Hallitus linjaa eduskunnan nettisivuilla että suomen pitkäaikaistyöttömyys lähtee syksyllä ja ensi vuodesta laskuun.
No varmasti lähtee jos hallituksen kierot laskentatavat alkavat konkretisoitua.
Esimerkki; Itse olen pitkäaikaistyötön ja monisairas. Minulle on maksettu työmarkkinatukea työttömyyden perusteella 3773 päivää, tämä siis huhtikuun lopussa. Nyt toukokuun alussa kun tuli voimaan tämä uusi yhteistuki niin minulle onkin maksettu työmarkkinatukea yhdeltä siis 1.päivältä ( se on toukokuun 1 eli pyhäarkipäivä). Mihin minulta katosi ne 3773 työttömyyspäivää? paperilla katosi, mutta käytännössä olen edelleen pitkäaikaistyötön.
On todella röyhkeää toimintaa ja alkaa päivä päivältä muistuttaa venäjän hallinta muodolta.
Pitkäaikaistyöttömyys
7
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei muuta ku jämpsän porttiin puremaan munkkia nillittäjät
- Anonyymi00005
Tarkoitin tietysti, että jämpsän porttiin HOKEMAAN munkkia!
- Anonyymi00002
Hallitukseen tai Suomen valtioon ei kannata tukeutua. Täällä ei ole tarvittavaa osaamista talouden tai minkään muunkaan hyvinvoinnin osalta.
- Anonyymi00003
Jämsä...kierrä se kaukaa
- Anonyymi00004
Tämä laskentatapojen kierous on puhtaasti EU-peräistä.
Minulla on puhdas omatunto, äänestin "Ei" syksyllä 1994.- Anonyymi00006
Totta. EU:lta tullut niin kovat madonluvut suomelle pitkäaikaistyöttömyydestä, että lukuja on keinotekoisesti muutettava.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta. EU:lta tullut niin kovat madonluvut suomelle pitkäaikaistyöttömyydestä, että lukuja on keinotekoisesti muutettava.
siis mato sulla on housussa🥰💋💋🥰🇫🇮
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241485- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86726Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50616