Jumala odottaa voidakseen olla Sinulle armollinen. Hänellä on hyvä tahto Sinua kohtaan.
Jeesus on Hyvä Paimenemme, ”Tie, Totuus ja Elämä”. Hän sovitti ristillä syntimme ja avasi näin meille oikean koti-tien. ”Se on täytetty!”
Ajallisen elämän loputtua meitä odottaa ikuinen kirkkauden valtakunta: ”.. Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.” Room. 6:23.
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt. 4:12. ”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman ja oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen Nimeensä.” Joh. 1:12.
Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien sovittaja!
Ei ole muuta mahdollisuutta päästä Taivaaseen. Tämä on hyvä tietää. Ihmisen oma hyvyys tai mm. uskonnot yms. ideologiat eivät voi pelastaa ihmistä. Vaikka olisit miten hyvä ihminen tahansa ja hyväntekeväisyysjärjestöjen jäsen sekä kuuluisit parhaiden uskontojen jäsenrekistereihin, mutta Jeesus puuttuisi elämästäsi, et voisi päästä perille. Ei ole niin hyvää ihmistä, etteikö hän tarvitsisi ristin sijaisuhrin kautta saatavaa pelastusta; eikä ole niin pahaa ihmistä, etteikö Jeesus voisi häntä armahtaa.
Jeesuksen veri vapauttaa ja puhdistaa synnistä jokaisen parannukseen nöyrtyvän ja katuvan syntisen (2 Kor. 12:21), joka tekee sovinnon Jumalan kanssa. Ristin sijaisuhri on ainoa pelastusmahdollisuutemme. Saamme ottaa vastaan valmiin pelastuksen, Jumalan armon. 2 Kor. 6:1,2. Näin saamme siirtyä syntitilasta armon tilaan. Ja seuraavana on vuorossa kasteelle tuleminen. Apt. 2:41.
Vain uskoon tulleet pääsevät Taivaaseen. Mark. 16:16. Elämämme paras asia on saada uudestisyntyä Jumalan lapseksi. Joh. 3:3.
Ja meille riittää nimemme kuuluminen elämän kirjaan Taivaassa. Luuk. 10:20.
Miten pääset Taivaaseen? -
39
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, mutta hallitus järjesti meille helvetin.
- Anonyymi00002
Otamme osaa kärsimyksiisi, totisesti, ja aamen....!
- Anonyymi00005
Perseilijälintmannin jumaluus ei vielä ole kremlissä kulutettu
- Anonyymi00003
Ostin alumiini tikkaat, eiköhän niillä Pietarinportille pääse ?!
- Anonyymi00004
Kunnioitan luterilaisia ja heidän esiopettajiaan katolisia ja kiitän toimista jotka pitivät suomalaisuuden pystyssä ja estivät kremlinortodoksien ja islamilaisten harjoittaman orjuutuksen
Ymmärrän uskon tuovan säännöllisyyttä ja lohtua mutkikkaaseen elämänkiertoon - Anonyymi00006
Ostamalla.lipun lentokoneeseen ja hyppäämällä sen kyytiin.
- Anonyymi00020
Entäs jos oot myöhässä kun pitäisi hypätä pois, voi vielä käydä kuten kävi , jolloin kaapatut matkustajalentokoneet törmäsivät New Yorkissa World Trade Centerin.
Tuossahan tuommoisessa voipi vieläpä kuolla ihan oikeasti, jos ajoitus menee pieleen.
- Anonyymi00007
Voinko varata taivas paikan, paljonko maksaa.
- Anonyymi00021
Uskoisin, että tuolla tietävät mitä taivaspaikan hinta on. Joten ei kun kyselyt sinne. Vantaan Koivuhaassa osoite Puutarhatie 60. On muuten aika rajoitetuulle määrälle paikkoja.
Itse olen kysellyt hintaa mutta en tietenkään saanut kun toi eläkekin on liian pieni heidänkin mielestä ?
- Anonyymi00008
Uskon Jumalaan ja käyn hengellisissä tilaisuuksissa. Viihdyn siellä, hartaushetkissä rukoillen ja muuten ajatuksia vaihtaen. Rukoilen myös yksin. Tiedän että oikein eläminen sinänsä ei takaa pääsyä taivaaseen mutta muuta en osaa. Näin elän enkä pelkää. Puhutaan että pitäisi kokea jokin uskoontulo tai pelastus, mutta kun en tiedä mistä. Olen uskovasta, sallivasta ja rakastavasta kodista missä Jumala oli mukana arjessa, ei sitä mitenkään mainostettu eikä tyrkytetty. Äiti mainitsi raamatun sanomaa noin vaan arkisissa yhteyksissä. Siinä sen uskon imin. Oli turvallinen kasvualusta.
