Kaupunginjohdon Oulumatka

Anonyymi-ap

Piturissa iso juttu. 2500 egee laitettiin herran ja rouvien matkoihin ouluun , mitä saatiin sillä rahalla ? Ainakin vatsa täyteen Larssonille ja JE. Härskiä sanon minä..

40

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älähän puhu palturia! Ajojahti, ja aikanaan kaikki selviää!!!!

• Anonyymi00002

Kalle ja Eekmanni meni lentäen jo päivää ennen Ouluun kuin Riitta. Viettivät yhteistä iltaa ja kivaa kun olivat kaksi yötä illastaen. Me maksamme taas viulut.

• Anonyymi00003

Mitä ihmettä? Miten tuollaista voi tapahtua eikä kukaan puutu?

• Anonyymi00007

Missä faktat vai levitätkö valheellista tietoa?!

• Anonyymi00004

Mitä noiden Ouluun piti ylipäätään mennä? Nämä voi hoitaa tapaamiset jatkossa netissä. Maksakoon tuon 2500 euroa heti takaisin kunnalle. Alkaa jo riittää tämä toiminta.

• Anonyymi00005

Haluan tietää miksi lensivät jo edellisenä päivänä. Ei kestä päivän valoa nämä asiat.. totuus tulee julki

• Anonyymi00006

Ritu nostattelee itseänsä.
      Ajojahti.
      Kukas ne seminaarit yms järkkäilee esim. sibeliustalolle…..

• Anonyymi00008

Enemmän ihmettelen tämän riita lonkan ulostuloja! Helppo arvata tarkoitusperät!!!

• Anonyymi00009

Opastiko Saksikäsi Riittard jutussa mikrofonista tai puhujan pöntöstä?
      T. Paha Yskä

• Anonyymi00010

Huhu kertoo että winstone on tehnyt kaupungille selvitypyynnön riitan aiheuttamista kuluista

• Anonyymi00011

Käsittämätön tapaus tämä Riitta!

• Anonyymi00012

Riitan reissu Ouluun oli jokseenkin hanskassa mutta Larssonnin ja Eekmannin kahden yön lomailu illallisineen on liikaa veronmaksajien rahoilla.

• Anonyymi00013

Tämä ei tarkoita hyvää tulevalle eduskuntavaalikampanjalle mikäli JE lähtee ehdolle.

• Anonyymi00014

JE on ryssiny pahasti. Syventää persujen alamäkeä.

• Anonyymi00015

Panomiehiä.

• Anonyymi00016

Nää tiedothan on ihan julkisia, eikun vaan menee ja pyytää. Kalle maksattanut veronmaksajilla viinit ja pihvit ja siihen päälle nostanut päivärahat (?!). Lisäksi siellä on matkatavaroissa ollut hieman heittoa kun pjltä mennyt matkatavaroihin kokonaiset 14 euroa ja JE pistänyt kiviä reppuun 54 euron edestä.

• Anonyymi00017

Ehkäisyä?

• Anonyymi00018

Ompa ollu melkonen reissu. Kunnan piikkiin.

• Anonyymi00019

Miksei tästä uutisoida jos tämä on totta?

• Anonyymi00020

Oli siitä juttu piturissa torstaina 21.5.

• Anonyymi00021

Ei voi kuin ihmetellä Kallen ja JE:n touhuja. Riittalla sentään on jotain tolkkua.

• Anonyymi00022

On ollut kova puheenaihe tämä Oulun keikka. Kallen ja Johannan osalta.

• Anonyymi00023

Paha moka. Kansa ei tykkää tästäkään.

• Anonyymi00024

Mielellään ei kenenkään matkoja ja umpilihapihvejä makseta.

• Anonyymi00025

Oliko sama huone noilla kahdella?

• Anonyymi00026

Ilmeisesti eri huone. Mutta voi sitä olla samassa huoneessa.

• Anonyymi00027

Kesän avauksen ykkös puheen aihe oli Kallen ja Johannan Oulun retkeily. Kaksi yötä.

• Anonyymi00028

Tässä tämän näkee . Sama meno jatkuu vaikka lähtölaskenta on alkanut. Veromarkkoja palaa tällaiseen. V""" tu sentään !

• Anonyymi00029

On härski heppu.

• Anonyymi00030

Muistuttaisin että jos vihjailette asioita, niin vihjailut menee helposti kunnianloukkaussytteen alaisiksi.

Samoin kaupunginjohtaja on vasta erimieltä olevien ihmisten aloittaman valiokunnan kuultavana, ja kun homma on valmis valtuusto päättää onko luottamus vai ei. Siihen asti asiat on vain mielipiteitä.

• Anonyymi00031

Älä lässytä olemattomia. Homma on selvä.

• Anonyymi00033

Tässä kaupungissa on todella vaikea kuvitella että kunnianloukkauksesta tulisi mitään. Sehän on kaupungin tapa, ja jos joku siihen yrittää puuttua, niin ilmiselvän laittomilla kainoilla tästä valittajasta hommaudutaan eroon. Tää on tää kaupungin tapa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tässä kaupungissa on todella vaikea kuvitella että kunnianloukkauksesta tulisi mitään. Sehän on kaupungin tapa, ja jos joku siihen yrittää puuttua, niin ilmiselvän laittomilla kainoilla tästä valittajasta hommaudutaan eroon. Tää on tää kaupungin tapa.

Kenen kunniaa on tässä keskustelussa loukattu? Tosiasioita on piturissa kerrottu ja täällä kommentoitu. Kyseessä kaksi julkista henkilöä, joiden tekemisistä on kyse.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kenen kunniaa on tässä keskustelussa loukattu? Tosiasioita on piturissa kerrottu ja täällä kommentoitu. Kyseessä kaksi julkista henkilöä, joiden tekemisistä on kyse.

Minä ja kello 20:11 "Muistuttaisin että jos vihjailette asioita" olemme kaksi eri kirjoittajaa. Sinä vastaat minulle ja kommentoit jotain mistä minä taas en puhunut. Kunnianloukkauksista kommentoin ihan yleisesti täällä Orimattilassa. MINUSTA siis levitellään jatkuvasti täysin perättömiä valheita, ja niiden tarkoitus onkin nimenomaan aiheuttaa minulle vauriota (esim. kaupan henkilökunta usutti vartijan päälleni täysin keksityillä syytteillä). Poliisi VALEHTELI minusta niihin raportteihin. Kaikki vain käy päälle eikä heistä kukaan saa siitä yhtään mitään. MINUSTA väitetään täysin järjetöntä p*skaa täällä eikä kukaan saa siitä mitään, niin tuskimpa vain täällä noistakaan jutuista mitään tulisi, koska miksi tulisi, kun ei ole tähänkään asti.
        Jossain 2005-2007 tykkäsi kovaanääneen ilmoitti että hänellä on täällä asiakas, joka on reputtanut YO-kokeissa. 1. asiakkaiden tietoja ei saa kertoa ja 2. tuo ei ollut TIETO vaan valhe. Alunperin oletin että kyseessä oli joku väärinymmärrys, mutta nyt enemmän epäilisin että hän TARKOITUKSELLA (ja siis tykkäri) levitti valheita minusta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minä ja kello 20:11 "Muistuttaisin että jos vihjailette asioita" olemme kaksi eri kirjoittajaa. Sinä vastaat minulle ja kommentoit jotain mistä minä taas en puhunut. Kunnianloukkauksista kommentoin ihan yleisesti täällä Orimattilassa. MINUSTA siis levitellään jatkuvasti täysin perättömiä valheita, ja niiden tarkoitus onkin nimenomaan aiheuttaa minulle vauriota (esim. kaupan henkilökunta usutti vartijan päälleni täysin keksityillä syytteillä). Poliisi VALEHTELI minusta niihin raportteihin. Kaikki vain käy päälle eikä heistä kukaan saa siitä yhtään mitään. MINUSTA väitetään täysin järjetöntä p*skaa täällä eikä kukaan saa siitä mitään, niin tuskimpa vain täällä noistakaan jutuista mitään tulisi, koska miksi tulisi, kun ei ole tähänkään asti.
        Jossain 2005-2007 tykkäsi kovaanääneen ilmoitti että hänellä on täällä asiakas, joka on reputtanut YO-kokeissa. 1. asiakkaiden tietoja ei saa kertoa ja 2. tuo ei ollut TIETO vaan valhe. Alunperin oletin että kyseessä oli joku väärinymmärrys, mutta nyt enemmän epäilisin että hän TARKOITUKSELLA (ja siis tykkäri) levitti valheita minusta.

...tykkäsi ja tykkäri. no voi sentään! TyÖkkäri siis. Ihan umpivalheita täällä levitellään eikä tietoturvasta mitään tietoakaan! On siis tosi naurettavaa että joku saisi jonkun kunnianloukkaussyytteen pelkästään vihjailusta. Mistään ilmiselvistä rikoksistakaan ei täällä tule kenellekään mitään.

• Anonyymi00037

Iso ihmettely on miksi pitää Ouluun saakka lähteä johonkin kuntaliiton tilaisuuteen? Mitä hyötyä siitä on Orimattilalle?

• Anonyymi00038

Enhä ne on siellä ihmettelemässä että miksi multa on tullut sieltä postipaketteja. Nää paikalliset pällit on VIHANNEET niitä ja hakanneetkin niitä rikki sen takia. Ihme aggressio. Mä olen niiiiin iloinen, jos ne luuli että mulle on siellä jotain huumeita ja sitten nää pällit meni sinne Ouluun haistattelemaan joillekin paikallisille jengeille. Kiitos! Ei siis niin päin että oululaisille haistatellaan, vaan että nää meidän pällit taisi saada osumaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Enhä ne on siellä ihmettelemässä että miksi multa on tullut sieltä postipaketteja. Nää paikalliset pällit on VIHANNEET niitä ja hakanneetkin niitä rikki sen takia. Ihme aggressio. Mä olen niiiiin iloinen, jos ne luuli että mulle on siellä jotain huumeita ja sitten nää pällit meni sinne Ouluun haistattelemaan joillekin paikallisille jengeille. Kiitos! Ei siis niin päin että oululaisille haistatellaan, vaan että nää meidän pällit taisi saada osumaa.

Sinä osaat pilata kaikki asialliset keskustelut.

• Anonyymi00040

Lähtölaskenta tikittää. Saa nähdä sanooko Kalle ittensä irti vai potkut.

• Anonyymi00041

Roikkuu ja odottaa jos sittenkin joku armahtaisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe