- Oletko jonottanut ilmaisia ämpäreitä?
- Oletko laulanut karaokea?
- Oletko liftannut?
- Oletko käynyt verenluovutuksessa?
- Oletko kirjoittanut provoja keskustelupalstoilla?
- Oletko laihduttanut?
- Oletko antanut anteeksi sinua loukanneelle?
Omat vastaukseni:
En
En
Olen
Olen
Olen
Olen
Olen
Minäpä kysäsen
8
69
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Muuten sama rivi paitsi kaksi viimeistä.
Äitini oli niin pahansuopa ja puolueellinen etten voi antaa edes vainajalle anteeksi.
Hieman ennen hänen kuolemaansa sairaalasta soitettiin minulle ilmoittaen jäähyväisaikaa olisi ehkä pari tuntia. Ajomatka oli noin 15 minuuttia mutta varmisten, etten taatusti ole ajoissa. Olisi ollut tekopyhää sanoa jotain tilanteeseen sopivaa.
Edesmennyt vanhempi veljeni oli röyhkeä, valehteleva varas. Asuimme samalla paikkakunnalla mutta tiedon hänen kuolemastaan sain kahden välikäden kautta.- Anonyymi00004UUSI
Huhhuh, ei voi sanoa.
- Anonyymi00002UUSI
Minäpä en viitti vastata tämän kummempaa.
- Anonyymi00003UUSI
- Oletko jonottanut ilmaisia ämpäreitä?
En todellakaan :D
- Oletko laulanut karaokea?
Kyllä, vuosikymmeniä sitten todella paljon, viime vuosina en lainkaan
- Oletko liftannut?
Nuorena tyttönä oli pääasiallinen matkustustapa
- Oletko käynyt verenluovutuksessa?
Olen
- Oletko kirjoittanut provoja keskustelupalstoilla?
En, tosin joku on saattanut ne sillä tavalla ottaa
- Oletko laihduttanut?
Nuorena hoikkana kyllä, nyt vanhempana lievästi ylipainoisena en
- Oletko antanut anteeksi sinua loukanneelle?
En sellaiselle, jonka loukkaus on ollut ilkeä ja tieten tahtoen on halunnut loukata. Onneksi näitä ei ole kuin tasan yksi - Anonyymi00005UUSI
Oletko jonottanut ilmaisia ämpäreitä? Ei ole sattunut kohdalle.
- Oletko laulanut karaokea? Kyllä
- Oletko liftannut? Kyllä
- Oletko käynyt verenluovutuksessa? Kyllä
- Oletko kirjoittanut provoja keskustelupalstoilla? En koskaan enka kirjoita vastakaan.
- Oletko laihduttanut? Hyvin lyhyen aikaa 70-luvulla
- Oletko antanut anteeksi sinua loukanneelle? Kyllä, on vapauttavaa kun kykenee antamaan anteeksi.- Anonyymi00006UUSI
Kerrotko mikä siinä on vapauttavaa, jos vaikka annat anteeksi ihmiselle, joka ei anteeksipyydä ja joka on sinua loukannut tahallisesti?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerrotko mikä siinä on vapauttavaa, jos vaikka annat anteeksi ihmiselle, joka ei anteeksipyydä ja joka on sinua loukannut tahallisesti?
Kokeile. Anteeksihan ei anneta minkään muun takia kuin itsen. Anteeksi antaminen helpottaa sinua, vihaasi, painettasi, ärtymystäsi, ymmärtämättömyyttäsi ... Vapaudut niistä kaikista.
- Anonyymi00008UUSI
- En ole. Ämpäreitä saa jonottamattakin, jos on tarvis.
- Olen laulanut karaokea paljon joskus muinoin.
- Olen liftannutkin joskus teininä.
- Verta luovutin kerran. Toista en voinut, kun nukuin monta viikkoa enemmän kuin laki sallii.
- En puhu potaskaa enkä kirjoita kakkaisia kertomuksia.
- Olen laihduttanut raskauksien jälkeen. Puolivälin paalun kohdalla muutin elämäntapoja, sen jälkeen ei ole tarvinnut enää dieettejä.
- Kyllä. Mutta vain itse tiedän sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181