Koen olevani uskossa mutten ole varma kelpaanko tällaisena. Jatkan näin erityisemmin asiaa pohtimatta. Olen aika tyytyväinen elämääni ja kiitollisuus on usein toistuva tunne. - Anonyymi00009
Aamen. Näin on.
- Anonyymi00012
Totisesti.
- Anonyymi00010
En ole sinne pyrkimässäkään .
- Anonyymi00011
""Koen olevani uskossa mutten ole varma kelpaanko tällaisena. Jatkan näin erityisemmin asiaa pohtimatta. Olen aika tyytyväinen elämääni""
Aivan hyvä. Ymmärrän täysin mielenrauhan eli aminovoihapon tärkeyden. Itse ateistina näen jumalanpalvelukset jatkuvine samatarinatoistoineen rauhoittavana mekanismina stressinhoidon keinona
Uskovaisena voi myös irtautua häirisevistä tekijöistä kuten Venäjästä ja Trumpin lausunnoista jne sulkemalla mediatoosat
Käytän tähän samaan eri keinoja kuten voittamista (mitä välii, kun ite pörssissä ..) ja opiskelua ( kielet, tekninen talousanalyysi ..) ulkomaailman poissulkemiseen
Tyytyväisyys on hyvä stressin poispyyhkijä, mutta ...
miellyttämisenhaluinen tyytyvyys kyllä tekee uhriksi piileville petoksille. Paatit ja narsistit psyko. Miksi näennäisen onnelliset kaverit kumppanit pettävät jne? Tarkkuus ja lievä epäluuloisuus ei ole vainoharhaisuutta, sanoi meillä laitosjohtaja kun potku jakeli- Anonyymi00016
Ja uskovainen vastaa. Seuraan politiikkaa tarkasti, sekä kotimaan että ulkomaan. Olen myös aika kova politikoimaan, kuulisitpa. En suhtaudu välinpitämättömästi mihinkään. Sijoitan pörssissä, olen raudanluja talousihminen. En sulje elämästä mitään. Sinun on ateistina vaikea tajuta että usko on se joka sen rauhan antaa, mitenkään ainakaan minua tekemättä flegmaattiseksi maailman asioista. Elellään me molemmat vain näin kuin elellään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja uskovainen vastaa. Seuraan politiikkaa tarkasti, sekä kotimaan että ulkomaan. Olen myös aika kova politikoimaan, kuulisitpa. En suhtaudu välinpitämättömästi mihinkään. Sijoitan pörssissä, olen raudanluja talousihminen. En sulje elämästä mitään. Sinun on ateistina vaikea tajuta että usko on se joka sen rauhan antaa, mitenkään ainakaan minua tekemättä flegmaattiseksi maailman asioista. Elellään me molemmat vain näin kuin elellään.
Tottakai. Puhetyylistä näen heti että huijaat, konkretia puuttuu
Eli et tajua
Juntin ominaisuukaiin kuuluu, ettei keskustelusta tajua kenen kanssa puhuu - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tottakai. Puhetyylistä näen heti että huijaat, konkretia puuttuu
Eli et tajua
Juntin ominaisuukaiin kuuluu, ettei keskustelusta tajua kenen kanssa puhuuJa uskovainen vastaa. Sittenhän ovat tutkinnot menneet kohdallani ihan hukkaan, jos järjelle on jäänyt tajuamaton huijari. Voi voi minua! Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi00013
alottajalle :
etkö tiedä,
me kaikki ollaan jumalan lomia
sen omia ihmisen muodossa olevia henkiolentoja,
ihminen itsessään ei ole niin tietoinen älykäs kuin jumala on
mutta kun jumala on meidät luonu jumala myös teitää kaiken
ottaako omansa
ja milloin ottaa,
ei meidän ihmisten tarvitse siitä huolehtia,
me mennään semmosena kuin jumala on meidät luohu
ja minkälaisen jumala on halunnu meidä elävän maan päällä,
meidän omat hyvät teot ei riitä pääsyksi luojan luo taivaaseen
vaan meille riittää vain luojan armo
jumala suuressa armosaan ottaa omansa pois
silloin kun meidän aika on tullut maanpäällä täyteen,
joten täysin luojaan luottaen alottajaki voi odottaa pääsyä luojansa luo taivisiin
kun kuolet,,,, AAMEN,,,
luojaan luottaen kaikessa maanpäällä riittää ,,,,
ihminen itsessään yksin ei riitä vaikka kuinka hyvä olisi ollut, mutta kun luottaa täysin oikeaan ohjaukseen suojeluun varjeluun
se riittää,,,,,, - Anonyymi00014
Jumala ei ole fyysinen hahmo. Se on alkulähde,voima, energia pulssi. Edistyneet valmiina syntyneet maan siis maailman minkä tunnemme ulkopuolella olevat luoja rodut paranivat ihmisalkuja aikoinaan jotta kehittyisimme.
Saatanpalvojat opetti syntijutut koston ja veri tarinat vain että saavat alistettua ihmiset uskomaan kaiken ja ettemme kehity. Taivas ei ole sellaisena kuin meille opetettu. Jeesus opetti miten tulla hyväksi ihmiseksi. Uskontoja ei tarvita. Ne ovat alistamis väline. Ihmisen oma tietoisuus määrää pääseekö joskus parempiin oloihin.- Anonyymi00018
Miten siis tullaan hyväksi ihmiseksi?
- Anonyymi00015
S6ntien sovittam6s jutut verellä on väärää tietoa ja valhetta. Satanistit uhraa verellä.
Ei Keesus ole sovittanut mitään. Ihminen itse teoillaan määrää tulevan. - Anonyymi00019
Jeesus pelastaa.
- Anonyymi00022
Pelastun Taivaaseen: "Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen teon kautta".
- Anonyymi00024
Miksi Jumala on Herra jolla on poika? Siksi, koska miehet ovat kehittäneet asian. Annetaan ymmärtää et jumalalla on sukupuoli, ja nainen on toisarvoinen, jonka pitää vaieta seurakunnassa, vähäpätöinen miehen kylkiluusta väsätty.
- Anonyymi00025
Kuka edes pyrkii johonkin olemattomaan ?
- Anonyymi00026
Joka ikinen iikka muuttaa sinne ihan pyrkimättäkin. Jotkut ovat menossa taivaaseen, toiset johonkin pimeään paikkaan. Ehkä se on olematon.
- Anonyymi00029
Niinpä. vielä kun sais sellaisen kiellon että missään nimessä ei tule kukaan seurakuntalainen lässyttämään sairaalasängyn viereen missään tilanteessa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinpä. vielä kun sais sellaisen kiellon että missään nimessä ei tule kukaan seurakuntalainen lässyttämään sairaalasängyn viereen missään tilanteessa.
Ihan vain merkkaat toiveesi ylös hoitotahtoosi. Tiedätkö, mikä se on?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihan vain merkkaat toiveesi ylös hoitotahtoosi. Tiedätkö, mikä se on?
Tiedän kyllä mikä se on mutta en halua omakantaan enää kirjautua kun en halua mitää pakotettua suomi fiitä käyttööni ..... Pitänee tehdä paperiversio ja kulettaa sitä mukana onnettomuuksien varalta.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tiedän kyllä mikä se on mutta en halua omakantaan enää kirjautua kun en halua mitää pakotettua suomi fiitä käyttööni ..... Pitänee tehdä paperiversio ja kulettaa sitä mukana onnettomuuksien varalta.
Ei sitä kuljeteta mukana, vaan pannaan kotona laatikkoon tms. paikkaan, jossa pysyy tallessa ja löytyy tarvittaessa.
- Anonyymi00027
Ei oo hinku taivaaseen , kun pääsiss vaa täältä ihan ku lampun sammuttais ilman kärsimyksiä !
Gubbe 77 - Anonyymi00028
Ei ainakaan fanittamalla vale juutalaisia eli kasaareja saatanpalvojia. .
- Anonyymi00030
Jumala syntyi 2 600 vuotta sitten, virkamiestyönä ja voimapolitiikan seurauksena.
- Anonyymi00032
Odotetaan vaan rauhassa, ei kiirettä.
- Anonyymi00033
Kun on vaikeaa, ahdistaa, on tuskaa ja kaikkea pahaa, niin Jeesus auttaa!
Tulee heti rauha, lohtu ja rakkaus.
Se on aivan ihmeellistä!
Kaikki on hyvin! - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kun on vaikeaa, ahdistaa, on tuskaa ja kaikkea pahaa, niin Jeesus auttaa!
Tulee heti rauha, lohtu ja rakkaus.
Se on aivan ihmeellistä!
Kaikki on hyvin!vedän samoja pillereitä, aivan huikeita trippejä 👍
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
vedän samoja pillereitä, aivan huikeita trippejä 👍
Kiits päivän pyrskähdyksestä.
- Anonyymi00035
Kai rukoillen pääsee?
- Anonyymi00039
Vain jos ymmärrät ja opit RAKKAUDEN !
Se on avain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636