Pakko kirjoittaa.
Mitä ihmettä Tellukka täällä laitetaan syylliseksi erään nikin toimesta.
Tellukka on ollut palstoilla vuosia.
Olen oppinut tuntemaan hänet näin virtuaalisena, mutta kuitenkin aivan kuin tuntien oikeana henkilönä.
Hän on suorapuhuinen, totuuksia kirjoittava persoona.
Hän on suoraselkäinen, eikä takuulla vahingottaisi kenenkään nikillä kirjoittavien asioita.
En tiedä mistä tällainen vihanpito Tellukkaa kohtaan kumpuaa.
Toivon että tuo häiriköivä nikki lopettaisi Tellukan mustamaalaamisen.
Otsn kantaa
14
115
Vastaukset
Heti korj. otsikkoon
Otan kantaa- Anonyymi00001UUSI
Palstan Häirikkö. katso nimmari niin tiedät kuka on Ajojahdin johtaja.
Ei halua muistaa totuuksia, mutta näkyihinsä uskoo!
Ei parane enää!Eikö todellakaan ole mitään tehtävissä?
Ei kait yksi hairikkö saa kirjoittaa mitä tahansa.
Onhan niitä ennenkin estetty, antamalla porttikielto palstalle- Anonyymi00003UUSI
Itsekö peukutat soopaasi? Tuollainen häiriköinti on inhottavaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itsekö peukutat soopaasi? Tuollainen häiriköinti on inhottavaa.
00003
Tämä tarkoittaa kenelle ja mitä?
- Anonyymi00002UUSI
Sellaisen kuvan olen saanut, että tämä solvaaja pyydettiin boomereista tänne erityisesti Tellukan kimppuun. Alkuun tämä tulija tuomitsi kaikki anonyymit, haukkui ja parjasi anonyyminä kirjoittavat. Oli heidän/meidän kirjoitusten sisältö mikä tahansa jos vain vähänkin viittasi eriävään mielipiteeseen. Ymmärsi sitten, että esiintyy itsekin useimmiten anona.
Tellukka on napakka ja suorasanainen.
Hän osallistui aktiivisesti useimpiin aloituksiin. Harvoin hän vieraili Nojatuolissa.
Toivoisin Tellukan palaavan takaisin. Hänen kommenttinsa olivat paitsi hauskoja niissä oli myös paljon asiatietoa.
Tuen Tellukkaa.- Anonyymi00004UUSI
Käsittämätön tapaus tämä solvaaja.
Kyllä joku ratkaisu tuohon pitäisi löytää, kun itse ei näköjään lopeta.
Tellukka oli/on harvoja nikkejä, kenen kirjoitukset luin aina mielenkiinnolla.
Toivotaan, että palaa palstoille.
Ehdomasti myös minä tuen Tellukkaa
- Anonyymi00006UUSI
Onnittelut!
Ovat päästäneet sitten pois suljetulta!
=DW=- Anonyymi00008UUSI
Tjaah, kyllä aloitus vaati enemmän rohkeutta, kun sun kommenttisi.
Annan tukeni myös Mieli.ry:lle.
- Anonyymi00009UUSI
Yhtään vastausta se ei ole antamatta ilman loukkaamistarkoitusta
ja on vainonnut erästä henkilöä, mutta onhan täällä toinen, joka on
manipuloinnilla vainonnut lähes kaikkia monta kymmentä vuotta.- Anonyymi00010UUSI
Nojatuolissa hänen kamunsa vaikenemalla tukevat tuota solvaajaa ja samalla tukevat hänen aiheuttamaansa sekasortoa.
Tuossa mainitsemassasi toisessa henkilössä on samankaltaisuutta paljon solvaajan kanssa. Siinä missä solvaaja näkee kaikessa Tellukan, niin manipuloija näkee kaikki anot yhtenä. Hän tekee ihmeellisiä oletuksia.
- Anonyymi00011UUSI
Tämä näyttäis olevan sisäänlämpiävä juoruämmien mellastuspalsta.
- Anonyymi00012UUSI
Kiva kun molemmat löydettiin tänne.
Kannatetaan Tellukkaa. Kannata sinäkin MdK! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiva kun molemmat löydettiin tänne.
Kannatetaan Tellukkaa. Kannata sinäkin MdK!Onko +80 v näin pikkumaisia oikeesti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082717EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981146
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133928Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas159912- 54823
- 39620
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne20618Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta108612