Miten pääset Taivaaseen? -

Anonyymi-ap

Jumala odottaa voidakseen olla Sinulle armollinen. Hänellä on hyvä tahto Sinua kohtaan.

Jeesus on Hyvä Paimenemme, ”Tie, Totuus ja Elämä”. Hän sovitti ristillä syntimme ja avasi näin meille oikean koti-tien. ”Se on täytetty!”
Ajallisen elämän loputtua meitä odottaa ikuinen kirkkauden valtakunta: ”.. Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.” Room. 6:23.
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt. 4:12. ”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman ja oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen Nimeensä.” Joh. 1:12.

Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien sovittaja!

Ei ole muuta mahdollisuutta päästä Taivaaseen. Tämä on hyvä tietää. Ihmisen oma hyvyys tai mm. uskonnot yms. ideologiat eivät voi pelastaa ihmistä. Vaikka olisit miten hyvä ihminen tahansa ja hyväntekeväisyysjärjestöjen jäsen sekä kuuluisit parhaiden uskontojen jäsenrekistereihin, mutta Jeesus puuttuisi elämästäsi, et voisi päästä perille. Ei ole niin hyvää ihmistä, etteikö hän tarvitsisi ristin sijaisuhrin kautta saatavaa pelastusta; eikä ole niin pahaa ihmistä, etteikö Jeesus voisi häntä armahtaa.

Jeesuksen veri vapauttaa ja puhdistaa synnistä jokaisen parannukseen nöyrtyvän ja katuvan syntisen (2 Kor. 12:21), joka tekee sovinnon Jumalan kanssa. Ristin sijaisuhri on ainoa pelastusmahdollisuutemme. Saamme ottaa vastaan valmiin pelastuksen, Jumalan armon. 2 Kor. 6:1,2. Näin saamme siirtyä syntitilasta armon tilaan. Ja seuraavana on vuorossa kasteelle tuleminen. Apt. 2:41.
Vain uskoon tulleet pääsevät Taivaaseen. Mark. 16:16. Elämämme paras asia on saada uudestisyntyä Jumalan lapseksi. Joh. 3:3.
Ja meille riittää nimemme kuuluminen elämän kirjaan Taivaassa. Luuk. 10:20.

39

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä, mutta hallitus järjesti meille helvetin.

• Anonyymi00002

Otamme osaa kärsimyksiisi, totisesti, ja aamen....!

• Anonyymi00005

Perseilijälintmannin jumaluus ei vielä ole kremlissä kulutettu

• Anonyymi00003

Ostin alumiini tikkaat, eiköhän niillä Pietarinportille pääse ?!

• Anonyymi00004

Kunnioitan luterilaisia ja heidän esiopettajiaan katolisia ja kiitän toimista jotka pitivät suomalaisuuden pystyssä ja estivät kremlinortodoksien ja islamilaisten harjoittaman orjuutuksen

Ymmärrän uskon tuovan säännöllisyyttä ja lohtua mutkikkaaseen elämänkiertoon

• Anonyymi00006

Ostamalla.lipun lentokoneeseen ja hyppäämällä sen kyytiin.

• Anonyymi00020

Entäs jos oot myöhässä kun pitäisi hypätä pois, voi vielä käydä kuten kävi , jolloin kaapatut matkustajalentokoneet törmäsivät New Yorkissa World Trade Centerin.

Tuossahan tuommoisessa voipi vieläpä kuolla ihan oikeasti, jos ajoitus menee pieleen.

• Anonyymi00007

Voinko varata taivas paikan, paljonko maksaa.

• Anonyymi00021

Uskoisin, että tuolla tietävät mitä taivaspaikan hinta on. Joten ei kun kyselyt sinne. Vantaan Koivuhaassa osoite Puutarhatie 60. On muuten aika rajoitetuulle määrälle paikkoja.
        Itse olen kysellyt hintaa mutta en tietenkään saanut kun toi eläkekin on liian pieni heidänkin mielestä ?

• Anonyymi00008

Uskon Jumalaan ja käyn hengellisissä tilaisuuksissa. Viihdyn siellä, hartaushetkissä rukoillen ja muuten ajatuksia vaihtaen. Rukoilen myös yksin. Tiedän että oikein eläminen sinänsä ei takaa pääsyä taivaaseen mutta muuta en osaa. Näin elän enkä pelkää. Puhutaan että pitäisi kokea jokin uskoontulo tai pelastus, mutta kun en tiedä mistä. Olen uskovasta, sallivasta ja rakastavasta kodista missä Jumala oli mukana arjessa, ei sitä mitenkään mainostettu eikä tyrkytetty. Äiti mainitsi raamatun sanomaa noin vaan arkisissa yhteyksissä. Siinä sen uskon imin. Oli turvallinen kasvualusta.
      Koen olevani uskossa mutten ole varma kelpaanko tällaisena. Jatkan näin erityisemmin asiaa pohtimatta. Olen aika tyytyväinen elämääni ja kiitollisuus on usein toistuva tunne.

• Anonyymi00009

Aamen. Näin on.

• Anonyymi00012

Totisesti.

• Anonyymi00010

En ole sinne pyrkimässäkään .

• Anonyymi00011

""Koen olevani uskossa mutten ole varma kelpaanko tällaisena. Jatkan näin erityisemmin asiaa pohtimatta. Olen aika tyytyväinen elämääni""

Aivan hyvä. Ymmärrän täysin mielenrauhan eli aminovoihapon tärkeyden. Itse ateistina näen jumalanpalvelukset jatkuvine samatarinatoistoineen rauhoittavana mekanismina stressinhoidon keinona

Uskovaisena voi myös irtautua häirisevistä tekijöistä kuten Venäjästä ja Trumpin lausunnoista jne sulkemalla mediatoosat

Käytän tähän samaan eri keinoja kuten voittamista (mitä välii, kun ite pörssissä ..) ja opiskelua ( kielet, tekninen talousanalyysi ..) ulkomaailman poissulkemiseen

Tyytyväisyys on hyvä stressin poispyyhkijä, mutta ...

miellyttämisenhaluinen tyytyvyys kyllä tekee uhriksi piileville petoksille. Paatit ja narsistit psyko. Miksi näennäisen onnelliset kaverit kumppanit pettävät jne? Tarkkuus ja lievä epäluuloisuus ei ole vainoharhaisuutta, sanoi meillä laitosjohtaja kun potku jakeli

• Anonyymi00016

Ja uskovainen vastaa. Seuraan politiikkaa tarkasti, sekä kotimaan että ulkomaan. Olen myös aika kova politikoimaan, kuulisitpa. En suhtaudu välinpitämättömästi mihinkään. Sijoitan pörssissä, olen raudanluja talousihminen. En sulje elämästä mitään. Sinun on ateistina vaikea tajuta että usko on se joka sen rauhan antaa, mitenkään ainakaan minua tekemättä flegmaattiseksi maailman asioista. Elellään me molemmat vain näin kuin elellään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja uskovainen vastaa. Seuraan politiikkaa tarkasti, sekä kotimaan että ulkomaan. Olen myös aika kova politikoimaan, kuulisitpa. En suhtaudu välinpitämättömästi mihinkään. Sijoitan pörssissä, olen raudanluja talousihminen. En sulje elämästä mitään. Sinun on ateistina vaikea tajuta että usko on se joka sen rauhan antaa, mitenkään ainakaan minua tekemättä flegmaattiseksi maailman asioista. Elellään me molemmat vain näin kuin elellään.

Tottakai. Puhetyylistä näen heti että huijaat, konkretia puuttuu

Eli et tajua

Juntin ominaisuukaiin kuuluu, ettei keskustelusta tajua kenen kanssa puhuu

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tottakai. Puhetyylistä näen heti että huijaat, konkretia puuttuu

Eli et tajua

Juntin ominaisuukaiin kuuluu, ettei keskustelusta tajua kenen kanssa puhuu

Ja uskovainen vastaa. Sittenhän ovat tutkinnot menneet kohdallani ihan hukkaan, jos järjelle on jäänyt tajuamaton huijari. Voi voi minua! Kaikkea hyvää sinulle!

• Anonyymi00013

alottajalle :

etkö tiedä,
      me kaikki ollaan jumalan lomia
      sen omia ihmisen muodossa olevia henkiolentoja,

ihminen itsessään ei ole niin tietoinen älykäs kuin jumala on
      mutta kun jumala on meidät luonu jumala myös teitää kaiken
      ottaako omansa
      ja milloin ottaa,
      ei meidän ihmisten tarvitse siitä huolehtia,
      me mennään semmosena kuin jumala on meidät luohu
      ja minkälaisen jumala on halunnu meidä elävän maan päällä,

meidän omat hyvät teot ei riitä pääsyksi luojan luo taivaaseen
      vaan meille riittää vain luojan armo
      jumala suuressa armosaan ottaa omansa pois
      silloin kun meidän aika on tullut maanpäällä täyteen,

joten täysin luojaan luottaen alottajaki voi odottaa pääsyä luojansa luo taivisiin
      kun kuolet,,,, AAMEN,,,

luojaan luottaen kaikessa maanpäällä riittää ,,,,

ihminen itsessään yksin ei riitä vaikka kuinka hyvä olisi ollut, mutta kun luottaa täysin oikeaan ohjaukseen suojeluun varjeluun
      se riittää,,,,,,

