Miksi tangokuniinkaalliset eivät nykyisin pysty tekemaan kunnollista tanssilavauraa? On tullut vähän katseltua viime vuosien videoita finaaleista ja niistä huomaa heti, että orkesteri soittaa tangot "kultureellisesti eikä lainkaan tanssillisesti!
Jos solistit ottavat tästä mallin ja pyytyvät omalta orkesteriltaa sitten samanlaista tulkintaa, niin homma on sitä myöten selvä. Eli pieleen meni ja raskaasti.
Seinäjoen orkesteri suoltaa sontaa
14
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä pariskunta heittää keikkaa
👩❤️💋👩
Tangokuningatar Charlotta Saari
https://youtu.be/oZsmV-_sPwQ?si=FbRvK5XtR6ShVEn7- Anonyymi00008
Laulajat tulee EVEO kanavalta eikä osaa laulaa.
- Anonyymi00009
Tangokungas
Veeti & Ronja
👨❤️💋👨
https://youtu.be/i3AnlhDDA5g?si=sq4nU7Ekkiw821yO
Upea pari yhdessä ❣️ - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tangokungas
Veeti & Ronja
👨❤️💋👨
https://youtu.be/i3AnlhDDA5g?si=sq4nU7Ekkiw821yO
Upea pari yhdessä ❣️Keikkoja riittää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Laulajat tulee EVEO kanavalta eikä osaa laulaa.
EVEON laivatansseissa on aina joskus joku ihan hyväkin solisti.
- Anonyymi00004
Mitenkäs siinä luot uraa tanssilavojen esiintyjänä kun lavat pyörittävät samoja orkestereita ja solisteja ihan kyllästymiseen asti kaikki kesät ja talvet peräjälkeen.
Uusia esiintyjiä ei juurikaan näe eikä kuule koskaan.- Anonyymi00006
Niinpä, uskotaan vain niihin 10 bändiin solisteineen eikä muita uskalleta lavalle ottaa. Tylsää olisi käydä kun aina samat esiintyjät ja saattaa joku olla kaksikin kertaa kesässä, siksipä ei enää juurikaan kiinnosta tansseissa käynti. On jo niin nähty ja kuultu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä, uskotaan vain niihin 10 bändiin solisteineen eikä muita uskalleta lavalle ottaa. Tylsää olisi käydä kun aina samat esiintyjät ja saattaa joku olla kaksikin kertaa kesässä, siksipä ei enää juurikaan kiinnosta tansseissa käynti. On jo niin nähty ja kuultu.
Tangokuningas
Keijo Hietikko 😍
https://youtu.be/qJ_KRBSwPec?si=jDdJetXqwLk4TeaC
Kyllä tätä livenä nähty 😘
- Anonyymi00005
Aika moni orkka soittaa mitä sattuu, jopa taikakuu viimeisellä keikalla. SITÄ EI VAAN VOI KAIKKEA TANSSIA.
- Anonyymi00007
Ex- tangokunkku sanoi, että kaikki eivät voi laulaa kuten Virran Ola. No, niinhän toki on, mutta orkesterin kyllä pitäisi soittaa kuten Olan orkesteri.....
Eli kyllä se orkesterin osuus on ratkaiseva.- Anonyymi00011
Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.
Taso on tätä niin kauan kuin tämä yksi on mukana.Muistuu mieleen kuningas Harri, jolle ei keikkoja löytynyt.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko. Lierimies vaihtoon pikaisesti. Viimevuosina nää voittajat ei kelpaa lavoille,harva edes muistaa edellisvuoden kärkiparia.
"Eilinen semifinaalit oli mielestäni fiasko"
Minäkin osaan laulaa tangoa....
Karaokessa hoilaankin usein.
Tangoon tarvitaankin kaksi 😉
Sitä jotain joka saa yleisön paikalle 😍
Nuoret artistit , ammattitaitoiset moni osaajat
ja vielä oman itsensä hyvinvoinnin näyttävät.
kiinnostaa käydä keikoilla katsomassa .
-Paikallisessa kuppilassa näen jo ihan tarpeeksi näitä muita tangon laulajia.
Hyvät artistit jatkavat tango finaaliin 😍
Maunukselan raati teki oikeat valinnat 🤠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419