7 arkipäivän kuluessa.
Mitä on tapahtunut?
Kela ei käsittele laskuja
12
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei työttömien sairaustarkastuksesta tule laskua.
- Anonyymi00002
Kelalta rahat loppu
- Anonyymi00003
Juuri tällaisen takia maksan laskut itse ja kela saa toimittaa rahat tilille kunhan ehtii, ei niitä kannata laittaa kelan maksettavaksi kun eivät kuitenkaan myöhästymiskuluja maksa vaikka menisi maksu pitkäksi.
- Anonyymi00004
Mitään ei ole tapahtunut vaikka Kela-paskiaisen olisi pitänyt käsitellä laskut 7 arkipäivän kuluessa.
- Anonyymi00005
Apina
- Anonyymi00006
Kela-paskiainen ei käsittele apinoiden banaanilaskuja
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kela-paskiainen ei käsittele apinoiden banaanilaskuja
Eikä mitään muutakaan
- Anonyymi00007
Laskut automaattisiksi menemään tililtä.
Ei tarvi huolehtia.
vuokrat, sähköt, puhelin, ym.
helppoa!- Anonyymi00009
Apina
- Anonyymi00010
Itsehän lähetän laskut kelaan ja otan rahat, menkööt laskut ulosottoon
- Anonyymi00011
Perustoimeentulotuen hakemuksen käsittelyssä on tuo 7 arkipäivän raja olemassa.
Laskujen kohdalla sen sijaan ei tietääkseni moista ole, tai ainakin jos sama raja laskuja koskee, se ei kuitenkaan monesti pidä paikkaansa. Laskujen kohdalla asian käsittely on useammankin kerran venynyt vähän pidemmäksi, johtuu hyvin luultavasti siitä että Kelassa on ajoittain enemmän kiirettä hoitaa ne varsinaiset perustoimeentulotuen hakemukset.
Itse maksan laskuni itse, lähetän vain laskusta kopion jotta Kela voi maksaa summan takaisin minulle, useimmiten se ei aiheuta juurikaan mitään ongelmaa vaikka laskusta saisikin rahat takaisin muutaman päivän myöhemmin.
Toisilla voi tilanne toki olla erilainenkin, mutta ihan käytännön kokemusten pohjalta, älä koskaan luota siihen että rahat laskuista saisi siinä samassa aikataulussa kuin tt-tuen hakemusten käsittelyn aikarajat sanoo. - Anonyymi00012
Aikuiset maksaa itse laskunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974