• Anonyymi00014

Jumala ei ole fyysinen hahmo. Se on alkulähde,voima, energia pulssi. Edistyneet valmiina syntyneet maan siis maailman minkä tunnemme ulkopuolella olevat luoja rodut paranivat ihmisalkuja aikoinaan jotta kehittyisimme.
      Saatanpalvojat opetti syntijutut koston ja veri tarinat vain että saavat alistettua ihmiset uskomaan kaiken ja ettemme kehity. Taivas ei ole sellaisena kuin meille opetettu. Jeesus opetti miten tulla hyväksi ihmiseksi. Uskontoja ei tarvita. Ne ovat alistamis väline. Ihmisen oma tietoisuus määrää pääseekö joskus parempiin oloihin.

• Anonyymi00018

Miten siis tullaan hyväksi ihmiseksi?

• Anonyymi00015

S6ntien sovittam6s jutut verellä on väärää tietoa ja valhetta. Satanistit uhraa verellä.
      Ei Keesus ole sovittanut mitään. Ihminen itse teoillaan määrää tulevan.

• Anonyymi00019

Jeesus pelastaa.

• Anonyymi00022

Pelastun Taivaaseen: "Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen teon kautta".

• Anonyymi00024

Miksi Jumala on Herra jolla on poika? Siksi, koska miehet ovat kehittäneet asian. Annetaan ymmärtää et jumalalla on sukupuoli, ja nainen on toisarvoinen, jonka pitää vaieta seurakunnassa, vähäpätöinen miehen kylkiluusta väsätty.

• Anonyymi00025

Kuka edes pyrkii johonkin olemattomaan ?

• Anonyymi00026

Joka ikinen iikka muuttaa sinne ihan pyrkimättäkin. Jotkut ovat menossa taivaaseen, toiset johonkin pimeään paikkaan. Ehkä se on olematon.

• Anonyymi00029

Niinpä. vielä kun sais sellaisen kiellon että missään nimessä ei tule kukaan seurakuntalainen lässyttämään sairaalasängyn viereen missään tilanteessa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niinpä. vielä kun sais sellaisen kiellon että missään nimessä ei tule kukaan seurakuntalainen lässyttämään sairaalasängyn viereen missään tilanteessa.

Ihan vain merkkaat toiveesi ylös hoitotahtoosi. Tiedätkö, mikä se on?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihan vain merkkaat toiveesi ylös hoitotahtoosi. Tiedätkö, mikä se on?

Tiedän kyllä mikä se on mutta en halua omakantaan enää kirjautua kun en halua mitää pakotettua suomi fiitä käyttööni ..... Pitänee tehdä paperiversio ja kulettaa sitä mukana onnettomuuksien varalta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tiedän kyllä mikä se on mutta en halua omakantaan enää kirjautua kun en halua mitää pakotettua suomi fiitä käyttööni ..... Pitänee tehdä paperiversio ja kulettaa sitä mukana onnettomuuksien varalta.

Ei sitä kuljeteta mukana, vaan pannaan kotona laatikkoon tms. paikkaan, jossa pysyy tallessa ja löytyy tarvittaessa.

• Anonyymi00027

Ei oo hinku taivaaseen , kun pääsiss vaa täältä ihan ku lampun sammuttais ilman kärsimyksiä !

Gubbe 77

• Anonyymi00028

Ei ainakaan fanittamalla vale juutalaisia eli kasaareja saatanpalvojia. .

• Anonyymi00030

Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena.

• Anonyymi00032

Odotetaan vaan rauhassa, ei kiirettä.

• Anonyymi00033

Kun on vaikeaa, ahdistaa, on tuskaa ja kaikkea pahaa, niin Jeesus auttaa!
        Tulee heti rauha, lohtu ja rakkaus.

Se on aivan ihmeellistä!
        Kaikki on hyvin!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kun on vaikeaa, ahdistaa, on tuskaa ja kaikkea pahaa, niin Jeesus auttaa!
        Tulee heti rauha, lohtu ja rakkaus.

Se on aivan ihmeellistä!
        Kaikki on hyvin!

vedän samoja pillereitä, aivan huikeita trippejä 👍

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

vedän samoja pillereitä, aivan huikeita trippejä 👍

Kiits päivän pyrskähdyksestä.

• Anonyymi00035

Kai rukoillen pääsee?

• Anonyymi00039

Vain jos ymmärrät ja opit RAKKAUDEN !
      Se on avain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1154
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      517
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    Aihe