Hei!
Löytyykö mistä naisille suunnattuja eroottisia tarinoita? Haluan kiihottavaa tunnelmaa ja reilusti rajuakin toimintaa – ei pelkkää hempeää rakastelua eikä tarinoita joissa vain pannaan isolla kyrvällä. Suomeksi mielellään.
Kiitos!
Tarinoita naisille?
17
2695
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisikin tällaisia. Nyt tuli mieleen vain herkku net -sivuilta löytyvä tarina Varpaat mullassa. Se sopii tähän hetkeen, kun ylioppilaskirjoitukset ovat ohi ja hyvin toimeen tulevilla perheillä on varaa aupairiin. Ne pestit ovat olleet monen kiltin tytön avainkokemuksia aikuisuudesta.
- Anonyymi00017
Minä tyttökoulun pitkän saksan lukeneena olin ylioppilaaksitulon jälkeen puoli vuotta aupairina läntisessä Saksassa. Se oli nuorehko vapaamielinen pariskunta, kaksi lasta. Minulla oli pestin loppuvaiheessa sikäläinen poikaystävä. Kun hän ensi kertaa tuli minua hakemaan ja näki rouvan, hän oli pudottaa silmät päästään. Rouvakin sen huomasi, ja heti alkoi flirtti. Minä huomasin jääneeni kolmanneksi. Hahahaa.
- Anonyymi00002
Itse oon koukussa sexnovel.org sivulla ili c. nimimerkin tarinoihin, aika rajua naisnäkökulmasta kerrottua dominaa, insestiä, anaalia. Kannattaa selata muitakin tarnoita, siellä on kyllä helmiä seassa.
- Anonyymi00008
Nyt kyllä punottaa posket... hurjia juttuja. Mutta tykkäsin... kiva jatkuva tarina plussaa.
- Anonyymi00012
Mikä sinä olet kommentoimaan millaisesta eroottisesta fantasiasta toiset pitää? Taidat itsekin tykätä mutta et myöntää nauttivasi jos olisit aisurina tytöksi puettuna.
- Anonyymi00019
Kiitos vinkistä, tämäntapaista juuri etsin, meni puoli yötä lukiessa noita. Rajua, erikoista, mutta kiihottavaa, vaikka ei nyt ihan ominta ole. Ihanaa kerrontaa reilusti aikuisista naisista.
- Anonyymi00005
No onhan täällä näitä. Iso osa ihan kuraa, mutta joukossa joku helmikin. Aika nopeesti selviää taso, kun vain klikkaa auki. Sit voi siirtyä seuraavaan, jos on huono.
- Anonyymi00016
No buaahaa spede kerros ny mitä tiedät.
- Anonyymi00018
Voihan niitä kirjoitella MUTTA paljon kiihittavampaa kun saa heittää viestiä suoraan ja saada välitöntä palautetta, ts chatata. Olen tänne kirjoitellut vaikka ja mitä, mutta viestien kirjoittelu ja tarinoiden rakentelu ilman kohdetta, sen antamaa palautetta ja haavetta on vähän tylsää.
- Anonyymi00020
Kyllä nämä tarinat miestäkin kiihottaa.
Luin pari tarinaa varatut naiset osiosta ja nyt panettaa aivan sairaasti.
Nyt kun pääsisi jonkun varatun naisen pillulle niin aahh..kyllä saisi varattu tuntea että häntä naidaan. - Anonyymi00021
Minä ainakin suosittelen katsomaan tuolta sexnovel.org sivustolta. Toinenkin on, mutta siellä ei tunnu olevan mitään suodatusta mitä roskaa siellä julkaistaan.
- Anonyymi00022
Liian vähän on kirjoitettu sellaisia, missä on naisen tuntemuksia kunnolla. Miehille suunnattuja tuntuu olevan lähes kaikki.
- Anonyymi00023
Literoticassa on jotain. Nämä on vahvasti laidasta laitaan, mutta ainakin Hoitorinki on enemmän naisten näkökulmasta.
https://www.literotica.com/authors/Dancefactory/works/stories - Anonyymi00024
Ketä kiinnostaa tarina jossa naidaan pikkuisella kikkelillä? Eihän pienessä ole edes tarpeeksi vartta kunnon työntöihin.
- Anonyymi00025
Penis ei yleensä kovin suuri ole, eikä sellainen tarina missä koko ajan höpötetään kyrvän koosta oikein naista kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604