Persut on lähinnä pien- ja keskisuurta elinkeinotyötä tekevien ihmisten puolue

Anonyymi-ap

Täällä paljon mollataan persuja. Haluan tuoda oman mielipiteeni asiaan.
Persut ei ilmeisestikään ole isojen isäntien, eikä suuryritysten ja niiden omistamien alayritysverkostojen avulla keinottelevien puolue.
Persut haluaa olla kilpaillessaankin ihmisläheinen, ei pelkästään mikään kylmäkiskoinen yritys. Terve sosiaalisuus pitää olla jokaista lähellä.
Persut ei ole mikään rasistinen, eikä äärioikeistolainen puolue.

20

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vain niin, taidat olla aika lailla tietämätön todellisesta persuaatteesta

      Persut ovat rasisteja ja voisi sanoa, että tyypillinen fanaattinen persu on kouluttamaton, jollain lailla sosiaalisesti ongelmallinen, erilaisuutta pelkäävä ja itsetunnoltaan sen verran heikko että aina pitää löytää joku omasta mielestä heikompi ihmisryhmä, jota haukkua tai kurittaa. Nythän nykypersujen suurin vihan kohde ovat työttömät ja maahanmuuttajat. Ja heistä heillä on todella karikatyyrinen ja yksioikoinen käsitys.

      Ei tarvitse kuin hiukan kuunnella Rydmania tai Purraa niin ymmärtää miten ihmisvihamielisiä he ovat ja hehän ovat niitä, joita persufanaatikot ihailevat.

      • Anonyymi00003

        Tuo on sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi.

        Mielipide on lievä ilmaisu. Minusta kysymyksessä on: asenne tai kaavoittuma (henkilönimien esiin nostaminen).


      • Anonyymi00010

        Persujen kannattajissa on paljon erilaista porukkaa. Pahimmat jatkoivat muutenkin jo matkaa persuista eteenpäin Sinimusta liike puolueeseen.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi.

        Olenko ymmärtänyt oikein, että täällä tuodaan mielipiteitä esille kommentoimalla. Hyvä kun selitit vielä asian :D


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Persujen kannattajissa on paljon erilaista porukkaa. Pahimmat jatkoivat muutenkin jo matkaa persuista eteenpäin Sinimusta liike puolueeseen.

        Minulla on sellainen muistikuva, että Soinin toimiessa puheenjohtajana puolueeseen ajautui epämääräistä porukkaa.
        Puolueen johdon vaihduttua heille kuitenkin annettiin "kalossinkuva persuksiin". Perustivat sitten mutkien kautta oman Sinimusta puolueen.
        Joten heistä puhuminen nyt persuihin liittyen on jo monen talven "menneitä lumia".


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tuo on sinun mielipiteesi.

        ....ja 90 % muun suomalaisen mielipide. Ei persuja äänestäisi kuin korkeintaan
        joka kymmenes eli rasistit.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Persujen kannattajissa on paljon erilaista porukkaa. Pahimmat jatkoivat muutenkin jo matkaa persuista eteenpäin Sinimusta liike puolueeseen.

        Samaa sakkia PS ja Sinimustat.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Minulla on sellainen muistikuva, että Soinin toimiessa puheenjohtajana puolueeseen ajautui epämääräistä porukkaa.
        Puolueen johdon vaihduttua heille kuitenkin annettiin "kalossinkuva persuksiin". Perustivat sitten mutkien kautta oman Sinimusta puolueen.
        Joten heistä puhuminen nyt persuihin liittyen on jo monen talven "menneitä lumia".

        Soini naikana puolue oli vielä "normaali populistipuolue".

        Holohölön tullessa puheenjohtajaksi nazit marssivat puolueeseen 2017
        uusnazijohtaja Henri Hautamäen avittaessa Holohölöä.


    • Anonyymi00002

      Aivan, jos persujen politiikka on tuo tapaista, niin nyt taloyhtiön omistamissa taloissa toimiviin huoltoyrityksiinkin saadaan sellaisen talonmiehen tuntua, joka asui samassa talossa ja oli aina lähellä.

      • Anonyymi00004

        Ennen ei ollut asumisbyrokratiaa niin kuin nyt on.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ennen ei ollut asumisbyrokratiaa niin kuin nyt on.

        Vihreät näyttäisi olevan oikein byrokratiamestari, jota muu vasemmisto tukee.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vihreät näyttäisi olevan oikein byrokratiamestari, jota muu vasemmisto tukee.

        Vihreät on vaihtoehtoväen kokoontumisajot.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vihreät näyttäisi olevan oikein byrokratiamestari, jota muu vasemmisto tukee.

        Kerro esimerkkejä !


    • Anonyymi00006

      Persut on lähinnä työttömien ja syrjäytyneitten puolue.
      Ne persuja äänestää, vaikka ei persut niitten eteen tee yhtään mitään.

      • Anonyymi00018

        Rasistien äänillä PS pystyssä pysyy.


    • Anonyymi00019

      Kylläpäs täällä on epätoivoista porukkaa persuja mollaamassa:
      - väitetään, että joka kymmenes äänestää persuja, vaikka gallupit näyttää n 15 %
      - väitetään, että PS ja Sinimustat samaa, vaikka ihan eri puolueita, joilla on oma merkintäkin puoluerekisterissä.
      Paasikivi jo sanoi, että totuuden tunnustaminen on viisauden alku.

      • Anonyymi00020

        lintmaani = sairasjankuttaja, tietoinen valhettelija
        sesa volanen = tietmätön itseään esille tuova

        molemmat kopioivat kritiikittä mitä sattuu ja ampparia
        ja vääntävät niistä panettelua oli asia mikä tahansa

        ikään kuin jonkun pitäisi niiden postaamia lehtijuttuja lukea


      • Anonyymi00021

        Samaa porukkaa ne on. Niitä on toistensa listoilla vaaleissa ja jotkut persut
        allekirjoittivat Sinimustien kannatuspaperin puolueeksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      236
      3151
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      20
      2900
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2068
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      76
      1712
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      29
      1578
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      119
      1449
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      41
      1377
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe