7 arkipäivän kuluessa.
Mitä on tapahtunut?
Kela ei käsittele laskuja
12
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei työttömien sairaustarkastuksesta tule laskua.
- Anonyymi00002
Kelalta rahat loppu
- Anonyymi00003
Juuri tällaisen takia maksan laskut itse ja kela saa toimittaa rahat tilille kunhan ehtii, ei niitä kannata laittaa kelan maksettavaksi kun eivät kuitenkaan myöhästymiskuluja maksa vaikka menisi maksu pitkäksi.
- Anonyymi00004
Mitään ei ole tapahtunut vaikka Kela-paskiaisen olisi pitänyt käsitellä laskut 7 arkipäivän kuluessa.
- Anonyymi00005
Apina
- Anonyymi00006
Kela-paskiainen ei käsittele apinoiden banaanilaskuja
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kela-paskiainen ei käsittele apinoiden banaanilaskuja
Eikä mitään muutakaan
- Anonyymi00007
Laskut automaattisiksi menemään tililtä.
Ei tarvi huolehtia.
vuokrat, sähköt, puhelin, ym.
helppoa!- Anonyymi00009
Apina
- Anonyymi00010
Itsehän lähetän laskut kelaan ja otan rahat, menkööt laskut ulosottoon
- Anonyymi00011
Perustoimeentulotuen hakemuksen käsittelyssä on tuo 7 arkipäivän raja olemassa.
Laskujen kohdalla sen sijaan ei tietääkseni moista ole, tai ainakin jos sama raja laskuja koskee, se ei kuitenkaan monesti pidä paikkaansa. Laskujen kohdalla asian käsittely on useammankin kerran venynyt vähän pidemmäksi, johtuu hyvin luultavasti siitä että Kelassa on ajoittain enemmän kiirettä hoitaa ne varsinaiset perustoimeentulotuen hakemukset.
Itse maksan laskuni itse, lähetän vain laskusta kopion jotta Kela voi maksaa summan takaisin minulle, useimmiten se ei aiheuta juurikaan mitään ongelmaa vaikka laskusta saisikin rahat takaisin muutaman päivän myöhemmin.
Toisilla voi tilanne toki olla erilainenkin, mutta ihan käytännön kokemusten pohjalta, älä koskaan luota siihen että rahat laskuista saisi siinä samassa aikataulussa kuin tt-tuen hakemusten käsittelyn aikarajat sanoo. - Anonyymi00012
Aikuiset maksaa itse laskunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791482
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall187795Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603