Sokkoseksiä

Anonyymi-ap

16

3137

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä päin tämä tapahtui? Itsellä muutama samanlainen kokemus

• Anonyymi00006

No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.

Sää mää ja bää papukaija

• Anonyymi00002

Millaisia kokemuksia sinulla?

• Anonyymi00010

Sellanen spede niuvanniemen suljetulta kokemuksia buaahaa

• Anonyymi00003

Mee hevon vittuun vajakki linkittää

• Anonyymi00005

Mitäs olet hevon vitun vajakki. Mee hönö ihan ite.

• Anonyymi00007

Olemme 50v kokenut pari Hyvinkäällä, monenlaisia variaatioita harrastettu. Viimeiset juuri kertomasi kokemuksia, itse etsin miehen vaimolle. Sovitusti mies tulee kotiamme, vaimo pukeutunut seksi asuun valmiiksi sänkyyn. Laitan hänelle vartavasten hankitut silmä suojat, suojat valahda kovemmassakaan miehen nautinnosta. Mies pystyy naimaan suuhun ja imettää kalua ilman pelkoa että paljastuis vaimolle. Vaimo jäi koukkuun tälläisestä ekalla kerralla, kiihottuu nollasta sataan samantein kun vieras koskettaa.
      Saanut nauttia mun parhaiden kavereiden panosta myös lähimmän työ kaverin hoidosta. Sessiot yleensä kestää tunnista kahteen, kaveri poituu jolloin poistan silmä suojat. Kiihottavinta kun yhdessä tapaamme esim. kavereitani ja vaimo juttelee heidän kanssaan tiedostamatta kaveri nauttinut hänestä ja lauennut sisään. Parasta kun vaimon hyvä työ kaveri näkee päivittäin, heittävät herjaa seksistä kaveri jutellut minulle joutuu peittää seisokin silloin.
      Suositellaan kokeilee jos mustasukkaisuutta keskenään ole.

• Anonyymi00012

Hyi saatana näitä possuja

• Anonyymi00008

Olen käynyt lahden lähellä yhdellä maatilalla muutaman kerran panemassa naista josta ei näy kuin pillu ja jalat. On sairaan hyvä tuhero

• Anonyymi00013

Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh

• Anonyymi00014

Tuo olisi kiihoittavaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh

Sua vai en todellakaan, Kuvittelet liikoja itsetäsi possu.

• Anonyymi00017

Joo uskotaan jo että olet. Papukaijakin oppii uusia sanoja määkijältä ei näytä onnistuvan. Mitäs olet pipipää idiootti.

• Anonyymi00018

Jaahaas buaahaa määkijä suako ne nyt on pökkineet. Mitäs olet pökittävä possu

• Anonyymi00019
      UUSI

Uutta tarinaa uudesta sokkoseksisessiosta tulee blogiin lähiaikoina.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      113
      1131
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      984
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe