Tarinoita naisille?

Anonyymi-ap

Hei!
Löytyykö mistä naisille suunnattuja eroottisia tarinoita? Haluan kiihottavaa tunnelmaa ja reilusti rajuakin toimintaa – ei pelkkää hempeää rakastelua eikä tarinoita joissa vain pannaan isolla kyrvällä. Suomeksi mielellään.
Kiitos!

17

2761

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisikin tällaisia. Nyt tuli mieleen vain herkku net -sivuilta löytyvä tarina Varpaat mullassa. Se sopii tähän hetkeen, kun ylioppilaskirjoitukset ovat ohi ja hyvin toimeen tulevilla perheillä on varaa aupairiin. Ne pestit ovat olleet monen kiltin tytön avainkokemuksia aikuisuudesta.

• Anonyymi00017

Minä tyttökoulun pitkän saksan lukeneena olin ylioppilaaksitulon jälkeen puoli vuotta aupairina läntisessä Saksassa. Se oli nuorehko vapaamielinen pariskunta, kaksi lasta. Minulla oli pestin loppuvaiheessa sikäläinen poikaystävä. Kun hän ensi kertaa tuli minua hakemaan ja näki rouvan, hän oli pudottaa silmät päästään. Rouvakin sen huomasi, ja heti alkoi flirtti. Minä huomasin jääneeni kolmanneksi. Hahahaa.

• Anonyymi00002

Itse oon koukussa sexnovel.org sivulla ili c. nimimerkin tarinoihin, aika rajua naisnäkökulmasta kerrottua dominaa, insestiä, anaalia. Kannattaa selata muitakin tarnoita, siellä on kyllä helmiä seassa.

• Anonyymi00008

Nyt kyllä punottaa posket... hurjia juttuja. Mutta tykkäsin... kiva jatkuva tarina plussaa.

• Anonyymi00012

Mikä sinä olet kommentoimaan millaisesta eroottisesta fantasiasta toiset pitää? Taidat itsekin tykätä mutta et myöntää nauttivasi jos olisit aisurina tytöksi puettuna.

• Anonyymi00019

Kiitos vinkistä, tämäntapaista juuri etsin, meni puoli yötä lukiessa noita. Rajua, erikoista, mutta kiihottavaa, vaikka ei nyt ihan ominta ole. Ihanaa kerrontaa reilusti aikuisista naisista.

• Anonyymi00005

No onhan täällä näitä. Iso osa ihan kuraa, mutta joukossa joku helmikin. Aika nopeesti selviää taso, kun vain klikkaa auki. Sit voi siirtyä seuraavaan, jos on huono.

• Anonyymi00016

No buaahaa spede kerros ny mitä tiedät.

• Anonyymi00018

Voihan niitä kirjoitella MUTTA paljon kiihittavampaa kun saa heittää viestiä suoraan ja saada välitöntä palautetta, ts chatata. Olen tänne kirjoitellut vaikka ja mitä, mutta viestien kirjoittelu ja tarinoiden rakentelu ilman kohdetta, sen antamaa palautetta ja haavetta on vähän tylsää.

• Anonyymi00020

Kyllä nämä tarinat miestäkin kiihottaa.
      Luin pari tarinaa varatut naiset osiosta ja nyt panettaa aivan sairaasti.
      Nyt kun pääsisi jonkun varatun naisen pillulle niin aahh..kyllä saisi varattu tuntea että häntä naidaan.

• Anonyymi00021

Minä ainakin suosittelen katsomaan tuolta sexnovel.org sivustolta. Toinenkin on, mutta siellä ei tunnu olevan mitään suodatusta mitä roskaa siellä julkaistaan.

• Anonyymi00022

Liian vähän on kirjoitettu sellaisia, missä on naisen tuntemuksia kunnolla. Miehille suunnattuja tuntuu olevan lähes kaikki.

• Anonyymi00023
    • Anonyymi00024

Ketä kiinnostaa tarina jossa naidaan pikkuisella kikkelillä? Eihän pienessä ole edes tarpeeksi vartta kunnon työntöihin.

• Anonyymi00025

Penis ei yleensä kovin suuri ole, eikä sellainen tarina missä koko ajan höpötetään kyrvän koosta oikein naista kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe