Sisärakenne topset

Anonyymi-ap

Suosittelen varomaan jättävät kaiken maksamatta ja kieroilevat, heidän omat rakennukset myös homeessa jota vuokraavat airbnb kannattaa käydä katsomassa booking arvosteluita.

11

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miksi sinä sairas ihminen jatkat valehtelua netissä?
      Pitäisikö miettiä ihan elämän hankkimista tai hakeutua hoitoon?
      Olen töissä kyseisessä rakennusliikkeessä ja mitään ei ole jätetty maksamatta, päin vastoin kaikkea työpaikkaetuja saatu. Ja mitä rakennuksiin tulee, ne on vanhoja mutta remontoitu, terveystarkastaja tarkastanut ja mitannut sisäilmat ja imanvaihdot.
      Harmi että yrität täällä aiheuttaa hyville ihmisille harmia kirjoittelullasi.
      Tyytyväinen Topsettin tekijä.

      • Anonyymi00007

        Olen kyllä kuullut eri tarinaa ex työntekijöiltä ja työmailta että topset on huonoin firma ja koffi maksa palkkoja


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Olen kyllä kuullut eri tarinaa ex työntekijöiltä ja työmailta että topset on huonoin firma ja koffi maksa palkkoja

        Mikäs pelle sinä olet, me tienataan ihan hyvin täällä, hanki oma elämä.


    • Anonyymi00002

      Vuokraavat Aibnb:n kautta ja arvostelut löytyy Bookingista? Hoh-hoijaa.

      • Anonyymi00003

        Sulla siis ei ole muuta elämää? Oikeesti, ulkona on mahtava ilma tänään ja sun päivän kohokohta on joku topset ja suomi24?


    • Anonyymi00004

      Kuka sinä olet ? Mikä on sun yhteys tähän firmaan ja asiohin kun näin paljpn väität tietäväsi tästä ?

    • Anonyymi00005

      Niin tosiaan kuka sä olet ja mikä on sun rooli tässä ?

    • Anonyymi00006

      Se on se toimari koffi joka kialla ajelee ja huijaa

    • Anonyymi00008

      Booking opistontie arvostelut kertovat että jäätävä homeen haju ja törkeä asiakaspalvelu älkää vaan majottautuko homekoirat kävivät joskus ja haistoivat homeen ei topset tee mitään vuodesta 2022 tappiollista toimintaa ja toimari ajelee uudella kiialla

      • Anonyymi00010

        Kuulin ettei mitään homekoiria ole käynyt, vain terveystarkastaja mittaamassa sisäilmat ja kaikki oli kunnossa, ja kuulemma joka vuosi käy majoitustilat tarkastamassa valviran edustaja kuten kuuluukin, miksi puhut paskaa muista?


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Lösnkä painaa viittä tähteä googlessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe