Heps! ehdin ensimmäisenä!

Anonyymi-ap

Varaan täten ylimmän kerroksen maisemahuoneiston saunalla, porealtaalla, lasitetulla terassilla Lammasjärven puoleiselta puolelta uudesta Maakunnan rantaan tulevasta Terva-asuntojen kerrostalosta. Laskun varauksesta voi lähettää Kelalle.

13

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Purkaa ensin kaikki as kun toiset ja sitten rakentaa lisää. Onko järkee. Tai sitten on ylimääräistä pistetty takataskuun vuosien varrella.

• Anonyymi00002

Ilmankos uutta tk:ta ei voinut rakentaa entisen viereen. Perusteltiin rantaraitilla, yhteisellä virkistysalueella (maisema-arvoilla). Nyt sitten pamautetaan ruma kerrostalo siihen kohtuuttomalla neliöhinnalla ja -vuokrilla. Ei jatkoon tämä suunnitelma.

• Anonyymi00007

Jospa se on tarkoitettu paremmalle väelle,

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jospa se on tarkoitettu paremmalle väelle,

Kellekäs muulle kuin paremmalle väelle jolla on lompsassa pitelemistä. Eikös se kaupungin henkilöstöraportti antanut ymmärtää, että alkavat olla työuransa päässä suurin osa. Siitä on sitten mukava eläköityä reilulla eläkkeellä asumaan As Oy Teekoonpaikka -nimiseen hulppealla sijainnilla olevaan lukaaliin. Kun aloittavat ennakkomarkkinoinnin, niin pääsevät itse valitsemaan kermat päältä.
        Jossakin heidänkin pitää eläkepäivänsä toki viettää, mutta tuo suhmurointi vain ei tunnu reilulta. Ei aiheesta minulta enempää.

• Anonyymi00003

sinne vaan kaikki joutilaat tms asumaan. nauttimaan tuista. veromaksajat raataa.

• Anonyymi00010

Työnteko on vapaaehtoista, voit itsekin aivan hyvin heittäytyä työttömyystuelle, kun meitä köyhiä kerta niin kadehdit. Itse en kylläkään ole työtön, vaan sairaseläkkeellä, töitä en pysty tekemään vaikka haluaisin. Ei ole kummoista herkkua elämä, kun lääke- ja sairauskuluja paljon, toimeentulotukea ja ruoka-apua joutuu jatkuvasti hakemaan, eikä nekään riitä välttämättömään. Hallitus vielä leikannut eläkkeensaajan asumistukea.

• Anonyymi00004

Lyhyt matka kanansiiville bailammaan

• Anonyymi00005

Lampaansyöjät ry varaa swiitti kerroksen

• Anonyymi00006

Ja vrm on sitten vuokrat kohdillaan ja rakennuspojat pääsee töihin

• Anonyymi00008

Uuteen luxuskerrostaloon muuttavat mustat vainotut maahanmuuttajat Somaliasta.

• Anonyymi00009

Havumajassa asut kuitenniin

• Anonyymi00012

Tuolta se hyvä ottaa kuvia..

• Anonyymi00013

Mä varaan kellarikerroksen oon suojassa ku butin hyökkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76