Tarina kerrasta, kun päädyin harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka oli session alusta loppuun asti silmät sidottuna. Kävin ottamassa hänet siis täysin anonyyminä ja olen toteuttanut vastaavan fantasian useamman eri naisen kanssa vuosien aikana.
https://www.blogger.com/blog/post/edit/7153029123860573352/6238243281853353103
Sokkoseksiä
15
2868
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä päin tämä tapahtui? Itsellä muutama samanlainen kokemus
- Anonyymi00006
No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.
Sää mää ja bää papukaija
- Anonyymi00002
Millaisia kokemuksia sinulla?
- Anonyymi00010
Sellanen spede niuvanniemen suljetulta kokemuksia buaahaa
- Anonyymi00003
Mee hevon vittuun vajakki linkittää
- Anonyymi00005
Mitäs olet hevon vitun vajakki. Mee hönö ihan ite.
- Anonyymi00007
Olemme 50v kokenut pari Hyvinkäällä, monenlaisia variaatioita harrastettu. Viimeiset juuri kertomasi kokemuksia, itse etsin miehen vaimolle. Sovitusti mies tulee kotiamme, vaimo pukeutunut seksi asuun valmiiksi sänkyyn. Laitan hänelle vartavasten hankitut silmä suojat, suojat valahda kovemmassakaan miehen nautinnosta. Mies pystyy naimaan suuhun ja imettää kalua ilman pelkoa että paljastuis vaimolle. Vaimo jäi koukkuun tälläisestä ekalla kerralla, kiihottuu nollasta sataan samantein kun vieras koskettaa.
Saanut nauttia mun parhaiden kavereiden panosta myös lähimmän työ kaverin hoidosta. Sessiot yleensä kestää tunnista kahteen, kaveri poituu jolloin poistan silmä suojat. Kiihottavinta kun yhdessä tapaamme esim. kavereitani ja vaimo juttelee heidän kanssaan tiedostamatta kaveri nauttinut hänestä ja lauennut sisään. Parasta kun vaimon hyvä työ kaveri näkee päivittäin, heittävät herjaa seksistä kaveri jutellut minulle joutuu peittää seisokin silloin.
Suositellaan kokeilee jos mustasukkaisuutta keskenään ole.- Anonyymi00012
Hyi saatana näitä possuja
- Anonyymi00008
Olen käynyt lahden lähellä yhdellä maatilalla muutaman kerran panemassa naista josta ei näy kuin pillu ja jalat. On sairaan hyvä tuhero
- Anonyymi00013
Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh
- Anonyymi00014
Tuo olisi kiihoittavaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh
Sua vai en todellakaan, Kuvittelet liikoja itsetäsi possu.
- Anonyymi00017
Joo uskotaan jo että olet. Papukaijakin oppii uusia sanoja määkijältä ei näytä onnistuvan. Mitäs olet pipipää idiootti.
- Anonyymi00018
Jaahaas buaahaa määkijä suako ne nyt on pökkineet. Mitäs olet pökittävä possu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402