Kanta-Hämeen Tuoretuote Oy

kommentoi

Onko huonoja/hyviä kokemuksia tästä työpaikasta?
Tiedän, että haluavat tupakoimattomia, koska menee kallista työtehoa!

120

27765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hygienia

      Eipä kokemusta, mutta kuullostaa hyvälle periaatteelle. Elintarvikealan yritys haluaa palvelukseensa väkeä, jotka eivät yski, korise ja kärsi kroonisesta keuhkoputkentulehduksesta.

      • Terry

        Suoria lainauksia toimitusjohtajan koko henkilökunnalle toimittamista monisteista, jotka sisältävät aimo annoksen nykypäivän "tieteellistä liikkeenjohtoa". Ne puhukoon puolestaan: "Tupakointi niin haluaville vain ja ainoastaan 30 min extraa tekemällä. Muita ei tupakkatauolla käy kuin ne, jotka siitä korvaavana työaikana talolle maksavat. Valvonnan tähden ei muita taukolaisia samaan aikaan. Vain varoituslinja tästä poikkeville käytössä, ei huomautuksia. ...TÄÄ EI MENE JAKELUUN nyt millään. Myös vain ja ainoastaan VAROITUSLINJA käytössä tässäkin asiassa. ...Se on työpaikkojenne pysymisen MINIMIsuorite, huom. korostan sanaa MINIMI! Koko remmi tehotarkkailussa nyt, sillä väärinkäytöksiä ON. ... tehottomin 10% saa myös piakkoin miettiä toimenkuvaansa uudelleen jne".


      • weety
        Terry kirjoitti:

        Suoria lainauksia toimitusjohtajan koko henkilökunnalle toimittamista monisteista, jotka sisältävät aimo annoksen nykypäivän "tieteellistä liikkeenjohtoa". Ne puhukoon puolestaan: "Tupakointi niin haluaville vain ja ainoastaan 30 min extraa tekemällä. Muita ei tupakkatauolla käy kuin ne, jotka siitä korvaavana työaikana talolle maksavat. Valvonnan tähden ei muita taukolaisia samaan aikaan. Vain varoituslinja tästä poikkeville käytössä, ei huomautuksia. ...TÄÄ EI MENE JAKELUUN nyt millään. Myös vain ja ainoastaan VAROITUSLINJA käytössä tässäkin asiassa. ...Se on työpaikkojenne pysymisen MINIMIsuorite, huom. korostan sanaa MINIMI! Koko remmi tehotarkkailussa nyt, sillä väärinkäytöksiä ON. ... tehottomin 10% saa myös piakkoin miettiä toimenkuvaansa uudelleen jne".

        Juu ja ei toi ainoa ole, jos tänne kaikki ne palaverilaput ja ne pienet keltaiset muistilaput mitä kyseinen johtaja liimailee pitkin ikkunoita ja kaappeja, kun ei ole munaa tulla kertoon työntekijälle suoraan aisaansa. No mut tärkeintähän on se sisältö :))
        Noista sais muuten hyvän skeary2:sen.
        Juu ja mitä tohon niin hillittyyn julkisuuskuoreen tulee, aloin jopa itsekin uskoa siihen kuinka hyvä ja oikeudenmukainen työpaikka on. Mutta harmikseni huomasin, kun olin vaihtanut työpaikkaa oli pettymys suuri. Nimittäin mitenköhän saisi tuon tatuoidun Patu-ukon pois tosta vasemmasta kädestä :). Kyllä onneksi ei tarvii olla enään siellä. Huh huh... Kaikkee sitä elämässään näkee.


      • KANELIHANELI

        MILLOINKAHAN LOPPUU TÄMÄ TARINA! RAHAT KUPATAAN TASKUUN JA HÄVITÄÄN JONNEKKIN!

        VIRANOMAISET,TYÖNTEKIJÄT YMS SAAMAMIEHET EI SAA MITÄÄN! OMISTAJILLE KAIKKI!

        REHELLLISET TYÖPAIKAT VÄHISSÄ!


      • savuBiibbu

        Kuskit ajaa kaupungilla ikkuna auki ja rööki sauhuten! :D


    • flexa

      Huono paikka,epäinhimilliset työajat,huono palkka,paska paikka!
      Sinuna etsisin jonkun paremman paikan!

    • mmm

      Tilailen kyseisestä tukusta tavaraa silloin tällöin.Myyjä on välillä aika töykeä ja ei tunnusta omia virheitään.. sanoo asiakkaille aika törkeästi vaikka ei luulisi kun kilpailevia yrityksiä on muitakin ja valikoimiltaan jopa halvempia ja laajempia. hokee, että kun on työntekijöitä sairaslomilla, niin ei voi mitään jos tuotteet tulee miten sattuu ja niin edelleen. olenkin päätellyt että kyseisessä paikassa on huono ilma piiri.. että jengi ei pysy siellä.. jos on yksikin ilkeä työpaikalla, niin se voi olla jo monelle tarpeeksi. Voi olla et työpaikka onkin ihan ok.., mut ainakin tämä myyjä naishenkilö ei oikein positiivistä kuvaa aina anna.kokeile, pääseehän sitä aina pois

      • ex työntekijä

        Älkää ihmeessä menkö kyseiseen firmaan töihin. Olin itse siellä töissä muutaman vuoden ja aika hullujenhuone on ja tämä on faktaa. Esim kaikki tappelee keskenään ja työnjohtaja haukkuu idiooteiks ja omistajat uhkailee jos et suostu tekemään ylitöitä tyyliin tälleen "tuolla on ovi mistä pääsee ulos" ja tileistä vähennetään puoli tuntia jos leimaat kaksiminuuttia ennen työn loppumista itses ulos. Ja vielä sellainen asia että oikeus juttuja on muutama vireillä hämäristä irtisanomisista. Jos haluatte luopua omasta arvokkuudesta niin silloin voin suositella hakeutua sinne töihin, mutta muutoin älkää hyvät ihmiset menkö kyseiseen firmaan töihin.


      • *************

        Joo olet kyllä oikeassa Noista Myyjistä varsinkin muutamasta naismyyjästä. Tilailen kans joskus tavaraa Tuotteelta ja jotenkin miesmyyjät on kivoja subliikki immeisiä. Sekin vaan on valitettavaa tuosta hengestä niin puolet on niitä häriköitä ja työilmapiirin pilaajia. Koskee myös kuullema Toimitusjohtajaa ja Työnjohtajaa. Tuosta Myyjien mokista, niin tulee mieleeni tapaus jossa Eräs Autokuski joka sai lopputilin kun eräs naismyyjä kutsui lenkiltä takaisin hakemaan kahta kermapurkkia johonkin Tampereen ravintolaan, kun kyseinen myyjä oli tehnyt mokan eikä kamat mennyt aamulla kun oli sovittu, niin kaveri oli harmistunut siitä ja oli mennyt antamaan reklamaatiota toimitusjohtajalle myyjästä ja oli saannut kuullema potkut siitä kun Johtaja oli heti uhkaillu ja kaveri oli pillastunut ja haistattanut johtajalle pitkät veet. Ja tämä kyseinen Autokuski oli ehdottomasti erittäin palvelualtis ja hyvä käytöksinen herrasmies. Joskus kun oli minun tilaamat tavarat myöhässä ja olin niin kiukkuinen kuin olla ja voi, niin kyllä tämä kuski kyllä sai kiukun häviämään pelkällä olemuksellaan ja iloisuudellaan. Se on harmi hänen puolestaan nuo potkut.


      • RGK
        ************* kirjoitti:

        Joo olet kyllä oikeassa Noista Myyjistä varsinkin muutamasta naismyyjästä. Tilailen kans joskus tavaraa Tuotteelta ja jotenkin miesmyyjät on kivoja subliikki immeisiä. Sekin vaan on valitettavaa tuosta hengestä niin puolet on niitä häriköitä ja työilmapiirin pilaajia. Koskee myös kuullema Toimitusjohtajaa ja Työnjohtajaa. Tuosta Myyjien mokista, niin tulee mieleeni tapaus jossa Eräs Autokuski joka sai lopputilin kun eräs naismyyjä kutsui lenkiltä takaisin hakemaan kahta kermapurkkia johonkin Tampereen ravintolaan, kun kyseinen myyjä oli tehnyt mokan eikä kamat mennyt aamulla kun oli sovittu, niin kaveri oli harmistunut siitä ja oli mennyt antamaan reklamaatiota toimitusjohtajalle myyjästä ja oli saannut kuullema potkut siitä kun Johtaja oli heti uhkaillu ja kaveri oli pillastunut ja haistattanut johtajalle pitkät veet. Ja tämä kyseinen Autokuski oli ehdottomasti erittäin palvelualtis ja hyvä käytöksinen herrasmies. Joskus kun oli minun tilaamat tavarat myöhässä ja olin niin kiukkuinen kuin olla ja voi, niin kyllä tämä kuski kyllä sai kiukun häviämään pelkällä olemuksellaan ja iloisuudellaan. Se on harmi hänen puolestaan nuo potkut.

        Huoli työssä jaksamisesta on nykyään yleinen puheenaihe. Missä vain työssäkäyvät duunarit toisensa kohtaavat, alkaa asian ruotiminen. Miehet ja naiset, nuoret ja varttuneet, vertailevat omien työpaikkojensa käytäntöjä palkallisen ja palkattoman ylityön tekemisessä, työaikajoustojen ja tiimityön toteutuksessa, erilaisten epätyyppisten työsuhteiden käytössä ja johtamisessa. Epävarmuus ja kiire, riittämättömyyden tunne ja arvostuksen puute tuuppivat ihmisiä kyynisyyden kautta uupumiseen. Liian monen työn ilo sammuu. Valitettavasti näin on täällä työmaalla.
        Pitäisi avoimesti keskustella jaksamisesta, venymisestä ja palkitsemisen tärkeydestä, mutta niiden omaksuminen onnahtelee pahasti. Niinpä muodikas ikäjohtaminen vääntyy valitettavan usein ikäväksi johtamiseksi. Tai sitten arvojohtamisesta sorrutaan arvottomuuteen.
        Mielestäni työyhteisön ja johtamisen kultaisia sääntöjä ovat: työtoverien kunnioittaminen, avoimuus, rehellisyys, luottamus, tasa-puoliset kehittymismahdollisuudet ja naisten ja miesten tasa-arvo. Käytännössä näin ei ollutkaan, vaan usein nyrjähdetään kiusaamiseen, salailuun, kieroiluun, pelotteluun, suosikkijärjestelmiin ja syrjintään. Eikä varmaan ole ainoa eikä viimeinen työnantaja joka harrastaa tälläistä. Onko siis ihme, että jaksaminen takkuilee, motivaatio haalistuu ja pelko tunkee tilalle. Kyseisellä työpaikalla asialle tarttis porukalla tehdä jotakin. Mutta se vaatii rohkeutta, voimia ja yhteistyötä, tietoa, itsetuntoa ja peräänantamattomuutta. Näin siksi, että huonot käytännöt eivät muutu hyviksi hetkessä. Työyhteisön kehittäminen on yhdessä oppimisen prosessi, joka vaatii aikaa, voimavaroja ja myös työnjohdon ja työnantajan sitoutumista. Pelkät työilmapiirikyselyt ja tyhjät palaverit eivät riitä.
        Terveiset vaan ex työkavereille ja tsemppiä. Ja mielestäni meillä kaikilla on mahdollisuuksia, mikäli vaan osaamme ne tunnistaa ja oivaltaa. Itse oivalsin sen kun sain lopputilin ja nyt olen uudessa ja painotan "hyvässä" työssä.


    • ex autokuski

      Harkitse vilä viisi kertaa jos haet kyseiseen firmaan töihin, koska en ole eläessäni kokenut niin nöyryttävää työpaikaa kuin kyseinen firma on. Itse olin autokuskina siellä ja niin epäinhimilliset työajat kuin olla ja voi. Ja kerron hiukan kyseisen firman toimintatavoista. Autokuskit joutuu odottamaan puolet työajastaan kuormia, koska ne ei ole suurelta osin valmiina ja kun pääset lähtemään lenkille, niin alkaa puhelin rumpa. Myyjät soittelevat perään ja kyselevät missäs olet kun asiakas kyselee tavaroitaan. Eli olet 2-3 tuntia myöhässä asiakkaitten kanssa sopimisista toimitus ajoista. Ongelmaksi tuli se että asiakas ja työnantaja kävi kuljettajan kimppuun, koska olit myöhässä. Ja kuljettajat ajavat todella epäinhimillisissä olosuhteissa ilman minkäänlaista taukoja, koska ei kerkiä pitää. Työantaja kuljettajapalaverissa sanoi jos ei kerkiä pitää taukoja ettei saa sakkoja, niin ne tauot on pidettävä sitten työajan päätyttyä ja kehotetaan piirturikiekkoihin laittamaa tauko päälle jos olet sellaisessa asiakaspaikassa missä menee kuormanpurussa se 15 minuuttia. Eli tuossa rikotaan lakia aika räikeästi. Ylitöistä jos kieltäydyt niin sitten ruvetaan uhkailemaan joko potkuilla tai sitten siirretään muihin tehtäviin. Työsuojeluviranomaiset ovat puuttuneet kuljettajien liikoihin ylitöihin ja ovat lagettaneet huomattavan sakkorangaistuksen jos laillinen raja ylittyy. Oikeastaan kiva oli nähdä että tänne on kirjoittanut entinen työtoverikin kuka lietkään. Joten säästäkää itseänne ja älkää menkö tohon firmaan duuniin.

      • lifegoes

        joo-o luin sun juttus ja kyllä yhdyn asiaan että oli kyl olo kun olis pakkotyössä! Mut onneks on se aika ohitse! Jatkuvasti oli joka paikassa myöhässä kun ei ollu kuormat valmiina ajoissa, välillä joutu kerääjiä potkiin persuksiin mut ei sekään auttanut kun se vika on resursseissa ja jos vei vääriä tuotteita asiakkaalle niin kuskille sanottiin että mitä vi...a sä toit näitä kun mä tilasin just sitä toista oli välillä pakko sanoo suoraan että firmassa se vika on kun ei homma pelaa kun ei toi kantti oikein kestänyt!!!


    • Liimahöyry

      onko siideri-wilen ja pikku-muna järvinen siellä vielä duunissa?

    • Patu kuskin sukulainen

      Minkä niminen oot tiedän paljon patusta voidaan jutell

      • Patu kuskin sukulainen

        mun sukulainen on töissä patulla ja múkana on kivaa mukavaa vedellä pummpukärryillä esim. Nekalan suur jakoon


      • maasturi-mies
        Patu kuskin sukulainen kirjoitti:

        mun sukulainen on töissä patulla ja múkana on kivaa mukavaa vedellä pummpukärryillä esim. Nekalan suur jakoon

        mitäs paljon sä oikeen tiedät? kerro kerro


      • Yläkerran piiska
        maasturi-mies kirjoitti:

        mitäs paljon sä oikeen tiedät? kerro kerro

        Taitaakin olla niin, että oletkin yläkerrasta? Siksikö olet niin kiinnostunut?


      • AVO500
        Yläkerran piiska kirjoitti:

        Taitaakin olla niin, että oletkin yläkerrasta? Siksikö olet niin kiinnostunut?

        Niin ala tai yläkerrasta, samapa tuo. Lukee näitä viestejä muutkin ku alipalkatut rukki ja atego-kuskit... Mites se muuten sua kiinnostaa mistä minä olen? etpä pystynyt vastaamaan mitä kysyin, taitaakin puolet olla palturia noistakin jutuista...


      • asiakas
        AVO500 kirjoitti:

        Niin ala tai yläkerrasta, samapa tuo. Lukee näitä viestejä muutkin ku alipalkatut rukki ja atego-kuskit... Mites se muuten sua kiinnostaa mistä minä olen? etpä pystynyt vastaamaan mitä kysyin, taitaakin puolet olla palturia noistakin jutuista...

        On ihan oma asiasi kuinka otat vastaan negatiivista palautetta, mutta tuoretuotteen ilmapiirissä olisi paljon parannettavaa, että työntekijät siellä viihtyisivät hommissa ja asikkaat pysyisivät tyytyväisinä palveluun.


    • cania

      välillä tuntuu siltä et paikallinen ulkopuolinen kuljetusyritys pitää paikan pystyssä... paljon on meitä haukuttu mutta jos ajaminen lopetettais jäis moni asiakas ilman tavaroitaan kun kukaan tuotteen omista kuskeista ei viitsi toimittaa tavaroita perille..

    • cania

      ootko joku niistä uusista tytöistä ketä on ny tullu?

    • Ex-asiakas

      Onko tilanne muuttunut vanhan patruunan siirryttyä vehmaampiin puutarhoihin vai oliko tuommoista jo silloin?

      Joskus 5-10v sitten sai hyvää palvelua sekä myyjiltä että kuskeilta.

      • pino

        siellä yhtään pantavan näköistä miestä?


      • putooko?
        pino kirjoitti:

        siellä yhtään pantavan näköistä miestä?

        ex pullakuski


      • a'a'a
        putooko? kirjoitti:

        ex pullakuski

        Ex-pullakuski pantavan näköinen!?! vanhoja äijiä kaikki...


      • cania
        a'a'a kirjoitti:

        Ex-pullakuski pantavan näköinen!?! vanhoja äijiä kaikki...

        onneks ruinilla ei oo vanhoja ukkoja töissä... :)


    • alles deutschland

      Myykö ko. firma "saksan" kauppoihin... huhua oon kuullu, onko siinä perää?

      • cania

        se vähän riippuu mitä on kuullu?


      • kaania

        liiteriin menee lava tolkulla.


      • cania
        kaania kirjoitti:

        liiteriin menee lava tolkulla.

        vähän tosiaan liikaakin..


      • "rajoitettu erä"
        kaania kirjoitti:

        liiteriin menee lava tolkulla.

        NIIN MÄ OLEN KANS ANTANUT ITSELLENI YMMÄRTÄÄ...
        JÄÄKÖHÄN NIISTÄ KATETTA, SITÄPÄ EN TIEDÄ...
        TOIVOTTAVASTI ON LAATUKAMAA.
        NO NIISTÄHÄN EI TIETTY SAA PUHUA KUN ON SE VAITIOLOVELVOLLISUUS OLEMASSA, VAI ONKO?


      • cania
        "rajoitettu erä" kirjoitti:

        NIIN MÄ OLEN KANS ANTANUT ITSELLENI YMMÄRTÄÄ...
        JÄÄKÖHÄN NIISTÄ KATETTA, SITÄPÄ EN TIEDÄ...
        TOIVOTTAVASTI ON LAATUKAMAA.
        NO NIISTÄHÄN EI TIETTY SAA PUHUA KUN ON SE VAITIOLOVELVOLLISUUS OLEMASSA, VAI ONKO?

        eipä kukaan oo sanonu etteikö niistä sais puhua... tiedä häntä sitten...


      • sukkiini
        "rajoitettu erä" kirjoitti:

        NIIN MÄ OLEN KANS ANTANUT ITSELLENI YMMÄRTÄÄ...
        JÄÄKÖHÄN NIISTÄ KATETTA, SITÄPÄ EN TIEDÄ...
        TOIVOTTAVASTI ON LAATUKAMAA.
        NO NIISTÄHÄN EI TIETTY SAA PUHUA KUN ON SE VAITIOLOVELVOLLISUUS OLEMASSA, VAI ONKO?

        tosta vaitivelvollisuus. Eipä ollut sellasta paprua mihin ois lykänny puumerkin, joten se siit sit.


