Seinäjoen orkesteri suoltaa sontaa

Anonyymi-ap

Miksi tangokuniinkaalliset eivät nykyisin pysty tekemaan kunnollista tanssilavauraa? On tullut vähän katseltua viime vuosien videoita finaaleista ja niistä huomaa heti, että orkesteri soittaa tangot "kultureellisesti eikä lainkaan tanssillisesti!

Jos solistit ottavat tästä mallin ja pyytyvät omalta orkesteriltaa sitten samanlaista tulkintaa, niin homma on sitä myöten selvä. Eli pieleen meni ja raskaasti.

14

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00008

        Laulajat tulee EVEO kanavalta eikä osaa laulaa.


      • Anonyymi00009

      • Anonyymi00014

      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Laulajat tulee EVEO kanavalta eikä osaa laulaa.

        EVEON laivatansseissa on aina joskus joku ihan hyväkin solisti.


    • Anonyymi00004

      Mitenkäs siinä luot uraa tanssilavojen esiintyjänä kun lavat pyörittävät samoja orkestereita ja solisteja ihan kyllästymiseen asti kaikki kesät ja talvet peräjälkeen.
      Uusia esiintyjiä ei juurikaan näe eikä kuule koskaan.

      • Anonyymi00006

        Niinpä, uskotaan vain niihin 10 bändiin solisteineen eikä muita uskalleta lavalle ottaa. Tylsää olisi käydä kun aina samat esiintyjät ja saattaa joku olla kaksikin kertaa kesässä, siksipä ei enää juurikaan kiinnosta tansseissa käynti. On jo niin nähty ja kuultu.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niinpä, uskotaan vain niihin 10 bändiin solisteineen eikä muita uskalleta lavalle ottaa. Tylsää olisi käydä kun aina samat esiintyjät ja saattaa joku olla kaksikin kertaa kesässä, siksipä ei enää juurikaan kiinnosta tansseissa käynti. On jo niin nähty ja kuultu.

        Tangokuningas
        Keijo Hietikko 😍
        https://youtu.be/qJ_KRBSwPec?si=jDdJetXqwLk4TeaC
        Kyllä tätä livenä nähty 😘


    • Anonyymi00005

      Aika moni orkka soittaa mitä sattuu, jopa taikakuu viimeisellä keikalla. SITÄ EI VAAN VOI KAIKKEA TANSSIA.

    • Anonyymi00007

      Ex- tangokunkku sanoi, että kaikki eivät voi laulaa kuten Virran Ola. No, niinhän toki on, mutta orkesterin kyllä pitäisi soittaa kuten Olan orkesteri.....

      Eli kyllä se orkesterin osuus on ratkaiseva.

      • Anonyymi00011

        Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.

        Taso on tätä niin kauan kuin tämä yksi on mukana.Muistuu mieleen kuningas Harri, jolle ei keikkoja löytynyt.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.

        "Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko"
        Minäkin osaan laulaa tangoa....
        Karaokessa hoilaankin usein.

        Tangoon tarvitaankin kaksi 😉
        Sitä jotain joka saa yleisön paikalle 😍

        Nuoret artistit , ammattitaitoiset moni osaajat
        ja vielä oman itsensä hyvinvoinnin näyttävät.
        kiinnostaa käydä keikoilla katsomassa .
        -Paikallisessa kuppilassa näen jo ihan tarpeeksi näitä muita tangon laulajia.

        Hyvät artistit jatkavat tango finaaliin 😍
        Maunukselan raati teki oikeat valinnat 🤠


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe