Mikä on pahin herja minkä ikinä olet kuullutkaan
Mikä on pahin herja?
Anonyymi-ap
811324
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 81
Vanhimmat
Iltaapa iltaa! Kotona toasen pällistelemässä.
Eipä oo kukkaan koskaan aenakkaa vielä herjannu minua. Kehuja oon voan soanunna tähän asti.
Mitenkä itelläsi?
Kukapa se kissanhännän nostaa jos ei ite.
Eläinlääkäri ?
Sarkasmi menee toisilta niin helposti ohi.
Pahin herja on kun sanotaan taidat olla Suomussalmelta.
Minä murjotan vieläkin, kun -76 luultiin Monacossa venäläiseksi! 😑
Oliko pakko kännissä etuilla?
Vielä pahempi jos luullaan puolankalaiseksi!
Minulle osoitettu paha herja oli, kun ex-mieheni ilmoitti, että minun perse alkaa alimmasta niskanikamasta. Olen pitkä ja melko hoikka pituutta 172 ja painoa 136.
Taidat olla suomussalmelainen.
Aasin kikuri sinun huo..a äitisi ahnukseen ilman liukkareita 🙃
Ahnukseen, hauska, mikä se sitten onkaan.
Lieksalainen sanonta.
Ilmoitus työpaikasta on pahinta.
Kyllä se olisi semmoinen herja, että minultakin sydän pysähtyisi. Vielä ei ole moista tullut, joten voi lutkuttaa kaljaa tutin kautta ihan täysillä.
Pahin herja/loukkaus oli kun naapurin isäntä luuli minun kannattavan vasemmistolaisia,perk.....!
Taejjat olla niitten kannayteloja kuitenki ku on monet perdut menny takadin kommareihin. Takkeja veännellään ja keännellään.
Mee sinne laiturille mongertamaan.
No mitä niin helvetin tyhmää menit sanomaan, että ihan vassariksi luuli?
Se on kuullut 80-luvulla, että puheviat on hauskoja.
Mittää monkerra! Ne on kerotusverheitä! Kiitos, kun kehhuit toasen!
Persuksi haukkuivat.
Pahin herja: taidat olla persu.
Kun homo on kaapissa, eikä uskalla tulla kaapista ulos.
Eli Lumperi
Eihän tuo ole mikään herja.
On.
Ei ole, eihän tuohon liity mitään sanomista.
On. Nyt liittyi.🤔
Parempi homo kaapissa kuin kaksi vapaana!
Emäntä sano, että sulla veksa on lyhyt, mutta ohut
Lumperilla.
Olet Vihreän liiton kannattaja.
Olet ilmastoaktivisti.
Taidat olla Juntusrannasta.
Sinettienpurkajaks ja huijariksi sanoivat kun jätin laskut maksamata, siittä olen saannut kuulla vuosikausii ja lukee täältä.
Määki lukii tekstiii.
Lampaat määkii.
Tämäkin viestiketju on koonnut Suomussalmen älyköt yhteen, sekä todistaen myös heidän korkeinta tasoa edustavaa henkistä kehitystään. Eipä ihme että muut kunnat ovat kateellisia Suomussalmelle! On se vaan niin uskomaton kykykunta 🤠
Isosti suuresti kunnijoettaen otamme kehut vastaamme. Emmepä oes itekkään uskoneet että ossaamme tehä muitahi katteellisiksi ku ommie kyläläläesemme.
Tak o pok!
Juu, eihän nämä terveitä ole.
Terveitä ollaan. Etelänvetelät ei oo pystyneet tartuttammaan meihin minkäänlaesie pakteereja eikä viiruksie.
Ollaan meleko ihan varmasti Suomen tervein kylä.
Lumperin syy.
Ei niin Lumperi varsinkaan.
Kaikki paha tuleekin idästä!
Taejampa alakaa anoksi ku aena kehutte . Menneepi peähän mulla nuo kehumiset.
Kokkeilen aenaki olla nyyminä.
Soromnoo!
Voi hyvää päivää, tuon akan kirjoituksia. Mee kouluun.
Too late !
Eläpä hauku naesie toasen. Naenen on ihmisen paras ystävä.
Eskarilaisetkin kirjoittaa paremmin.
Kuksari, oskari, nilksari.
Jaa, täällä joku peukkupääkin yrittää päteä.
Ite oot
No niinhän sinä oot. Se on jo Lumperi tullu selväksi.
Ite oot
Lumperi on. Eli sinä.
Ite oot
Oot kunnon ruikkoo!
Thank's .
Vassokuu! Mukava joskus olla anona, muttei aena tae ei sillontällön.
Kakkunassi.
Senkin hetero.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Pullaristo
Raepen morsmaekulle tälle issoellakerjaimille kerjottajalerputtajalle kiitoksie kehhuista. Taevaassa tavataan.
Lumperi päätyy kuumaan, alakertaan.
Kiitos vinkisyä! Saonassa käyn 2 kertoo viikossa, niin tiijjän ja tunnen mitä kuumuus on. Ei haettaa.
Helvettiin joudut. Siinä saunan lämpö on pientä.
Taevaassa tavataan!
Ei oo taivasta olemassa. Ja pahat ihmiset eli sinä ei pääse taivaaseen .
Etkö osaa lukea sujuvasti ?
Luulivat muikunruodoksi.
Ei haukku haavaa tee sanoo jo sananlasku.
Pahin on tietenkin: I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough wiper! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!
Extreme mother fucker.
Now go away, or I shall taunt you a second time!
Ja senku pieret.
Mitäs juntusen porvari.
Kiitos illoesista kehhuista ja onnen toevotuksista. Nytte minä onnelline oon....
Mitäs juntusen porvari.
Ennemmin porvari mitä kommunisti homo.
On