Sokkoseksiä

Anonyymi-ap

15

2868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä päin tämä tapahtui? Itsellä muutama samanlainen kokemus

• Anonyymi00006

No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No nyt spede lasket lööperiä. En ole lähelläkään niuvanniemeä ole sinä siellä ihan keskenäs buaahaa pipipää.

Sää mää ja bää papukaija

• Anonyymi00002

Millaisia kokemuksia sinulla?

• Anonyymi00010

Sellanen spede niuvanniemen suljetulta kokemuksia buaahaa

• Anonyymi00003

Mee hevon vittuun vajakki linkittää

• Anonyymi00005

Mitäs olet hevon vitun vajakki. Mee hönö ihan ite.

• Anonyymi00007

Olemme 50v kokenut pari Hyvinkäällä, monenlaisia variaatioita harrastettu. Viimeiset juuri kertomasi kokemuksia, itse etsin miehen vaimolle. Sovitusti mies tulee kotiamme, vaimo pukeutunut seksi asuun valmiiksi sänkyyn. Laitan hänelle vartavasten hankitut silmä suojat, suojat valahda kovemmassakaan miehen nautinnosta. Mies pystyy naimaan suuhun ja imettää kalua ilman pelkoa että paljastuis vaimolle. Vaimo jäi koukkuun tälläisestä ekalla kerralla, kiihottuu nollasta sataan samantein kun vieras koskettaa.
      Saanut nauttia mun parhaiden kavereiden panosta myös lähimmän työ kaverin hoidosta. Sessiot yleensä kestää tunnista kahteen, kaveri poituu jolloin poistan silmä suojat. Kiihottavinta kun yhdessä tapaamme esim. kavereitani ja vaimo juttelee heidän kanssaan tiedostamatta kaveri nauttinut hänestä ja lauennut sisään. Parasta kun vaimon hyvä työ kaveri näkee päivittäin, heittävät herjaa seksistä kaveri jutellut minulle joutuu peittää seisokin silloin.
      Suositellaan kokeilee jos mustasukkaisuutta keskenään ole.

• Anonyymi00012

Hyi saatana näitä possuja

• Anonyymi00008

Olen käynyt lahden lähellä yhdellä maatilalla muutaman kerran panemassa naista josta ei näy kuin pillu ja jalat. On sairaan hyvä tuhero

• Anonyymi00013

Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh

• Anonyymi00014

Tuo olisi kiihoittavaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli pökit emakkoa karsinassa röh röh

Sua vai en todellakaan, Kuvittelet liikoja itsetäsi possu.

• Anonyymi00017

Joo uskotaan jo että olet. Papukaijakin oppii uusia sanoja määkijältä ei näytä onnistuvan. Mitäs olet pipipää idiootti.

• Anonyymi00018

Jaahaas buaahaa määkijä suako ne nyt on pökkineet. Mitäs olet pökittävä possu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe