Jos suoritan metsästys tutkinnon niin voinko saada ostaa rynnärin jos aion metsästää isoja petoeläimiä?
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Et voi.
- Anonyymi00002
Mitä sinä meiltä kyselet,emme ole luvan antajia.
- Anonyymi00003
"MUUTA JENKKEIHIN"!!!
- Anonyymi00004
Suomessa saa rynnäkkökiväärin luvan, jenkeissä ei. Meidän sopulit kertovat disinformatiota. 🤭🤭🤭
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomessa saa rynnäkkökiväärin luvan, jenkeissä ei. Meidän sopulit kertovat disinformatiota. 🤭🤭🤭
Suomessa ei saa rynnäkkökivääriin lupia metsästysperusteella, sillä se on tarpeettoman tulivoimainen eikä sovellu kaliberinsa takia isojen petoeläimien metsästykseen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suomessa ei saa rynnäkkökivääriin lupia metsästysperusteella, sillä se on tarpeettoman tulivoimainen eikä sovellu kaliberinsa takia isojen petoeläimien metsästykseen.
Mikä sitten lasketaan rynnäkkökivääriksi? Valmet Petra ja Vepr Super kaasumäntätoimisia itselataavia kuten rynnäkkökiväärit ja kumpaankin saa metsästysperusteisesti hankintaluvan. Ei nuissa kyllä sarjatuliominaisuutta ole, mutta ei taida olla ymmärtääkseni Suomenkaan uusissa rynkyissä.
Itse en kyllä ottaisi esim. karhujahtiin itselataavaa oli se sitten rynnäkkökiväärin mallinen taikka ei, koska itselataavan lippaassa saa karhujahdissa olla vain kaksi patruunaa ja piipussa yksi.
Ennemmin hyvä pulttilukkoinen, jossa 10 patruunan lipas. Jos ampuu huonon osuman ja karhu tulee kohti, niin ne itselataavan kaksi patruunaa on äkkiä ammuttuna.
Lisäksi valtaosa itselataavista kivääreistä on melko epätarkkoja. Itse omistan tuollaisen Vepr:n ja myös tarkan itselataavan, mutta se on valmistettu tarkka-ammuntaan eikä painavana kokonaisuutena sovellu oikein metsästykseen. No kytikselle soveltuu kun ei tarvitse kanniskella eikä ampua vapaalta kädeltä.
Tiedä sitten onko koko aloitus provo, mutta tulipahan vastattua.
- Anonyymi00005
Ukrainaan lähtijäksikö meinaat ? Kannatetaan.
- Anonyymi00006
Aloittaja puhui isoista petoeläimistä, joten tuskin Ukrainaan, sillä venäläiset ovat vain pieniä surkimuksia.
- Anonyymi00010
No on teillä jutut metsästyspalstalla.😈😈😈😈
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloittaja puhui isoista petoeläimistä, joten tuskin Ukrainaan, sillä venäläiset ovat vain pieniä surkimuksia.
Kuten ovat suomalaisetkin "metsästäjät".
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d8c2a896-1206-4e76-b9a4-2286f4097fbb - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuten ovat suomalaisetkin "metsästäjät".
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d8c2a896-1206-4e76-b9a4-2286f4097fbbMitä ihmeellistä tuossa on? Hirvenruho on vedetty metsästä vetohihnalla kaulassa. Ihan normaali metsästystapahtuma. Järkevää olisi kuitenkin ollut haudata käyttämättömät ruhon osat.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Hirvenruho on vedetty metsästä vetohihnalla kaulassa. Ihan normaali metsästystapahtuma. Järkevää olisi kuitenkin ollut haudata käyttämättömät ruhon osat.
Kertoo salametsästäjä .
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kertoo salametsästäjä .
Ehkä kannattaisi tutustua enemmän hirvenmetsästykseen eikä luulla asioita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tutustua hirven metsästykseen ,kyllä on tutustuttu näihiin metsäteiden Timo mäkisiin ,läskiperseet eivät jaksa metsään mennä.😅😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tutustua hirven metsästykseen ,kyllä on tutustuttu näihiin metsäteiden Timo mäkisiin ,läskiperseet eivät jaksa metsään mennä.😅😅😅😅😅😅😅
Ojan kun ylittävät niin silloin tarvitaan pelastuslaitos apuun.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun keskustelee kanalinnun metsästäjiltä hirvenmetsästyksestä niin ei ole kovin ylistävää tekstiä.
- Anonyymi00017
No ehdottomasti.
Ja kaupasta saa ostettua ryynäreitä ilman metsästyskorttia- Anonyymi00019
Tästähäin ei ollut kyse.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tästähäin ei ollut kyse.
No mihin tarvitse sitä metsästyskorttia, jos ryynäriä käyt kaupasta?
Pankkikorttia siellä tarvitaan - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mihin tarvitse sitä metsästyskorttia, jos ryynäriä käyt kaupasta?
Pankkikorttia siellä tarvitaanVoiko metsästyskortin suorittaa iltakouluna ? Harjoittaisin samalla pimeännäkökykyä Terveisin pullolasipohjat ja Antti
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voiko metsästyskortin suorittaa iltakouluna ? Harjoittaisin samalla pimeännäkökykyä Terveisin pullolasipohjat ja Antti
Hienoa. Kyllä vammaisetkin saa harrastaa. Punaliiveihin vaan vammaistarra että ehtii eläimet pakoon.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hienoa. Kyllä vammaisetkin saa harrastaa. Punaliiveihin vaan vammaistarra että ehtii eläimet pakoon.
Minulla metsästys aseina FN fal ja M14 Kaliberi on 7,62 NATO eli 308 Winchester, ovatkohan nämä rynnäkökiväärejä 🙄🙄🙄
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minulla metsästys aseina FN fal ja M14 Kaliberi on 7,62 NATO eli 308 Winchester, ovatkohan nämä rynnäkökiväärejä 🙄🙄🙄
Ne on ritsoja.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ne on ritsoja.
Kyllä minulla on myöskin aito Ruotsin armeijan ritsa. 🖤🖤🖤
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä minulla on myöskin aito Ruotsin armeijan ritsa. 🖤🖤🖤
Minulla on jenkeistä tuotu hys hys.🫡🫡🫡
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kai sinulla tappaja ritsa, tällaista jossa on rannetuki
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hys hys-hommista kannattaa olla Hys Hys.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581626Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 135931
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13752Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 45462