Minut pahoinpideltiin yhden pienen pojan johtaman joukon toimesta

Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä

5

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @ToivojaTeemu:Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en kääntynyt kuuntelemaan. Muut teinit juttelivat toisilleen. En ole tavannut häntä ennen. Muiden kiusaajien töniminen oli tekosyy, jolla hän puolusti kiusaamista ja käänsi keskustelun minuun. Kun heitin tyhjän kaljatölkin takaisin hänen päälleen, hän nosti nyrkit pystyyn. Hänen suunsa tärisi ja hän näytti menettäneensä kasvonsa ja romahtavan. Kylläpäs oli poika kontrollissa. Soitettuani poliisit, minua hakannut isompi poika pakeni autolla ja uhkaili minua ikkunasta sylkäisemällä ja vinkkaamalla silmäänsä. Poliisi esti meitä kuulemasta toisiamme ja selvittämästä asiaa. Heistä tuli kontrolloijia yhteisön estämällä. Ambulanssi ei katsonut vain ruhjeeni esitutkintaan vaan otti kysymättä prick-testin, ja vääristeli teemu riiteli nuorisojoukon kanssa

      • Anonyymi00001

        Oletko koskaan miettinyt, miksi sinä joudut jatkuvasti konfliktiin ympäristösi kanssa tavalla tai toisella?


    • Anonyymi00002

      Haluaisin tietää, mitä aloittaja teki siinä seurassa lähes puoli tuntia ? Olisihan siitä tilanteesta voinut poistua.
      Ja kaljoitteleeko itsekin, kun on kaljoja kaadeltu sinne tänne ?
      Hyvä kysymys tuo edellinen, että mistä lienee jatkuvat konfliktit johtunevat.

    • Anonyymi00003

      Juurihan pari viikkoa sitten kerroit kuinka olit mennyt läpsimään jotain lapsia päähän ja yritit kaataa heidän pyöränsä.

      Menosi on sellaista, että joku päivä tulee tilanne ettei perseilyäsi katsella ja saat kunnolla kuokkaan. Miten kukaan voi olla noin helvetin konfliktihakuinen persoona?

      Yleensä kun näistä tempauksistasi kuulee myös sen toisen puolen, on tilanne yleensä täysin eri kuin sinun versio versiosi.

      Mutta jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä. Kannattaa keräillä noita syytteitä ja tuomioita, niin kyllä se Toivo sinulle vielä palautetaan.

    • Anonyymi00004

      Perseilyllä voi saada hankittua itsensä myös pakkohoitoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe