Mieheni kaveri avioituu14.6.2026.
Polttarit pitävät 12.6.2026 ja sulhanen on meillä häihin asti.
Mieheni on alkanut puhua että minä antaisin sulhaselle seksiä näinä parina päivänä ennen häitä.
Olen sanonut että pitää katsoa haluaako sulhanen edes pettää morsiainta ennen häitä.
Mieheni ainakin vakuuttelee sulhasen haluavan panna minua.
Minua kyllä kiihoittaakin ajatus olla vieraan miehen seksi kumppani.
Sulhanen on flirttaillut kanssani välillä kun on ollut meillä iltaa viettämässä.
Mieheni kaveri
Anonyymi-ap
5
106
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oi kuinka kauniisti osaatte puolisonne valita vielä kun kerrotte kuinka ihanaa se elämä onnettoman runkkarin kanssa on
- Anonyymi00002UUSI
Pysy kaukana toisen miehestä.
Tarviiko olla lutka.- Anonyymi00004UUSI
Vaikuttas olevan muoti ilmiö
- Anonyymi00003UUSI
Taitaapi sinun ukko panna morsianta kun lupa heltisi 🤣🤣
- Anonyymi00005UUSI
Eikö tuo ny ole parinvaihtajille ihan normaalia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093