Yksi kaikkien aikojen parhaista draamasarjoista Everwood tulee Netflixin tarjontaan. Sarjasta huomioita ilman juonipaljastuksia lainkaan. Sarjan tähtinä nähdään mm. Chris Pratt, Emily VanCamp, Treat Williams ja Gregory Smith.
Vaikka Gregory Smith teki loistavan roolin yhtenä pääosan esittäjänä sarjassa ei hän ole Everwoodin jälkeen tehnyt mitään mainittavaa kuten Pratt ja VanCamp.
Sarja myös ailahtelee hyvin paljon kausien välillä ja viimeinen 4 kausi on kokoelma 1.kauden 5/5 tasosta 2.kauden 3.85/5 3.kauden 2/5 ja 4.kausi 4/5, koska tavoittaa ykköskauden magiaa osalla jaksoista.
Everwood tulossa Netflixiin 2.6.2026
Anonyymi-ap
2
154
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Muropaketti nostaa sarjan esille vain lytätäkseen sen. Makunsa kullakin, mutta itse kanssa komppaan aloittajan näkemystä.
Muropaketin Everwood lyttäys. Enemmänkin itse ovat tainneet unohtaa millaisesta sarjasta on kyse.
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/netflixiin-tulee-2000-luvun-akun-pikkuhitti-jota-kukaan-ei-suomessa-enaa-muista/ - Anonyymi00003
Vihdoinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 101850
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei156616- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
- 59576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557