Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä
Minut pahoinpideltiin yhden pienen pojan johtaman joukon toimesta
5
320
Vastaukset
@ToivojaTeemu:Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Muiden kiusaajien töniminen oli tekosyy, jolla hän puolusti kiusaamista ja käänsi keskustelun minuun. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Hänen suunsa tärisi ja hän näytti menettäneensä kasvonsa ja romahtavan. Kylläpäs oli poika kontrollissa. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä. Poliisi esti meitä kuulemasta toisiamme ja selvittämästä asiaa. Heistä tuli kontrolloijia yhteisön estämällä. Ambulanssi ei katsonut vain ruhjeeni esitutkintaan vaan otti kysymättä prick-testin, ja vääristeli teemu riiteli nuorisojoukon kanssa
- Anonyymi00001
Oletko koskaan miettinyt, miksi sinä joudut jatkuvasti konfliktiin ympäristösi kanssa tavalla tai toisella?
- Anonyymi00002
Haluaisin tietää, mitä aloittaja teki siinä seurassa lähes puoli tuntia ? Olisihan siitä tilanteesta voinut poistua.
Ja kaljoitteleeko itsekin, kun on kaljoja kaadeltu sinne tänne ?
Hyvä kysymys tuo edellinen, että mistä lienee jatkuvat konfliktit johtunevat. - Anonyymi00003
Juurihan pari viikkoa sitten kerroit kuinka olit mennyt läpsimään jotain lapsia päähän ja yritit kaataa heidän pyöränsä.
Menosi on sellaista, että joku päivä tulee tilanne ettei perseilyäsi katsella ja saat kunnolla kuokkaan. Miten kukaan voi olla noin helvetin konfliktihakuinen persoona?
Yleensä kun näistä tempauksistasi kuulee myös sen toisen puolen, on tilanne yleensä täysin eri kuin sinun versio versiosi.
Mutta jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä. Kannattaa keräillä noita syytteitä ja tuomioita, niin kyllä se Toivo sinulle vielä palautetaan. - Anonyymi00004
Perseilyllä voi saada hankittua itsensä myös pakkohoitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
