Minun vaimoni.

Anonyymi-ap

Minun vaimoni sai liittomme aikana viettää kotirouvan elämää upeassa talossamme vailla rahahuolia ja sai matkustella kavereidensa kanssa ja viettää kesät mökillä.

Minä tein työt ja rahoitin koko elämämme.

Sitten hän sanoi minulle että vex vex vaan tervemenoa niiden maksukaatojesi seuraan viskipullosi kanssa ja jäi yksin kasvattamaan lapsiamme.

2010

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä 🤣🤣🤣

• Anonyymi00002

Onko kotirouvalla omaa rahaa , kun häippäsi ? Jonkun völjyyn ?

• Anonyymi00003

Näin se tapahtui ja lisäksi lapset olivat perhepäivähoidossa arkipäivisin vaikka vaimo olikin kotona joutilaana. Se oli lapsillekin rakentavaa aikaa tavata muita lapsia ja perhepäivähoitaja oli äärimmäisen ihana hanhiemo naapurista.

Eka vaimoni on valioluokan äiti, kuten nykyisenikin. Lapset on heille tärkeintä maailmassa, kuten minullekin. Ilman lapsia olisi tyhjää ja kaikki turhaa ja aikuisetkin lapset on aina ja ikuisesti vanhempiensa lapsia. Se side ei katkea eroihin eikä etäisyyksiin.

Vaimoni ei koskaan edes kysynyt mistään maksukaadoista, enkä minä tietenkään kertonut. Se kun on ihan yleisessä tiedossa että kun miehet lähtee yritysvierailulle Hampuriin, niin siellä tutustutaan paikallisiin nähtävyyksiin.

Olin varsin mallikelpoinen isä ja aviomies ja meillä ei viinan kanssa lutrattu koskaan lasten nähden. Aikuisten pirskeet oli sitten erikseen ja silloin lapset oli mummolassa, joita meillä oli kaksi ja aivan mahtavia mummoloita olivatkin!

Niinpä lapsista kasvoi raittiita ja reippaita, ahkeria ja fiksuja kansalaisia joilla on asiat kunnossa.

Liki 20 vuotta yhdessä alkoi tulla tiensä päähän monesta eri syystä, mutta seksi luisti loistavasti. Eka vaimo kun oli introvertti, toinen oli täydellinen ekstrovertti ja äärimmäisen valoisa ja avoin.

Hänen matkaansa siitä sitten lähdin. Lähtijä olin siis minä, eikä vaimoni. Minulle ei siis käynyt niin sanotusti possot, että olisi sanottu vex vex vaan. Enkä lähtenyt kauas, sillä meillä oli yhteishuoltajuus.

Vaimo otti aluksi eron raskaasti, mutta tavattuaan uuden miehen hän unohti kaunat samantien ja pariskuntina käytiin joskus yhdessä ulkonakin, kun meitä lapset yhdisti.

Olinhan tämän hänen uuden miehen lasten kummisetä, eli tuttu mies 8) Aivan huippusälli. Erittäin lojaali ja kunnollinen, hauska ja kekseliäs. Meillä oli hänen kanssaan nuorempana erinäisiä tempauksia ja yhteisiä harrasteita.

Kaikkea hyvää heille! Ja kuten olen sanonut, eka vaimoni pitää näitä meidän thailapsia kuin puoliksi ominaan keskusteltaessa, eikä suhtaudu mitenkään kielteisesti asiaan. Se on tärkeää, niin voi olla hyvillä mielin senkin asian suhteen.

Toivottavasti tämä informaatio helpotti hieman oloasi ja ahdistustasi, mutta älä please viitsi tehdä tästäkin uutta aloitusta erikseen, vaan voit vastata ihan ihan tähän samaan asiayhteyteen.

Tosin tänään en enää ole koneella, kun lähden pikku talkoisiin.

2010

• Anonyymi00004

Vaimon omasta rahasta mainitsen sen verran että siihen aikaan pimeää rahaa tuli ovista ja ikkunoista. Välillä 10 000 euroa viikossa.

Vaimolle annoin muutaman 1-3 tonnia käteistä joka viikko. Euroja. Luulenpa että hänellä oli jonkinmoinen määrä käteistä erorahojen lisäksi, sillä kuluttaa hän ei niitä millään voinut.
        Kotona säilytettiin niitä rahoja kukkapurkeissa ja muualla, peläten verotarkastusta.

Lasten tileille oli laittanut myös niitä rahoja, kuten minäkin. Lapsilisät menivät myös lasten tileille, eikä niitä käytetty perheen talouden tukemiseen. Siellä oli sitten skideillä käsirahat omiin kämppiin valmiina, kun aika koitti.

2010

• Anonyymi00005

Mielikuvitus miljonääri jatkaa satujaan

• Anonyymi00006

Kateuden ruhtinas jatkaa köyhistelyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2728
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1757
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1709
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1632
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      49
      1607
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1554
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1419
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1225
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1168
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1106
    Aihe