      • cania
        sukkiini kirjoitti:

        tosta vaitivelvollisuus. Eipä ollut sellasta paprua mihin ois lykänny puumerkin, joten se siit sit.

        totta tuokin...


      • -DDR-
        cania kirjoitti:

        totta tuokin...

        NO MYYKÖ SE VAI EI, KUINKA PALJON JA MITÄ?


      • cania
        -DDR- kirjoitti:

        NO MYYKÖ SE VAI EI, KUINKA PALJON JA MITÄ?

        miten se liikuttaa ketään??


    • Forsten

      olen ollut tuotteella käsittelemässä heviä! Jari oli mukava kaveri ja sillä on hieno jeeppi!

      • iso E

        Myyjät oli siellä oikeesti mukavia ainakin vuonna 2004. Ne kuulee vaan semmosen määrän paskaa joka päivä asiakkailta ja johdolta ym. ettei siinä pää kestä. Olettaisin että sen takia saattaa aina päästä kerran tai kaks viidestäkymmenestä puhelusta per päivä sammakko suusta. Kahvihuoneessa kaikki myyjät oli kyllä mielestäni hyvää ja huumorintajuista juttuseuraa. Kiitos hyvistä väläreistä siis. Koittakaa kestää!!!

        Ps. Järvinen on kultakimpale!


      • PINO
        iso E kirjoitti:

        Myyjät oli siellä oikeesti mukavia ainakin vuonna 2004. Ne kuulee vaan semmosen määrän paskaa joka päivä asiakkailta ja johdolta ym. ettei siinä pää kestä. Olettaisin että sen takia saattaa aina päästä kerran tai kaks viidestäkymmenestä puhelusta per päivä sammakko suusta. Kahvihuoneessa kaikki myyjät oli kyllä mielestäni hyvää ja huumorintajuista juttuseuraa. Kiitos hyvistä väläreistä siis. Koittakaa kestää!!!

        Ps. Järvinen on kultakimpale!

        Järvisen vaijeri on aina paitsiossa vaikka siellä on vitun kylmä!


      • Haloo
        iso E kirjoitti:

        Myyjät oli siellä oikeesti mukavia ainakin vuonna 2004. Ne kuulee vaan semmosen määrän paskaa joka päivä asiakkailta ja johdolta ym. ettei siinä pää kestä. Olettaisin että sen takia saattaa aina päästä kerran tai kaks viidestäkymmenestä puhelusta per päivä sammakko suusta. Kahvihuoneessa kaikki myyjät oli kyllä mielestäni hyvää ja huumorintajuista juttuseuraa. Kiitos hyvistä väläreistä siis. Koittakaa kestää!!!

        Ps. Järvinen on kultakimpale!

        On se kumma kun se yläkerta vaan saa kehuja. Tuntuu siltä kuin se alakerran väki olisi täynnä luusereita ja ikäviä ihmisiä. Onko henki huono siksi kun alakerta on sitä mitä se on ? Hei haloo


      • Kirsikkatomaatti-rasia_NL
        Haloo kirjoitti:

        On se kumma kun se yläkerta vaan saa kehuja. Tuntuu siltä kuin se alakerran väki olisi täynnä luusereita ja ikäviä ihmisiä. Onko henki huono siksi kun alakerta on sitä mitä se on ? Hei haloo

        HILJAISTA TÄÄLLÄ...


      • cania
        Kirsikkatomaatti-rasia_NL kirjoitti:

        HILJAISTA TÄÄLLÄ...

        tosi hiljasta...


    • sivulle eksynyt

      camoon ihmiset.. kohta kuustuhatta käyntiä ja takuulla samat ihmiset käy täällä pölisemässä turhanpäiväsyyksiä, kun kunnon asiaa ei enää aiheesta saada aikaseks. Tilakkaa tuotteelta uus elämä.. kyllä ne sen tukusta tilauttaa, jos ei satu hyllystä löytyyn.

      Mutta oma mielipiteeni on se, että joka ikisestä työpaikasta riittää paskanpuhumista, että varsin yksipuolista keskusteluahan täällä on käyty. Oliko nyt vain yhden mielestä myyjät mukavia, ja sen allekirjoitan minäkin. Ja suurin osa kuskeista on myös ihan kivoja. Miettikää sitä tosiasiaa, että siinä firmassa kuskit saa paskaa niskaan kerääjien ja myyjien virheistä, myyjät saa puolestaan kuulla kunniansa keruu ja kuskausvirheistä ja varastopäälliköt joutuu jatkuvasti paikkaileen kaikkien virheitä ja lisäksi kantaan vastuun jokaiikan hommailuista. Ei käy kateeks. Kaikille sattuu virheitä, sehän on selvä.

      Mutta pomo on pihi, sen myönnän. Ei liikene rahaa henkilökunnan hyvinvointiin. Sori pomo, mutta väärässä kohdassa säästät. Ja kannattasi käydä edes henkilöstöjohtamisen alkeiskurssi, jos ei muuhun ole varaa. Rupeis pysyyn työntekijät paremmin firmassa, jos niihin hiukan sijottas ja antais joskus sitä positiivistakin palautetta. Vaikka joku lappu oviin, että tällä viikolla on hienosti merkattu hävikki vihkoihin tms ;)

      • Patuli

        Uskokaa jo, että tuoteella ei kaikki asiat ole hyvin. Lakisääteisiä maksuja on jäänyt maksamatta ja työntekijät ovat eriarvoisia. Se kuka nielee kaiken paskan palkitaan ja se joka uskaltaa sanoa mielipiteensä potkitaan pellolle. Johtajajan tyyli muistuttaa jenkkien johtamistapaa.Turhaan haukutaan jotain saksalaista firmaa suurin otsikoin, kun suomestakin löytyy samanlaisia paskoja firmoja. Olen todella onnellinen kun saan vain seurata tätä chattiä sivusta eikä tarvitse palata painajaiseen uudelleen. Ja se on kyllä kumma, kun vain ne kerääjät tekevät siellä niitä virheitä. Suurimmat mokat on kylläkin myynnin aihettamia ja niistäkin syytetään kerääjiä. Että semmonen paikka.


      • cania
        Patuli kirjoitti:

        Uskokaa jo, että tuoteella ei kaikki asiat ole hyvin. Lakisääteisiä maksuja on jäänyt maksamatta ja työntekijät ovat eriarvoisia. Se kuka nielee kaiken paskan palkitaan ja se joka uskaltaa sanoa mielipiteensä potkitaan pellolle. Johtajajan tyyli muistuttaa jenkkien johtamistapaa.Turhaan haukutaan jotain saksalaista firmaa suurin otsikoin, kun suomestakin löytyy samanlaisia paskoja firmoja. Olen todella onnellinen kun saan vain seurata tätä chattiä sivusta eikä tarvitse palata painajaiseen uudelleen. Ja se on kyllä kumma, kun vain ne kerääjät tekevät siellä niitä virheitä. Suurimmat mokat on kylläkin myynnin aihettamia ja niistäkin syytetään kerääjiä. Että semmonen paikka.

        kyllä muuten taitaa olla niin et kuskeille kipataan eniten paskaa niskaan...


      • Mc Kaalinpää

        Hohhoijaa, tarttui silmään tuo lause, että varastopäälliköt paikkailee virheitä ja kantaa vastuun kaikesta.

        Sittiä sataa varmaan kaikille tasapuolisesti, tai joillekin enemmän, mutta varastopäällikkö itse on varsinainen vastuunkiertäjä. Jakaa kyllä mielellään paskaa, mutta ei todellakaan ota MITÄÄN omalle kohdalleen. Delegoi kaikki mahdolliset tehtävät muille ja jauhaa sitten suu vaahdossa, kun joku menee persiilleen. Ei todellakaan kanna vastuuta yhtään mistään!


    • kala

      Haluan minäkin kantaa korteni kekoon ja kertoa hieman mielipiteitäni, jotka pohjaan totuudelle, kyseisestä paikassa.
      Paikkaa voisi ehkä paremmin kutsua lastentarhaksi ja kaikkein isoin lapsi koko paikassa on "suuri johtaja". Tämän perustelen hedelmäpussilla. Nä en tykkää susta, mä en anna sulle hedelmiä. No, mätiä ne olis ollu joka tapauksessa.
      Johtaja pitää työntekijöitään alamaisinaan ja kun hän käskee hypätä, niin kaikkien pitäisi kuorossa kysyä kuinka korkealle! Tietenkin kaikkien pitäisi pyrkiä, että firma menestyy, mutta kenellä on enää halua siihen kaiken roskan jälkeen.
      Hyvä työtekijä on se joka tekee väsymättä työtään ja hänellä ei ole poissaoloja. Kuinka tämä yhtälö on mahdollista? Kaikki jossain vaiheessa sairastuu ja jotkut vakavastikin. Johtaja ei ota huomioon, että ihminen on inhimillinen eläin eikä robotti. Kun poissaoloja alkaa kertyä, hyvän työntekijän maineesi on poissa ja edessä on todennäköisemmin oven näyttö.
      Epäkohtia on muitakin: työajat, hallin ilmanvaihto, pimeys hallissa, jatkuva melu, vaihteleviin lämpötiloihin täysin epäkäytännölliset työvaatteet (eivät hengitä yhtään)...
      Olen kuullut johtajan sanova "sanaani voi luottaa". Olen kokenut sen täysin vastaisena. Kaikki voivat vetää omat johtopäätöksensä.
      Lisäksi varokaa johtajan yksityistä hiekkalaatikkoa: tyttöystävä. Sen vaan sanon, ettei hänelle kannata mennä sanomaan pahasti.
      Niin, meinasi melkein unohtua. Kantiksella juorurinki toimii ja toisten tekemisten valvontaa hoitaa muutama ihminen paremmin kuin Big Brotherin kamerat konsanaan.

      Työsuhteeni kantiksella oli ehkä elämäni nöyryyttävintä aikaa. Omanarvontunto alkoi rapistua ja välillä tuntui että on aina tehnyt väärin. Päästyäni pois itkin onnesta! Nyt kaikki on paremmin.

      Kiitokset kuitenkin kaikille ihanille työkavereilleni, tiedätte keitä olette.
      Vaikka onkin ehkä kornia, suuri kiitos työnantajalleni. Kiitos siitä, että opetit minkälainen on huono johtaja!

      • siellä

        tapellaan varastotyöntekijöiden olosuhdelisästä...meinaa porukka lakkoillakki jos asiaan ei tule yhteensopivuutta.


      • kylä lähtee
        siellä kirjoitti:

        tapellaan varastotyöntekijöiden olosuhdelisästä...meinaa porukka lakkoillakki jos asiaan ei tule yhteensopivuutta.

        menkää ruikuttajat itseenne.menkää itellalle töihin niin pääsette tuntemaan mitä on ihmisarvon polkeminen ja työntekijän riistäminen...joka tasolla


      • koookemusta on
        kylä lähtee kirjoitti:

        menkää ruikuttajat itseenne.menkää itellalle töihin niin pääsette tuntemaan mitä on ihmisarvon polkeminen ja työntekijän riistäminen...joka tasolla

        No voihan Itellallakin olla karmeeta olla töissä, mutta kyllä Kantiksen touhut ovat myös omaaluokkaansa. Varakas heppu ja viitsii polkea työntekijöiden oikeuksia ja osaa kyllä kieroilla työsopparit. Minulle tuo duunipaikka tiesi selvää rahanmenoa. No oikeus varmaan voittaa, sitten tuonpuoleisessa edes?


      • sekatyön tekijä
        koookemusta on kirjoitti:

        No voihan Itellallakin olla karmeeta olla töissä, mutta kyllä Kantiksen touhut ovat myös omaaluokkaansa. Varakas heppu ja viitsii polkea työntekijöiden oikeuksia ja osaa kyllä kieroilla työsopparit. Minulle tuo duunipaikka tiesi selvää rahanmenoa. No oikeus varmaan voittaa, sitten tuonpuoleisessa edes?

        Samaa paskaa edelleenkin, muutama työntekijä kyylää silmä kovana toisten tekemisiä silmä tarkkana, että pääsisivät käräyttämään varastopäälikölle, joka todellakin on tuotteen ehkä saamattomampi työntekijä.
        Ainoastaan yö porukka on ok, ihan eri meininki.Työilmapiiri on paljon parempi, ellei joku näistä kyylistä satu pilaamaan sitä läsnä olollaan.
        huhu puheita liikkuu enemmän kun niitä kerkiää kieltämään, noin 99 rosenttia jutuista kanattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
        Välillä tuntuu siltä että vaikka kuinka olet tehnyt työsi hyvin ja vielä vähän extraakin, niin sitä paskaa vaan sataa niskaan.Ilman näitä 5-6 työntekijää viihtyvyys olisi paljon parempi.....niin ja nämä myyjäthän ovat omasta mielestään itse täydellisyyksiä,he eivät virheitä tee ja varaston duunarit tekevät vaan virheitä.Suurimpana pellenä häärii, ei niinkään itse johtaja vaan hänen rakas äiti mammansa.
        Välillä meininki muistuttaa pikkulasten hiekka laatikko leikkejä, puuttuu vaan että joku huutaa: ÄITI TOI KIUSAA!!!


    • fgqfyefe

      kattelin tossa mollissa haussa olevaa kuskin paikkaa mut aattelin kysyä tääl palstal kyseisest firmast mut joku oli ehtiny ensin,ja tän ketjun luettuani jätän hakemuksen laittamisen väliin.
      jatkan jakeluhommia hesan suunnalla ja kattelen uusia paikkoja jo 15 v hesassa pyöritellyt jakeluautoa ja tekis jo mieli vaihtaa maisemaa........rupes viime talvena pikkasen ottaa pattiin noi keskustan paikat joihin ei lumimassojen takia muuta mahista kuin kantaa käsin kamat kun ei kulje pumppukärry hanges .

      • juarukello

        Yks huhu viälä. yks poeka teetätti alumiinivanteet autoon.- hintaa kertyi samanverran, kun henkilökunnan autoilla yhteensä.
        Ja sitten toinen. yks äitimuori keräilee ruoat kotiinsa suoraan laajasta valikoimista.


      • Pertti Peruspertti
        juarukello kirjoitti:

        Yks huhu viälä. yks poeka teetätti alumiinivanteet autoon.- hintaa kertyi samanverran, kun henkilökunnan autoilla yhteensä.
        Ja sitten toinen. yks äitimuori keräilee ruoat kotiinsa suoraan laajasta valikoimista.

        tiedätkö juarukello, että verottaja ottaa joka tapauksessa "omansa" pois firman omistajilta, ottavat he ruokansa sieltä tai eivät. Poijan alumiinivanteethan taas on ihan poejan oma asia:)
        Tietenkään tässä firmassa ihan kaikki ei ole kunnossa, mutta missä paikassa sitten kaikki työntekijät olisivat aina tyytyväisiä?


      • suurennuslasi/hattul

        Tämä jäppinen tekee ihan mitä vaan, kun saa jonkun euron/h palkan. Tää jäppinen on kait eläkkeellä armeijasta, mutta on kait vuoroon varamiespalveluksen piirissä, joskus Tuoretuotteen kuskina ja istuupi kai vielä sotaväen autoissa sotilaiden liikenneohjaajina. Taitaa olla aika heiko eläke ku ei pärjää. Yks kaveri kertoi, että tää jäppinen kävi keräilemässä valtion alueelta polttopuutkin, mene ja tiedä??


      • nälkälakko
        Pertti Peruspertti kirjoitti:

        tiedätkö juarukello, että verottaja ottaa joka tapauksessa "omansa" pois firman omistajilta, ottavat he ruokansa sieltä tai eivät. Poijan alumiinivanteethan taas on ihan poejan oma asia:)
        Tietenkään tässä firmassa ihan kaikki ei ole kunnossa, mutta missä paikassa sitten kaikki työntekijät olisivat aina tyytyväisiä?

        TURPA KIINNI HOMO!


      • sdfasfdafa
        suurennuslasi/hattul kirjoitti:

        Tämä jäppinen tekee ihan mitä vaan, kun saa jonkun euron/h palkan. Tää jäppinen on kait eläkkeellä armeijasta, mutta on kait vuoroon varamiespalveluksen piirissä, joskus Tuoretuotteen kuskina ja istuupi kai vielä sotaväen autoissa sotilaiden liikenneohjaajina. Taitaa olla aika heiko eläke ku ei pärjää. Yks kaveri kertoi, että tää jäppinen kävi keräilemässä valtion alueelta polttopuutkin, mene ja tiedä??

        tulee ihan mieleen heimon kala oy.. ymmärrän tuskanne


      • kim jol il
        juarukello kirjoitti:

        Yks huhu viälä. yks poeka teetätti alumiinivanteet autoon.- hintaa kertyi samanverran, kun henkilökunnan autoilla yhteensä.
        Ja sitten toinen. yks äitimuori keräilee ruoat kotiinsa suoraan laajasta valikoimista.

        Minkä yrityksen tiedät Suomessa jakavan tuotot työntekijöilleen. Kommunismi on kuollut, ellet tietänyt. Jokainen käyttää palkkansa miten parhaaksi katsoo. Vai? Perusta yritys niin pian sullakin voi olla hyvä olla. Mitään tekemättä taaloja ropisee tilille. Vai? Keneltä muuten luulet sen yhden äitimuorin keräävän ruoat kotiinsa? Kai tässä maassa vielä omastaan saa ottaa? Tuletko kateelliseksi jos kerron kohta ottavani jääkaapistani yhden bissen. Katkeroidutko ellen jaa sitä kanssasi?


      • entinen kala
        sdfasfdafa kirjoitti:

        tulee ihan mieleen heimon kala oy.. ymmärrän tuskanne

        heimon kala oli luksus työmaa verrattuna tuotteen pelleilyihin....


      • Kusetusta
        entinen kala kirjoitti:

        heimon kala oli luksus työmaa verrattuna tuotteen pelleilyihin....

        Tuli Tuoretuotteelta kahden päivän jälkeen. Syy: halusin käydä lääkärissä niskakivun takia.


      • nnnnnnnnnnnnnnnnnrrr
        kim jol il kirjoitti:

        Minkä yrityksen tiedät Suomessa jakavan tuotot työntekijöilleen. Kommunismi on kuollut, ellet tietänyt. Jokainen käyttää palkkansa miten parhaaksi katsoo. Vai? Perusta yritys niin pian sullakin voi olla hyvä olla. Mitään tekemättä taaloja ropisee tilille. Vai? Keneltä muuten luulet sen yhden äitimuorin keräävän ruoat kotiinsa? Kai tässä maassa vielä omastaan saa ottaa? Tuletko kateelliseksi jos kerron kohta ottavani jääkaapistani yhden bissen. Katkeroidutko ellen jaa sitä kanssasi?

        ei edes äitimuori saa käydä osakeyhtiön hyllyllä noin vaan tavaroita keräämässä ,mitähän verottaja mahtaisi asiasta tuumata?


      • ähkynä
        Kusetusta kirjoitti:

        Tuli Tuoretuotteelta kahden päivän jälkeen. Syy: halusin käydä lääkärissä niskakivun takia.

        tsillä lailla, eläköön tuoris


      • ei_koskaan_enää_polakkej
        sdfasfdafa kirjoitti:

        tulee ihan mieleen heimon kala oy.. ymmärrän tuskanne

        Tulee ihan mieleen Can_pack..


    • aki.

      Siitäs sait senkin luikuri!

    • Jari Koskitoista

      Yksi omistajista homppeli vaikka sillä on vaimokin.. Homoilee erään fixarin kanssa reissuillaan kuulemma..Ällöttävä äijä sanon minä.

    • ääliökäpy

      johan vuosi olikin hiljaista

      • ökpö

        Tietääkö kukaan millainen meininki on ko. paikassa tällä hetkellä? Millaisia työvuoroja teetetään keräilijöillä, "pakotetaanko" ylitöihin? Millainen työnjohto? Jos yhtään lotkauttaa korvaansa kuulopuheille, niin paikka kuulostaa lähinnä maan päälliseltä helvetiltä?! Eniten kiinnostaisi niiden mielipiteet, jotka on ollu vastaavassa työssä muuallakin. Harkinnassa hakea sinne(kin). Mielipiteitä!


    • hljhlj

      Ihan ok paikka, kunhan muistaa että:

      elämässä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan ja
      töihin mennään tekemään töitä.

      • ökpö

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, totta, sen olen jo sisäistänyt aiemmissa työpaikoissa, sairastaa ei ainakaan saa. Mutta näytetäänkö siellä ovea, jos esim. kieltäytyy ylitöistä? Ja onko ilmapiiri edelleen mallilla "kakarat hiekkalaatikolla"? Käsittääkseni siellä ainakin työntekijöiden vaihtuvuus on vikkelää, sekin yleensä viittaa johonkin huonoon. Vaikkakin joka työpaikasta löytyy sanomista, mutta lähinnä nyt sitä meinaan, että onko tällä hetkellä menossa jotain hälyyttävää, että ei todellakaan kannattaisi hakea?


    • atomic111

      Ainuttakaan työntekijää en ole nähnyt joka olis valittanut että oli pakotettu jäämään ylitöihin.Ylitöitä on ainakin tähänpäivään asti saanut tehdä aivan oma aloitteisesti niin paljon kun vaan suinkin jaksaa.Tiukan paikan tullen työnjohto on toivonut että työntekijät tekisi ylitöitä.Työvuorot ihan leppoisat jos tykkää 8-16 päivä vuorosta tai 22-06 yö vuorosta. lisäksi muutama erikois työvuorolainen ,sekä tieteskiin lauantai työt noin 2-3 lauantaiata kuukaudesta menee.

    • mää vaan

      Kaikkee oon kuullu tuoriksesta työpaikkana, osa puppua ja osa varmasti tottakin.Se nyt ei oikeestaan kiinosta, jos sinne nyt joskus töihin päädyn, niin ihan sama.
      Mutta oon kuullu myös että tuoriksella on joku jannu töissä joka piinaa/häiriköi lähes tulkoon kaikkia nais puolisia työntekijöitä,katsomatta siihen onko vapaa/varattu.
      Onko kellään täällä mitään hajua että mikä tai kuka tää tyyppi oikeen on,ollu mun mielestä tuoriksella töissä jostain 2007 lähtien.

    • Minna666

      No oma mielepiteeni, vältä tätä työpaikkaa

      • Nimimerkki96

        voisitko perustella hiukan? tunnen useita siellä työskenteleviä, eivätkä valita turhista. hyvät liksat, kun vaan hoidat ruutusi.


      • tuoris onnex ex

        Aivan, välttäkää TÄTÄ PAIKKAA.


      • millivanilli115
        Nimimerkki96 kirjoitti:

        voisitko perustella hiukan? tunnen useita siellä työskenteleviä, eivätkä valita turhista. hyvät liksat, kun vaan hoidat ruutusi.

        jahas ihan kuin itse JH:n ääni


    • Sidu

      Joo, mulle tuli siellä joka päivä kurkkua pyllyyn.

      • homo_pomo

        Ja mulle pyllyä kurkkuun.


    • mariska7

      aamupomolle lopputili..aikaansaamaton,osaamaton velmu...

    • sutii range ym

      Ainakin rahaa ON,kun vara järjestää n 1300 hlö bileet mis cheek esiintyy ja n 20 bussia kuljetta edes takas vieraita.Ei muuta kun pipo päähän ja halliin palelee minimi tunti liksal

    • Tsutii mullakin

      Sinne minunkin matka vie. Hyvät tarjoilut, mahtavaa seuraa verkostoitua ja muutenkin normaalia fiksumpaa väkeä paikalla. Illalla tosiaankin voi tanssikengät hiukan sutia liiallisesta konjakin nauttimisesta.

      • nimetön

        Kännissä töihin....fiksua


    • pikkuveikka

      Olisin päässyt Tuoretuotteelle töihin mutta kun eivät ottaneet.

      • Anssipasi

        Ole iloinen, etteivät ottaneet.


    • jormaerkkojh

      Herra toimitusjohtaja on täysin sopimaton vatipää siihen tehtävään!

      • Minna2016

        Hirveä työpaikka... mut jotkuthan sielläkin viihtyy. ÄO jos riittävän alhainen niin mikäpä ettei.


      • ciideri

        ...mutta palkka parempi kun monilla "hyvin koulutetuilla"
        raha ratkaisee ja se raha tulee sillon kun pitää.


      • Tuskaista

        Hah, just just :D Et taida puhua nyt ainakaan peruspalkasta. Peruspalkkahan siellä on onneton. Ylitöitä tekemällä mahdollisuus parempiin ansioihin.


    • mattamustasutii

      Et tainnut päästä sinnekään töihin. Katkeruus paistaa sulta liikaa läpi. Meillä SUT-III ihan hyvin!

      • usein_kakkonen

        Ja bos on ykkönen


      • patulainen

        Rullakkot kolisee, miettikää nyt itekkin isot miehet. Olihan sie hyvät bileet akat kyllä hyvin jako 2014 huh kunpa kotona tiedettäs mitä akat duunaa voi niitä aikoja. Sama meno kuulemma jatkuu, aika sisäsiittosta hommaa.


      • Anonyymi

        Itse pääsin muualle töihin, palkka lähes 50 pinnaa parempi, työajat paremmat ja vapaammat. Hommat kun hoitaa, niin hyvinpä menee. Ja tuo henkinen puoli, jesss!


      • Anonyymi
        usein_kakkonen kirjoitti:

        Ja bos on ykkönen

        ..Ja bossilla kakkonen on ykkönen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pääsin muualle töihin, palkka lähes 50 pinnaa parempi, työajat paremmat ja vapaammat. Hommat kun hoitaa, niin hyvinpä menee. Ja tuo henkinen puoli, jesss!

        Minun palkkani melkein 100 % enemmän, kun työpaikka vaihtui. Onnea vaan!


      • Anonyymi
        usein_kakkonen kirjoitti:

        Ja bos on ykkönen

        ..bossia kiinnostaa kakkonen !


    • jeeeeeerr

      Kahvihuoneen juorukerho se on ja kaikki panee keskenään tt laivamatkoilla.

    • eipaidathikua

      Hyvä firma duunailla. Nytkin täällä hyllyjen välissä patjan päällä oma läppäri mukana. Kohta kahvitunnille ja sit melkein jo pääseekin ruokikselle.

    • F.Viinamäki

      Onko mitään nylkyhommia, pääseekö laittamaan työajalla?

    • tuorettatuotettasuoleen

      just laiton sutimaan paksujen poskien väliin ja samalla palkkakin nousi

      • Anonyymi

        Heh:):) on teillä jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh:):) on teillä jutut.

        Joo. Eihän tuosta ole kuin 5 vuotta. Kiva kun oot valppaana.


    • Anonyymi

      Homoutta ja työsyrjintää !

    • Anonyymi

      Mites tällein 2022?
      Olin siellä kanssa joskus ja turhaan.

      • Anonyymi

        Edelleen kuulemma sama paska jatkuu,teet niin tai näin niin suuren Johtajan mielestä aina päin vittua.Harlinin mielestä kaikki ovat paskoja työntekijöitä varsinkin ne jotka uskaltavat asettua johtajaa vastaan.Tunnen muutaman tyypin jotka ovat töissä kyseisessä firmassa.Koronan takia puolet alakerran työntekijöistä ovat lähteneet.Tilauksia todella vähän,yövuoro pyörittelee peukaloita puolet työajastaan kun ei ole tarpeeksi töitä.Olin itsekin aikoinaan 5 vuotta Tuoriksella töissä eikä siitä paikasta ole mitään hyvää sanottavaa.Pahin kaikista on Toimari joka on kun pahin koulukiusaaja,paska valuu aina alaspäin.Työkaverit olivat hyviä mutta ei se paljon lohduta kun kaikki asiat hoidetaan päin persettä
        ja työntekijöitä kohdellaan kuin paskaa.Onneksi tajusin lähteä ajoissa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kuulemma sama paska jatkuu,teet niin tai näin niin suuren Johtajan mielestä aina päin vittua.Harlinin mielestä kaikki ovat paskoja työntekijöitä varsinkin ne jotka uskaltavat asettua johtajaa vastaan.Tunnen muutaman tyypin jotka ovat töissä kyseisessä firmassa.Koronan takia puolet alakerran työntekijöistä ovat lähteneet.Tilauksia todella vähän,yövuoro pyörittelee peukaloita puolet työajastaan kun ei ole tarpeeksi töitä.Olin itsekin aikoinaan 5 vuotta Tuoriksella töissä eikä siitä paikasta ole mitään hyvää sanottavaa.Pahin kaikista on Toimari joka on kun pahin koulukiusaaja,paska valuu aina alaspäin.Työkaverit olivat hyviä mutta ei se paljon lohduta kun kaikki asiat hoidetaan päin persettä
        ja työntekijöitä kohdellaan kuin paskaa.Onneksi tajusin lähteä ajoissa pois.

        Tähän vielä lisätään pomon suosikit, jotka "etenee urallaan" töihin, joita eivät hallitse. Paskan määrä lisääntyy.


    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä hakeko tänne töihin.Työvuorot ovat perseestä,työnantaja kusettaa jatkuvasti ja kohtelee työntekijöitään kuin paskaa.Mikään ei firmassa toimi niin kuin pitäisi.Kaiken kruunaa muutamat kollegat jotka kyttäävät ja valittavat joka asiasta

    • Anonyymi

      Vieläkö sinne joku menee töihin? Isäntä on niin itteensä täynnä taikkuineen hyvä kun plle taipuu. Syöttää ja viihdyttää ulkolaista kansaa. Sika se o

    • Anonyymi

      Pelkkiä huonoja kokemuksia.Jos oot johtajan eri mieltä johtajan kanssa niin se kostetaan tavalla tai toisella.Sen takia firma on täynnä vitun lampaita

    • Välttäkää kuin ruttoa tota paikkaa. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta koko henkilöstö duunarista toimariin on niin kaksnaamasta paskasakkia että oksettaa.
      "Logistiikkapäällikkö" kaikkein pahimpia oman edun tavottelijoita, kätyreineen. Sillä hölmöily historialla sen ei pitäis olla edes töissä tuolla. Siellä on on kiirettä ollut Harlinin pöydän alla kun on päälliköiden virkoja ja muita eritysvapauksia jaettu.

      • Anonyymi

        Voitko nyt avata hiukan tuota hölmöilyhistoriaa, ettei mene ihan huuteluksi?


      • Anonyymi

        Ei kai sinne nyt ihan kuka tahansa pääse päällikön pallille? Pitää olla koulutus ja osaaminen. Ja soveltua hommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sinne nyt ihan kuka tahansa pääse päällikön pallille? Pitää olla koulutus ja osaaminen. Ja soveltua hommaan.

        Jep, samaa naureskelin. Päällikön tuntien ihan omilla ansioillaan paikkansa ansainnut. Muutenkin ihan kiva paikka olla töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, samaa naureskelin. Päällikön tuntien ihan omilla ansioillaan paikkansa ansainnut. Muutenkin ihan kiva paikka olla töissä.

        Sillä on hölmöily historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on hölmöily historiaa.

        Kummasti et pysty kertomaan yhtään tapausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti et pysty kertomaan yhtään tapausta.

        En halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sinne nyt ihan kuka tahansa pääse päällikön pallille? Pitää olla koulutus ja osaaminen. Ja soveltua hommaan.

        Juu,ovat Päälliköt peruskoulun käyneet mutta se ei ihan riitä hyvään johtamiseen.Perseen nuolemisella tai reittä pitkin pääsee hyvin ylenemään jos haluja on


    • Anonyymi

      Vieläkö BOS-1 SUT-11?

      • Anonyymi

        Kuulemma SUT-11 vaihtunut vanhaan Hiacheen kun ei kuulemma rehut käy enää oikein kaupaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma SUT-11 vaihtunut vanhaan Hiacheen kun ei kuulemma rehut käy enää oikein kaupaksi

        Taisi jäädä vaihdossa näppiin ihan kivasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma SUT-11 vaihtunut vanhaan Hiacheen kun ei kuulemma rehut käy enää oikein kaupaksi

        Voi harmin paikka


      • Anonyymi

        Ei sudi enään 🤣.Jarin muijaa on kuulemma sudittu hiekkamontulla


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe