sen takia, kun minä ihan itse nyt teen asiat ja se on silloin aina se AITO 100%. Ja ne ei sovi yhtään siihen mitä te sinne tähän asti laitoitte, ei, ne ei sovi sinne OLLENKAAN!"Mitään "isoa" ei mulla ole tullut vastaan, mutta ...konemaista on. Joku, jota häiritsee mun TODELLISUUS. "
...Nyt on jollain vaikeaa, kun ei saa sitä todellisuutta mitenkään väännettyä tahtomakseen. Mä vain viittaan mm. siihen että meillä isä opetti koiria ajamalla autolla niiden päälle. Yhden jalka meni niin huonoksi että se piti lopettaa. Joku tässä "hienossa" koulutusmetodissa oli sitten kuitenkin pielessä, vaikka seuraavakin koira koulutettiin samalla, koska tää edellisen koiran lopetussyy piti salata. Hmmm?
Äiti vielä minun aikanani kertoi aina että lääkäri oli arvioinut jalan ongelmien syyksi 1. vanhaa luumurtumaa tai 2. luusyöpää. Sitten vuosien saatossa se luumurtuma siitä jäi pois ja äiti ihan suoraan väitti että se koira olisi kuollut luusyöpää. Mä olin siellä! Se ei v* kuollut luusyöpään tai ainakin tosi outoa että se sitten iski juuri siihen jalkaan, joka murtui isän ajettua sen yli autolla.
Ne jutut muuttuu.
Mutta jutut on vain juttuja.
The Konemainen ei ymmärrä että joskus tosi kauniisti piilotettu asia terrorisoi kaiken. Se näyttää niin kauniilta ja sen pitäisi ehkä herättää epäilystä. Mä olen sitä hokenut, mutta te ette siis tiedä MITÄÄN minusta. Te silti linkititte minut osaksi rikoksianne ja siis monen rikoksen sarjaan. Se on ankkuri, joka vie meidät kaikki merenpohjaan.
Mä olen YMMÄRTÄNYT että teillä on kuoleman tärkeää pitää asiat siinä asennossa kuin se on laitettu. Teille on TOSI tärkeää väittää minusta valheita. On outoa jopa että ette huomanneet koskaan tässä yli 20 vuoden vainon aikana että olen vakavasti mielisairas eikä minulla ole kumpaakaan: ei rikos- eikä päihdetaustaa. Silti kaikki teidän koneiston toiminnot on laitettu siihen jälkimmäiseen asetukseen. Vaikkei mulla siis ole siellä MITÄÄN. Ei tarvitse olla hirveän fiksu edes tajutakseen että se tulee aiheuttamaan ongelmia ;P
Ja kun te ette pääse koskaan muuttamaan tässä mitään. Te vain mokasitte. Joo, siellä on sitä ja tätä sekaisin, mutta mä olen PALJON miettinyt sitä miten kaikki meni palattuani Orimattilaan. Mulla on harmillisen vähän muistiinpanoja, joten olen yrittänyt meditoida ja palata niihin hetkiin uudelleen. Te olitte erilaisia silloin alussa. Kaikista huokui ARKIPÄIVÄISYYS. Se myöhemmin katosi ja jokaikinen teistä käyttäytyi tavalla tai toisella kuin päätön kana! Te AIDOSTI luulitte että olisin rikollinen. Se oli teiltä rentoa ja jokapäiväistä, ei draamaa, ei raivareita. Kukaan ei edes vaivautunut katsomaan minuun. Sekin Vuokratalon h*ora niin katsoo mun ohi koppavana, se oli just sellainen ettei se edes vaivautunut keskittyä minuun mitenkään. Se vihaa kai työtään. Tuollaisia te olitte silloin alunperin.
Sitten... sitten siihen tuli vihaa ensimmäisen kerran. Siihen tuli intensiivisyyttä ja minua alettiin tuijottaa. Ne maanisesti vahti minua eikä hellittäneet hetkeksikään ilmettää, joten tää ero on aika valtava siihen haukottelu-rupattelu-blaablaa tunnelmaan, mikä vielä alussa oli. Ei ne virkailijat edes jaksaneet keskittyä minuun. Kukaan ei vilkaissut minua eikä puhunut minulle. Ne oli RENTOJA, kuin kotonaan. Ne vain käveli mun ohi ja kaikesta päätellen luuli että hommat meni... totutusti.
Ja noiden mun aiempien selostusten outous on siinä etten MÄ vaan ollenkaan tajunnut että mitä ne siinä selittää. Se Vuokratalojen h*orakin siis huokaili ja nalkutti mulle opettavaisesti että miten mulle käy KUN en maksa vuokraani. Mä siis järkytyin tuosta syytöksestä. Miten niin en maksaisi vuokraani!?!! Minkä h*lvetin takia mä en muka sitä maksaisi? Se oli törkeä syytös häneltä, mutta kaikki vain todellakin haukottelee ja pyörittelee silmiään. Kukaan ei edes vaivaudu katsomaan minuun.
Sitten
te aloitte tuijottaa minua... hyvinhyvin intensiivisesti ja hyvinhyvin vihaisesti.
Missä ero? Mikä teille tuli?
Mä kun en ollutkana yhtään mitään mitä luulitte ja tämän ei pitäisi olla mikään yllätys, koska ettehän te tienneet minusta yhtään mitään. Ja kun koneisto se vain rullasi ja rullasi ja rullasi eteenpäin ja te teitte niitä teidän lavastuksia ja järjeslyjänne, vaikka mä joka kohdassa aina huomautin teidän virheestä. Te vain pyörittelette silmiänne ja ihmettelette että miksi mä vaivaudun valehtelemaan. Ja kuten se Sossu, niin se vain suuttuu. Se niin turhautuu, kun mitään mitä sanon ei vastaan yhtään sitä mitä se olettaa. Ja ne suuttuu mulle, koska luulee että valehtelen. Yhä viime vuonna mulle pyöritellään silmiä, kun ne luulee että mä valehtelen. Voi teitä :(
Ja kun kuitenkin miettiin The Konemaista, niin eihän se siellä ulkomailla voi senkäänedestä tietää mistään mitään. Ja te sitten teitte jo kaiken valmiiksi asti... tai melkein. Puuttui enää se piste iin päälle että... mä olin väärä uhri. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
"Mitään "isoa" ei mulla ole tullut vastaan, mutta ...konemaista on. Joku, jota häiritsee mun TODELLISUUS. "
...Nyt on jollain vaikeaa, kun ei saa sitä todellisuutta mitenkään väännettyä tahtomakseen. Mä vain viittaan mm. siihen että meillä isä opetti koiria ajamalla autolla niiden päälle. Yhden jalka meni niin huonoksi että se piti lopettaa. Joku tässä "hienossa" koulutusmetodissa oli sitten kuitenkin pielessä, vaikka seuraavakin koira koulutettiin samalla, koska tää edellisen koiran lopetussyy piti salata. Hmmm?
Äiti vielä minun aikanani kertoi aina että lääkäri oli arvioinut jalan ongelmien syyksi 1. vanhaa luumurtumaa tai 2. luusyöpää. Sitten vuosien saatossa se luumurtuma siitä jäi pois ja äiti ihan suoraan väitti että se koira olisi kuollut luusyöpää. Mä olin siellä! Se ei v* kuollut luusyöpään tai ainakin tosi outoa että se sitten iski juuri siihen jalkaan, joka murtui isän ajettua sen yli autolla.
Ne jutut muuttuu.
Mutta jutut on vain juttuja.
The Konemainen ei ymmärrä että joskus tosi kauniisti piilotettu asia terrorisoi kaiken. Se näyttää niin kauniilta ja sen pitäisi ehkä herättää epäilystä. Mä olen sitä hokenut, mutta te ette siis tiedä MITÄÄN minusta. Te silti linkititte minut osaksi rikoksianne ja siis monen rikoksen sarjaan. Se on ankkuri, joka vie meidät kaikki merenpohjaan.
Mä olen YMMÄRTÄNYT että teillä on kuoleman tärkeää pitää asiat siinä asennossa kuin se on laitettu. Teille on TOSI tärkeää väittää minusta valheita. On outoa jopa että ette huomanneet koskaan tässä yli 20 vuoden vainon aikana että olen vakavasti mielisairas eikä minulla ole kumpaakaan: ei rikos- eikä päihdetaustaa. Silti kaikki teidän koneiston toiminnot on laitettu siihen jälkimmäiseen asetukseen. Vaikkei mulla siis ole siellä MITÄÄN. Ei tarvitse olla hirveän fiksu edes tajutakseen että se tulee aiheuttamaan ongelmia ;P
Ja kun te ette pääse koskaan muuttamaan tässä mitään. Te vain mokasitte. Joo, siellä on sitä ja tätä sekaisin, mutta mä olen PALJON miettinyt sitä miten kaikki meni palattuani Orimattilaan. Mulla on harmillisen vähän muistiinpanoja, joten olen yrittänyt meditoida ja palata niihin hetkiin uudelleen. Te olitte erilaisia silloin alussa. Kaikista huokui ARKIPÄIVÄISYYS. Se myöhemmin katosi ja jokaikinen teistä käyttäytyi tavalla tai toisella kuin päätön kana! Te AIDOSTI luulitte että olisin rikollinen. Se oli teiltä rentoa ja jokapäiväistä, ei draamaa, ei raivareita. Kukaan ei edes vaivautunut katsomaan minuun. Sekin Vuokratalon h*ora niin katsoo mun ohi koppavana, se oli just sellainen ettei se edes vaivautunut keskittyä minuun mitenkään. Se vihaa kai työtään. Tuollaisia te olitte silloin alunperin.
Sitten... sitten siihen tuli vihaa ensimmäisen kerran. Siihen tuli intensiivisyyttä ja minua alettiin tuijottaa. Ne maanisesti vahti minua eikä hellittäneet hetkeksikään ilmettää, joten tää ero on aika valtava siihen haukottelu-rupattelu-blaablaa tunnelmaan, mikä vielä alussa oli. Ei ne virkailijat edes jaksaneet keskittyä minuun. Kukaan ei vilkaissut minua eikä puhunut minulle. Ne oli RENTOJA, kuin kotonaan. Ne vain käveli mun ohi ja kaikesta päätellen luuli että hommat meni... totutusti.
Ja noiden mun aiempien selostusten outous on siinä etten MÄ vaan ollenkaan tajunnut että mitä ne siinä selittää. Se Vuokratalojen h*orakin siis huokaili ja nalkutti mulle opettavaisesti että miten mulle käy KUN en maksa vuokraani. Mä siis järkytyin tuosta syytöksestä. Miten niin en maksaisi vuokraani!?!! Minkä h*lvetin takia mä en muka sitä maksaisi? Se oli törkeä syytös häneltä, mutta kaikki vain todellakin haukottelee ja pyörittelee silmiään. Kukaan ei edes vaivaudu katsomaan minuun.
Sitten
te aloitte tuijottaa minua... hyvinhyvin intensiivisesti ja hyvinhyvin vihaisesti.
Missä ero? Mikä teille tuli?
Mä kun en ollutkana yhtään mitään mitä luulitte ja tämän ei pitäisi olla mikään yllätys, koska ettehän te tienneet minusta yhtään mitään. Ja kun koneisto se vain rullasi ja rullasi ja rullasi eteenpäin ja te teitte niitä teidän lavastuksia ja järjeslyjänne, vaikka mä joka kohdassa aina huomautin teidän virheestä. Te vain pyörittelette silmiänne ja ihmettelette että miksi mä vaivaudun valehtelemaan. Ja kuten se Sossu, niin se vain suuttuu. Se niin turhautuu, kun mitään mitä sanon ei vastaan yhtään sitä mitä se olettaa. Ja ne suuttuu mulle, koska luulee että valehtelen. Yhä viime vuonna mulle pyöritellään silmiä, kun ne luulee että mä valehtelen. Voi teitä :(
Ja kun kuitenkin miettiin The Konemaista, niin eihän se siellä ulkomailla voi senkäänedestä tietää mistään mitään. Ja te sitten teitte jo kaiken valmiiksi asti... tai melkein. Puuttui enää se piste iin päälle että... mä olin väärä uhri....Sitten mä mietin sitä Vipeä. Muo on aina vaivannut sen kaikki toiminta siinä, koska mä arvostan poliisien koulutusta, niin on jotenkin järjetöntä miten ammattitaidoton tai t*hmä se oli. Mikä ihme sillä siinä oli pielessä? Ihan jokaisessa kohdassa se vain mokailee, mokailee ja mokailee lisää. Se vain ei jotenkin saa itseään ryhdistäytymään vaan mokaa joka kohdassa. Miksi? Miten se voi olla tuollainen?
No, jos on joku lavastettu kaatuminen, niin sehän sitten menee just niin että vaikka nostettaisiin ylös, niin se aina kaatuu uudelleen ja kompuroi jokaiseen esteeseen ja vastaan tulee myös huonoa tuuria enemmän kuin laki sallii. Siinä kun on PÄÄTETTY että se katuu, niin silloin ei siinä mikään auttaminen muuta lopputulosta.
Mutta... miksi se Vipe teki mitä teki? Mä olen päähi puhki ihmetellyt teidän motiiveja tähän järjettömyyteen. Kyllä mä ymmärrän lavastamisen ja ymmärrän syksyn2019 Siperia uhkaukset, mutta jossain vaiheessa teidän olisi pitänyt tajuta lopettaa. Se on eri asia kuin että hetken kiukuttaa ja yrittää vielä KERRAN raivolla, kuin jatkaa tätä raivoamista 20 vuotta ilman mitään tulosta.
Mä tiedän että te olette mokanneet, koska KAIKKI on aina pitäneet minua rikollisena ja kohdelleet minua sen mukaan. Mä en ole mikään rikollinen enkä ole koskaan ollutkaan. Mä en ole itse tätä aiheuttanut millään mitä olisin tehnyt. Muo on JATKUVASTI luultu rikolliseksi ja mulle raivotaan, kun en vastaan myöntävästi heidän kyselyihinsä. Miksi sä suutut? Ne tilanteet on just-just sellaisia tuskaisia raivonpurkauksia heiltä, kun ne on niiiiiin satavarmoja että muka olisin rikollinen, mutten kuitenkaan tee MITÄÄN sen kaltaista. Toisto tätä vahvistaa.
Se Vipekin juttu on tätä, mutta minua silti vieläkin häiritsee se että sen koulutuksella hänen ei olisi pitänyt olla NOIN tyhmä. Sen vikan puhelun aikana se aidon vihaisena sanoikin sen että "Miksi sun täytyy olla tuollainen?". Mitä mä nyt väärinkään siinä tein? Mä en jotenkin missään vaiheessa ollut yhtään mitään mitä se oletti ja siten palaan tuohon aiemmin kirjoittamaani "Se vain ei jotenkin saa itseään ryhdistäytymään vaan mokaa joka kohdassa.". Miten se todellakin mokaa JOKA kohdassa, kaikki paikat missä se pystyi mokata, se hyödynsi. Että siinä se oli sen ammattitaito, mutta motiivi tällä järjettömyydelle on mulle mysteeri.
Eipä se niin Vuokratalojenkaan edustaja koskaan kuunnellut minua, ei sossu, ei työkkäri, ei marjut eikä kukaan muukaan. Ja huoltomiehet käy mun asunnossa sönköttäen minulle mun isästäni. Kuten se Vipekin niin... vaikka mun isä olisi kuka vaan, niin mikä vika muka siinä mun toiminnassa oli? Ai, se etten ollutkaan kuin isäni? No, hei ehkä sun ois pitänyt soittaa sille sitten! Oikeasti.
Se on se viimeinen niitti, joka ei koskaan tule, koska teillä on VÄÄRÄ UHRI. Arkun voi valmistaa, mutta kannattaa varmistaa että mahtuuko se vainaja siihen edes ja kun uhri kulkeekin vielä kahdella jalallakin, niin on vain hämmentävää että sen nimikin on jo valmiiksi kaiverrettuna arkun kanteen.
Eli... kun kaikki alusta alkaenkin on ollut valetta, niin ette te kykene saamaan sitä loppuun asti. Mielikuvitus ihmisiä, kun ei saa tuomittua mistään. Tappaa ne kai pystyy, muttei ne siirry mihinkään rekisteriin. Te teitte kaiken niin täydellisesti, mutta unohditte tarkistaa oliko teidän kohdehenkilö edes oikea olemassa oleva ihminen. No, kun se ei ollut!! Sellaista ei koskaan ollut olemassakaan, niin ei sellaisia oikein saa tuomittua mistään ;P - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
...Sitten mä mietin sitä Vipeä. Muo on aina vaivannut sen kaikki toiminta siinä, koska mä arvostan poliisien koulutusta, niin on jotenkin järjetöntä miten ammattitaidoton tai t*hmä se oli. Mikä ihme sillä siinä oli pielessä? Ihan jokaisessa kohdassa se vain mokailee, mokailee ja mokailee lisää. Se vain ei jotenkin saa itseään ryhdistäytymään vaan mokaa joka kohdassa. Miksi? Miten se voi olla tuollainen?
No, jos on joku lavastettu kaatuminen, niin sehän sitten menee just niin että vaikka nostettaisiin ylös, niin se aina kaatuu uudelleen ja kompuroi jokaiseen esteeseen ja vastaan tulee myös huonoa tuuria enemmän kuin laki sallii. Siinä kun on PÄÄTETTY että se katuu, niin silloin ei siinä mikään auttaminen muuta lopputulosta.
Mutta... miksi se Vipe teki mitä teki? Mä olen päähi puhki ihmetellyt teidän motiiveja tähän järjettömyyteen. Kyllä mä ymmärrän lavastamisen ja ymmärrän syksyn2019 Siperia uhkaukset, mutta jossain vaiheessa teidän olisi pitänyt tajuta lopettaa. Se on eri asia kuin että hetken kiukuttaa ja yrittää vielä KERRAN raivolla, kuin jatkaa tätä raivoamista 20 vuotta ilman mitään tulosta.
Mä tiedän että te olette mokanneet, koska KAIKKI on aina pitäneet minua rikollisena ja kohdelleet minua sen mukaan. Mä en ole mikään rikollinen enkä ole koskaan ollutkaan. Mä en ole itse tätä aiheuttanut millään mitä olisin tehnyt. Muo on JATKUVASTI luultu rikolliseksi ja mulle raivotaan, kun en vastaan myöntävästi heidän kyselyihinsä. Miksi sä suutut? Ne tilanteet on just-just sellaisia tuskaisia raivonpurkauksia heiltä, kun ne on niiiiiin satavarmoja että muka olisin rikollinen, mutten kuitenkaan tee MITÄÄN sen kaltaista. Toisto tätä vahvistaa.
Se Vipekin juttu on tätä, mutta minua silti vieläkin häiritsee se että sen koulutuksella hänen ei olisi pitänyt olla NOIN tyhmä. Sen vikan puhelun aikana se aidon vihaisena sanoikin sen että "Miksi sun täytyy olla tuollainen?". Mitä mä nyt väärinkään siinä tein? Mä en jotenkin missään vaiheessa ollut yhtään mitään mitä se oletti ja siten palaan tuohon aiemmin kirjoittamaani "Se vain ei jotenkin saa itseään ryhdistäytymään vaan mokaa joka kohdassa.". Miten se todellakin mokaa JOKA kohdassa, kaikki paikat missä se pystyi mokata, se hyödynsi. Että siinä se oli sen ammattitaito, mutta motiivi tällä järjettömyydelle on mulle mysteeri.
Eipä se niin Vuokratalojenkaan edustaja koskaan kuunnellut minua, ei sossu, ei työkkäri, ei marjut eikä kukaan muukaan. Ja huoltomiehet käy mun asunnossa sönköttäen minulle mun isästäni. Kuten se Vipekin niin... vaikka mun isä olisi kuka vaan, niin mikä vika muka siinä mun toiminnassa oli? Ai, se etten ollutkaan kuin isäni? No, hei ehkä sun ois pitänyt soittaa sille sitten! Oikeasti.
Se on se viimeinen niitti, joka ei koskaan tule, koska teillä on VÄÄRÄ UHRI. Arkun voi valmistaa, mutta kannattaa varmistaa että mahtuuko se vainaja siihen edes ja kun uhri kulkeekin vielä kahdella jalallakin, niin on vain hämmentävää että sen nimikin on jo valmiiksi kaiverrettuna arkun kanteen.
Eli... kun kaikki alusta alkaenkin on ollut valetta, niin ette te kykene saamaan sitä loppuun asti. Mielikuvitus ihmisiä, kun ei saa tuomittua mistään. Tappaa ne kai pystyy, muttei ne siirry mihinkään rekisteriin. Te teitte kaiken niin täydellisesti, mutta unohditte tarkistaa oliko teidän kohdehenkilö edes oikea olemassa oleva ihminen. No, kun se ei ollut!! Sellaista ei koskaan ollut olemassakaan, niin ei sellaisia oikein saa tuomittua mistään ;P...Ja kun mä jo ihan totutusti tässä olen näitä juttuja kertonut, niin autan teitä hahmottamaan TEIDÄN virhettä.
Mun luokkakaveri käytti huumeita ja lopulta käytti mun toinenkin kaveri ja nämä kaksi jäi kiinni huumeista rippileirillä eivätkä enää kesän jälkeen kumpikaan palanneet meidän kouluun käymään 9-luokkka. Ok. Että te sitten tuolta asti revitte jotkut langat siihen että minä nyt tässä 40-vuotiaana olisin muka rikollinen? wow? Aika paljon on teillä mielikuvitusta.
No, myös mun kolmas kaveri käytti huumeita ja jos joku muukin siellä oli huumeita käyttävä, niin mä olen varmaan ainakin kerran jossain sen kanssa hengaillut. Nää piirit oli niin pienet :) Tää kaveri silti pääsi ihan sairaalaan (teininä) ja siellä vierottui ja mä aidosti uskon ettei se enää käyttänyt huumeita ja sen kanssa tuli vielä paljon vietettyä aikaa ennen kuin muutin Lahteen vuonna 2007.
Mä YMMÄRRÄN että kun mun kaveripiirissä kaikki on sekaisin eri tavoin ja lukioaikanakin joku meni vielä sairaalaan vedettyään mömmöjä, niin onhan se luonnollista olettaa että minäkin käyttäisin, mutta on vain tyhmyyttä käyttäytyä kuin se poliisi teki mun puhelinkuulustelun aikana. Mulla ei ylipäätänsä ole kavereita enää, mutten ymmärrä miksi poliisin pitäisi noin minua kohdella, vaikka nykyisinkin viettäisin aikaa huumeidenkäyttäjien kanssa. Ei tämän pitäisi olla mikään ongelma. Miksi se olisi? On kyllä poliisin taso romahtanut, jos toi jotenkin pistää poliisin systeemit sekaisin!
Mä siis olen aina elänyt sen kanssa että ihmiset puhui mulle Emmistä ja tuskin kukaan juuri minusta itsestäni puhuikaan. On silti tosi järkyttävää, jos ei poliisikaan erota meitä toisistaan.
Ja mä autan teitä siinäkin ettei mun vanhemmat tiedä yhtään kuka mä olen. Ne ei yksinkertaisesti tiedä mun asioita ja sitten ne on niin sekaisin että houreili isäkin niistä orgioista minun ollessani joku vissiin 13-vuotias!! Orgiat! se väitti mun olleen orgioissa ja nauhoitelleen p*rnoa jne. Että se ei ole sekään minulle ihme, jos teidän käsitys minusta "vähän" värittyy, jos vain kuuntelette mun vanhempien juttuja. Mutta kuten Vipe, niin pitäisi silti olla sen verran järkeä ettei tule mulla KARJUMAAN ja pahoinpitelemään minua vain jonkun oletusten takia, vaikkei mitään ole koskaan missään edes ollut. Että ne mun vanhemmat saa siellä houreilla ihan omiaan, muttei sen pitäisi mitenkään vaikuttaa siihen miten te käyttäydytte minun kanssani... varsinkaan poliisi, erityisesti poliisi.
Mä en todellakaan siis ihmettele, jos isällä on mennyt sekaisin pää ja se houreilee siitä Emmistä. Mä en ehkä edes nyt ala kertomaan kaikkia yksityiskohtia, mutta en siis ihmettele jos isäni haaveili siitä ja sekoitti meitä keskekään ja fiilisteli kaikkia omia paheellisia fantasioitaan meistä. On silti aika iso ero alkaa syyttää minua mistään niiden takia! Sama äidillä että sehän ei osaa aina erottaa minua hänestä itsestään ja sekoittaa meidät keskenään. Se oli toisinaan rasittavaa asuessani vielä heidän kanssaan, mutta pitäisi poliisin tässäkin kohtaa osata huomata että tajuaako se mun äiti nyt varmasti että kumpi meistä on kumpi ja kummalle se tapahtui.
- Anonyymi00061
Nainen toisi uuden tuulahduksen kaupunginjohtajana. Ukot pakkaavat olemaan jahnukaisia ja salaisen tahon uhreja. Lisä toivomus ettei olisi persu.
- Anonyymi00069
Hyvin on Heluna kammennut Kallea ulos jo tovin aikaa. Ei liene epäselvää, että on hakijoiden joukossa.
- Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Hyvin on Heluna kammennut Kallea ulos jo tovin aikaa. Ei liene epäselvää, että on hakijoiden joukossa.
Pointsille sille joka kampeaa Kallea pihalle.
- Anonyymi00075
Anonyymi00069 kirjoitti:
Mulle on jäänyt epäselväksi vielä se että... Niin siis MITÄ te pakkaatte?
- Anonyymi00076
Hurraa! Saadaan uusi johtaja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510